De echte spelers vanaf het begin...

Deleted User - 44652

Guest
Even weer een oud topic ophalen :D

Ik speel sinds 2008-07-15 01:06:46, maar dat moet al eerder geweest zijn, 5 jaar geleden ben ik begonnen (zo rond 2007 denk ik, omdat Chagall, forummod nu) voor mij een account aanmaakte op W2, ben toen vrij snel overgestapt op W1, tijdje gestopt, en toen dus weer begonnen :)

Ben zo rond mei-juni 2009 overgestapt op het account Namite, en ongeveer een jaar geleden op het huidige account, waar ik dus nog steeds zit..., ik ben begonnen op het moment dat de rim in het noord-oosten nog een complete zooi was van allemaal kleine stammen ;)
 
Reactiescore
151
Mensen die necroén met een post waar niemand om geeft ...
 

DeletedUser

Guest
mss wat laat om te antwoorden,

maar blijkbaar eind 2006 aangezien Wenters dan begonnen is en hij mijn buur was. Ben nog steeds origineel op mijn account actief en heb nooit een co gehad. Draait nog mooi op het moment maar het einde is in zicht vrees ik.

Ben wat lui om op het AF in te loggen, lees meestal wel maar inloggen kost me te veel moeite haha
 

DeletedUser35742

Guest
Mn account is afgelopen nacht gewist door inactiviteit. Doh:)
 

DeletedUser

Guest
ben sinds kort weer begonnen op w31, beetje zonde dat er zo onwijs veel verlaten dorpen zijn. en maar een paar actieve spelers in je buurt. Maar was benieuwd of hun nog leefde, ben toen opslot finaal kapot gemaakt door ze. had er wel waardering voor
 

DeletedUser

Guest
Het "geregistreerd" kopje op je forum profiel geeft ook wel een redelijke indicate van sinds wanneer je speelt toch ;-)

En trouwens... Opus, schmopus!

...toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Het "geregistreerd" kopje op je forum profiel geeft ook wel een redelijke indicate van sinds wanneer je speelt toch ;-)

En trouwens... Opus, schmopus!

...toch?

Nee want ik speel al langer dan 2008.
 

DeletedUser

Guest
Hier zit ook nog een originele speler :) Sinds kort weer, nu burghje geband is. :l
 
Bovenaan