De echte spelers vanaf het begin...

Deleted User - 25290

Guest
Over jou stammen zal het dan gelukkig nooit meer gaan.
Wat een heerlijke gedachte.

Ohja, behalve dat hij het een hele tijd in NLS, Past en Alias. heeft volgehouden, en nu al een tijdje zonder problemen in TutTut zit. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Amokro heeft nog steeds moeite met mijn verhuizing uit K44. Hij mist me :$
 

DeletedUser38984

Guest
Arashi was een leuke stam. :p Alleen ging sneller onder dan dat je hun kon pmen. :D
 

DeletedUser

Guest
Naja, ftw en Phoenix in één zin is 101% van de keren sarcasme, dus dat is niet mijn fout :D
 

DeletedUser

Guest
Laat die ex-Phoe leden lekker denken dat ze TW op het hoogste niveau hebben gespeeld, en dus betiteld kunnen worden als "top-speler".
 
Reactiescore
661


Eigenlijk, als ik er eens diep over nadenk. Ik vermoed dat phoe, als je dat cluster van toen nog eens kon terugvinden op een kaart en goed bekijkt. Dan denk ik echt (maar jullie mogen natuurlijk een andere mening hebben -indien je ze kan verantwoorden-) dat het een stam was die je nog heel moeilijk zou weggekregen hebben. Spijtig dat er toen al een soort van gemoedsrust in de spelers van phoe zat (ze dachten zelf namelijk dat ze onoverwinnelijk waren, door de grootte van de stam) en dat ze dus ongelooflijk inactief werden, op een paar uitgezonderd.

Wat ik eigenlijk wil zeggen. Inactiviteit en de toen nog dramatisch sterke actie van Amokro (opussolo genoemd in deze post)(waarschijnlijk had hij wel door dat de ban moest gebroken worden) deed de spelers van de stam in hun schulp kruipen en velen zijn er nooit meer uitgeraakt.

Nochtans zijn er nog steeds een paar aanwezig of zijn teruggekeerd.

Ik vond phoe absoluut niet zo slecht.

Wat ik daarentegen wel erg SLECHT vond was dat sommige spelers uit die stam werden aanzien als een soort allochtoon in Nederland. Ik heb het hoogstpersoonlijk mogen ondervinden. Regelrecht een schande. Mensen uit andere werelden die me de huid volscholden toen ik op de tribal chat kwam en openlijk durfde verklaren dat ik in phoe zat. Dat was er superzwaar over (trouwens geen ene moderator die de ernst van de situatie toen doorhad), ben zelf uiteindelijk gezwicht voor die druk en ben van stam veranderd. En eerlijkheid gebied me te zeggen dat die regelrechte (soort van opwekking van racistische neiging) werd veroorzaakt door het zogezegd toelaten van een soort van politiek op het forum, en die werd ook gevoerd door opussolo.


Komt er dus op neer dat Amokro in hoogsteigen persoon die stam heeft getorpedeerd, op toegelaten maar ook op minder fraaie manier. Dat andere spelers van deze wereld en andere werelden evenhard gaan roepen over dat noobgehalte van die stam kan ik maar moeilijk verdragen, want het waren zij die simpel langs de kant stonden toe te kijken en geen dorp konden edelen. integendeel. Ik weet dat bv jeurus (door velen als supernoob bestempeld) dorpen van zogenaamde topstammen kon ontfutselen en er zelf geen verloor. Geen kat die daar over roept hoor, wel bij deze, buiten opus was de rest nog slechter dan phoe. Dan is het toch ook eens gezegd he.

gr

ubernoob robbeke

en ja hoor
ik heb alweer overschot van gelijk


tegenspraak duld ik als je kan aantonen dat het zo was


ps: nog even melden dat ik Amokro nooit op de chat beledigende taal heb horen spreken, dus ik heb het absoluut niet over hem. Wel over de mensen die maar al te graag zijn kont wilden kussen. Er waren toen namelijk maar 2 mogelijkheden. Of je ging tegen hem in en dan was je een ..., of je kon goed kontkussen en dan hopen dat hij iets goed over je zei en dan was je al bijna een halfgod (of zo voelden die kinderen zich dan toch op dat ogenblik). Zegt toch ook veel over de mentale kracht van de speler Amokro. Yup, ik geef makkelijk toe, hij was absoluut de beste. Geen ene die aan zijn knieën kwam in die tijd (misschien zelfs niet aan zijn enkels), diep moest hij bukken om die kontlikkertjes een vleugje Amokrokont te gunnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Heb niet lang oorlog kunnen voeren met ~Phoe, was toen nog maar vrij klein.
Overigens even mijn stats teruggekeken, en daar staat de score toch echt 45 - 1 in mijn voordeel :)

Dan zullen we het maar niet hebben over een Search3 die barbaar werd na een aanval van onze (niet alleen ik dus) kant.
Hetzelfde lot verging Hildebrand, ook al was dit wat later.
 

DeletedUser

Guest
Heb niet lang oorlog kunnen voeren met ~Phoe, was toen nog maar vrij klein.
Overigens even mijn stats teruggekeken, en daar staat de score toch echt 45 - 1 in mijn voordeel :)

Dan zullen we het maar niet hebben over een Search3 die barbaar werd na een aanval van onze (niet alleen ik dus) kant.
Hetzelfde lot verging Hildebrand, ook al was dit wat later.

Was Hildebrand niet dat account waar je eerst de vv nodig had alvorens je het kon halen? :rolleyes:
 
Bovenaan