De echte spelers vanaf het begin...

DeletedUser38984

Guest
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, :D


Ik vroeg me af, wie er vanaf het begin erop speelt?
Ik speel zelf al vanaf het begin. Na een tijdje overgestapt, en speel dan nog steeds.
Nu in fusie, maar speel gewoon vanaf het begin.



Jullie?


-Marton
 

DeletedUser

Guest
Hm.. Weet niet sinds wanneer ik precies speel, maar toen ik begon was SoS nog 1,5 miljoen ongeveer :D
Dus dat is al een flinke tijd terug..
Eerste dorp veroverd op 5 januari 2008, dus ik begon ongeveer december 2007 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Ik begon ook ooit toen PAST spelers nog maar 1 dorp hadden.
En toen gestopt en daarna later begonnen door een speler in RL.
 

DeletedUser

Guest
Wat is vanaf het begin?

De beta versie of toen wereld 1 van start ging...?
 

DeletedUser

Guest
Als ik het me goed herinner heb ik dit verslavende spel ongeveer 2 weken na m'n verjaardag leren kennen, in 2006. Aangezien ik eind november verjaar ben ik dus ergens in december 2006 beginnen spelen, niet zo lang na de start van W1 dus. :)
 

DeletedUser1364

Guest
Ik ben altijd blijven spelen :) Op 2verschillende accounts Eerst Ysbery en dan Stillmikie :)
 

DeletedUser

Guest
Vanaf Februari 2007 :D

Ik 8 maanden later. Tuurlijk zijn er veel hoog gerankte spelers gestopt, maar toch ben ik vandaar zeer tevreden met mijn positie op de ranglijst. Ik kijk daarbij ook even in combinatie dan met ODA - Groeiranking - Snelste edelaars, en dan denk ik toch dat ik zeer leuk gedraaid heb op w1 :)

Heb overigens altijd alleen gespeelt, en altijd zelfde account :)
 
Reactiescore
660
mr x en jij hebben het geweldig gedaan
 

DeletedUser

Guest
November/december 2007. Speel alleen sinds tijdje niet meer.
 

DeletedUser

Guest
juni 2008 ongeveer
in het begin alleen niet zo actief
Eerste overname ergens in september 2008.
 

DeletedUser

Guest
31-12-2006 eerste dorp gepakt ...

dus zowat rond die tijd :p;):):D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kreeg mijn 2de dorp op 2 april 2007, dus zal begin 2007 zijn geweest. En ook ik heb altijd alleen gespeeld en ben dus de originele speler van dit account en heb zelfs op 2 × accountcontrole na nog nooit een vv gehad. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kreeg mijn 2de dorp op 2 april 2007, dus zal begin 2007 zijn geweest. En ook ik heb altijd alleen gespeeld en ben dus de originele speler van dit account en heb zelfs op 2 × accountcontrole na nog nooit een vv gehad. :eek:
Nooit echt weerstand gehad zeker... :rolleyes:
Toch wel vetjes al die tijd niet op vakantie gaan :eek:
 

DeletedUser4900

Guest
Ik heb TW ontdekt rond Oktober 2007, ben toen begonnen op W4, op W1 zal dan zo rond eind 2007/ begin 2008 zijn geweest
 

DeletedUser39729

Guest
Ik begon toen TW precies 1 jaar was. :p Start W5 ongeveer. Eind december daarna pas op w1 gestart.
 

DeletedUser

Guest
Ik 8 maanden later. Tuurlijk zijn er veel hoog gerankte spelers gestopt, maar toch ben ik vandaar zeer tevreden met mijn positie op de ranglijst. Ik kijk daarbij ook even in combinatie dan met ODA - Groeiranking - Snelste edelaars, en dan denk ik toch dat ik zeer leuk gedraaid heb op w1 :)

Heb overigens altijd alleen gespeelt, en altijd zelfde account :)

Solo voor 2-3 jaar? :) Amai dat is nice ;)
 
Bovenaan