De echte spelers vanaf het begin...

DeletedUser

Guest
Vrij off topic, maar moest er ooit weer een classic world komen, zou het een genoegen zijn om met jou een stam te beginnen ;)

Lijkt me leuk, al acht ik de kans zeer klein dat ik ooit dit spel nog zal spelen. Een speed als uitzondering daar gelaten. Al heb ik wel genoten van dit spelletje, die tijden zijn voorbij. ;)
 
Reactiescore
660
Ik vind je account naam niet op de ranking??
 

DeletedUser

Guest
je kan het robbelke niet kwalijk nemen dat hij niet van elke no name weet op welk acount hij of zij zit.
ik zou het ook niet weten, en ik speel hier toch ook al een poosje
 

DeletedUser

Guest
je kan het robbelke niet kwalijk nemen dat hij niet van elke no name weet op welk acount hij of zij zit.
ik zou het ook niet weten, en ik speel hier toch ook al een poosje

Hermen speelde vroeger onder (jaja, verrassing :eek:) hermen6 en is daarna van acc geswitched. Op zijn oorspronkelijke acc is dan ook een andere speler gekomen maar blijkbaar is het acc nu toch gewist.
 
Reactiescore
660
juist
ik kan me er iets van herinneren
nou

excuses hermen

dacht dat het de bedoeling was dat je op je eigen account nog moest spelen om nog mee te tellen voor dit topic

maar idd, jij zal er ook van in het begin zijn bijgeweest
 

DeletedUser

Guest
als je mij zegt de echte speler vanaf het begin , dan versta ik originele speler op het acount.

maar mijn begrijpertje zal wel niet groot genoeg zinn
 

DeletedUser

Guest
als je mij zegt de echte speler vanaf het begin , dan versta ik originele speler op het acount.

maar mijn begrijpertje zal wel niet groot genoeg zinn

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, :D


Ik vroeg me af, wie er vanaf het begin erop speelt?
Ik speel zelf al vanaf het begin. Na een tijdje overgestapt, en speel dan nog steeds.
Nu in fusie, maar speel gewoon vanaf het begin.



Jullie?


-Marton

Dit is de beginpost. Degene die het topic gemaakt heeft speelt dus zelf ook niet meer op z'n eigen account, dus het lijkt me sterk dat dit topic alleen voor spelers is die niet van account overgestapt zijn. ;)
 
Reactiescore
660
Klopt. ik heb het niet gelezen.

Dus ik kan vier jaren geleden zijn begonnen. Dan flink een jaar of zo stoppen en dan weer een jaar spelen en weer een jaar stoppen.
Een vriend vraagt of ik nog eens zin heb in tw. Ben ik dan een die hard vanaf het begin?
 

DeletedUser

Guest
Klopt. ik heb het niet gelezen.

Dus ik kan vier jaren geleden zijn begonnen. Dan flink een jaar of zo stoppen en dan weer een jaar spelen en weer een jaar stoppen.
Een vriend vraagt of ik nog eens zin heb in tw. Ben ik dan een die hard vanaf het begin?

In mijn ogen niet, aangezien je dan regelmatig gestopt bent geweest.
 

DeletedUser

Guest
als je mij zegt de echte speler vanaf het begin , dan versta ik originele speler op het acount.

maar mijn begrijpertje zal wel niet groot genoeg zinn

Agreed, maar ja er zijn er zat die aanwezig zijn op een account vanaf het begin, maar "gespeeld" hebben ze nog nooit, buiten met de markt.
 

DeletedUser16339

Guest
wanneer is w1 begonnen eigenlijk
want ik speel al 3 jaar op w1
daarvoor op w4
 
Bovenaan