Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
Ik wed dat jullie fusie geen half jaar meer duurt. Moet wel, want er blijft van Koekje niks over.

Voor wat wil je dan graag wedden?:p

@Merijn...
Nee, echt, met koekje gaat alles nog steeds uitstekend hoor. Wat zeur je toch steeds over .kiwi die tegen jullie grens wat koekjes dorpen overneemt? Bang dat de strijd daar nog meer in jullie nadeel zal worden?
Ik kan best wel begrijpen dat je het niet zozeer ziet zitten dat .kiwi tegen oud DT komt te liggen, maar dat is enkel aan een goeie samenwerking en eensgezindheid te wijten. Daar hoef je echt geen achteruitgang van koekje achter te zoeken;)
 

DeletedUser

Guest
Daar nog meer in ons nadeel? xD
Mwah, ze zullen miss iets meer weerstand bieden dan Maga, Daanus, Switch, Micro en Crabbetje de afgelopen tijd deden (tot zover in ons 'nadeel'). Maar ik moet ook nog zien of dat niet alleen maar goed voor mijn ODD gaat zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ja zo wordt ik natuurlijk nóóit gezond. Ik dacht dat ik na al die koekjes, gebakjes en donuts wel iets gezonder kon gaan doen met fruitige .Kiwi's. Maar zijn ze vervangen voor TUC-koekjes :O

Wel lekker trouwens.
En ik had niet verwacht dat we .Kiwi zo snel van de kaart konden laten verdwijnen :p
 

DeletedUser

Guest
Welke speler uit Koekje kwam hiervoor dan naar .Kiwi?
En als we het voor de punten zouden doen zou ik hem weken geleden hebben uitgenodigd en tegelijk nog 7 .Iwik spelers zodat we op 40 spelers uitkomen.

Nog maar 5 leden en je hebt het waargemaakt frank! Hoezo de fusie tussen .Kiwi en Koekej duurt nog lang? :eek:. TUC vind ik trouwens best wel een slappe naam (sluikreclame, foei!), vond .Kiwi/Koekje beter klinken. Maar is wssl persoonlijke smaak enzo ^^.
 

DeletedUser

Guest
Nog maar 5 leden en je hebt het waargemaakt frank! Hoezo de fusie tussen .Kiwi en Koekej duurt nog lang? :eek:. TUC vind ik trouwens best wel een slappe naam (sluikreclame, foei!), vond .Kiwi/Koekje beter klinken. Maar is wssl persoonlijke smaak enzo ^^.

Heb je iemand horen zeggen dat een fusie nog lang zou duren dan?
Lijkt me niet meer dan normaal dat een fusie niet lang meer kon duren zoals koekje en .kiwi het laatste jaar naar elkaar zijn toegegroeid (zowel letterlijk als figuurlijk:p)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je gelijk hebt..... Ik kan ook zeggen "ze fuseren wel heel erg langzaam" :p

Zo langzaam ging het toch niet geloof ik :D
Maar de discussie op het AF even opvoeren was inderdaad de reden van de overstap van migulio. Had het al wat eerder gewild maar dat ging op dat moment even niet door.

TUC kwam als overweldigende meerderheid als winnaar uit de bus qua stamnaam, dus dat is dan ook maar gekozen (wel zo eerlijk hè :p). Maar er moest wel wat van .Kiwi/Koekje terugkomen, dus dat is ook in het profiel te vinden (stamplaatje is ook bijna af).
En natuurlijk krijgen alle TUC-leden gratis TUC'jes opgestuurd, is een leuke sponser die we hebben :)

En .Kiwi en Koekje zijn natuurlijk niet van de kaart af, maar met zo'n lange samenwerking is dit wel het logische resultaat.
 

DeletedUser

Guest
Oh raar? ik zie anders nergens meer koekje of .Kiwi staan. Lijkt er toch verdacht veel alsof we deze oorlog gewonnen hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Heb je iemand horen zeggen dat een fusie nog lang zou duren dan?
Lijkt me niet meer dan normaal dat een fusie niet lang meer kon duren zoals koekje en .kiwi het laatste jaar naar elkaar zijn toegegroeid (zowel letterlijk als figuurlijk:p)

Jou. :eek:

|
|
v

Voor wat wil je dan graag wedden?:p

@Merijn...
Nee, echt, met koekje gaat alles nog steeds uitstekend hoor. Wat zeur je toch steeds over .kiwi die tegen jullie grens wat koekjes dorpen overneemt? Bang dat de strijd daar nog meer in jullie nadeel zal worden?
Ik kan best wel begrijpen dat je het niet zozeer ziet zitten dat .kiwi tegen oud DT komt te liggen, maar dat is enkel aan een goeie samenwerking en eensgezindheid te wijten. Daar hoef je echt geen achteruitgang van koekje achter te zoeken;)


(deze laatste quote is een antwoord op fam's uitspraak dat de fusie geen half jaar meer zou duren.

Mag ik met je wedden? :eek:
Gaat goed met Koekje, JUP

Wel grappig dat jullie tot voor de dag van de fusie blijven volhouden dat ie er niet aan gaat komen. Is het dan een paniekfusie? Of kramen jullie over het algemeen onzin uit? Ik vrees dat er geen optie C is.. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In tegenstelling tussen de fusies (mag je het zo noemen?) van NUTS, ATR en DT is het bij Koekje en .Kiwi heel geleidelijk en rustig gegaan.
Lijkt me vreemd dat er een paniekfusie kan zijn als je zo lang met elkaar samenwerkt.
Koekje ging trouwens prima, maar iedereen weet dat de fusie er op een gegeven moment zou komen (jullie hadden hem alleen al veel eerder verwacht). We hebben niks overhaast, maar de tijd was nu rijp voor een fusie en waarom zouden we dan nog een halfjaar wachten?

We hoeven toch niet alles van tevoren hier op het AF te verkondigen? We zeggen nergens dat de fusie nog een half jaar op zich laat wachten, maar we gaan het ook niet op het AF zetten voordat het is gebeurd. Iets wat DT trouwens ook niet doet (en terecht in mijn ogen).

En een oorlog win je niet doordat je vijanden gaan fuseren als laatste stap in het bondgenootschap, al zal dat vast wel zo op het profiel van DT terecht komen. Een oorlog win je als de stam uit elkaar is gevallen zoals bij bijvoorbeeld bij HRS het geval was.
Lijkt me sterk dat .Kiwi dan de oorlog van NUTS heeft gewonnen omdat NUTS naar DT ging...
 

DeletedUser

Guest
Of je kunt stellen dat .Kiwi verslagen is, omdat ze niet meer onder naam .Kiwi bestaan, gaat miss wat ver enzo.

Maar koekje is nu toch wel heel duidelijk verslagen :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, we konden ook een nieuwe stam oprichten maar dat zou zonde zijn van de stats die over de jaren zijn behaald.
Mooiste zou zijn als je beide stam tot 1 kan laten gaan inclusief stats maar dat kan jammer genoeg niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Zeg... je stopt toch niet als je hier op W5 verloren hebt... dan starten we gewoon gezellig met zijn allen op een nieuwe wereld hoor... nieuwe oorlog van |DT| tegen de Tucjes. Wellicht heb je het dan wel nodig.....
 

DeletedUser

Guest
Ik stop ook niet als ik verloren heb. Maar gelukkig gaan we winnen dus kan ik wel stoppen ;)
 
Bovenaan