Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
Je kan lullen wat je wil, maar die arrogatnie blijkt al meer dan 4 jaar te werken. |DT| is als noob randstammetje nu uitgegroeid tot 1 vd. 2 laatste overblijvers. Lijkt me dus een behoorlijk succesvolle strategie. ;)
 

DeletedUser43670

Guest
.Kiwi & Co + Koekje & Co Bestaan NIET MEER op W5!

Een Zeer mooie Fetelijke Situatie is ontstaan.
Dat de stammen Koekje en .Kiwi niet langer bestaan in deze wereld.
Hun inhoud bestaat nog wel, maar op die manier.. bestaan de restanten van nog honderden stammen op W5.

Hoe men het draait went of keert..
2 vooraanstaande namen in de Geschiedenis van W5, zijn voorgoed verdwenen..

Alle Spelers die ooit op W5 hebben gespeeld, en nu online komen en af en toe eens de kaart bekijken,
zien voor nog altijd maar 1 bekende Stamnaam op de Wereld, vanuit de Oudsher aan toe:
Dominus Truncus!

Een prachtige week voor Dominus Truncus dan ook dit.
Weederom 4 Stamnamen kunnen we toevoegen aan onze waslijst, die na Oorlog met ons.. niet meer bestaan op de Wereld.

En toen de Reactie's:

En zo vanuit deze Oorlogs verklaring in de maand Augustus 2011 tot aan nu Okt 2012, is het niet alleen de Stam .kiwi die van de kaart is verdwenen, maar ook direct de Stam koekje en hun Gespuis.

Maar goed, hoe konden hun voorzien de manier Dominus Truncus de hele aanzet naar de Oorlog na zijn oorlogsverklaring in zou gaan zetten ;).

Wat Eenieder er ook van mag denken..

Feitelijke Situatie is nu simpelweg:

2008:
Maart, Oprichting Dominus Truncus.
Juli, de Oprichting van .kiwi
November, Oprichting Koekje.
2010: |DT| verklaart het Grotere Koekje de Oorlog
2011: |DT| verklaart het Grotere .Kiwi de Oorlog
----> |DT| maakt na zijn OOrlogs-verklaring zijn Explosieve Groei om genoeg materiaal te verkrijgen voor beiden Stammen tegerlijkertijd aan te kunnen.
2012: de Stammen Koekje + .Kiwi bestaan niet meer

Resultaten van het Laatste jaar Oorlog:
Totaalstand, laatste jaar Slagveld:
Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: .kiwi, koekje

Timeframe: 01/01/2012 00:00:00tot15/10/2012 10:06:50

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,709
Kant 2: 4,920
Verschil: 1,789

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58,829,327
Kant 2: 39,082,871
Verschil: 19,746,456

chart


|DT| 2,487vs .Kiwi 1,526: Winst |DT| 2012 961
|DT| 4,222 vs Koekje 3,394: Winst |DT| 2012 828


Kortom, wat de reactie's ook mochten wezen toendertijd, omtrent mijn arrogantie voor de Oorlog te verklaren en daarbij aan te geven dat de Stammen .Kiwi en Koekje dan ook niet meer zullen bestaan, is nu gebleken het simpelweg een schetsing van de realiteit was.

Vraag me af wie er arrogant was.. ik diegene die het al aangaf,
Of jullie die in al jullie wijsheid aangaven dat dit nooit zou gebeuren.

Wel.. het is dus duidelijk, dat wel degelijk ook na deze 19e Stam-Oorlog van Dominus Truncus, het uiteindelijk weer alleen Dominus Truncus is.. wat nog als Stam en identiteit overein blijft.

.Kiwi en Koekje (+ substammen) vormen nu de nummers 15 t/m 19 aan de Waslijst van Dominus Truncus.
Natuurlijk veel spelers bestaan nog, maar.. .Kiwi en Koekje bestaan niet langer meer.

Leidingen bij .Kiwi en Koekje, ook jullie zijn er finaal ingestonken,
en het mooiste is, net zoals bij de vorige 14 stammen, hebben jullie geen idee hoe. Natuurlijk de Stats, maar dat is (zoals jullie nog altijd onwetendheid van vroeger bij MJP, onze eerste "achter de schermen" stap in de Oorlog) 50% van het Proces naar dit resultaat. Tijdens de Favouriete posts van jullie (Wazda) op hete AF, zijn wij veel meer bezig geweest jullie achter de schermen al in de Tang te krijgen. Want jullie Grootste winsten in het begin van de oorlog, was al in handen van ons |DT| bestuur namelijk (Mjp). Jullie hele Aanvals-systeem en dorpenwinsten, ging al voor 50-75% naar Regio's wij wilden het heen zou gaan.

Dus daar waar jullie in het begin dorpenwinsten behaalden, was het eigenlijk al zoals wij in |DT| dat bepaalden jullie het zouden doen.
Dit om de Ruimte en rust vrij te houden om het GROTE Dominus Truncus te vormen,
gezien jullie winsten op ons geen dreiging vormden.
Pas na de BB-Wording van bepaalde spelers en onze Completing van het Rijk zijn we onze eigen Aanval in gaan zetten met GROTE Dorpenwinsten NON-STOP.

Nooit opgevallen?? dat na jullie Grote winsten op Mjp.. het na zijn verdwijning + Frontleden, dan ook alleen nog maar achteruit is gegaan bij jullie???

Wat heb ik genoten van jullie berichten omtrent de "fout" van |DT|,
Het gaf voor ons de duidelijkheid, jullie dus geheel in de "trap" zaten.

Ipv zoveel op het AF te zitten, hadden jullie net als wij beter bezig geweest om ons Strategisch plan wat veel verder gaat dan dorpen te veroveren eens proberen te voorzien.

Hoe dan ook, Mjp neem ik als voorbeeld, gezien dat de eerste stap was van ons,
waarbij we jullie Mindset al geheel een vorm gingen geven.

.Kiwi en Koekje... vanaf het begin van de Oorogsverklaring van |DT| tegen .Kiwi, is het hele systeem al in werking voor jullie verdwijning al in werking gezet hier namelijk.
Verdere Info en gehele uitleg, zal pas volgen nadat ook TUC niet meer bestaat.
(iets wat dezelfde neergang als .Kiwi en Koekje zal kennen, gezien niemand vat heeft op de daadwerkelijke Sterke Werkwijze van Dominus Truncus, zowel aan het Front, als achter de Schermen).

En ook nu, net zoals toen, zullen jullie redeneren, dat dit blijkbaar allemaal weer geblaat is... terwijl nu reeds 19 vijandelijke stammen op deze manier al zijn verdwenen tegen Dominus Truncus, icl nu die van .kiwi en Koekje.

Misschien toch maar eens tijd, nu jullie hetzelfde lot is bekomen als al onze voorgangers, toch maar eens jullie denkproces te veranderen van "PARA zegt onzin" naar... "We moeten gaan kijken hoe die het doet".
Op die manier word namelijk de strijd achter de schermen ook weer leuk, want nu was het een walk over namelijk.

OF.. je neemt gewoon weer aan, net als de 19 stammen hiervoor, dat dit weederom flauwe kul is.. met als resultaat.. TUC.. in 2013 (HOOGUIT begin 2014 hetzelfde lot zal bekomen en de nummer 20 zal zijn op onze lijst die na Oorlog met |DT| van het slagveld verdwijnt.

Bij deze komen we dus aan in de laatste Feitelijke Situatie:
2013: Domunis Truncus vs TUC

Eenieder aan Dominus Truncus, Gefeliciteerd met het Resultaat. dat de namen .Kiwi en Koekje zijn verdwenen van w5.

Aan de nieuwe Stam: TUC, veel succes gewenst in jullie oorlog met ons Dominus Truncus.

Dat is iets helemaal anders PARA. Nog alle leden van Koekje & .Kiwi voor de fusie zijn aanwezig in TUC. Als je echt niet ziet dat zoiets anders is dan "de restanten van andere stammen" dan zeg je beter niets meer, want dat is gewoon compleet ridicuul.

"voorgoed verdwenen", kom op nou. Het is gewoon een andere naam met dezelfde leden. Wij zijn immers niet zo arrogant om de naam .Kiwi te behouden, in tegenstelling tot jullie.

Sorry maar ik kan het niet laten: het is "reacties". Overigens is dat wederom dezelfde onzin. Dus hadden wij de naam .Kiwi behouden, was Koekje verlagen & .Kiwi niet? Maar had .Kiwi naar Koekje gegaan, dan was .Kiwi verslagen & Koekje niet? Haha, zie je zelf niet hoe belachelijk stom dat klinkt? "Nee joh Koekje moet naar ons komen, dan is .Kiwi niet verslagen", volstrekt belachelijk, sorry.

We hebben nooit beweerd dat er nooit een fusie zou komen. Goh ja, toen .Kiwi & Koekje nog vijanden waren misschien, maar dat is natuurlijk iets anders ;). Maar jij ziet het waarschijnlijk in de ridicule zin van Koekje & .Kiwi die verslagen zijn.

PARA, het is niet moeilijk dat je als "oudste & meest originele" en weet ik veel wat nog stam overblijft wanneer je bij fusies nooit je naam verandert. Wij hadden dat ook kunnen doen hoor, maar wij zijn niet zo arrogant. Meer nog, het maakt ons gewoon geen moer uit dat jullie "ouder zijn" :D. Woa, big deal.

Ja hoor PARA, je hebt ons erg mooi bespeeld :rolleyes:. Grappig hoe jij jezelf zoveel kunt wijsmaken. Je doet me vaak denken aan een mislukte politicus.

Daar heb je wel een punt. Alle verliezen die Koekje & .Kiwi geleden hebben liggen inderdaad aan het feit dat we 24/7 op het AF vertoeven, zo druk ook altijd hier. :eek:

Ik heb altijd respect gehad voor jou & je posts. Maar deze post is zo arrogant..

Enne.. Switch.. het zou zomaar kunnen zijn, dat jullie toekomstige Mass op mij, vanwege deze posts van mij hier,
waarbij ik jouw reactie als algemeen beschouw als reactie op mijn posts.. nu maar net de bedoeling is dat jullie mass op mij gaan richten.

Je weet wel.. zoals toen op Mjp...

Zou dan nu ook mijn Posts op het AF.. nu dan misschien ook wel het gewenste resultaat bieden dat jullie dat doen??
Of.. is mijn redenatie nu.. voor het toegeven dat jullie dat dan zouden doen.. nu juist weer de bedoeling??

Misschien is het wel onze bedoeling...dat JIJ denkt..dat WIJ in jouw VALLEN...lopen, terwijl het misschien niet zo is? :D:p:eek::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan lullen wat je wil, maar die arrogatnie blijkt al meer dan 4 jaar te werken. |DT| is als noob randstammetje nu uitgegroeid tot 1 vd. 2 laatste overblijvers. Lijkt me dus een behoorlijk succesvolle strategie. ;)

TUC staat er ook nog als 1 van de twee laatste stammen... minstens even succesvol natuurlijk.

DT is groot geworden door fusies en door onderdanigheid van haar fusiepartners tegenover DT heeft DT zijn naam kunnen behouden.
TUC is groot geworden door fusies en geen van de stammen die TUC hebben gevormd vond zichzelf belangrijker dan hun fusiepartner(s).

Arrogant of niet, beide stammen zijn tot op dit punt gekomen op hun eigen manier. Maar beide stammen staan er nu even goed en beide stammen zijn tot nu toe even succesvol geweest. Pas als de éne verslagen is, kan de ander zeggen dat die het meest succesvol is geweest.
 

DeletedUser

Guest
Dan bestaat Koekje en Kiwi dus niet meer, fijn dat je dat nu eindelijk zelf hebt geaccepteerd Johnny.
 

DeletedUser

Guest
Dan bestaat Koekje en Kiwi dus niet meer, fijn dat je dat nu eindelijk zelf hebt geaccepteerd Johnny.

Beetje rare conclusie die je trekt uit mijn post, maar goed...
de namen bestaan niet meer neen, maar het hart van beide stammen staat sterker dan ooit.

Beetje zoals een vrouw die de naam van haar man overneemt wanneer ze trouwen. In dat geval kan je ook moeilijk stellen dat die vrouw van ervoor niet meer bestaat hé.
Enige verschil is in dit geval dat niet 1 naam veranderd is, maar beide namen nu één geworden zijn. En dat maakt dat huwelijk net nog zoveel mooier:)
 

DeletedUser

Guest
wel grappig hoe frigo hier reageerd.
Indertijd in het opgaan van NUTS in DT stonden er heel andere berichten op het AF.

Zernos, NUTS, Koekie en welke stammen en spelers ook zijn opgegaan in de laatste 2 grote stammen dat is de
status quo van nu.

Dat gebrul van bij ons is alles beter en bij jullie niet hou toch op frigo het is precies hetzelfde (lees NUTS in DT en Koekie in TUC=KIWI).

gr
mask
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb er geen moeite mee hoor om in | DT| te zitten . Ook niet met het feit dat die naam is blijven bestaan. Ik voel me niet minderwaardig in vergelijking met de 'originele' |DT| spelers. Ik heb een mooie plaats naast PARA en de andere leiders....mijn handtekening zegt genoeg!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wel grappig hoe frigo hier reageerd.Indertijd in het opgaan van NUTS in DT stonden er heel andere berichten op het AF.Zernos, NUTS, Koekie en welke stammen en spelers ook zijn opgegaan in de laatste 2 grote stammen dat is de status quo van nu.Dat gebrul van bij ons is alles beter en bij jullie niet hou toch op frigo het is precies hetzelfde (lees NUTS in DT en Koekie in TUC=KIWI).grmask
Wat wil je nu zeggen?
Dat koekje helemaal niet verslagen is?
Ik heb er geen moeite mee hoor om in | DT| te zitten . Ook niet met het feit dat die naam is blijven bestaan. Ik voel me niet minderwaardig in vergelijking met de 'originele' |DT| spelers. Ik heb een mooie plaats naast PARA en de andere leiders....mijn handtekening zegt genoeg!
Of dat nuts indertijd helemaal kapot was?

Hoe je het ook draait of keert, het enige verschil bij beide fusies, is dat de naam nuts minder belangrijk was dan de naam dt (voor welke reden dan ook), en dat de namen koekje en .kiwi even veel of even weinig waard waren.

Of dat nu wat zegt over de toestand van de betreffende stammen op het moment van de fusie laat ik nu nog in het midden, maar hieruit besluiten dat koekje verslagen is en nuts niet is in elk geval je reinste onzin.

En zeur niet dat ik nu hele andere dingen zeg dan toen bij de fusie met nuts, jullie waren namelijk de eersten om het omgekeerde te roepen van toen.
Ik heb tenminste nog als argument dat de naam nuts onderdanig was aan de naam dt.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat wil je nu zeggen?
Dat koekje helemaal niet verslagen is?

Of dat nuts indertijd helemaal kapot was?

Hoe je het ook draait of keert, het enige verschil bij beide fusies, is dat de naam nuts minder belangrijk was dan de naam dt (voor welke reden dan ook), en dat de namen koekje en .kiwi even veel of even weinig waard waren.

Of dat nu wat zegt over de toestand van de betreffende stammen op het moment van de fusie laat ik nu nog in het midden, maar hieruit besluiten dat koekje verslagen is en nuts niet is in elk geval je reinste onzin.

En zeur niet dat ik nu hele andere dingen zeg dan toen bij de fusie met nuts, jullie waren namelijk de eersten om het omgekeerde te roepen van toen.
Ik heb tenminste nog als argument dat de naam nuts onderdanig was aan de naam dt.

Ik vind dit letterlijk de grootste onzin die jullie kunnen uitkramen en ik stop er ook mee om daarover te discussiëren. Ik heb wel wat beters te doen. Ik ben trots op mijn stam, trots om de naam die de stam draagt en trots op de spelers die erin zitten. Ieder met zijn eigen achtergrond. De 1 niet minder waard dat de ander. Ik zou niet trots zijn op de namen CUT TUC. Hadden jullie nu niet iets anders kunnen bedenken??
 

DeletedUser43670

Guest
Ophouden met de discussie.. jij voert nooit een discussie. Ik heb nog NOOIT jou een stelling zien beargumenteren.
 

DeletedUser

Guest
Beetje rare conclusie die je trekt uit mijn post, maar goed...
de namen bestaan niet meer neen, maar het hart van beide stammen staat sterker dan ooit.

Beetje zoals een vrouw die de naam van haar man overneemt wanneer ze trouwen. In dat geval kan je ook moeilijk stellen dat die vrouw van ervoor niet meer bestaat hé.
Enige verschil is in dit geval dat niet 1 naam veranderd is, maar beide namen nu één geworden zijn. En dat maakt dat huwelijk net nog zoveel mooier:)

|DT| is polygaam :D. Naam van één van de partners behouden. Wel raar dat Koekje+.Kiwi= TUC. Zit er .Kiwi in tuc-koekjes? :eek:

Ophouden met de discussie.. jij voert nooit een discussie. Ik heb nog NOOIT jou een stelling zien beargumenteren.

Is dat niet lief dan? Enkel peis en vree! :D Beter niet beargumenteren dan slecht beargumenteren, toch being? :p
 

DeletedUser

Guest
|DT| is polygaam :D. Naam van één van de partners behouden. Wel raar dat Koekje+.Kiwi= TUC. Zit er .Kiwi in tuc-koekjes? :eek:

tja, zoals ik al zei, het ging er ons om dat beide stammen evenwaardig waren, en dus was het kiezen tussen een naam waarin van beide namen nog wat overschoot, of een naam waarin geen van beide terug te vinden was.
Echter zijn we uitgekomen op een derde optie, waar ook wij (jawel fam) trots op zijn...

In de naam is niets meer letterlijk terug te vinden van koekje of .kiwi, want dat zou pas saai geweest zijn. Maar 2 zaken geven wel nog weer wat TUC heeft gemaakt.
1 de naam blijft een etenswaar en verwijst dus naar koekje en .kiwi.
2 het laatste woord van de naam is eveneens een duidelijke verwijzing naar onze afkomst en tegelijk een teken van gelijkwaardigheid.

Enja, het tweede woord... TUC is gewoon het perfecte eindstation voor de grote helft van de wereld, en misschien ook wel voor de andere helft.

oftewel, TUC zou wel eens het ultieme geneesmiddel kunnen zijn voor de grootheidswaanzin van DT:p

@fam: was geen onzin hoor. Alleen gaf ik duidelijk weer hoe jij en mask45 elkaar nogal tegenspraken.
Eigenlijk lees ik het gewoon in al jullie posts. Kern van DT roept hoe trots ze er op zijn dat de namen koekje en .kiwi niet meer bestaan en dat dat duidelijk een overwinning is voor DT, terwijl degenen die er later zijn bijgekomen, er blijven op hameren dat hun fusie met DT (of eigenlijk gewoon opname in DT) een vooruitgang was en ook alweer voor hun een overwinning...
Nouja, mss ligt het aan mij, maar die dingen spreken elkaar nogal tegen hoor.
 

DeletedUser

Guest
tja, zoals ik al zei, het ging er ons om dat beide stammen evenwaardig waren, en dus was het kiezen tussen een naam waarin van beide namen nog wat overschoot, of een naam waarin geen van beide terug te vinden was.
Echter zijn we uitgekomen op een derde optie, waar ook wij (jawel fam) trots op zijn...

In de naam is niets meer letterlijk terug te vinden van koekje of .kiwi, want dat zou pas saai geweest zijn. Maar 2 zaken geven wel nog weer wat TUC heeft gemaakt.
1 de naam blijft een etenswaar en verwijst dus naar koekje en .kiwi.
2 het laatste woord van de naam is eveneens een duidelijke verwijzing naar onze afkomst en tegelijk een teken van gelijkwaardigheid.

Enja, het tweede woord... TUC is gewoon het perfecte eindstation voor de grote helft van de wereld, en misschien ook wel voor de andere helft.

oftewel, TUC zou wel eens het ultieme geneesmiddel kunnen zijn voor de grootheidswaanzin van DT:p

@fam: was geen onzin hoor. Alleen gaf ik duidelijk weer hoe jij en mask45 elkaar nogal tegenspraken.
Eigenlijk lees ik het gewoon in al jullie posts. Kern van DT roept hoe trots ze er op zijn dat de namen koekje en .kiwi niet meer bestaan en dat dat duidelijk een overwinning is voor DT, terwijl degenen die er later zijn bijgekomen, er blijven op hameren dat hun fusie met DT (of eigenlijk gewoon opname in DT) een vooruitgang was en ook alweer voor hun een overwinning...
Nouja, mss ligt het aan mij, maar die dingen spreken elkaar nogal tegen hoor.

Ik vind TUC gewoon geen mooie naam (persoonlijke smaak), en dat de naam DT behouden is gebleven heeft meer met een gemeenschappelijk doel te maken dan met ongelijkheid. Ik snap ook niet waarom jullie steeds maar denken dat PARA de 'great dictator' is, jullie leiden dat (denk ik) af uit 1) de stamnaam en 2) PARA's posts? Ik vrees (en nee ik bedoel dit niet arrogant) dat dit zowat de 2 meest publieke kenmerken van elke stam zijn. En ik vrees dat ook PARA dat weet (if you know what I'm saying :p).

Ik zie de tegenstelling trouwens niet :(. Als je in je redenering jullie fusie met die van ons vergelijkt om tot je conclusie van tegenstrijdigheid te komen (rare zin, I know, maar je weet wel wat ik bedoel hoop ik), en dan jouw visie op onze fusie in acht neemt, wilt dat dan zeggen dat volgens jou .Kiwi en Koekje samen zijn gegaan omdat ze apart verslagen waren? (aangezien dit je visie is op de fusie van DT etc., en je beide fusies hier gelijksteld). Je zal dit vast ontkennen, maar het is een logische redenering van mijn kant hoor.

het is toch heel makkelijk mogelijk om je eigen fusie geslaagd te vinden en dan een tijdje later trots te zijn op het resultaat (jullie fusie) daarvan?

Oh nog iets wat me opvalt en meer naar Frank gericht is:

Na jullie fusie gaan er plots een stuk of 6-7 .Kiwi's naar CUT. Waarom is dit nooit voor de fusie gebeurd (naar .Iwik dan) als ze toch al een tijdje inactief/intern waren? Zal vast niets met die eerste stek te maken gehad hebben, of wel soms? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb al een tijdje niet gereageerd hier omdat ik geen zin heb om door de grote onzin van Para heen te praten (zou betekenen dat ik een groot deel moet ontkrachten waar ik geen zin in heb, laat ieder zijn eigen waarheid maar hebben).

Maar nu er een vraag direct gesteld is aan mij geef ik daar antwoord op.

Het feit dat er inactieve spelers in .Kiwi zaten zal niemand zijn ontgaan, maar inactieve spelers zitten in elke stam (Koekje, DT en daarvoor HRS, .fall etc. etc.). Deze accounts worden vaak niet snel uit de stam gegooid ondanks dat ze inactief zijn (iets wat ook in iedere stam gebeurt). Sommige accounts als bijv. Wazda bleven zeer lang in de stam, ook toen HRS verslagen was en .Kiwi ruimschoots eerste stond. Als er dan een fusie (of iets dergelijks) gebeurt is het heel normaal dat inactieve accounts worden verplaatst uit de stam.
Dit heeft dus inderdaad niks te maken met de eerste plek vasthouden te maken.

Maar als je vindt dat .Kiwi eerder inactieve accounts had moeten terugzetten, moet DT dat dan niet eerst doen voordat van .Kiwi wordt verwacht? :p
 

DeletedUser

Guest
Heb al een tijdje niet gereageerd hier omdat ik geen zin heb om door de grote onzin van Para heen te praten (zou betekenen dat ik een groot deel moet ontkrachten waar ik geen zin in heb, laat ieder zijn eigen waarheid maar hebben).

Maar nu er een vraag direct gesteld is aan mij geef ik daar antwoord op.

Het feit dat er inactieve spelers in .Kiwi zaten zal niemand zijn ontgaan, maar inactieve spelers zitten in elke stam (Koekje, DT en daarvoor HRS, .fall etc. etc.). Deze accounts worden vaak niet snel uit de stam gegooid ondanks dat ze inactief zijn (iets wat ook in iedere stam gebeurt). Sommige accounts als bijv. Wazda bleven zeer lang in de stam, ook toen HRS verslagen was en .Kiwi ruimschoots eerste stond. Als er dan een fusie (of iets dergelijks) gebeurt is het heel normaal dat inactieve accounts worden verplaatst uit de stam.
Dit heeft dus inderdaad niks te maken met de eerste plek vasthouden te maken.

Maar als je vindt dat .Kiwi eerder inactieve accounts had moeten terugzetten, moet DT dat dan niet eerst doen voordat van .Kiwi wordt verwacht? :p

Er zitten (als ik naar de stats kijk) nog steeds ongeveer evenveel inactieve accounts in |DT| en in .Kiwi, wat ik dan raar vind.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat er iets meer inactieve accounts in DT zitten dan in TUC (het is geen .Kiwi meer hè :p), maar één account gaat binnenkort naar CUT en de rest komt door privéomstandigheden en zulke accounts krijgen natuurlijk even de tijd om terug te komen.
 

DeletedUser64943

Guest
Lijkt mij dat er iets meer inactieve accounts in DT zitten dan in TUC (het is geen .Kiwi meer hè :p), maar één account gaat binnenkort naar CUT en de rest komt door privéomstandigheden en zulke accounts krijgen natuurlijk even de tijd om terug te komen.


goed fijn leuk,


en wat is dan het verschil met onze inactieven en jullie inactieven? ik bedoel, of je nu door tijdgebrek, zin, of privé omstandigen even inactief bent, en of je nu in DT of in cut zit, het verschil zie ik niet.


en trouwens waarop baseer jij dat er meer inactieve accounts in DT zitten? omdat wij meer leden hebben, is de kans op inactiviteit groter, maar dat hoeft niet meteen zo te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zeg ook niet dat er een verschil zit tussen jullie inactieven en onze inactieven.
Waarop ik inactiviteit baseer heb ik al meerdere malen verteld, namelijk edelen, OS (wat moeilijker te zien is bij een tegenstander) & aanvallen sturen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Para, en je weet ik heb je mening altijd gerespecteerd! , maar wat je schrijft is uit jou visie en dat mag natuurlijk maar het hoeft niet de werkelijkheid te zijn helaas. Jullie hebben jullie visie en acteren daarnaar en wij als TUC ook en van tevoren. Visie ja in de val lopen kun jeniet zeggen want je weet niet wat de ander doet. Dat noem ik hoog uit de boom blazen:) Maar ik respecteer jou en alle spelers want dat zijn echte volhouders in mijn ogen en ik hoop dat het een mooie strijd mag worden! En die stammen die je claimt te hebben verslagen dat gaat helaas niet he dat moet je eerlijk toegeven, verandering van naam is geen overwinning. Daarnaast zag ik claims op stammen die nog bestaan zou je deze willen aanpassen svp? Want deze bestaan nog helaas voor je!

En een ieder die afvraagt wie ik ben:)
 
Bovenaan