Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
En een ieder die afvraagt wie ik ben:)

Ben jij niet die noob uit c60 ofzo? Die zo werd weg gespeeld?

En die later op migulio zat? Waar die ook veel verloor :rolleyes:

Waar zit je nu? Nog steeds op migulio of al weer naar een ander account gegaan om die te verpesten?
 

DeletedUser

Guest
Migulio gaat wel hard tegen droppie vind ik op dit moment, dus blijkbaar zit allie daar dan toch in elk geval niet:p
 

DeletedUser

Guest
PEDEM gefeliciteerd zie dat je nieuwe nr 1 bent.
Toch een prestatie .

en p.s is nu wel genoeg he :)
 

DeletedUser

Guest
Ben jij niet die noob uit c60 ofzo? Die zo werd weg gespeeld?

En die later op migulio zat? Waar die ook veel verloor :rolleyes:

Waar zit je nu? Nog steeds op migulio of al weer naar een ander account gegaan om die te verpesten?

Beste Irvan, ik had zo'n kinderlijke reactie alleen van jou kunnen verwachten en ik heb het gekregen. Ik leer zelfs mijn kinderen en die doen zulke uitspraken niet meer!! dat het niet netjes is om zo tegen mensen te praten. Dit heet voor jou informatie normen en waarden! En als je niet weet wat dit inhoud zou ik je ouders eens vragen wat dit is en inhoud. Conclussies trekken als je mensen en hun situatie niet kent kun je dan beter weglaten is mijn ( en ik zeg mijn mening) mening.
Maar ik zie graag dat iemand en dit is gebaseerd op feiten dat je zo kinderlijk reageert op mij, terwijl jij je eigen account en een ander totaal de mist in hebt geholpen doordat je je emoties niet in bedwang had en kunt houden. Dus de vraag uit het verleden naar nu is wanneer ga jij nu de mist in??
En ik speel niet op migulio, Ik ben migulio voor jou informatie.

gr allie25
 

DeletedUser

Guest
Pfoe moraalridder, daar heb ik m'n mama idd al voor, moet jij niet doen. :p
 

DeletedUser

Guest
Beste Allie25,

Erger jou niet zo aan Irvan.
Het is maar een forum, we zitten hier allemaal elkaar wat af te zeiken als ik het zo mag noemen.
Hoe Irvan reageert, en hoe kinderachtig hij is, is zijn eigen probleem en de mensen rondom hem misschien.
Maar niet de jouwe :)
Dus ga er niet zo in op, laat die jongen.
Want hij kan wel lief en aardig zijn.

Laten we nu gewoon verder gaan over de oorlog zelf en hoe het er aan toe gaat :)
 

DeletedUser18471

Guest
sjongejongejonge is die oorlog nu nog steeds bezig?? ik ben onlangs weer teruggekeerd op w30 en jaja 1 dorp saai saai geen gs meer :p Dus was toch wel benieuwd hoe het met de oorlog was en of alle stammen er nog netjes aan mee doen..

En wie staan er op dit moment nou voor met de dorpen en punten Koekje of |DT|? al iemand afgezwakt of niet hehe

Greetings
Twoface
 
Bovenaan