Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
Jou. :eek:

|
|
v




(deze laatste quote is een antwoord op fam's uitspraak dat de fusie geen half jaar meer zou duren.

Mag ik met je wedden? :eek:
Gaat goed met Koekje, JUP

Wel grappig dat jullie tot voor de dag van de fusie blijven volhouden dat ie er niet aan gaat komen. Is het dan een paniekfusie? Of kramen jullie over het algemeen onzin uit? Ik vrees dat er geen optie C is.. :(

Ik heb toch echt niet gezegd dat die fusie nog lang zou duren hoor. Ik heb bij wijze van grap gevraagd aan fam hoe zeker ze wel was van haar statement, aangezien ze daarover gelijk had, maar geen flauw idee had dat het eigenlijk al zo dicht aan de deur stond. De rest van mijn post had niets met fam te maken, maar was een reactie op de zoveelste onwetende post van merijn ivm koekje...

Of je kunt stellen dat .Kiwi verslagen is, omdat ze niet meer onder naam .Kiwi bestaan, gaat miss wat ver enzo.

Maar koekje is nu toch wel heel duidelijk verslagen :p

Je blijft volhouden hé... Waarom zou koekje zoveel duidelijker verslagen zijn dan .kiwi of ATR of zelfs DT?
Koekje spelers zijn niet in ruzie uiteen gegaan. Koekje spelers zijn in veel mindere mate gestopt dan jij denkt. Integendeel, koekjesspelers hebben de laatste maanden erg positieve resultaten behaald tegen DT en staan er nu sterker voor dan ooit als onderdeel van het machtige TUC.
Van verslagenheid is in de verste verte geen sprake.
 

DeletedUser

Guest
Daarom bestaat er zeker geen koekje meer? Maak dat de kat wijs Johnnyboy.
 

DeletedUser

Guest
In tegenstelling tussen de fusies (mag je het zo noemen?) van NUTS, ATR en DT is het bij Koekje en .Kiwi heel geleidelijk en rustig gegaan.
Lijkt me vreemd dat er een paniekfusie kan zijn als je zo lang met elkaar samenwerkt.
Koekje ging trouwens prima, maar iedereen weet dat de fusie er op een gegeven moment zou komen (jullie hadden hem alleen al veel eerder verwacht). We hebben niks overhaast, maar de tijd was nu rijp voor een fusie en waarom zouden we dan nog een halfjaar wachten?

We hoeven toch niet alles van tevoren hier op het AF te verkondigen? We zeggen nergens dat de fusie nog een half jaar op zich laat wachten, maar we gaan het ook niet op het AF zetten voordat het is gebeurd. Iets wat DT trouwens ook niet doet (en terecht in mijn ogen).

En een oorlog win je niet doordat je vijanden gaan fuseren als laatste stap in het bondgenootschap, al zal dat vast wel zo op het profiel van DT terecht komen. Een oorlog win je als de stam uit elkaar is gevallen zoals bij bijvoorbeeld bij HRS het geval was.
Lijkt me sterk dat .Kiwi dan de oorlog van NUTS heeft gewonnen omdat NUTS naar DT ging...

Conclusie: wat jullie op het AF posten is 90% onzin, bedankt om me uit de nood te helpen frank! Wel grappig, je doet precies alsof |DT| en HRS en NUTS niet lang hebben samengewerkt voor de fusie. :rolleyes: Alsof die fusie niet geleidelijk is gegaan :D. Herinner me nog een levendig gedeeld forum en geloof dat sommige overstappers ook in de MSN |DT|-chat al aanwezig waren. Dat je zo naïef bent sjonge. :rolleyes:

Daarbij.. als jullie de overwinning op HRS graag claimen, dan claimen wij graag de overwinning op Koekje. Ik denk dat |DT| dat zonder meer verdiend heeft na de lange harde strijd. Je kan wel zeggen dat het erg goed ging met Koekje, alleen spreken de gegevens dat tegen. [Nee ik heb het niet over stats van de afgelopen maand (vergelijk ze maar ff met die van de vele maanden daarvoor, een oorlog win of verlies je niet in een maand), maar over die Koekjes die gekapt zijn, over de fronten die .Kiwi van Koekje heeft meoten overnemen etc.]

Er verandert op die stamnaam en jullie puntenaantal na helemaal geen flikker. Wel toevallig dat je onlangs nog zei dat als je voor de punten ging je wel even snel tot 40 leden naar .Kiwi ging halen. Dus bij deze heb je dat inderdaad waargemaakt!

Ik heb toch echt niet gezegd dat die fusie nog lang zou duren hoor. Ik heb bij wijze van grap gevraagd aan fam hoe zeker ze wel was van haar statement, aangezien ze daarover gelijk had, maar geen flauw idee had dat het eigenlijk al zo dicht aan de deur stond. De rest van mijn post had niets met fam te maken, maar was een reactie op de zoveelste onwetende post van merijn ivm koekje...



Je blijft volhouden hé... Waarom zou koekje zoveel duidelijker verslagen zijn dan .kiwi of ATR of zelfs DT?
Koekje spelers zijn niet in ruzie uiteen gegaan. Koekje spelers zijn in veel mindere mate gestopt dan jij denkt. Integendeel, koekjesspelers hebben de laatste maanden erg positieve resultaten behaald tegen DT en staan er nu sterker voor dan ooit als onderdeel van het machtige TUC.
Van verslagenheid is in de verste verte geen sprake.

Ugh nee niet letterlijk hoor, maar de semantische implicatie was zeker wel aanwezig. Als ik op ironische toon zeg: "Damn koekje is goed bezig! :rolleyes:", heb jij ook wel door dat ik het omgekeerde bedoel. (geloof me, ik ben linguïst).

En als je daar op gewezen wordt, zeg je plots dat het "een grap" is, ja haha, we hebben allemaal lekker met je kunnen lachen. :p

Die "onwetende Merijn" hakt jullie anders wel lekker in de pan hoor...

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Stammen: CUT, TUC

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,744
Kant 2: 393
Verschil: 1,351

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,872,314
Kant 2: 2,932,522
Verschil: 11,939,792

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
HRS barstte uiteen, Koekje niet. Dat is een verschil.
Vandaar dat wij die overwinning kunnen claimen. Bovendien heeft HRS het zelf toegegeven, is toch wel een ander verhaal.
 

DeletedUser

Guest
HRS barstte uiteen, Koekje niet. Dat is een verschil.
Vandaar dat wij die overwinning kunnen claimen. Bovendien heeft HRS het zelf toegegeven, is toch wel een ander verhaal.

Koekje barste enkel van inactiviteit... :rolleyes:
Enkel wilt Koekje dit niet toegeven.
 

DeletedUser

Guest
Koekje barste enkel van inactiviteit... :rolleyes:
Enkel wilt Koekje dit niet toegeven.

Koekje had mss minder actieve leden dan .kiwi of DT, maar gezien het totale ledenaantal, was dat niet meer dan logisch.
In verhouding had koekje niet meer last van inactiviteit dan een andere stam. En ga nou toch maar niet koekje met HRS vergelijken. HRS behaalde slechte resultaten, HRS is in ruzie uit elkaar gegaan om pas DAARNA gedeeltelijk opgenomen te worden in DT. En bovendien is er bij HRS nooit enige sprake geweest van een fusie.
Dat is toch wel een wereld van verschil met wat er bij koekje is gebeurd hé.

Ik ontken niet dat koekje .kiwi nodig had in de strijd tegen DT, en dat is ook de reden waarom dorpen van inactieve accounts zijn overgedragen aan .kiwi, maar daarbij spreken we over ongeveer 1 continent aan grensgebied die .kiwi van ons had overgenomen. In de overige 5-6 continenten die we nog hadden aangrenzend met DT, behaalden we uitstekende resultaten.
Inderdaad, in de vorige maanden hebben jullie van die inactieve accounts kunnen profiteren, maar de laatste maand zagen we reeds dat die tendens aan het afnemen was en koekje stilaan weer terrein won op DT. En geloof me, bij spelers van ex-koekje zal die positieve evolutie nog wel een tijdje stand houden.

In tegenstelling tot HRS, kunnen de leden van koekje met verheven hoofd hun stam inruilen voor een nieuwe, en dat hoofdstuk met trots afsluiten zonder het gevoel dat een fusie het laatste redmiddel was.


@shynra, als je dan toch linguist bent, dan ken je misschien ook wel de betekenis van een smiley...
":p" geeft vaak aan dat iets sarcastisch of humoristisch bedoeld is;)
Nee, dan hoef ik niet achteraf het excuus te gaan opzoeken dat het als grap bedoeld was, want dat had op dat moment eigenlijk wel al duidelijk mogen geweest zijn voor je! (nouja... als linguist... geef toe...)
P.S. zeur niet over het trema hé, ben ik gewoon te lui voor:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26035

Guest
En daar is toch de fusie die ik graag had meegemaakt :D Denk wel dat deze andere redenen hadden dan hopeloos of iets dergelijks. Voorheen ging men fuseren omdat de ene stam het moeilijk had en niet zonder een fusie kan blijven staan. Hier ging het toch bij beide stammen wel lekker leek mij dus,

Daarbij.. als jullie de overwinning op HRS graag claimen, dan claimen wij graag de overwinning op Koekje. Ik denk dat |DT| dat zonder meer verdiend heeft na de lange harde strijd. Je kan wel zeggen dat het erg goed ging met Koekje, alleen spreken de gegevens dat tegen. [Nee ik heb het niet over stats van de afgelopen maand (vergelijk ze maar ff met die van de vele maanden daarvoor, een oorlog win of verlies je niet in een maand), maar over die Koekjes die gekapt zijn, over de fronten die .Kiwi van Koekje heeft meoten overnemen etc.]

Deze redenering stap ik dus echt niet. Ik vind echt niet dat |DT| het verdiend heeft om zich als winnaar te vertonen tegen Koekje. Niets is in hun voordeel alleen misschien dat ze meer actieve leden hadden dan Koekje. (En dan nog niet positieve stats halen). En als ik goed naar de stats kijk zie ik dat alleen maar Nelsonius en Merijn dorpen van Koekje konden edelen. De rest hang er gewoon een beetje bij zoals de "inactieve" van koekje.
 

DeletedUser19792

Guest
.Kiwi & Co + Koekje & Co Bestaan NIET MEER op W5!

Een Zeer mooie Fetelijke Situatie is ontstaan.
Dat de stammen Koekje en .Kiwi niet langer bestaan in deze wereld.
Hun inhoud bestaat nog wel, maar op die manier.. bestaan de restanten van nog honderden stammen op W5.

Hoe men het draait went of keert..
2 vooraanstaande namen in de Geschiedenis van W5, zijn voorgoed verdwenen..

Alle Spelers die ooit op W5 hebben gespeeld, en nu online komen en af en toe eens de kaart bekijken,
zien voor nog altijd maar 1 bekende Stamnaam op de Wereld, vanuit de Oudsher aan toe:
Dominus Truncus!

Een prachtige week voor Dominus Truncus dan ook dit.
Weederom 4 Stamnamen kunnen we toevoegen aan onze waslijst, die na Oorlog met ons.. niet meer bestaan op de Wereld.

Bij deze Verklaar ik dus ook Direct de oorlog aan .Kiwi vanuit |DT|.

Naast alle onrecht die jullie hebben doorgevoerd, en jullie het durven te uitvoeren dat .kiwi leden mij in persoon gewoon al aanvallen aan het sturen zijn..
TERWIJL... IKZELF IN PERSOON... Er Toendertijd voor heb gezorgd dat Kiwi overeind is kunnen blijven (ja.. VOOR jouw tijd Frank)...

is voor mij de allerlaagste vorm van Stambeleid..
wat gaat resulteren in maar 1 ding.. en dat is de vernietiging van .Kiwi,
We hebben met |DT| door de jaren heen 14 stammen vernietigd en daar zullen jullie samen met koekje nummer 15 en 16 gaan worden.


Succes met jullie arogantie zoals .Kiwi die ook had na zijn Fusie met .fall
waarvan ze met hangende pootjes geleerd hebben, duidelijk nu, dat de nieuw stamleiding van .Kiwi dat niet meer weet..
Niet erg.... Jullie zullen er vanzelf wel aan worden herinnerd.

Dominus Truncus verklaard bij deze in alle vormen denkbaar de Oorlog aan .Kiwi!

En toen de Reactie's:
waauw, nu ben je toch zelf enorm arrogant hoor...
Je mag dan mss wel de oudste leider zijn, maar dat betekent niet dat je koekje en .kiwi gaat verslaan.
Trouwens, je bent ook nogal ferm aan het overdrijven hé. Op je kaartje is te zien dat er nog geen heel continent tussen .kiwi en koekje zit. Ik weet trouwens niet waar je het haalt, maar ondertussen grenzen beide al tegen elkaar op sommige plaatsen.

En arrogantie?
Dat jij nu zegt dat jullie de oorlog gaan winnen is arrogantie, niet andersom.
Is het arrogantie dat wij onze vijand als vijand blijven zien?

Het feit dat we nu nog steeds nr1 staan had ik nooit durven denken en daarom ook proficiat aan de Kiwi-leiding.
Enkel jammer dat jullie (in mijn ogen) wat diplomatieke steken laten vallen. Met als ultieme dieptepunt deze breuk met Para en zijn troepen.

Para beweert al weet ik veel hoeveel stammen verslagen te hebben, maar nu zijn jullie al een dik jaar bezig tegen koekje, en terwijl jullie koekje altijd als enige vijand hadden, en koekje langs 2 kanten moest strijden, zijn jullie er geen meter mee vooruit geraakt. En nu er voor DT ineens een vijand bij komt, klinkt para alsof hij op het punt staat om ons beide te verslaan... sorry, maar om het met jouw woorden te zeggen, hoe snugger para normaal ook moge zijn, dat is idd jibberjabber:)

En zo vanuit deze Oorlogs verklaring in de maand Augustus 2011 tot aan nu Okt 2012, is het niet alleen de Stam .kiwi die van de kaart is verdwenen, maar ook direct de Stam koekje en hun Gespuis.

Maar goed, hoe konden hun voorzien de manier Dominus Truncus de hele aanzet naar de Oorlog na zijn oorlogsverklaring in zou gaan zetten ;).

Wat Eenieder er ook van mag denken..

Feitelijke Situatie is nu simpelweg:

2008:
Maart, Oprichting Dominus Truncus.
Juli, de Oprichting van .kiwi
November, Oprichting Koekje.
2010: |DT| verklaart het Grotere Koekje de Oorlog
2011: |DT| verklaart het Grotere .Kiwi de Oorlog
----> |DT| maakt na zijn OOrlogs-verklaring zijn Explosieve Groei om genoeg materiaal te verkrijgen voor beiden Stammen tegerlijkertijd aan te kunnen.
2012: de Stammen Koekje + .Kiwi bestaan niet meer

Resultaten van het Laatste jaar Oorlog:
Totaalstand, laatste jaar Slagveld:
Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: .kiwi, koekje

Timeframe: 01/01/2012 00:00:00tot15/10/2012 10:06:50

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,709
Kant 2: 4,920
Verschil: 1,789

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58,829,327
Kant 2: 39,082,871
Verschil: 19,746,456

chart


|DT| 2,487vs .Kiwi 1,526: Winst |DT| 2012 961
|DT| 4,222 vs Koekje 3,394: Winst |DT| 2012 828


Kortom, wat de reactie's ook mochten wezen toendertijd, omtrent mijn arrogantie voor de Oorlog te verklaren en daarbij aan te geven dat de Stammen .Kiwi en Koekje dan ook niet meer zullen bestaan, is nu gebleken het simpelweg een schetsing van de realiteit was.

Vraag me af wie er arrogant was.. ik diegene die het al aangaf,
Of jullie die in al jullie wijsheid aangaven dat dit nooit zou gebeuren.

Wel.. het is dus duidelijk, dat wel degelijk ook na deze 19e Stam-Oorlog van Dominus Truncus, het uiteindelijk weer alleen Dominus Truncus is.. wat nog als Stam en identiteit overein blijft.

.Kiwi en Koekje (+ substammen) vormen nu de nummers 15 t/m 19 aan de Waslijst van Dominus Truncus.
Natuurlijk veel spelers bestaan nog, maar.. .Kiwi en Koekje bestaan niet langer meer.

Leidingen bij .Kiwi en Koekje, ook jullie zijn er finaal ingestonken,
en het mooiste is, net zoals bij de vorige 14 stammen, hebben jullie geen idee hoe. Natuurlijk de Stats, maar dat is (zoals jullie nog altijd onwetendheid van vroeger bij MJP, onze eerste "achter de schermen" stap in de Oorlog) 50% van het Proces naar dit resultaat. Tijdens de Favouriete posts van jullie (Wazda) op hete AF, zijn wij veel meer bezig geweest jullie achter de schermen al in de Tang te krijgen. Want jullie Grootste winsten in het begin van de oorlog, was al in handen van ons |DT| bestuur namelijk (Mjp). Jullie hele Aanvals-systeem en dorpenwinsten, ging al voor 50-75% naar Regio's wij wilden het heen zou gaan.

Dus daar waar jullie in het begin dorpenwinsten behaalden, was het eigenlijk al zoals wij in |DT| dat bepaalden jullie het zouden doen.
Dit om de Ruimte en rust vrij te houden om het GROTE Dominus Truncus te vormen,
gezien jullie winsten op ons geen dreiging vormden.
Pas na de BB-Wording van bepaalde spelers en onze Completing van het Rijk zijn we onze eigen Aanval in gaan zetten met GROTE Dorpenwinsten NON-STOP.

Nooit opgevallen?? dat na jullie Grote winsten op Mjp.. het na zijn verdwijning + Frontleden, dan ook alleen nog maar achteruit is gegaan bij jullie???

Wat heb ik genoten van jullie berichten omtrent de "fout" van |DT|,
Het gaf voor ons de duidelijkheid, jullie dus geheel in de "trap" zaten.

Ipv zoveel op het AF te zitten, hadden jullie net als wij beter bezig geweest om ons Strategisch plan wat veel verder gaat dan dorpen te veroveren eens proberen te voorzien.

Hoe dan ook, Mjp neem ik als voorbeeld, gezien dat de eerste stap was van ons,
waarbij we jullie Mindset al geheel een vorm gingen geven.

.Kiwi en Koekje... vanaf het begin van de Oorogsverklaring van |DT| tegen .Kiwi, is het hele systeem al in werking voor jullie verdwijning al in werking gezet hier namelijk.
Verdere Info en gehele uitleg, zal pas volgen nadat ook TUC niet meer bestaat.
(iets wat dezelfde neergang als .Kiwi en Koekje zal kennen, gezien niemand vat heeft op de daadwerkelijke Sterke Werkwijze van Dominus Truncus, zowel aan het Front, als achter de Schermen).

En ook nu, net zoals toen, zullen jullie redeneren, dat dit blijkbaar allemaal weer geblaat is... terwijl nu reeds 19 vijandelijke stammen op deze manier al zijn verdwenen tegen Dominus Truncus, icl nu die van .kiwi en Koekje.

Misschien toch maar eens tijd, nu jullie hetzelfde lot is bekomen als al onze voorgangers, toch maar eens jullie denkproces te veranderen van "PARA zegt onzin" naar... "We moeten gaan kijken hoe die het doet".
Op die manier word namelijk de strijd achter de schermen ook weer leuk, want nu was het een walk over namelijk.

OF.. je neemt gewoon weer aan, net als de 19 stammen hiervoor, dat dit weederom flauwe kul is.. met als resultaat.. TUC.. in 2013 (HOOGUIT begin 2014 hetzelfde lot zal bekomen en de nummer 20 zal zijn op onze lijst die na Oorlog met |DT| van het slagveld verdwijnt.

Bij deze komen we dus aan in de laatste Feitelijke Situatie:
2013: Domunis Truncus vs TUC

Eenieder aan Dominus Truncus, Gefeliciteerd met het Resultaat. dat de namen .Kiwi en Koekje zijn verdwenen van w5.

Aan de nieuwe Stam: TUC, veel succes gewenst in jullie oorlog met ons Dominus Truncus.
 

DeletedUser26035

Guest
Pff deze tekst gaat mij weer te ver.

Dan jullie zo arrogant en zelfzuchtig zijn om tijdens een fusie per se jullie eigen naam willen houden zegt toch al genoeg.
Wat als wij nu de naam TUC gewoon omzetten in .kiwi en CUT omzetten in Koekje. Horen ze dan niet meer bij de lijst?

Slaat weer nergens op. Dit zou ik reden zijn om even in te loggen en alle clears richting PARA te sturen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
waauw para, ooit had ik respect voor je posts...
het is echter lang geleden dat je nog eens een post hebt neergezet dat gevoel bevestigde, maar deze post van je slaat werkelijk alles.
Arroganter dan ooit doe je vermoeden dat .kiwi en koekje niet meer bestaan door toedoen van DT, terwijl je maar al te goed beseft dat DT hierin niets, maar dan ook helemaal niets mee te zien heeft.

Gefeliciteerd met het aanvullen van je nietszeggende lijstje!
 

DeletedUser19792

Guest
Jammer (voor jullie).. jullie AL mijn teksten als "Arrogant" blijven wegzetten.

Dit is iets, wat telkens maar weer de spelers en stammen die uiteindelijk door |DT| worden overwonnen blijven weergeven.

denk je nu echt, dat jullie fusie puur door julliezelf tevoorschijn is gekomen???
Dit terwijl jullie zelfs zelf ook wel weten, dat als jullie geen oorlog tegen |DT| hadden gehad.. het binnen 1 jaar tijd, het was voorgekomen dat zowel .Kiwi als Koekje zou verdwijnen??

Niemand van de Buitenstaanders, en Niemand van .Kiwi of koekje had binnen 1 jaar tijd, het verdwijnen van deze identiteiten voorzien, behalve binnen de |DT| Leiding.

Nu Gaf ik bij het begin van de Oorlog al aan, dat jullie beiden stammen niet meer zouden bestaan in korte tijd en tevens gaf ik aan jullie ongeloof van mijn bericht, doordat jullie hetzelf niet eens in de gaten zouden hebben.

Nu is de uitslag, dat 1 jaar na die verklaring, .Kiwi en Koekje niet meer bestaan.

En dan NOG.. blijven jullie bij het standpunt, dat het puur aan julliezelf ligt,
Terwijl jullie toendertijd aangaven, mijn standpunt van dit resultaat wat het uiteindlijk is geworden kul is.

Lieve Schatjes, dit geeft alleen maar weer aan, dat ook TUC dus hetzelfde lot als einde Identiteit in het verschiet ligt.

Enne.. Switch.. het zou zomaar kunnen zijn, dat jullie toekomstige Mass op mij, vanwege deze posts van mij hier,
waarbij ik jouw reactie als algemeen beschouw als reactie op mijn posts.. nu maar net de bedoeling is dat jullie mass op mij gaan richten.

Je weet wel.. zoals toen op Mjp...

Zou dan nu ook mijn Posts op het AF.. nu dan misschien ook wel het gewenste resultaat bieden dat jullie dat doen??
Of.. is mijn redenatie nu.. voor het toegeven dat jullie dat dan zouden doen.. nu juist weer de bedoeling??

Luitjes, zolang jullie in het denkproces dusdanig achterblijven, dat je alleen blijft denken in de directe vorm, zal ook TUC uiteindelijk zijn identiteit gaan verliezen ;)

Jammer (voor jullie).. jullie AL mijn teksten als "Arrogant" blijven wegzetten.

Dit is iets, wat telkens maar weer de spelers en stammen die uiteindelijk door |DT| worden overwonnen blijven weergeven.

denk je nu echt, dat jullie fusie puur door julliezelf tevoorschijn is gekomen???
Dit terwijl jullie zelfs zelf ook wel weten, dat als jullie geen oorlog tegen |DT| hadden gehad.. het binnen 1 jaar tijd, het niet was voorgekomen dat zowel .Kiwi als Koekje zou verdwijnen??

Niemand van de Buitenstaanders, en Niemand van .Kiwi of koekje had binnen 1 jaar tijd, het verdwijnen van deze identiteiten voorzien, behalve binnen de |DT| Leiding.

Nu Gaf ik bij het begin van de Oorlog al aan, dat jullie beiden stammen niet meer zouden bestaan in korte tijd en tevens gaf ik aan jullie ongeloof van mijn bericht, doordat jullie hetzelf niet eens in de gaten zouden hebben.

Nu is de uitslag, dat 1 jaar na die verklaring, .Kiwi en Koekje niet meer bestaan.

En dan NOG.. blijven jullie bij het standpunt, dat het puur aan julliezelf ligt,
Terwijl jullie toendertijd aangaven, mijn standpunt van dit resultaat wat het uiteindlijk is geworden kul is.

Lieve Schatjes, dit geeft alleen maar weer aan, dat ook TUC dus hetzelfde lot als einde Identiteit in het verschiet ligt.

Enne.. Switch.. het zou zomaar kunnen zijn, dat jullie toekomstige Mass op mij, vanwege deze posts van mij hier,
waarbij ik jouw reactie als algemeen beschouw als reactie op mijn posts.. nu maar net de bedoeling is dat jullie mass op mij gaan richten.

Je weet wel.. zoals toen op Mjp...

Zou dan nu ook mijn Posts op het AF.. nu dan misschien ook wel het gewenste resultaat bieden dat jullie dat doen??
Of.. is mijn redenatie nu.. voor het toegeven dat jullie dat dan zouden doen.. nu juist weer de bedoeling??

Luitjes, zolang jullie in het denkproces dusdanig achterblijven, dat je alleen blijft denken in de directe vorm, zal ook TUC uiteindelijk zijn identiteit gaan verliezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Welke clears Switch?:p
En nog op je reactie daarvoor. Dat ik en Nel de grootste winsten binnen halen, kan ik niet ontkennen, maar aan jullie kant was het natuurlijk niet veel beter. Daar zijn het eigk alleen Rixs en Ruikertje die winsten binnen halen. De rest gaat geloof ik meer op en neer. (Al horen bijv Merc en droppie even goed bij spelers die aardige terreinwinsten hebben gehaald op koekje)

En natuurlijk hadden jullie ook geen enkele inbreng in het verdwijnen van HRS, ATR, nuts.
Koekje is net zo goed verslagen als HRS dat ooit was.
 

DeletedUser26035

Guest
Denk dat er nog wel wat clears zijn op mijn account xD Want 60 dagen zullen wel al om zijn dus zitten ze gewoon te wachten in de dorpen ;)

En op dit moment bedoel ik dan. Bij koekje: RIXS, Ruikertje, Jeremyy34 (met Nasi nog altijd), Migulio (gaat nu ook stukken beter). Kerbor, R dorpje en Kimo zijn op dit moment even stil gevallen.

Bij Jullie alleen nog Nelsonius en jij. Misschien droppie ook een beetje maar dat is meer terug edelen.

En is .kiwi dus nog niet verslagen? Of ben je die vergeten erbij te zetten?
 

DeletedUser

Guest
Hihi, jouw clears waren anders wel goed voor mijn oda :p


Kiwi heb ik wat minder kijk op, is mijn gebied niet. Nja, ondertussen wel, dus daar zal ook snel verandering in komen :p (oud-kiwi bedoel ik dan)
De strijd tussen migulio en droppie gaat idd laatste tijd weer wat beter voor Migulio. Maar goed droppie ligt natuurlijk niet voor niets in C72 ;)


Maar goed nogmaals, waar Ik en Nel de grote winsten haalden ging het in oud-Koekje bij Rixs en Ruikertje. De rest lijkt mij meer heen en weer gaan, dan gaat 't weer even beter voor koekje en dan weer even beter voor |DT|. Daar lijkt het op voor mij dan.
En Jeremyy34 is ook niet meer echt 't beest wat ie ooit was geloof ik.
 

DeletedUser

Guest
dus nu zeg je dat langs beide kanten een paar spelers goed bezig zijn, en de rest voornamelijk wat heen en weer gaat...
Beetje vreemd om dan te gaan stellen dat de éne kant verslagen is hé.

@para, het is niet omdat je dubbel post dat je ineens gelijk krijgt hoor. Je voorspelling luidde duidelijk dat je koekje en .kiwi zou verslaan, en dat is iets waar je nog een paar mirakels voor tevoorschijn zal moeten halen.
WIJ (niet jij en je egocentrische zelf) hebben er voor gekozen .kiwi en koekje niet meer als 2 verschillende entiteiten te zien, maar om onze krachten en troeven samen te bundelen in 1 nieuwe stam. Daar heeft verslagenheid niets mee te maken, en daar heb jij al helemaal geen zak mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor. De ene kant kon het blijkbaar niet meer aan om onder datzelfde vaandel te vechten, haha :p
 

DeletedUser

Guest
uit je antwoord kan ik 2 zaken besluiten...
1 je weet duidelijk niet waarover je spreekt
2 aangezien je dat als enige mogelijkheid ziet, is meteen ook duidelijk hoe jij de fusie met ATR en NUTS hebt ervaren...
 

DeletedUser

Guest
Uit jullie reacties kun je ook 2 zaken besluiten.
1. jullie zijn snel op je teentjes getrapt en kunnen niet tegen je verlies.
2. jullie kijken niet vooruit.
 

DeletedUser

Guest
Uit jullie reacties kun je ook 2 zaken besluiten.
1. jullie zijn snel op je teentjes getrapt en kunnen niet tegen je verlies.
2. jullie kijken niet vooruit.

Kunnen we wel hoor, echter is voor ons helemaal geen sprake van verlies, integendeel...

@ para: schitterende comeback op de verkrachte betekenis van en uit de context gerukte zin. Felicitaties weeral!
 
Bovenaan