Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser17472

Guest
.Kiwi kan ons enkel voorblijven door steeds een speler naar .Kiwi te halen uit Koekje.... 1 troost... eens houdt het op... dan is er geen Koekje meer waar ze iemand vandaan kunnen halen. We moesten wel lang wachten hoor dit keer.
 

DeletedUser

Guest
Welke speler uit Koekje kwam hiervoor dan naar .Kiwi?
En als we het voor de punten zouden doen zou ik hem weken geleden hebben uitgenodigd en tegelijk nog 7 .Iwik spelers zodat we op 40 spelers uitkomen.

En bij jullie is het nog erger, als een speler uit SDT 2 barbarendorpen overneemt mag die al naar DT komen :D
Of was Own Yourself er voor de punten bijgehaald :p
 

DeletedUser43670

Guest
.Kiwi kan ons enkel voorblijven door steeds een speler naar .Kiwi te halen uit Koekje.... 1 troost... eens houdt het op... dan is er geen Koekje meer waar ze iemand vandaan kunnen halen. We moesten wel lang wachten hoor dit keer.

|DT| kon ons ook enkel inhalen door met 3 stammen te fuseren, dus weet niet waarom je dit 'zo erg' vindt.
 

DeletedUser17472

Guest
Welke speler uit Koekje kwam hiervoor dan naar .Kiwi?
En als we het voor de punten zouden doen zou ik hem weken geleden hebben uitgenodigd en tegelijk nog 7 .Iwik spelers zodat we op 40 spelers uitkomen.

En bij jullie is het nog erger, als een speler uit SDT 2 barbarendorpen overneemt mag die al naar DT komen :D
Of was Own Yourself er voor de punten bijgehaald :p

migulio Toegetreden 12th October 2012 - 12:10 18,951,200

Hij is de dans ontsprongen met zijn ban (ja, voor mij ook een raadsel!)....... mag hij nu ineens wel naar .Kiwi? Over hoe |DT| werkt zwijg ik.... dat is onze zaak. Maar wij halen mensen niet naar de stam omdat we ingehaald worden, anders hadden er een aantal allang in |DT| gezeten.

|DT| kon ons ook enkel inhalen door met 3 stammen te fuseren, dus weet niet waarom je dit 'zo erg' vindt.

Wij hebben meteen duidelijkheid geschept. Jullie blijven onduidelijk. Ik wed dat jullie fusie geen half jaar meer duurt. Moet wel, want er blijft van Koekje niks over.
 

DeletedUser43670

Guest
migulio Toegetreden 12th October 2012 - 12:10 18,951,200

Wij hebben meteen duidelijkheid geschept. Jullie blijven onduidelijk. Ik wed dat jullie fusie geen half jaar meer duurt. Moet wel, want er blijft van Koekje niks over.

Dat is dan zeer goed dat wij onduidelijk zijn voor jullie ;).
 

DeletedUser

Guest
migulio Toegetreden 12th October 2012 - 12:10 18,951,200

Hij is de dans ontsprongen met zijn ban (ja, voor mij ook een raadsel!)....... mag hij nu ineens wel naar .Kiwi? Over hoe |DT| werkt zwijg ik.... dat is onze zaak. Maar wij halen mensen niet naar de stam omdat we ingehaald worden, anders hadden er een aantal allang in |DT| gezeten.



Beste, waarom zou Migulio niet tot kiwi mogen toetreden, dit account maakt niet veel van zulke stappen gezien zijn historie.
Daarbij wat heeft die tijdelijke ban ermee te maken of hij wel of niet tot de kiwi groep zou mogen toetreden. Verder blijkt dus dat het migulio account dus geen fouten heeft gemaakt, dus laat het lekker rusten, en raadsel wist niet dat je het zou moeten weten eigenlijk:) En als ik naar jullie stam kijk hoe lang blijft cor deze keer??? En je kunt zoveel mensen in een stam zetten alleen de eerste 40 tellen mee helaas.
 

DeletedUser

Guest
Want jij weet zeker hoe het precies zat in verband met migulio? Die ban was gewoon volkomen onterecht en gelukkig werd dat uiteindelijk ook ingezien.

En zoals ik al zei, als ik de punten wilde had ik allang ervoor gezorgd dat we 40 leden hadden, is de makkelijkste manier om eerste te blijven.

En als er van Koekje niks overblijft, hoe komt het dan dat ze zowel groeien in punten als meer dorpen van DT overnemen dan andersom?
Blijkbaar moet je toch nog even gaan nadenken over je argumenten :)
 

DeletedUser

Guest
Hahahah ja hoor schat. Met Koekje gaat het geweldig. Dat zal vast de reden zijn dat jullie er zo ontiegelijk veel hebben geinternd en nu zelfs met de fusie lijken te beginnen. Notabene een oud-HRS-er, ook wel humor natuurlijk.

Was het niet ooit eens iets van eens van 'Eens een HRS-er, altijd een HRS-er'? :p
Blijft ook lastig hoor, je aan je eigen verzonnen regeltjes te houden.

En natuurlijk weer héél toevallig, maar dan ook echt héél toevallig op 't moment dat |DT| .Kiwi heeft ingehaald. Wel jammer natuurlijk.
 

DeletedUser17472

Guest
Want jij weet zeker hoe het precies zat in verband met migulio? Die ban was gewoon volkomen onterecht en gelukkig werd dat uiteindelijk ook ingezien.

En zoals ik al zei, als ik de punten wilde had ik allang ervoor gezorgd dat we 40 leden hadden, is de makkelijkste manier om eerste te blijven.

En als er van Koekje niks overblijft, hoe komt het dan dat ze zowel groeien in punten als meer dorpen van DT overnemen dan andersom?
Blijkbaar moet je toch nog even gaan nadenken over je argumenten :)

Neen.... wat dat betreft weet ik net zoveel als iedere andere |DT|'er en waren wij verbaasd dat hij mee geband werd want onze verdenking lag niet op Migulio maar op jou. Dat laatste is in ieder geval juist gebleken. Genoeg erover.... voltooid verleden tijd.

En Frank1216, houd je niet zo voor de domme... toeval bestaat niet hoor. Net wat Merijn666 zegt, het is niet de eerste keer dat wij jullie met een rotvaart inhalen en dat jullie dan op het laatste nippertje gauw een lid toevoegen. Maar zoals ik in mijn eerdere post zei..... ooit houdt dat op, dan valt er niks meer toe te voegen.
Sorry, ik ben er van overtuigd dat |DT| deze wereld winnend zal afsluiten, anders was ik allang gestopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hahahah ja hoor schat. Met Koekje gaat het geweldig. Dat zal vast de reden zijn dat jullie er zo ontiegelijk veel hebben geinternd en nu zelfs met de fusie lijken te beginnen. Notabene een oud-HRS-er, ook wel humor natuurlijk.

Was het niet ooit eens iets van eens van 'Eens een HRS-er, altijd een HRS-er'? :p
Blijft ook lastig hoor, je aan je eigen verzonnen regeltjes te houden.

En natuurlijk weer héél toevallig, maar dan ook echt héél toevallig op 't moment dat |DT| .Kiwi heeft ingehaald. Wel jammer natuurlijk.

Ja met koekje gaat het goed, internen ach kijk ook eens naar je eigen stats(stam) voordat je iets roept zou ik zeggen. En ik vind het aanstoot gevend dat je het account migulio als oud HRS ér bestempeld, doet me ergens aan denken helaas. Maar migulio heeft al tijden geleden kleur bekend en volgt deze ook ( geen DT) En eens een hrsér altijd oops sorry voor jullie stam dan ohh ja vele zitten al in de sub stammen das waar. En niemand kent de regels van Migulio! Maar deze mensen blijven wel trouw en vol inzet in goede en slechte tijden en daar kunnen vele een voorbeeld aannemen.

En @ fam vond leuk om je berichten hier soms te lezen ik zal je missen!
 

DeletedUser

Guest
weet niet wie allie is zit ergens wat zeer uit het verleden gezien de reaktie ...

persoonlijk vind ik het een teken van zwakte om zo te schuiven met een account om eerste te blijven zag van de week smid pogingen doen om eerste te blijven verschil liep even weer de andere kant op van 0.9 naar 1.6 mil maar hij trok het niet zonder deze stamwissel was DT eerste maar goed als je het geheel ziet is Kiwi+f nog steeds een stuk groter dan DT+ f dus we vechten nog steeds tegen meer dorpen.

The battele goes on ..:)

gr
mask
 

DeletedUser

Guest
Merijn, om te internen hebben we ook echt koekjes in dat gebied nodig, we hebben geen bb-dorpen dichterbij of inactieve accounts tussen ons in.
En als jij het migulio account als ex-HRS wil bestempelen vind ik het prima, maar sommige zaken veranderen over tijd. Het migulio account dat in HRS zat is niet meer hetzelfde account als nu.

Fam, het smid account was niet fout, maar het had geen nut om ertegen in te gaan met deze straf. Als we dit zouden uitvechten zou het ons ten eerste al meer edels kosten dan dat we dorpen verloren en daarbij kregen we aanvallen binnen die we niet konden dodgen.
Daarbij is toeval afhankelijk hoe je het bekijkt, als je alles weet bestaat er geen toeval nee. Het is dan ook niet toevallig dat migulio naar .Kiwi is gegaan, maar de redenen daarvoor weten jullie niet. Zoals ik al zei, als het om punten zou gaan had ik allang ervoor gezorgd dat .Kiwi 40 leden had (niet zo moeilijk om te doen).
 

DeletedUser

Guest
Frank, ook jij weet dat wat je aandraagt voor migulio nu, net zo goed geldt als voor Corax-s toendertijd ;)

En het feit dat jullie hier zo dorpen willen hebben, geeft volgens mij al meer dan voldoende de status van koekje aan ;)
 

DeletedUser17472

Guest
En @ fam vond leuk om je berichten hier soms te lezen ik zal je missen!

?? Je naam zegt me niks....

En ga je ons verlaten dan? Over heel de wereld kun je hier inloggen hoor en berichtjes lezen.... ik kraam wel onzin uit als het moet. Ik wens je alle goeds toe..... mocht je dit nog lezen....
 

DeletedUser

Guest
En zoals ik al zei, als ik de punten wilde had ik allang ervoor gezorgd dat we 40 leden hadden, is de makkelijkste manier om eerste te blijven.

Waarom herhaal je dit zo vaak? Als je meteen zoveel leden toevoegt kan je het niet meer ontkennen, dan is het subtiele ervan af. Dat het steeds 1 lid is, is puur om te kunnen doen alsof het niet daarvoor gedaan is.

De enige andere reden die ik zou zien is dat migulio zich geweldig heeft bewezen door z'n 'onterechte' ban, of zit er misschien meer achter en heeft die ban een 'band' geschept :eek:? :confused:

Ja met koekje gaat het goed, internen ach kijk ook eens naar je eigen stats(stam) voordat je iets roept zou ik zeggen. En ik vind het aanstoot gevend dat je het account migulio als oud HRS ér bestempeld, doet me ergens aan denken helaas. Maar migulio heeft al tijden geleden kleur bekend en volgt deze ook ( geen DT) En eens een hrsér altijd oops sorry voor jullie stam dan ohh ja vele zitten al in de sub stammen das waar. En niemand kent de regels van Migulio! Maar deze mensen blijven wel trouw en vol inzet in goede en slechte tijden en daar kunnen vele een voorbeeld aannemen.

En @ fam vond leuk om je berichten hier soms te lezen ik zal je missen!

allie, gewoon al het feit dat niemand je nog kent zegt al genoeg over de indruk die je in het verleden gemaakt hebt. Ik herinner me je nog wel (vaag), en geloof me, is niets om over naar huis te schrijven.

(en nee jij kent me wssl ook niet, maar dat heeft een andere oorzaak. :D)
 

DeletedUser

Guest
Merijn, fijn dat je denkt dat corax & migulio identieke gevallen zijn, misschien heb je bewijs dat bij beide accounts precies hetzelfde is gebeurd?

En als ik voor die punten ging had ik Vulcan wel laten zitten, had ik migulio niet erbij hoeven halen om eerste te blijven...
We hebben trouwens inderdaad een geweldige band gekregen met elkaar, je zal nog jaloers jaloers worden ;)

En we willen eens kijken of het oude DT echt zo goed is of dat ex-ATR de betere spelers heeft :p
 

DeletedUser

Guest
ik zeg nergens dat 't identieke gevallen zijn. Ik zeg alleen dat 't wel grappig is dat een oud-hrs'er wordt opgenomen in jullie stam, terwijl dat volgens jullie niet in een bg kon toendertijd, omdat het nou eenmaal ooit 'n vijand was en dus maar aangevallen moest worden :')
Dat het bij corax-s niet meer dan 'n slecht smoesje was, weet ik ook wel, maar toch.


Zul je wel snel genoeg merken dan xD
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom herhaal je dit zo vaak? Als je meteen zoveel leden toevoegt kan je het niet meer ontkennen, dan is het subtiele ervan af. Dat het steeds 1 lid is, is puur om te kunnen doen alsof het niet daarvoor gedaan

Ik denk dat je gelijk hebt..... Ik kan ook zeggen "ze fuseren wel heel erg langzaam" :p
 

DeletedUser43670

Guest
Neen.... wat dat betreft weet ik net zoveel als iedere andere |DT|'er en waren wij verbaasd dat hij mee geband werd want onze verdenking lag niet op Migulio maar op jou. Dat laatste is in ieder geval juist gebleken. Genoeg erover.... voltooid verleden tijd.

En Frank1216, houd je niet zo voor de domme... toeval bestaat niet hoor. Net wat Merijn666 zegt, het is niet de eerste keer dat wij jullie met een rotvaart inhalen en dat jullie dan op het laatste nippertje gauw een lid toevoegen. Maar zoals ik in mijn eerdere post zei..... ooit houdt dat op, dan valt er niks meer toe te voegen.
Sorry, ik ben er van overtuigd dat |DT| deze wereld winnend zal afsluiten, anders was ik allang gestopt

Pff, jouw reacties zijn zoals een gelovige :p.
 
Bovenaan