Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser75413

Guest
Ik onderschat de rim niet. Ik heb niks te maken met spelers die niet bij mij liggen (niet wetende welk acc die 2 spelen)
Verhalen kunnen mooier zijn dan de werkelijkheid. Dat je van mij nog nooit gehoord hebt kan positief zijn ;) en vanaf w38 echt actief dus dat scheelt. Misschien moet je het bekijken over enkele maand(en) om te zien of het een phalanxen is en hoe goed die is.

Classic speel ik zelf amper was meer een post vanuit een bekende ;)
 

DeletedUser73224

Guest
Kijk, dit is dus puur onderschatten van de rim. Om maar een paar kleine voorbeeldjes te noemen, Bjarne & Detlef liggen in de rim. Dan kan jij zo groot account hebben als je wilt, maar naar verhalen over Detlef en ervaringen met Bjarne, ga jij die echt niet weg spelen. Jij bent een spelertje waar ik nog nooit van hebt gehoord, dus nog niet veel grote dingen uitgehaald zal hebben. Verder is dit wel degelijk geen phalanx cluster. Zoek even op en bekijk wat echte phalanx clusters, misschien dat je dan hetzelfde zegt. Verder doen mijn ervaringen er niet toe, om mijn mening te tonen. En misschien moet je je classic mening even herzien over een maandje ;)

totaal geen onderschatting van de rim , elke speler onder ons is grondig bestudeerd .
Tuurlijk is dit een falanx cluster , namelijk de flanken worden gedekt door stamleden.

oRXYGCg.png
 

Deleted User - 2242732

Guest
Natuurlijk, ik heb bij sommige beoordelingen ook mijn vraagtekens bijvoorbeeld.
Enkel verwacht ik dat je er wel antwoorden/discussie mee bereikt, maar niet wat je echt wil, namelijk een aanpassing van de quote. :)
 

DeletedUser74396

Guest
Jongens. Ik stel voor dat we de belachelijke oordeling van Mike negeren. Ik heb van in het begin geëist dat de beoordeling zou gemaakt worden door spelers die op z'n minst weten welk spel we spelen... Mike snapt niet veel van dit spel en ondanks zijn grote mond heb ik hem nog geen enkele keer iets interessants of zelfs maar met een grond van waarheid zien posten.

Vandaar eis ik ook dat deze volledig foute beoordeling (bij de meeste spelers) niet mee opgenomen wordt in de verder redelijk mooie clustercontest. Het zou namelijk een fout beeld geven :'(

Owhja, en @mike: Het is niet omdat niemand jou in een stam wilt, dat iedere speler stamloos is doordat ze hem haten. Hoewel ik al veel keuzes heb gehad om een stam te joinen heb ik gewoon besloten dat ik geen enkele stam waardig vond. Je leest het goed: Hoewel bijna geen enkele stam jou wilt waardoor je maar met de overschot blij mag zijn, heb ik nog altijd een keuze. De voordelen van dit spel begrijpen en niet domweg wat zaken doen in de hoop dat geluk je naar de top brengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12391

Guest
Hahaha humor... De speler blaq heeft al zijn troepen al op .Next kapot gegooid...
Wat een lachertje haha... 1 van de jury leden had wel gelijk over zijn komst naar P.
Dat heeft hij inderdaad gedaan... Hij vergeet alleen te vertellen dat hij zijn cluster te danken heeft aan zijn knechtjes haha
 

DeletedUser76176

Guest
Hahaha humor... De speler blaq heeft al zijn troepen al op .Next kapot gegooid...
Wat een lachertje haha... 1 van de jury leden had wel gelijk over zijn komst naar P.
Dat heeft hij inderdaad gedaan... Hij vergeet alleen te vertellen dat hij zijn cluster te danken heeft aan zijn knechtjes haha

Hahah mooi verhaal
 
Reactiescore
154
Inderdaad, en nogmaals, voor de 3e keer :)p); Moet er rekening mee gehouden worden dat Orochimaru. nu in Snow zit?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Inderdaad, en nogmaals, voor de 3e keer :)p); Moet er rekening mee gehouden worden dat Orochimaru. nu in Snow zit?

Scheelt wel dat je bij 1 van de 2 grootmachten zit nu ja, maar aan de andere kant heb je +- evenveel safe bij snow als je bij ua1 had dus ik zou zeggen nee ;)
 
Reactiescore
154
Mwa niet echt waar. Bij ua1 was een deel van het 'zwarte' ook al safe hoor, ik vond enkel dat de buitenwereld dat niet hoefde te weten.
Nu is er zuid safe bij Fearcrads, en oost is TwoT, ook safe. Noord JM, safe, en daarachter P, wel front uiteraard. Enkel west 'front' dus.

Maw, wel degelijk verandering.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Mwa niet echt waar. Bij ua1 was een deel van het 'zwarte' ook al safe hoor, ik vond enkel dat de buitenwereld dat niet hoefde te weten.
Nu is er zuid safe bij Fearcrads, en oost is TwoT, ook safe. Noord JM, safe, en daarachter P, wel front uiteraard. Enkel west 'front' dus.

Maw, wel degelijk verandering.

Dat JM safe was wist ik dan ook niet ;)
 
Reactiescore
154
Dat was ook de bedoeling he :p ;)

JM is en was de stam die ons geen front met P geeft, ze liggen zelf onder vuur van P, win-win situatie, wij willen immers nog geen front.
 
Reactiescore
1.075
flaviuz is wel noob zeg!
 
Bovenaan