Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser74005

Guest
Ben nu net thuis, schiet niet op dit xD

Anders mag iemand ook hiervan het gemiddelde berekenen. Ik wil het ook best doen met mijn eigen beoordeling erbij, maar kom er gewoonweg niet aan toe.
 

DeletedUser75413

Guest
Ik heb de beoordelingen tot nu toe even berekend. Ik heb wel graag dat iemand anders het ook nog doet, aangezien iedereen een foutje kan maken. De 4 cijfers die per beoordeling gegeven zijn heb ik opgeteld en opgeschreven. Zo ben ik alle beoordelingen afgegaan. (alle punten van de beoordeling optellen en delen door 24) Dan komt er het volgende uit:

alle punten optellen/24 (6 beoordelingen waarbij je op 4 punten beoordeeld word)
1. 4 farmers: 7,9
2. Tazz: 7,8
3. DOTN: 7,7
4. Alexandria Morgan: 7,5
4. Itdarky: 7,5
4. Fearcrads: 7,5
5. TNP: 7,4
6. Orochimaru.: 7,1
6. Aurum Sanguinis: 7,1
7. Owhpus: 6,9
8. Blaq: 6,8
9. Zaeres: 6,7
9. Jelle86: 6,7
10. Bobby1: 6,4
10. Weirdness: 6,4

Als je alle gemiddelde berekent en deelt door 6:
1. 4 farmers on a train: 7,9
2. Tazz: 7,8
3. DOTN: 7,7
4. Alexandria Morgan: 7,6
4. Itdarky: 7,6
4. Fearcrads: 7,6
5. TNP: 7,4
6. orochimaru.: 7,1
6. Aurum Sanguinis: 7,1
7. Owhpus: 6,9
7. Blaq: 6,9
8. Jelle86: 6,7
9. Zaeres: 6,6
10. Weirdness: 6,4
10. Bobby1: 6,4

hier zit verschil in omdat iemand op 2 decimalen beoordeeld heeft, dus je zit dan met verschil in afronding!

Beste farmcluster: Fearcrads
Originaliteit: Deceiver of the Nine
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Bedankt John voor het uitrekenen. Mocht iedereen het ermee eens zijn, maak ik dit weekend de pp over. Had het graag anders afgesloten, maar kwam even niet lekker uit.

Gefeliciteerd allemaal :)
 

DeletedUser75413

Guest
Dat dacht ik ook, maar die hebben hun beoordeling nooit ingeleverd volgens mij. Dit is de huidige stand van zaken t/m beoordeling 6!
 
Reactiescore
2.039
Bedankt John voor het uitrekenen. Mocht iedereen het ermee eens zijn, maak ik dit weekend de pp over. Had het graag anders afgesloten, maar kwam even niet lekker uit.

Gefeliciteerd allemaal :)

Natuurlijk ben ik het er niet mee eens!! :mad:
Maar ja de meningen over de juryleden zijn volgens mij uitvoerig aangegeven de vorige pagina's
 

DeletedUser75413

Guest
Natuurlijk ben ik het er niet mee eens!! :mad:
Maar ja de meningen over de juryleden zijn volgens mij uitvoerig aangegeven de vorige pagina's

Je krijgt 550pp is toch lekker meegenomen ofniet?
Ja iedereen heeft zich daar over uitgelaten, maar we moeten ook tevreden zijn dat dit georganiseerd is.
 

DeletedUser74005

Guest
Die beoordelingen waren stuk voor stuk incompleet en heb behoorlijk wat reminders gestuurd, maar goed.
 

DeletedUser3368

Guest
Dank voor initiatief en organisatie. En uiteraard tilo123456 bedankt voor het juiste duwtje in de rug.
 

DeletedUser73224

Guest
Beste Farmcluster: fearcrads

heeft deze ooit al een rover gehaald dan :)?
 

DeletedUser75413

Guest
Kijk maar wanneer je het kan dan zien we het wel verschijnen.
 
Reactiescore
1.075
mijne was niet incompleet fucker gijs :D
 
Bovenaan