Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser71618

Guest
Ik eis een aanpassing van de rate van Poo, die denkt namelijk dat de stam die ik gemarkeerd heb op mijn kaart mijn eigen stam is ofzo? :confused:

Heb niks gezegd over mijn eigen stam, die stond niet eens gemarkeerd omdat het toen amper wat was. Die stammen waren er om aan te geven hoe de omgeving was.

7. Zaeres:

Kleine cluster, begint wel al vorm aan te nemen. Uitbeidingsmogelijkheden zijn er zeker, maar jammer genoeg compleet afgesneden van zijn vijand. Dit is een account die niet veel actie zal zien? Farmruimte is reletief gezien mooi, en kan nog veel verbeteren.

Tim ziet het gelukkig beter, de hele omgeving is vijand :D
 

DeletedUser74005

Guest
Kan het algemeen klassement worden bijgewerkt? :p

Ben erachter gekomen dat dat enorm veel werk is, maar zal mijn best doen xD

Ik zal wel alleen het algemeen klassement doen van de gemiddelde cijfers, de rest volgt achteraf. Misschien is het dan wel haalbaar.

EDIT: heb nu ook de beoordeling van Teveron toegevoegd. Een tussenstand volgt morgen en zondag zal de officiële einduitslag volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Dem Zwijmelaars: Ik zit nu in Snow ipv ua1, moet dat aangepast worden?
 

DeletedUser75413

Guest
Die beoordeling van teveron slaat wel echt alles.

Nu heb ik een vraag. 4 farmers heeft een mooi cluster maar ook een 2e cluster. Itdarky heeft een gat in zijn cluster maar beiden scoren ze hoger dan een cluster waar nog maar 2 spelers van 5k inloggen? Vanwaar die beoordeling? Vind best raar en het gaat me niet om dat het ons acc is want al was het iemand anders z'n acc dan had ik dit ook gevraagd
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha :D
 

DeletedUser

Guest
Die beoordeling van teveron slaat wel echt alles.

Nu heb ik een vraag. 4 farmers heeft een mooi cluster maar ook een 2e cluster. Itdarky heeft een gat in zijn cluster maar beiden scoren ze hoger dan een cluster waar nog maar 2 spelers van 5k inloggen? Vanwaar die beoordeling? Vind best raar en het gaat me niet om dat het ons acc is want al was het iemand anders z'n acc dan had ik dit ook gevraagd

Tweede cluster mag niet meegerekend worden, want dat is na de opgave voor deze clustercontest vind ik! ;)
 

DeletedUser75413

Guest
Oh dat had ik niet door.. Maar vond wel raar ook Itdarky heeft een gat in cluster en krijgt dan hoger punt dus ben benieuwd waarop dat gebaseerd dat is
 

DeletedUser75413

Guest
Waarom imdat jullie 1e staan? Er kunnen genoeg andere acc hogere scores halen hoor. Een aantal stijgen er wel bovenuit natuurlijk.
Maar sommige argumenten om et zo maar te noemen begrijp ik gewoon niet. Maar maakt niet uit vind al lang leukst dit georganiseerd is
 
Reactiescore
2.039
Waarom imdat jullie 1e staan? Er kunnen genoeg andere acc hogere scores halen hoor. Een aantal stijgen er wel bovenuit natuurlijk.
Maar sommige argumenten om et zo maar te noemen begrijp ik gewoon niet. Maar maakt niet uit vind al lang leukst dit georganiseerd is

Het tijdstip verklaart de post wel een beetje
 
Bovenaan