Wel een beetje jammer dat de 1e beoordeling alvast ongegrond is.
Ik ben het zo goed als volledig eens met de omschrijving, daar niet van. Maar mij beoordelen op mijn ligging zonder jezelf te gaan informeren is haast jammer. Ofwel informeer je je en neem je dat mee in je beoordeling ofwel laat je dat voor wat het is?
Op het moment van deze contest lag ik namelijk met een 360° front ook 360° safe.
Snow wou me niet aanvallen, Ua1 ook niet, P. had wel wat anders te doen en kwam ook niet meer naar me toe.
Qua safe lig ik gewoon het beste (y) wat je helaas ook wel het slechtste kan noemen omdat ik daardoor met de dag inactiever word
En hoe moet ik dat precies afleiden uit jouw post op het AF?

. Ik heb TW stats bezocht + kaartje opnieuw gemaakt aangezien de kaartjes niet altijd even duidelijk waren, en wat ik zag was inderdaad een heleboel front. Ik heb er best veel tijd in gestoken, ik denk niet dat je kan verwachten dat ik ook nog eens iedereen ga aanspreken om hun precieze situatie te bespreken.
Nu heb ik de zaken waar ik weinig over wist toch ongeveer in het midden gelaten? Aangezien ik overal een punt op moest zetten heb ik dan meestal een 7 of iets daaronder gegeven. Ik denk niet dat iemand hier kan betwisten dat ik niet al te streng geweest ben in m'n beoordeling.
Toch bedankt voor je feedback, ik zal eraan denken mocht ik nog eens jureren om wat het wat verder te zoeken, want het is zeker iets wat beter had gekund.