Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser34772

Guest
4 farmers moest jumpen omdat hij een stelletje noobs niet aankon die kan je toch niet laten winnen??
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser74005

Guest
Ik ben trouwens nu bezig met de volgende beoordeling toe te voegen aan de beginpost. Ik ga zo nog even eten, maar over een uurtje/1,5 uur zal die er wss wel op staan ;)
 

DeletedUser75237

Guest
Wel een beetje jammer dat de 1e beoordeling alvast ongegrond is.
Ik ben het zo goed als volledig eens met de omschrijving, daar niet van. Maar mij beoordelen op mijn ligging zonder jezelf te gaan informeren is haast jammer. Ofwel informeer je je en neem je dat mee in je beoordeling ofwel laat je dat voor wat het is?

Op het moment van deze contest lag ik namelijk met een 360° front ook 360° safe.
Snow wou me niet aanvallen, Ua1 ook niet, P. had wel wat anders te doen en kwam ook niet meer naar me toe.
Qua safe lig ik gewoon het beste (y) wat je helaas ook wel het slechtste kan noemen omdat ik daardoor met de dag inactiever word

En hoe moet ik dat precies afleiden uit jouw post op het AF? :p. Ik heb TW stats bezocht + kaartje opnieuw gemaakt aangezien de kaartjes niet altijd even duidelijk waren, en wat ik zag was inderdaad een heleboel front. Ik heb er best veel tijd in gestoken, ik denk niet dat je kan verwachten dat ik ook nog eens iedereen ga aanspreken om hun precieze situatie te bespreken.

Nu heb ik de zaken waar ik weinig over wist toch ongeveer in het midden gelaten? Aangezien ik overal een punt op moest zetten heb ik dan meestal een 7 of iets daaronder gegeven. Ik denk niet dat iemand hier kan betwisten dat ik niet al te streng geweest ben in m'n beoordeling.

Toch bedankt voor je feedback, ik zal eraan denken mocht ik nog eens jureren om wat het wat verder te zoeken, want het is zeker iets wat beter had gekund.
 

DeletedUser74005

Guest
Voor de oplettende lezer... Het tweede juryoordeel is toegevoegd! KLIK HIEROP en lees verder ;)

De tussenstand is nog niet helemaal up-to-date, maar zal later vanavond zeker volgen.
 

DeletedUser76176

Guest
En ik maar denken dat we een goed cluster hebben :( Als slechtste beoordeeld :(
 

Deleted User - 2242732

Guest
Toch een beetje vreemde beoordelingen...
alex en tazmanian cluster even compact?
farmers en deceiver evenveel safe/front?
 

DeletedUser76176

Guest
Hij heeft niet echt nagedacht over de beoordelingen haha
 

DeletedUser73224

Guest
pronostiekje voor einduitslag :
1) 4farmers
2) Deceiver
3) Tazz

akkoord ?
 

DeletedUser72524

Guest
Toch een beetje vreemde beoordelingen...
alex en tazmanian cluster even compact?
farmers en deceiver evenveel safe/front?

Ik heb gekeken naar de efficiëntie van een compact cluster, een compact cluster hebben is lekker veilig. Maar op lange termijn niet handig. Alex heeft een redelijke front, waardoor hij heel zijn gebied (of tenminste grootendeels) dicht heeft geedeld. Aan het front was dit inderdaad nodig, maar in zijn wat safer gebied totaal niet. Wat betreft Tazmanian heeft hij een wat uitgebreider cluster, maar heeft hij wel beter gehandeld naar de situatie, iets wat ik ook waardeer op een andere manier.

Klikje, ondanks het andere cluster van 4 farmers (die ik niet heb meegenomen) is hun front/safe ongeveer evenredig.
 

DeletedUser3368

Guest
We kunnen toch ook eens blij zijn dat dit georganiseerd wordt dan overal maar weer eens op te zeiken? Of zeg ik nou iets heel geks?
 
Bovenaan