Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser72922

Guest
En hiervoor reclame maken in de chat DZ? Vind het maar een mager postje.
Wel netjes al wat berichten gereserveerd, daarvoor krijg je pluspunten.

Kst terug naar GF jij:p

Volgens mij klopt er verder ook iets niet met de uitslag, ik zie geen 10'en staan bij Zaeres?:confused:
 

DeletedUser71618

Guest
Ik zie een voorlopige negende plek, dat is perfect om buiten de prijzen te vallen! Hartelijk dank! :p
 

DeletedUser74396

Guest
Wel een beetje jammer dat de 1e beoordeling alvast ongegrond is.
Ik ben het zo goed als volledig eens met de omschrijving, daar niet van. Maar mij beoordelen op mijn ligging zonder jezelf te gaan informeren is haast jammer. Ofwel informeer je je en neem je dat mee in je beoordeling ofwel laat je dat voor wat het is?

Op het moment van deze contest lag ik namelijk met een 360° front ook 360° safe.
Snow wou me niet aanvallen, Ua1 ook niet, P. had wel wat anders te doen en kwam ook niet meer naar me toe.
Qua safe lig ik gewoon het beste (y) wat je helaas ook wel het slechtste kan noemen omdat ik daardoor met de dag inactiever word
 

DeletedUser73678

Guest
En niet te vergeten dat hij elk dorpje met de perfecte tactiek heeft veroverd. Ik zeg louter tienen.
 

DeletedUser

Guest
Mooie beoordeling Tom. Kan ik niks van zeggen! ;)

Ondanks dat je niet speelt op deze wereld, toch heel netjes de beste clusters eruit gepakt imo.
 

DeletedUser74005

Guest
Wel een beetje jammer dat de 1e beoordeling alvast ongegrond is.
Ik ben het zo goed als volledig eens met de omschrijving, daar niet van. Maar mij beoordelen op mijn ligging zonder jezelf te gaan informeren is haast jammer. Ofwel informeer je je en neem je dat mee in je beoordeling ofwel laat je dat voor wat het is?

Op het moment van deze contest lag ik namelijk met een 360° front ook 360° safe.
Snow wou me niet aanvallen, Ua1 ook niet, P. had wel wat anders te doen en kwam ook niet meer naar me toe.
Qua safe lig ik gewoon het beste (y) wat je helaas ook wel het slechtste kan noemen omdat ik daardoor met de dag inactiever word

Dit soort zaken had je kunnen vermelden ;) Wij beoordelen de clusters, zoals ze hier staan. We kijken daarbij ook naar je eigen omschrijving van je cluster. Als je daar dan in zet, dat je naps hebt met je buren, zullen we dat in de safe/frontverhouding meenemen.
 

DeletedUser72524

Guest
Dit soort zaken had je kunnen vermelden ;) Wij beoordelen de clusters, zoals ze hier staan. We kijken daarbij ook naar je eigen omschrijving van je cluster. Als je daar dan in zet, dat je naps hebt met je buren, zullen we dat in de safe/frontverhouding meenemen.

Dit dus, voor volgende keer aangeven dus ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Aangezien niemand dat heeft gedaan en ook zijn MB's niet heeft aangegeven, zijn er daar veel lage cijfers op gevallen. Ik heb alle clusters namelijk gecontroleerd met TWstats.

Ik zie een voorlopige negende plek, dat is perfect om buiten de prijzen te vallen! Hartelijk dank! :p

Even ter indicatie, de roze gekleurde stam heeft geen enkele relatie tot jou of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zet mijn geld op Deciever:)
 

DeletedUser74396

Guest
En niet te vergeten dat hij elk dorpje met de perfecte tactiek heeft veroverd. Ik zeg louter tienen.
Nam je heel deelname aan de clustercontest serieus?
Ik heb het als 1 grote grap behandeld omdat ik, zonder stam, weinig heb om op beoordeeld te worden.
Ik heb dat ook aangegeven voordat ik mijn deelname zelfs maar had ingezonden? Ik wou er eerst geen maken?

Dit soort zaken had je kunnen vermelden ;) Wij beoordelen de clusters, zoals ze hier staan. We kijken daarbij ook naar je eigen omschrijving van je cluster. Als je daar dan in zet, dat je naps hebt met je buren, zullen we dat in de safe/frontverhouding meenemen.

Ik had eerlijk gezegd geen idee dat jullie zo uitgebreid zouden beoordelen. Had ik het misschien iets serieuzer genomen
 
Bovenaan