DeletedUser75237
Guest
Twee keer hetzelfde bericht 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Gelukkig zijn we niet zo hypocriet als VitaeDaar is blijkbaar iedereen tegen kata's en heeft niemand ooit mee willen doen met een kata massa op His Noodly Appendage, maar schijn bedriegt als ineens 1250 inc. puur om te slopen op je account komen. Maar dat was natuurlijk allemaal van voor de tijd van de huidige spelers. Neem aan dat jij niet het hele verhaal omtrendt dat pp geboost mee hebt gekregen? Was je natuurlijk net inactief ofzo
En boerderijtjes..
Hypocriet? Leg uit
Minder lullen, meer research doen. Wij hebben vanaf het begin van de wereld een beleid verwoord en gevoerd. We zijn tegen kata's maar zolang het op ons gebruikt word kan je een grote hoeveelheid terugkrijgen. Rush gebruikte het op ons, ze kregen ze terug. Nee we zijn niet hypocriet in tegenstelling tot jullie die altijd bij elke onderhandeling eisen dat pp niet meer gebruikt mag worden op bijvoorbeeld muren omdat dat game breaking zou zijn. Oops wat is dit dan.![]()
Geen idee of dit klopt, maar da's toch algemeen aanvaard dacht ik?
blijkbaar slechte communicatie in Vitae dus. Timo zei al dat het te lang zou duren om met iedereen te praten en dus alleen met Sven te overleggen. Vaag dat dat dan ook bijna een week kan duren, maar goed. Kan zijn dat je daarom niet op de hoogte bent van je eigen stamafspraken.
blijkbaar slechte communicatie in Vitae dus. Timo zei al dat het te lang zou duren om met iedereen te praten en dus alleen met Sven te overleggen. Vaag dat dat dan ook bijna een week kan duren, maar goed. Kan zijn dat je daarom niet op de hoogte bent van je eigen stamafspraken.
Ach. Dan wil ik best hier berichten tonen van het account This Noob Is On Fire dat zelf kata's op smederij gooit. Maar dat is natuurlijk slechte communicatie in het team en niet in Vitae. Mijn excuses.
-knip-
Daarnaast mijn excuses dat ik uit de handtekening W42: Vitae van McAwesome niet kan afleiden hoe lang en waar deze McAwesome speelt.
-knip
Net zoals jullie gisteren ook met pp de muur hebben geup't wat ook in de onderhandelingen voor de katanap stond volgens mij.
Ach. Dan wil ik best hier berichten tonen van het account This Noob Is On Fire dat zelf kata's op smederij gooit. Maar dat is natuurlijk slechte communicatie in het team en niet in Vitae. Mijn excuses.
Daarnaast mijn excuses dat ik uit de handtekening W42: Vitae van McAwesome niet kan afleiden hoe lang en waar deze McAwesome speelt. Ik had inderdaad geen idee of het miscommunicatie met deze enkeling was die blijkbaar ook nieuw is, of dat het miscommunicatie binnen Vitae in het algemeen was. Tenminste, wat betreft de huidige stand van zaken in de onderhandelingen.
@Danny. een 4x overmacht basseer ik op het feit dat wij fronten met This Noob Is On Fire (+- even groot), Minato Namikaze (+- even groot), Savior Of The North (+- even groot) en Dont Ask Me (+- even groot). Ik tel Nautibeard niet mee, omdat dit een klein accountje is wat ons tevens niet aangevallen heeft laatste massa. Ik tel the Shadow Lord wel mee, aangezien die ook een lading inc. heeft gestuurd. Ik kan tevens Vayne, Pathos11 en Clueless Clowns meetellen, aangezien deze accounts ook een hoeveelheid clears gedoneerd heeft. Die 4x is misschien wat overdreven, want er grenzen meer spelers aan Dont Ask Me, Minato Namikaze en This Noob Is On Fire, maar voor zover ik weet hebben die accounts tijdens de laatste massa niets uitgevreten op of in de richting van een van deze accounts en is de mb van Minato Namikaze zelfs aan het bijsturen geweest op His Noodly Appendage.