Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74047

Guest
Gelukkig zijn we niet zo hypocriet als Vitae :eek: Daar is blijkbaar iedereen tegen kata's en heeft niemand ooit mee willen doen met een kata massa op His Noodly Appendage, maar schijn bedriegt als ineens 1250 inc. puur om te slopen op je account komen. Maar dat was natuurlijk allemaal van voor de tijd van de huidige spelers. Neem aan dat jij niet het hele verhaal omtrendt dat pp geboost mee hebt gekregen? Was je natuurlijk net inactief ofzo
 

DeletedUser

Guest
Snap niet waarom er gezeurd word over kata gebruik terwijl t aan beide kanten gebruikt word lol..
kata gebruik is kata gebruik, als de andere stam dan een acc sloopt met kata`s ween daar dan niet over.
 

DeletedUser68252

Guest
Gelukkig zijn we niet zo hypocriet als Vitae :eek: Daar is blijkbaar iedereen tegen kata's en heeft niemand ooit mee willen doen met een kata massa op His Noodly Appendage, maar schijn bedriegt als ineens 1250 inc. puur om te slopen op je account komen. Maar dat was natuurlijk allemaal van voor de tijd van de huidige spelers. Neem aan dat jij niet het hele verhaal omtrendt dat pp geboost mee hebt gekregen? Was je natuurlijk net inactief ofzo

Minder lullen, meer research doen. Wij hebben vanaf het begin van de wereld een beleid verwoord en gevoerd. We zijn tegen kata's maar zolang het op ons gebruikt word kan je een grote hoeveelheid terugkrijgen. Rush gebruikte het op ons, ze kregen ze terug. Nee we zijn niet hypocriet in tegenstelling tot jullie die altijd bij elke onderhandeling eisen dat pp niet meer gebruikt mag worden op bijvoorbeeld muren omdat dat game breaking zou zijn. Oops wat is dit dan. :rolleyes:
 
Reactiescore
3.452
Daarbij hebben wij onze katas op de muur of op de verzamelplaats gezet?
Zoals het hoort...
 

DeletedUser74047

Guest
Hypocriet? Leg uit

zie hieronder bij Sven

Minder lullen, meer research doen. Wij hebben vanaf het begin van de wereld een beleid verwoord en gevoerd. We zijn tegen kata's maar zolang het op ons gebruikt word kan je een grote hoeveelheid terugkrijgen. Rush gebruikte het op ons, ze kregen ze terug. Nee we zijn niet hypocriet in tegenstelling tot jullie die altijd bij elke onderhandeling eisen dat pp niet meer gebruikt mag worden op bijvoorbeeld muren omdat dat game breaking zou zijn. Oops wat is dit dan. :rolleyes:

Oops iedere speler rond ons geeft aan tegen kata's te zijn, de massa op ons te betreuren en niet te snappen waarom we hun als individu eruit pikken, nadat ik aangaf dat de inc. van ons op hun voor een sloopmassa bedoeld waren. Communicatie in Vitae zou geleerd moeten hebben dat ze allemaal inc. kregen en dat wij met onze hoeveelheid kata's nooit 1 account kunnen slopen, laat staan 5, maar dat terzijde. Zij vinden namelijk: diegene die sloopt, moet gesloopt worden. De rest niet. Beetje hypocriet toch om te zeggen: je mag ons niet als individu platgooien omdat er vanuit onze stam eens een actie is geweest, terwijl Vitae wel ieder Rush lid mag platgooien omdat er van het account Nyade kata's gegooid werden? Misschien moet jij beter met je leden communiceren dus :rolleyes:

Vitae komt naar ons toe (als er ondertussen al een 100 inc. op te teller bij Rush staan) over een kataNAP te praten. Het enige wat ze willen aanvallen is muur/vz/AH. Wij willen best geloven dat die 100 inc. geen kata's of enkel kata's op muur/vz/ah hebben, maar als het overleg na een toegevoegd idee stil valt omdat Timo moet overleggen met Sven en dan niet meer thuisgeeft. Raar verhaal. En dan verschijnen op dag 2 ineens kata's op boer (blijkbaar) en smid. Vreemd niet?

Volgens mij heb jij Hans ook nooit goed gevolgd omtrent pp boosten? Jullie vonden dat je onrecht was aangedaan met kata's en wilde dus NAP en dorpen terug. Hans reageert daarop dat hij meer dorpen had kunnen pakken als jullie niet met pp muurtjes aan het uppen waren gegaan. Jullie eisen, Hans eist terug (en wij volgen hem daarin). Hans is gestopt en Timo komt naar ons toe om een of andere bespreking die tussen DAM en Nyade ondertussen was geweest op stamniveau af te spreken (omdat Nyade het niet vond kunnen dat hij zijn kata's thuis ging laten en jullie His Noodly Appendage de grond in te schieten met :catapult:-treinen, remember). Hij zegt in de 2e zin: wij gaan mee in jullie pp eis. Prima! Helemaal geen eis van ons als account, maar goed. Wij komen met een nieuw inzicht dankzij een stamlid. Dit gaat hij met Sven bespreken (er is dus nog niets definitief afgesproken). Er komt geen reactie, dus wij nemen aan dat Vitae gewoon lekker door wil gaan of dat dit overleg gewoon een neppe bedoeling is om door te kunnen gaan met wijzen naar Rush over katagebruik. Wij boosten dus een muurtje een paar levels. Innogames blij met pp gebruik, wij blij dat we dorpje/def minder verliezen tegen een 4x overmacht en clears vanuit andere spelers van Vitae.

Geen idee of dit klopt, maar da's toch algemeen aanvaard dacht ik?

blijkbaar slechte communicatie in Vitae dus. Timo zei al dat het te lang zou duren om met iedereen te praten en dus alleen met Sven te overleggen. Vaag dat dat dan ook bijna een week kan duren, maar goed. Kan zijn dat je daarom niet op de hoogte bent van je eigen stamafspraken.


Valt toch op dat de laatste massa zonder kata's beide kanten op gingen. Dat is supertof om te zien. Tot vandaag dan. Nu komen ze ineens weer vanuit Vitae. Gelukkig weten ze wel maat te houden en is het maximaal 250 wat ze langssturen :catapult:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Hoe kom je aan een 4x overmacht?? Valt heel vitae jullie aan? Met clears? Is het enige front dat vitae heeft rush?
Het enige front dat rush heeft is wel vitae ;)
 

DeletedUser75237

Guest
blijkbaar slechte communicatie in Vitae dus. Timo zei al dat het te lang zou duren om met iedereen te praten en dus alleen met Sven te overleggen. Vaag dat dat dan ook bijna een week kan duren, maar goed. Kan zijn dat je daarom niet op de hoogte bent van je eigen stamafspraken.

Mea Culpa. Ik zat fout ;)
 

DeletedUser51467

Guest
blijkbaar slechte communicatie in Vitae dus. Timo zei al dat het te lang zou duren om met iedereen te praten en dus alleen met Sven te overleggen. Vaag dat dat dan ook bijna een week kan duren, maar goed. Kan zijn dat je daarom niet op de hoogte bent van je eigen stamafspraken.

Waarom is dit een teken van slechte communicatie binnen Vitae? McAwesome vindt zelfs dat kata's op boerderijen algemeen aanvaard zijn, ongeacht wat de stam ervan zegt. Iedereen mag toch ook een eigen mening vormen. Hij zegt zelf dat hij ook niet weet of het klopt. McAwesome heeft niet aangevallen op Rush. want zit op een account dat een eindje van Rush ligt. Daarnaast zit hij nog niet zo lang in de stam dus dit is totaal geen teken van slechte communicatie. Naar mijn weten moeten enkel de mensen die Rush aanvallen weet hebben van de afspraken, de rest niet noodzakelijk (hoewel McAwesome iets beter moet lezen in de stamchat en het forum doordat dit wel al eens naar boven is gekomen :p).

Over de rest zal iemand anders wel posten, want ik heb er geen idee over. Ik wou gewoon even de beschuldiging van slechte communicatie binnen Vitae ontkrachten. Desondanks zijn de afspraken nog niet officieel dacht ik dus er is geen enkele afspraak overtreden.
 

DeletedUser74047

Guest
Ach. Dan wil ik best hier berichten tonen van het account This Noob Is On Fire dat zelf kata's op smederij gooit. Maar dat is natuurlijk slechte communicatie in het team en niet in Vitae. Mijn excuses.

Daarnaast mijn excuses dat ik uit de handtekening W42: Vitae van McAwesome niet kan afleiden hoe lang en waar deze McAwesome speelt. Ik had inderdaad geen idee of het miscommunicatie met deze enkeling was die blijkbaar ook nieuw is, of dat het miscommunicatie binnen Vitae in het algemeen was. Tenminste, wat betreft de huidige stand van zaken in de onderhandelingen.

@Danny. een 4x overmacht basseer ik op het feit dat wij fronten met This Noob Is On Fire (+- even groot), Minato Namikaze (+- even groot), Savior Of The North (+- even groot) en Dont Ask Me (+- even groot). Ik tel Nautibeard niet mee, omdat dit een klein accountje is wat ons tevens niet aangevallen heeft laatste massa. Ik tel the Shadow Lord wel mee, aangezien die ook een lading inc. heeft gestuurd. Ik kan tevens Vayne, Pathos11 en Clueless Clowns meetellen, aangezien deze accounts ook een hoeveelheid clears gedoneerd heeft. Die 4x is misschien wat overdreven, want er grenzen meer spelers aan Dont Ask Me, Minato Namikaze en This Noob Is On Fire, maar voor zover ik weet hebben die accounts tijdens de laatste massa niets uitgevreten op of in de richting van een van deze accounts en is de mb van Minato Namikaze zelfs aan het bijsturen geweest op His Noodly Appendage.
 

DeletedUser51467

Guest
Ach. Dan wil ik best hier berichten tonen van het account This Noob Is On Fire dat zelf kata's op smederij gooit. Maar dat is natuurlijk slechte communicatie in het team en niet in Vitae. Mijn excuses.

Net zoals jullie gisteren ook met pp de muur hebben geup't wat ook in de onderhandelingen voor de katanap stond volgens mij.
 

DeletedUser75237

Guest
-knip-

Daarnaast mijn excuses dat ik uit de handtekening W42: Vitae van McAwesome niet kan afleiden hoe lang en waar deze McAwesome speelt.

-knip

Om hier eventjes op in te gaan. Als je klikt op Vitae dan kom je uit waar ik speel. Heb het verborgen onder 'Vitae' :)
 

DeletedUser

Guest
Net zoals jullie gisteren ook met pp de muur hebben geup't wat ook in de onderhandelingen voor de katanap stond volgens mij.

Sterker nog, dat was een eis van Rush.

e475035019f112a04481d6dec7f0fd1e.png
 
Reactiescore
499
Ach. Dan wil ik best hier berichten tonen van het account This Noob Is On Fire dat zelf kata's op smederij gooit. Maar dat is natuurlijk slechte communicatie in het team en niet in Vitae. Mijn excuses.

Daarnaast mijn excuses dat ik uit de handtekening W42: Vitae van McAwesome niet kan afleiden hoe lang en waar deze McAwesome speelt. Ik had inderdaad geen idee of het miscommunicatie met deze enkeling was die blijkbaar ook nieuw is, of dat het miscommunicatie binnen Vitae in het algemeen was. Tenminste, wat betreft de huidige stand van zaken in de onderhandelingen.


@Danny. een 4x overmacht basseer ik op het feit dat wij fronten met This Noob Is On Fire (+- even groot), Minato Namikaze (+- even groot), Savior Of The North (+- even groot) en Dont Ask Me (+- even groot). Ik tel Nautibeard niet mee, omdat dit een klein accountje is wat ons tevens niet aangevallen heeft laatste massa. Ik tel the Shadow Lord wel mee, aangezien die ook een lading inc. heeft gestuurd. Ik kan tevens Vayne, Pathos11 en Clueless Clowns meetellen, aangezien deze accounts ook een hoeveelheid clears gedoneerd heeft. Die 4x is misschien wat overdreven, want er grenzen meer spelers aan Dont Ask Me, Minato Namikaze en This Noob Is On Fire, maar voor zover ik weet hebben die accounts tijdens de laatste massa niets uitgevreten op of in de richting van een van deze accounts en is de mb van Minato Namikaze zelfs aan het bijsturen geweest op His Noodly Appendage.

Shadow heeft amper wat gestuurd hoor :p
Nog niet eens 60 aanvallen geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan