Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75826

Guest
Hier ben je Rush aan het onderschatten. Ze hebben zelf ook wel meerdere malen bewezen volgens mij dat ze niet zomaar 'bepaalde spelers' zijn.

Ongetwijfeld paar goede spelers, maar HNA als voorbeeld heeft echt een kut ligging. Dit moet voor zo een overmacht als vitae wel te edelen zijn? Miss niet in een dag maar wel vrij snel lijkt mij.



En mening hoe bedoel je? Ik snap je niet?
 

DeletedUser73195

Guest
Ongetwijfeld paar goede spelers, maar HNA als voorbeeld heeft echt een kut ligging. Dit moet voor zo een overmacht als vitae wel te edelen zijn? Miss niet in een dag maar wel vrij snel lijkt mij.



En mening hoe bedoel je? Ik snap je niet?

Vitae spelers hebben ten opzichte van Rush een vervelende ligging, en vice versa. Ze liggen maar wat door elkaar heen, het is vrij lastig om op basis van de ligging nu een duidelijke favoriet aan te duiden.
 

DeletedUser75339

Guest
Vitae spelers hebben ten opzichte van Rush een vervelende ligging, en vice versa. Ze liggen maar wat door elkaar heen, het is vrij lastig om op basis van de ligging nu een duidelijke favoriet aan te duiden.

Voor het verraad van minato was dat het geval.
Nu lopen enkel accounts als nostalgic en narwahls nog enigzins gevaar , omwille van inactiviteit en slechte vv's, hoewel ze nu allebei wel zwaar gestacked staan.
Dit was de reactie van de narwahls toen hij terugkwam van vakantie :

C3C4fVk.png




Oh ik kan best edelen of pogingen doen. Tis alleen niet m'n bedoeling. Ik ga met dezelfde instelling spelen als Rush, gewoon keihard katamassa op achterlanden.

Voor Rush hadden we geen katas, na Rush halen we ze weer weg. Tenzij er nog een stam zo dom is om op zo'n manier tegen ons te gaan spelen :D

100k pt bijna, grotendeels aan boerderijen/HQs. Auw. :D:D

Ik verlaag me rustig tot het niveau van de tegenstander wat dit betreft ja. :D

En ja nee we edelen Rush wel even, zijn maar 900 dorpjes die niet in iedereens richting liggen. Ondertussen laten we ze maar als mongolen onze accountjes stukschieten. Goed plan gozer :rolleyes:

Laat me dan maar eens rapportjes zien waar ik opslagplaatsen kata :p
Is zelfs voor mij een stapje te ver :eek:
Bij onze aanvallen op nosta en narwahls zijn trouwens zo goed als geen kata's gebruikt.
Die hadden we niet nodig om te edelen :)
 
Reactiescore
151
Laat me dan maar eens rapportjes zien waar ik opslagplaatsen kata :p
Is zelfs voor mij een stapje te ver :eek:
Bij onze aanvallen op nosta en narwahls zijn trouwens zo goed als geen kata's gebruikt.
Die hadden we niet nodig om te edelen :)

Ik zie het probleem niet zo met die opslagplaatsen. Wat mij betreft is leem net zo kut als opslag (en dat heb je absoluut wel gekatapulteerd), maar toen ik zag dat jullie daarom moesten huilen heb ik natuurlijk even bijgestuurd. :D
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zie het probleem niet zo met die opslagplaatsen. Wat mij betreft is leem net zo kut als opslag (en dat heb je absoluut wel gekatapulteerd), maar toen ik zag dat jullie daarom moesten huilen heb ik natuurlijk even bijgestuurd. :D

Minato zei anders dat daarmee gestopt was :(
 
Reactiescore
151

DeletedUser73195

Guest
Het katapulteren van de leemgroeve zorgt ervoor dat de productie van leem stopt. Dat is op te vangen met grondstoffenzendingen. Het katapulteren van de opslagplaats zorgt ervoor dat het onmogelijk gemaakt wordt een degelijke hoeveelheid hout/leem/ijzer in je dorp te hebben.

Ik heb met beide niets.:rolleyes:
 
Reactiescore
151
Het katapulteren van de leemgroeve zorgt ervoor dat de productie van leem stopt. Dat is op te vangen met grondstoffenzendingen. Het katapulteren van de opslagplaats zorgt ervoor dat het onmogelijk gemaakt wordt een degelijke hoeveelheid hout/leem/ijzer in je dorp te hebben.

Ik heb met beide niets.:rolleyes:

Correcte analyze. Maar bij opslagplaats zul je die toch op vol tempo uit kunnen bouwen als je GSen nog heel zijn, lijkt me?
 

DeletedUser75234

Guest
Correcte analyze. Maar bij opslagplaats zul je die toch op vol tempo uit kunnen bouwen als je GSen nog heel zijn, lijkt me?

Dat is ook een correcte analyse! Maar de logica erachter is zo ruim dat je dan katas op elk gebouw kan goedkeuren. Je kan alles omhoog bashen, maar dat wil niet zeggen dat het dan gerechtvaardigt is op iets te kataen.

Ik maak het mn medespelers simpel. Ik kata meerendeel op de verzamelplaats. Als zij bij mij iets anders kataen doe ik dat ook bij hen. Tot een bepaale punt natuurlijk, anders loopt het uit de hand en heb je alsnog een kata oorlog :eek:
 
Reactiescore
151
Dat is ook een correcte analyse! Maar de logica erachter is zo ruim dat je dan katas op elk gebouw kan goedkeuren. Je kan alles omhoog bashen, maar dat wil niet zeggen dat het dan gerechtvaardigt is op iets te kataen.

Ik had het over of opslag erger was dan bijv. leem. Iets wat ik niet echt vind. Of het uberhaubt gerechtvaardigd is is een andere vraag.

Ik maak het mn medespelers simpel. Ik kata meerendeel op de verzamelplaats. Als zij bij mij iets anders kataen doe ik dat ook bij hen. Tot een bepaale punt natuurlijk, anders loopt het uit de hand en heb je alsnog een kata oorlog :eek:

Ja wij ook. Maar bij ons kwamen ze meteen met een katamassa aan, waar ze soms tijden amper probeerden te edelen, dus als ik hetzelfde ongeveer terugdoe is dat ... ohja, ook zo'n katamassa :p
 
Reactiescore
111
Ik zie het probleem niet zo met die opslagplaatsen. Wat mij betreft is leem net zo kut als opslag (en dat heb je absoluut wel gekatapulteerd), maar toen ik zag dat jullie daarom moesten huilen heb ik natuurlijk even bijgestuurd. :D

Was meer dat jouw stamgenoot zegt dat het niet gebeurd en dan vervolgens het wel gebeurd. Dat is het verhaal :rolleyes:
 
Reactiescore
3.576
Het katapulteren van de leemgroeve zorgt ervoor dat de productie van leem stopt. Dat is op te vangen met grondstoffenzendingen. Het katapulteren van de opslagplaats zorgt ervoor dat het onmogelijk gemaakt wordt een degelijke hoeveelheid hout/leem/ijzer in je dorp te hebben.

Ik heb met beide niets.:rolleyes:


Goede post.
 
Reactiescore
151
Was meer dat jouw stamgenoot zegt dat het niet gebeurd en dan vervolgens het wel gebeurd. Dat is het verhaal :rolleyes:

Nee dan draai je het echt om. Eerst ging Nyade huilen over opslagplaats katapulteren, want boerderij/HQ/smederij/leem/weetikhetwatmeer zijn allemaal perfect legitieme targets, maar opslagplaats gaat hem te ver :rolleyes: :eek:

Toen vatte Matthew me verkeerd op en dacht dat ik had gezegd geen opslagplaatsen meer te beschieten, wat ik niet heb gezegd. Dit veroorzaakte even een misverstand, maar das opgelost ondertussen. Dat was dus echter wel allemaal nadat Nyade erover begon te zeuren. Hetgeen ik echt super grappig vond, Nyade die zeurt om inzet van katas :D

Maargoed waar zeuren jullie over, er zijn ondertussen wat, 5 opslagplaatsen een beetje beschoten? En nog niet 1 echt laag.
 

DeletedUser73147

Guest
Wie de kata war begint, moet hem ook doorzetten ;)

Moet je ook niet bang wezen om zelf kapot geschoten te worden, ik blijf er zelf bij dat HQ + boer & opslag de beste combo is ;)
 
Reactiescore
1.367
Wie de kata war begint, moet hem ook doorzetten ;)

Moet je ook niet bang wezen om zelf kapot geschoten te worden, ik blijf er zelf bij dat HQ + boer & opslag de beste combo is ;)


Nah, ALLES is de beste combo
 

DeletedUser73147

Guest
Neu, 3 gebouwen en op naar het volgende dorp.. Mag jij van mij alles slopen
 

DeletedUser73696

Guest
Leem, Boer en HQ in alle dorpen kapot schieten, dat is pas een prachtige combo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan