- Reactiescore
- 111
Shadow heeft amper wat gestuurd hoor
Nog niet eens 60 aanvallen geloof ik.
Als we mensen die 60 clears sturen niet eens mee mogen tellen?
Shadow heeft amper wat gestuurd hoor
Nog niet eens 60 aanvallen geloof ik.
Ik wist niet dat 60 aanvallen gelijk staan aan 60 clears? :O
#JK
Ik wist niet dat 60 aanvallen gelijk staan aan 60 clears? :O
#JK
Best knap als je er 60 hebt gevonden dan.Als we mensen die 60 clears sturen niet eens mee mogen tellen?
^^Buiten de aanvallen op 1 CF, geen 60 clears.
Ik zeg toch ook niet dat er geen clears op niet CF's waren, alleen dat het er geen 60 waren, maar de helft ;p
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae