Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
111
Reactiescore
1.367
Als we mensen die 60 clears sturen niet eens mee mogen tellen? :rolleyes:

Ik wist niet dat 60 aanvallen gelijk staan aan 60 clears? :O

#JK
 
Reactiescore
111

DeletedUser74047

Guest
aha DigitalLove. Aangenaam!

om in te gaan op dat pp 'abuse'. Dat heb ik volgens mij meerdere keren aangegeven?

Als het de manier van Vitae is om als een jonger kind te spelen (ja maar, hij! en dan een of andere bs reden verzinnen om kata's te gooien bijvoorbeeld), dan prima. Wij willen het volwassen houden en gaan serieus in op hernieuwde pogingen van Timo om kata's uit de aanvallen te halen alhoewel juist onze account laatst helemaal kapot geschoten was en er natuurlijk niets leuker/makkelijker is om het terug te doen.

Dat doen wij vanaf afgelopen maandag als er al inc. op de teller staat. Wij hebben dit besproken binnen de stam, er komt een idee naar voren, dit wordt aan Timo voorgelegd (zij het laat, zoals aangegeven al op maandag, door plotselinge vertrek van Hans net daarvoor), Timo geeft aan dit met Sven te bespreken (let op! Nog steeds niets definitiefs). Nu gaat het gesprek door en blijkt er niets overlegd te zijn, want dat wil Vitae niet. Zolang er niets definitief is, gaan wij niet moeilijk doen over 1 van de eisen. Wij eisen geen sancties omdat er nu wat kata's op smederij gegooid zijn, wij eisen geen sancties voor de kata's die morgen op boer aankomen en wij zijn het probleem? His Noodly Appendage heeft muren 'geboost' aangezien die eis helemaal nooit van het account His Noodly Appendage kwam. (heb ik het toch nog eens vertelt..)
 
Reactiescore
499
Reactiescore
499
Ik zeg toch ook niet dat er geen clears op niet CF's waren, alleen dat het er geen 60 waren, maar de helft ;p
 

DeletedUser74047

Guest
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae :eek:
 

DeletedUser

Guest
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae :eek:

Van wat mij is verteld waren die aanvallen al gestuurd voordat er überhaupt een NAP is afgesproken, bovendien waren jullie toen nog bezig met jullie muurtjes te uppen. Niet zo zeuren dan.
 

DeletedUser74047

Guest
NAP was zaterdagavond afgesproken. Aanvallen zijn zondag in de loop van de dag gestuurd (toen er al lang geen muurtjes meer geupt werden). Maar het is goed duidelijk hoe vitae speelt.
 
Reactiescore
217
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae :eek:

Loop is nietzo te janken man je maakt jezelf belachelijk...

Ik heb gezegd dat ik zaterdagavond uitging en het dus niet dan al kon regelen.

dit stuurde ik je zaterdag avond nog
e8c062d6f257c8eea92a74aff849f04c.png


dit stuurde ik zondag dus ik heb je wel degelijk gezegd dat ik niet wist wat er liep en wat er nog gestuurd ging worden
voor mij was het ook weekend....
775142b0af2a534cc0cbb371019cae7a.png
 
Reactiescore
3.452
in het kader van fair play (en het feit dat Vitae als enige nog liep te kata'en) een kataNAP afgesloten sinds zaterdagavond. Helaas de stam (en medeleider op Savior Of The North) niet op de hoogte gesteld, dus nog snel even de helft van de smederijen 10 lvl's naar beneden geschoten. Mooi werk Vitae :eek:

looptijd was 45 uur van die clear...dus verstuurd voor de kata nap...kijk maar na:)
 
Reactiescore
3.452
dat je een full clear vergeet te dodgen (je had tenslotte maar 45 uur de tijd) is zuur...en ja kata stond op smederij..maar was verstuurd VOOR de katanap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan