Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Oh ja fair point :)
Maar als je dermate hard groeit dan ben je ook voornamelijk bb'tjes aan het edelen of aan het internen.
 

DeletedUser7104

Guest
Het is heel simpel waarom onze ODA in game hoger is dan op de kaartjes. Dat heeft simpelweg te maken dat er een verband is tussen aantal dorpjes, troepen etc. In absolute aantallen doen Koekje en .Kiwi het buitengewoon goed. Echter omdat bij de kaartjes een omgekeerd evenredig verband is, krijgen grote accounts het lastig om in dit verhaal opgenomen te kunnen worden.

Immers hoe groter het account hoe meer er beheerd moet worden en in een dag blijven maar 24 uren zitten.

Voorbeeld

account A 1000 dorpen stuurt 500 clears (50%) resultaat ODA 1.000.000 Score ODA/dorpen = 100
account B 3000 dorpen stuurt 1000 clears (33%) resultaat ODA 2.000.000 Score ODA/dorpen = 66,66

Account A heeft de hoogste ODA score, mooi maar Account B heeft er meer tijd in gestopt 2x zoveel aanvallen gestuurd en 2x zoveel troepen gedood. Dus of je veel waarde moet hechten aan de ODA scores op de kaartjes, ik weet het nog net zo niet. In dit geval zijn absolute aantallen denk ik eerlijker.
 

DeletedUser

Guest
Maar voor account B is het ook mogelijk om zo veel aanvallen te versturen, en dat is het voor account A niet. Account A heeft relatief meer aanvallen gestuurd.
 

DeletedUser7104

Guest
Maar voor account B is het ook mogelijk om zo veel aanvallen te versturen, en dat is het voor account A niet. Account A heeft relatief meer aanvallen gestuurd.

Klopt, dat is mogelijk en relatief gezien heb je gelijk. Echter is de tijd die een speler op Account B er in moet steken om relatief gezien hetzelfde resultaat te halen als Account B, dus 3x zo groot. Als je dus die resultaten wilt bereiken als grote speler moet je dus 3x actiever zijn als account A en uiteindelijk zit er een max aan de inzetbaarheid van een account, de dag duurt immers niet langer dan 24 uur.
 

DeletedUser50167

Guest
Zozoo wat een gereken toch allemaal, en dat voor 8 uur s'avonds :p
 

DeletedUser

Guest
Zeg nou gewoon niets en accepteer dit gwn XD het is geen belediging naar wie dan ook toe, niet zo bedoelt iig, dus ga nou niet weer beginnen. (*schuin oog naar frank*)
Nouja, ik weet het zo nog niet hoor...

Deze Personen hebben dus vanwege geen vroeger inzicht.. de Daadwerkelijke Opzet van de Post gemist.
Deze Post was vanaf begin af aan... al voor de slimmeren die nu dus kunnen zien.. en dus zo ook eenieder die ook meer bekendheid wilt hebben... ;)

Want de daadwerkelijke bedoeling achter mijn post was een hele andere opzet.. (met... Let op Koekje en .Kiwi.. wel de juiste ondertoon... voor de slimme lezers... zojuist verklapt :p.. al had ik jullie dan eigenlijk geen slimme lezers mogen noemen) namelijk om te kijken te kijken hoe de Activiteit op wereld 5 geboost zou worden....... Toch......? ;)

Nouja, para,
Als je met dit soort onzin je leden probeert wijs te maken dat je ons 3 stappen voor bent, dan zegt dat meer over de intelligentie van DT-leden, dan dat van je tegenstanders hoor.
Hiermee geef je enkel maar aan dat mensen reageren op wat er gezegd wordt. En dat dan nog wel op een discussieforum:eek: wie had dat ooit gedacht hé para? Als jij hier een post neerzet waarin je duidelijk maakt dat je die kaartjes zo fantastisch vindt, waarover een jaar geleden al duidelijk gemaakt is dat ze een vertekend beeld geven...
Ja echt, wat een meesterbrein ben je dan dat je kunt voorspellen dat daar reacties op komen... echt, WAAUW!!!

Dan ga je wat uit je nek lullen dat de post daar helemaal niet om draaide, en dat wij dom zijn om er in te lopen en er op te reaggeren (terwijl je zelf in je eerste zin nogmaals toegeeft dat je de kaartjes interessant vindt). Dat het dan om forumactiviteit ging sloeg al helemaal nergens op en was duidelijk van de pot gerukt. Dan moet je niet in een derde post gaan zeggen dat we er weeral zijn ingelopen, want de reacties die je op je tweede onzinverhaal hebt gekregen, waren net dat het onzin was en nergens op sloeg. Je geeft in je derde post gewoon toe dat het niet klopte, dus de reacties waren gewoon de nagel op de kop. Is het dan wederom zo fantastisch dat je hebt kunnen voorspellen dat die reacties zouden komen? Heb ik toch sterk mijn bedenkingen bij.

Dat je hiermee zogenaamd hebt bewezen dat je ons 3 stappen voor bent is maar heel flauwtjes. Dat je leden hierdoor (samen met de onzin die je binnen je stam verkoopt) daar wel van overtuigd zijn, kan ik best wel snappen gezien het sekte-gehalte van DT, maar het blijft onzin hoor.

3 stappen voor...
Als jij met DT in cirkeltjes loopt, en wij rechtdoor, probeer je stam dan maar eerst wijs te maken dat jij 10 stappen voor bent op hun.

En lieve para, nu is het jouw beurt om te achterhalen wat de eigenlijke bedoeling van mijn post is;)
 

DeletedUser

Guest
John, wij moeten eens een keer een biertje gaan drinken ofzo :p Want om hier op te reageren zou me zoveel tijd kosten daar begin ik niet aan xd
 

DeletedUser

Guest
De ODA voor Kiwi komt binnenkort wel als iemand van AFE even flink word toegetakeld.. *naam blijft anoniem*
 

DeletedUser29828

Guest
Licht het aan mij of laden de kaarten niet helemaal van de stammen, alleen de dominiatie v/d stammen ?
 

DeletedUser

Guest
volgens dat ik zie is er nog steeds een deel van al mijn (verlaten) dorpen nog steeds niet overgenomen

ik mis TW wel nog een beetje :)

grts
Killerloves
aka samuel als je me nog kent
 
Bovenaan