Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser64307

Guest
Ik weet nog dat ik op wereld 5 speelden, toffe tijden waren dat.
 

DeletedUser52801

Guest
Zie dat er veel verandert is na mijn stop op W5.
was altijd een leuke tijd..

Smid doet het trouwens nog altijd super :p
zie dat die een heel continent zowat heeft? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jep, binnenkort is koekje daar aan de beurt :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29828

Guest
Nee, ik snap jouw zin helemaal niet wat je ermee bedoelt.
Niet 's dat het niet helemaal klopte :p.
 

DeletedUser

Guest
'Smid doet het trouwens nog altijd super
zie dat die een heel continent zowat heeft? '

En in dat continent ligt nog wat koekje, dus binnenkort zijn die aan de beurt om worden overgenomen.
Hoop dat je hem zo begrijpt ;)
 

DeletedUser29828

Guest
Nou, ik wil je best wat moeite daar geven, stuur de vv maar op :D.
 

DeletedUser7104

Guest
Kaartjes zijn ge-update, nu zie je duidelijk DT vs Kiwi Koek bij de Viktors kaartjes de oude groepen zijn aangepast naar 2 nieuwe, DT enerzijds en Koek en Kiwi anderzijds. |DT| vs Kiwi/Koek
 

DeletedUser

Guest
volgens het eerste kaartje heeft DT 150 miljard punten in k60.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Daar heeft DT alle niet barbaren dorpjes, op eentje na. Zo´n 28 mil , hoe kom jij aan 150 miljard?
 

DeletedUser

Guest
boven het kaartje, en onderaan bij de uitleg staat dat je minstens 15 miljoen moet hebben om afgebeeld te worden.
Er van uitgaande dat dat klopt, komt die 0.01% die DT niet heeft in K60 dus overeen met minstens 15 miljoen, want die 0.01% wordt wel afgebeeld.
als dat zou kloppen, dan zou de 99.99% van DT 150 miljard punten waard zijn:D

Er zit dus ergens wat scheef met die grens van 15 miljoen. Beetje zonde eigenlijk, want terwijl dat éne dorpje wel op de kaart gemarkeerd staat, is niemand daarin geinteresseerd. Interessanter zou zijn hoe de verhoudingen bijvoorbeeld in K23 liggen. Daar heeft .kiwi en DT namelijk ongeveer evenveel. Maar daar wordt de regel ineens wel toegepast. Geen van beide komt boven de 15 miljoen uit en geen van beide staat dus gemarkeerd in dat continent.

Het kaartje geeft wel een mooi totaalbeeld weer van de hele wereld, maar de getallen die er bij staan zijn weinig interessant.
 

DeletedUser7104

Guest
Het klopt wel ;), het criteria is dat er op een continent een stam moet zijn met minimaal 15 miljoen om zichtbaar te worden op de kaart. Zeker in het begin van werelden is dat wel zo prettig. Als je meer dan 15 miljoen punten had ooit lang geleden werd je dominant op een continent gevonden. Wereld 5 is ook pas bijna een jaartje of 5 oud, dus dat punt zijn we al lang voorbij, alhoewel.....

Continent 41 bijvoorbeeld heeft dus geen stam met 15 miljoen, dus wordt er geen melding gemaakt.

Stammenranglijst op het continent 41
Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 |DT| 7,87 Mio. 704
2 |SDT| 2,99 Mio. 288
3 dragon 121.243 12
4 |ODT| 10.681 1
 
Bovenaan