Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Automatisch geupdate kaartjes


Aangezien de kaartjes van W5 toch te bezichtigen zijn op de site van Hezhi plaats ik ze hier toch maar even.
De site van Hezhi zelf kan je hier terug vinden.

Note: De kaarten van de speler Viktors kunnen HIER terug gevonden worden.


Stammen kaartjes:

Top 10 stammen:

stammen.png

Top 10 ODA stammen:

odastammen.png

Top 10 ODD stammen:

oddstammen.png

Groei Top 10 stammen:

groeistammen.png

Dominantie stammen:

dominantiestammen.png

Speler kaartjes:

Top 15 spelers:

spelers.png

Top 15 ODA spelers:

odaspelers.png

Top 15 ODD spelers:

oddspelers.png

Top 15 aantal veroveringen:

overnamespelers.png

Dominantie spelers:

dominantiespelers.png

Groeten
Lil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nice :D Ik dacht dat we dit al hadden?

Ik sta blijkbaar morgen bij de dominatie in K31 op plaats 2:D
 

DeletedUser33698

Guest
Ah, dan heeft hij ze toch nog bijgehouden :). Ik vond het al spytig dat hij ze er af had gehaald wegens slechte ervaringen met deze wereld...
Thx voor ze te posten Lil.
 
Reactiescore
1.577
Lil, je bent een kontenlikker :p.
Leuke kaartjes.

Verassend is dat RIXS er bovenuitsteekt als dominerende speler in een continent.
Wat ook duidelijk opvalt is dat de dichtheid van de clusters van de topstammen verpest wordt door de moraalbrekersstammen. Enkel Koekje haalt in 2 continenten bijna de 90%. Ook Koekje heeft tot tweemaal toe de beste cijfers in dominantie/continent..

De andere toppers schommelen gemiddeld rond de 75%..
 

DeletedUser

Guest
op -A-B- na, die komen echt niet ver voor een top 5 stam, die komen niet verder dan 66%:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Verrassend is dat RIXS er bovenuitsteekt als dominerende speler in een continent.

Belangrijk! Ö
 

DeletedUser

Guest
Ik schrok wel van de cluster van HRS :eek:
naast hun hoofdcluster hebben ze een uitsteeksel tussen DT en koekje en een uitsteeksel tussen KIWI -A-B-en ODIN
 

DeletedUser15464

Guest
Ze zijn nog steeds erg mooi:D

Welke formule zit er achter die ODA-ranking?
 
Reactiescore
1.577
Dan heb je nog niet goed gekeken naar vulcan hoor :p

Ohja, idd ^^.. Gwn vergeten te vermelden. Dankje.

Verrassend is dat RIXS er bovenuitsteekt als dominerende speler in een continent.

Belangrijk! Ö

Lame en doet er echt niet toe. Iedereen begreep me wel hoor Lil. Als ik jou voortdurend zou corrigeren, zou ik een ban krijgen voor spamming :).


op -A-B- na, die komen echt niet ver voor een top 5 stam, die komen niet verder dan 66%:rolleyes:

Ik had het dan ook over topstammen :). -A-B- heeft zichzelf idd voor de voet gelopen met -A-B-².
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Lame en doet er echt niet toe. Iedereen begreep me wel hoor Lil. Als ik jou voortdurend zou corrigeren, zou ik een ban krijgen voor spamming :).


Is gewoon een woord waar (te) vaak in gemist wordt.. Nu ga je altijd klagende lil herinneren die dat zei op het AF, en zo onthoudt je het. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik schrok wel van de cluster van HRS :eek:
naast hun hoofdcluster hebben ze een uitsteeksel tussen DT en koekje en een uitsteeksel tussen KIWI -A-B-en ODIN

Ik vind het niet lief om mij een "uitsteeksel" te noemen haha

Dit uitsteeksel in het zuiden zijn de oud Rivals spelers, ikzelf,curvz,jie bie en migulio.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser872

Guest
Is gewoon een woord waar (te) vaak in gemist wordt.. Nu ga je altijd klagende lil herinneren die dat zei op het AF, en zo onthoudt je het. :)


lol nonkel jos :D
nu ben je zelf fout

het is die ene "je" niet (onderstreept) maar de ene achter "onthoud "

en lil het is inderdaad "onthoud" :p
 

DeletedUser872

Guest
Nee, want het is 'zich herinneren'. ("Hij herinnert zich")

--> Ik zal me altijd die klagende Lil herinneren
Owel: Jij zal je altijd die klagende Lil herinneren.

Jullie zijn allebei fout ^^..


ssst dat zijn details :D

ff vragen aan mijn pepe..xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser872

Guest
hier komen de grote woorden van mijn pepe :D


Het is onthoud want als je zegt je onthoudt is het met dt (tweede persoon in de tegenwoordige tijd) maar als je zegt onthoud je moet het zonder t omdat het werkwoord gevolgt wordt door "je". OK ?

Ik (eerste persoon enkelvoud) drink nooit "t". Tweede persoon enkelvoud (gij, jij, je ...) drinkt altijd "t", dus als het woord eindigt met een d moet je er altijd een "t" aanzetten. Maar
Maar als je een vraag stelt dan is het zo. Je stelt een vraag maar stel je een vraag (eerst het werkwoord en dan je dan mag er geen "t" meer bij. Begrijp je?

( dat laatste begrijp ik niet maarja :D - onderlijnd-)

De derde persoon enkelvoud drinkt altijd "t" als hij tegenwoordig is, dus in de tegenwoordige tijd. Vb. Je vriend vindt het moeilijk maar je vriend vond (zonder "t" want verleden tijd, dus geen "t". OK ?

lol :)
 
Bovenaan