Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser33698

Guest
Nog steeds niet als belangrijk gemarkeert? Spytig, want nu moet je het telkens het topyc gaan opzoeken...

Wat valt er tegenwoordig nogal te zien?

- HRS moet in principe een hap MIB wegedelen voor een mooier cluster. Nu zit er een afscheiding tussen ex-[Add].
- Tussen HRS en .Kiwi zitten nog enkele spelers zoals coningsrob (wordt wel geedeld door TP), Reds, shib die nog niet in een echte stam zitten. Zodra dat kleine stukje nog weg is, liggen .kiwi en HRS toch wel aardig voor een oorlog.

- -A-B- kan beide stammen steunen en kan tegen beide stammen oorlog voeren. Vanuit de kaart gezien (ik kijk op eigen kaart met opleidingsstammen erbij, mocht het soms ietwat anders lijken als hier te zien is) zou het voor hen het beste zijn .Kiwi te steunen. Daar zitten ze meer in verbonden met dorpen, terwij er bij HRS een beter afscheiding is. Tegen .Kiwi zou het wel eens rap gedaan kunnen zijn met sommige spelers.

- Koekje kan ook elke kant uit. Binnen een maand ofzo hebben ze ook een goed raakvlak met .kiwi, maar Hrs kunnen ze ook gemakkelijk aanvallen. (ligt zelfs speler midden in koekje)

Nog een kleine opmerking: Nu dat |DT| en ARS samenzitten, moet HRS zich natuurlijk wel met een stam minder bemoeien. Maar voor koekje betekent dit ook dat ze niet eeuwig kunnen blijven dooredelen in die richting zonder ooit op de opleidingsstam van HRS te botsen. Dus qua groei is dit wel een serieuze tegenvaller voor sommige leden, die dan vast komen te zitten.


Ik hoop op Kiwi + -A-b- tegen Hrs en koekje :). Al zou het volgens mij voor koekje veel interessanter zijn als ze niet de kant van Hrs pakken. (of mss gwn geen kant pakken, waar ook wel een grote kans voor is)

Mijn gebruikt kaartje: http://www.nl.twstats.com/nl5/index.php?page=map&tribe_0_id=35944&tribe_0_colour=33FF05&tribe_1_id=6208&tribe_1_colour=3811F5&tribe_2_id=29320&tribe_2_colour=27ECFA&tribe_3_id=26331&tribe_3_colour=F8E30C&tribe_4_id=21090&tribe_4_colour=F518C5&tribe_5_id=46916&tribe_5_colour=FFFFFF&tribe_6_id=42350&tribe_6_colour=24FD0A&tribe_7_id=21709&tribe_7_colour=F8F3F3&tribe_8_id=31772&tribe_8_colour=F5D211&tribe_9_id=8858&tribe_9_colour=460CFD&tribe_10_id=46924&tribe_10_colour=330AF8&tribe_11_id=29617&tribe_11_colour=0EEEDF&tribe_12_id=609&tribe_12_colour=09EEC1&zoom=100&centrex=500&centrey=500&mtype=abandoned&fill=&grid=1

(Cluster van .Kiwi + opleidingsstammen is trouwens fenomaal)
 

DeletedUser

Guest
2x automatisch ge-update kaarten?
Beetje nutteloos lijkt me eigenlijk :S
 

DeletedUser27950

Guest
Grappig om te zien dat ik ook eens terug kom hier, met top15 aantal veroveringen.

Zeker als je je bedenkt dat er geen één interning bij zit... Of dat nou ook geldt voor die boven mij staan...
 

DeletedUser

Guest
Hoe worden die getallen bij ODD en ODA berekend?
Daar staan precies compleet andere getallen dan in-game...
is dat van de laatste maand ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Bij mijn kaartjes update alles om de 24 u en zou het moeten juist zijn.Ik zal het zelf even cheken.

Ok: ik vermoed dat mijn kaartjes kloppen, die van lil zijn waarschijnlijk geupdate voordat de server zijn ODA update...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20202

Guest
he :)...ik sta er ook tussen bij de Top 15 ODA spelers....er komt nu een plasstraaltje uit mijn cluster :D
 
Bovenaan