Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser21510

Guest
Een maand later staan jullie er nog steeds 10MIL! onder. En een paar plaatsen lager op de ranglijst :eek:
 

DeletedUser18471

Guest
dat is wel erg gek ja. Mischien omdat we allemaal fuserende leden hebben in gebakje???

en aan de hand van KIEL die punten nog een beetje gelijk houden..

Als we allemaal actieve spelers hadden die niet overgenomen werden door KOEKJE zouden we nu al weer in de top 10 gestaan hebben..

mischien wel boven |DT| hoe moeilijk is het om logisch na te denken en er dan achter komt dat we niet snel groeien door de fusies....


Het niveau daalt bij enkele |DT| spelers mischien is het goed als jullie bijles nemen op school...

On-Topic: We staan nog steeds bij ODA top 10 stammen hehe :)
 

DeletedUser21510

Guest
Had niet verwacht dat die reactie jou zo zou raken
smiley-bloos.gif


Mijn niveau is inderdaad gedaald aangezien ik nu op Kader zit en begon op HAVO (Wat TW al niet kan doen)
 

DeletedUser18471

Guest
tjaah wij houden de clears erg lang opgevoerd dus dat zal nog wel een tijdje zo blijven totdat 1 van onze kampen geen genoeg troepen meer hebben natuurlijk ;)

EDIT: Mag ik vragen wat er gebeurt is met de kaartjes hier??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tjaah wij houden de clears erg lang opgevoerd dus dat zal nog wel een tijdje zo blijven totdat 1 van onze kampen geen genoeg troepen meer hebben natuurlijk ;)

EDIT: Mag ik vragen wat er gebeurt is met de kaartjes hier??

het klopt niet echt nee, spelers 100% dominant, IiILuigi staat boven ll0ll king in K31, terwijl ll0ll King daar dominant is, tja, apart.
 

DeletedUser

Guest
legers op w 5 worden zo snel gemaakt dat je nooit zonder legers komt te zitten

srry voor je
dit gaat meer over hoe vaak ben je online
 

DeletedUser

Guest
Bij mij is enkel het minimum punten dat je nodig hebt (per continent) om op de kaart te komen omhoog gegaan...
 
Bovenaan