Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Draait het zoals je wil, .Kiwi staat op bar weinig (ODA/ODD) kaartjes bovenaan.

DeletedUser

Guest
Draait het zoals je wil, .Kiwi staat op bar weinig (ODA/ODD) kaartjes bovenaan.

Alleen maar 1 op ODA en totaal en 2 op ODD (waar wij niks aan kunnen doen).
Dit was al zo voor HRS was gevallen (behalve dan dat .Kiwi op nummer 1 ODD stond).
Bij ODA staan er 5 in de top 15 en fremas staat maar minder dan 1 miljoen achter op de nummer 15.
Koekje heeft gewoon heel veel spelers in de top 15/20 ODA, DT maar 1 en ATR 2 (als je top 20 rekent, top 15 1).
Bij ODD staat DT dan wel weer goed vertegenwoordigd, maar ATR helemaal niet.

Al met al is .Kiwi nog niet zo slecht, koekje is gewoon te goed in de stats ;)

DeletedUser

Guest
Frank, heb je nou zo'n moeite met tellen of lijkt dat maar zo?
Dat koekje goed vertegenwoordigd is in oda/odd ranglijsten is zeker een compliment waard.

DeletedUser7104

Guest
En dan nu tijd om aan te geven.. dat mijn testing om een Forum levend te krijgen.. eigenlijk ook nog niet eens de bedoeling was..
En eigenlijk ook nep was.. ;)
Zien jullie hoe sommigen meegingen in mijn eerste Post.. dat het ging om het Kaartje
Zien jullie hoe sommigen anderen meegingen in mijn post.. dat het ging om activiteit (omdat hun de 2e stap dan maar onderkende)...
Zien jullie dan nu .. hoe een vijandelijke Stam van Dominus Truncus.. Niet wetend... het zelfs over een derde Stap ging.....
Vanuit al Dominus Truncus al bestuurd word.
Kijkend of we via een 2stap de gehele gedachtegan van een Stam in onze handen krijgen)

Denkend het mij dus ging om het testen van de Activiteit op het forum.

Terwijl ik eigenlijk het zetten voorruit van de tegenstander aan het checken ben,
Gezien dit hele gebeuren eigenlijk totaal niets te maken heeft over de kaartjes.. en ook niet het activeren van het AF op oude Topics..
Maar het in 2 Verschillende Denkormen neerzetten van een Hele Groep.
En dus we de Volgers.. en zogezegd Slimmerikken al in de Tang hebben.

Gezien namelijk vanuit Dominus Truncus.. al lang de derde stap van kracht is....
(reageer maar.. misschien dat dan blijkt er NOG wel een Stap in voorruit is gedacht.. daar waar jullie er nu al elke stap opnieuw inlopen)
Misschien jullie nu begrijpen... waar Anderen dan ik aangeven..
Wat er bedoeld word met stappen vooruit denken ;)

Daarom..,
Blijf ik idd over het Feit Spreken dat Dominus Truncus de Stammen .Kiwi en Koekje al in de Tang heeft en gaat slopen, zonder ze het zelf in de gaten hebben ;).... :D

Want tot nu toe..
blijven jullie maar happen in onze al vooraf gecreerde Stappen ;)

HAPHAPHAP mmmm alles van |DT| smaakt lekker

DeletedUser

Guest
Ik wil geen extra raad geven hoor mare... Als een tegenwoordig onpartijdige opservist kan ik mede delen dat je welke dreiging dan ook, en wekl statement dan ook (hoe absurd het ook klinkt) moet onderzoeken en toch echt serieus nemen.

Ik zeg niet dat .KIWI en koekje deze statements niet al lang onderzoeken (hoewel ik dat zwaar betwijfel), voordat iemand hier mee aankomt. Maar deze complete absurditeit die hier vertoont word door alles simpelweg als onzin van tafel te vegen is kortzichtig en een duidelijk statement van stupiditeit.

DeletedUser

Guest
Ik wil geen extra raad geven hoor mare... Als een tegenwoordig onpartijdige opservist kan ik mede delen dat je welke dreiging dan ook, en wekl statement dan ook (hoe absurd het ook klinkt) moet onderzoeken en toch echt serieus nemen.

Ik zeg niet dat .KIWI en koekje deze statements niet al lang onderzoeken (hoewel ik dat zwaar betwijfel), voordat iemand hier mee aankomt. Maar deze complete absurditeit die hier vertoont word door alles simpelweg als onzin van tafel te vegen is kortzichtig en een duidelijk statement van stupiditeit.

Welke statements, dat DT 100% zeker de wereld gaat winnen en 3 stappen voorloopt?
De meeste van die statements heb ik inderdaad van tafel geveegd aangezien ze nergens op slaan.

@merijn, waar tel ik dan verkeerd?

DeletedUser

Guest
Ik zie toch echt bij odd maar 1 .Kiwi en dat is Vulcan, en voor de rest 7 DT"ers en 7 Koekjes. En bij Oda idd 1 .Kiwi, 1 ATR'er, 2 DT'ers en 10 koekjes?

DeletedUser

Guest
Ik zie toch echt bij odd maar 1 .Kiwi en dat is Vulcan, en voor de rest 7 DT"ers en 7 Koekjes. En bij Oda idd 1 .Kiwi, 1 ATR'er, 2 DT'ers en 10 koekjes?

Ik zei niks over spelers ODD van .Kiwi, alleen als stam dat wij nummer 2 stonden.
Bij ODA:

ranglijst zei:
1 RIXS [Koekje] 286,51 Mio.
2 Daanus [Koekje] 230,51 Mio.
3 Ruikertje [Koekje] 178,63 Mio.
4 Switchhead [Koekje] 147,98 Mio.
5 smid [.Kiwi] 143,78 Mio.
6 Kapseljd [|DT|] 138,86 Mio.
7 fastgonerr [.Kiwi] 131,46 Mio.
8 Crabbetje [Koekje] 129,40 Mio.
9 jeremyy34 [Koekje] 129,13 Mio.
10 Remco070 [.Kiwi] 128,84 Mio.
11 pedem [.Kiwi] 125,70 Mio.
12 Magalluff [Koekje] 125,14 Mio.
13 Omsig [Koekje] 120,66 Mio.
14 David B [.Kiwi] 113,02 Mio.
15 mickiedn [ATR] 110,52 Mio.
16 fremas [.Kiwi] 109,58 Mio.

Lijkt me 5 ODA voor .Kiwi ;)

DeletedUser

Guest
Ah dat verklaart waarom we op andere getallen uit komen ja xD

Top 15 ODA spelers:

odaspelers.png

Top 15 ODD spelers:

oddspelers.png

DeletedUser

Guest
Jij gebruikt de aangepaste Hezhi kaartjes, ik gebruikte de 'echte' (ranglijst) stats (of Viktors, aangezien die daarmee overeen komen).

DeletedUser

Guest
Klopt.. Dat kan ik moeilijk ontkennen, maar ik denk wel dat deze een beter beeld geven van wat er actief aan aanvallen wordt gedaan..

DeletedUser

Guest
Denk het niet, aangezien nu bijna alle aanvallen die door .Kiwi worden verstuurd niet mee gerekend worden omdat we teveel punten zijn.

DeletedUser

Guest
Dat betekent juist dat je weinig aanvallen verstuurt naar verhouding :)

DeletedUser

Guest
Moet ik dat nou serieus uit gaan leggen? Kom op, wat staat er nou op die kaartjes?

DeletedUser

Guest
Dat betekent juist dat je weinig aanvallen verstuurt naar verhouding :)

Of wij groeien ondanks de aanvallen nog goed door en jullie niet ;)
Als je nu een account laat stil staan in groei maar nog wel aanvallen blijft sturen zal je enorm stijgen op de ranglijst van hezhi, terwijl als je in net zoveel aanvallen stuurt maar wel groeit je niet zal stijgen (de rest hetzelfde gehouden).

DeletedUser

Guest
Volgens mij gaat het hier om individuele spelers, niet om stammen...

Bovenaan