Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser19792

Guest
van deze kaartjes klopt idd geen reet.

ODA:
De hoogste score ingame is iets van een 285 miljoen terwijl dat op dit kaartje 68 miljoen is...

Sorry para, jij staat op deze kaartjes wat ODA betreft op plaats 7, maar ingame op plaats 45

ODD:
De nr 1 in de ranglijst ingame, komt niet eens voor op deze kaartjes

Ook hier weer sorry para, jij staat volgens deze kaartjes op nr 1, ingame sta je op de 7de plaats.

Sorry is niet nodig hoor, het gaat niet om mijn account in deze..
maar voornamelijk om even de Regio aan te stippen waar de grootste strijd op dit moment duidelijk bezig is.

En hierbij kloppen de kaarten naar mijn mening redelijk goed altijd..,
Dus ze blijven mooi om te bekijken ;)
 

DeletedUser7104

Guest
Naar wat ik altijd heb begrepen zijn de kaarten met ODA en ODD in een verhouding. ODA aantal/Punten aantal, zo kom je op een factor uit. zo is de verhouding punten OD te zien. Op zich blijf ik de kaartjes interessant vinden.
 

DeletedUser

Guest
Klopt niet helemaal wat je zegt frank, PARA heeft ruimschoots genoeg punten om daar bij te staan.
Je hebt namelijk maar 300 dorpen nodig om er bij te staan, daarom staat bijvoorbeeld dreadnought er ook bij ;)
(wortel van 3600 * 5 = 300)

En Johny, het gaat hier ook om actieve spelers, minstens 5 dorpjes overnemen in de afgelopen maand.
Het gaat hier om verhoudingen, want natuurlijk is het voor een grote speler veel makkelijker om veel tegenstanders te verslaan, zeker als aanvaller.
 

DeletedUser19792

Guest
Allemaal wel leuk om deze kaartjes...,
(En ja.. ze hebben mijn intresse ook wel...)

Maar.. waar het me echt om ging.. was om te kijken of het nog mogelijk is,
om Dode Forum Topics weer tot leven te brengen.
(en wat is het toch mooi om te zien.. dat dan zovelen eerst reageren op hetgeen hun denken de post daadwerkelijk voor was.. Friggo...... Kiwi.............en vandaaruit zelfs een Discussie kunnen opstarten met zelfs berekeningen over de Waarheid of ikzelf wel in die stats thuishoorde (ps. discussie ook ingepland) en dus de totale insteek van de post misten,
Deze Personen hebben dus vanwege geen vroeger inzicht.. de Daadwerkelijke Opzet van de Post gemist.
Deze Post was vanaf begin af aan... al voor de slimmeren die nu dus kunnen zien.. en dus zo ook eenieder die ook meer bekendheid wilt hebben... ;)
Om terug te vallen op de echte realiteit:
wie dat zijn... soms zelfs AF-Vooraanstaande Posters.

Want de daadwerkelijke bedoeling achter mijn post was een hele andere opzet.. (met... Let op Koekje en .Kiwi.. wel de juiste ondertoon... voor de slimme lezers... zojuist verklapt :p.. al had ik jullie dan eigenlijk geen slimme lezers mogen noemen) namelijk om te kijken te kijken hoe de Activiteit op wereld 5 geboost zou worden....... Toch......? ;)

En Warempel.. ik Post op dit forum, en na mijn Post, zijn er binnen 1 dag 20 Reacties hier..
als ik dan vervolgens... vanaf Mijn post terug ga rekenen.. blijkt dat vanaf mijn laatste post.. 20 Reacties terug.. al Ruim 1 Jaar Geleden is.

Wat dus betekent.. dat er over 20 Reacties een jaar overheen is gegaan op een Topic wat als belangrijk word aangeschreven..
Maar dat Zodra er een Vooraanstaand W5 Figuur op reageerd.. er 20 Reacties binnen 1 dag komen...

365x zoveel en tevens net zo snel ook (voor de rekenwonders.. een leuk dubbel rekensommetje wat verwerkt is op timing van deze.. en de vorige post :p)

Hoe dan ook,

Het Belangrijkste punt wat ik wil aangeven aan W5 is..
Keep the Forum Alive!

Natuurlijk... leiders maken hier elkaar Zwart.. Natuurlijk probeerd eenieder de ander te demotiveren...
En gelooft eenieder in zijn eigen waarheid.
Maar laat je niet wegjagen erdoor.. Net zoals in de Vroegere dagen dat kleine Accounts.. of anderen die een mening hadden dat op W5 ook konden geven... is dat nu nog steeds!

Grts,
PARA-GRENADIER (Always Fighting to Keep the History of World 5 Alive!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Discussiëren over hoe de kaartjes werken is ook echt een 'domme' (niet slimme) discussie :rolleyes:
En het maakt dan ook (denk ik) niet uit of jij nou reageert of iemand anders, ik zou de kaartjes aan wie dan ook willen uitleggen voor zover ik ze snap (waarbij ik jou als voorbeeld gebruikt omdat mijn (foute) berekening goed op jou van toepassing was).
Denk dat er ook genoeg activiteit was in andere topics terwijl jij weg was, je slaat jezelf te hoog aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeg nou gewoon niets en accepteer dit gwn XD het is geen belediging naar wie dan ook toe, niet zo bedoelt iig, dus ga nou niet weer beginnen. (*schuin oog naar frank*)
 

DeletedUser7104

Guest
Zeg nou gewoon niets en accepteer dit gwn XD het is geen belediging naar wie dan ook toe, niet zo bedoelt iig, dus ga nou niet weer beginnen. (*schuin oog naar frank*)

Ik deel wel de mening van Frank dat het oppeppen van topics niet nodig is, er is genoeg leven, zoals PARA zelf heeft kunnen ervaren. Ook zonder PARA draait de wereld gewoon door hoor ;)
 

DeletedUser19792

Guest
En dan nu tijd om aan te geven.. dat mijn testing om een Forum levend te krijgen.. eigenlijk ook nog niet eens de bedoeling was..
En eigenlijk ook nep was.. ;)
Zien jullie hoe sommigen meegingen in mijn eerste Post.. dat het ging om het Kaartje
Zien jullie hoe sommigen anderen meegingen in mijn post.. dat het ging om activiteit (omdat hun de 2e stap dan maar onderkende)...
Zien jullie dan nu .. hoe een vijandelijke Stam van Dominus Truncus.. Niet wetend... het zelfs over een derde Stap ging.....
Vanuit al Dominus Truncus al bestuurd word.
Kijkend of we via een 2stap de gehele gedachtegan van een Stam in onze handen krijgen)

Denkend het mij dus ging om het testen van de Activiteit op het forum.

Terwijl ik eigenlijk het zetten voorruit van de tegenstander aan het checken ben,
Gezien dit hele gebeuren eigenlijk totaal niets te maken heeft over de kaartjes.. en ook niet het activeren van het AF op oude Topics..
Maar het in 2 Verschillende Denkormen neerzetten van een Hele Groep.
En dus we de Volgers.. en zogezegd Slimmerikken al in de Tang hebben.

Gezien namelijk vanuit Dominus Truncus.. al lang de derde stap van kracht is....
(reageer maar.. misschien dat dan blijkt er NOG wel een Stap in voorruit is gedacht.. daar waar jullie er nu al elke stap opnieuw inlopen)
Misschien jullie nu begrijpen... waar Anderen dan ik aangeven..
Wat er bedoeld word met stappen vooruit denken ;)

Daarom..,
Blijf ik idd over het Feit Spreken dat Dominus Truncus de Stammen .Kiwi en Koekje al in de Tang heeft en gaat slopen, zonder ze het zelf in de gaten hebben ;).... :D

Want tot nu toe..
blijven jullie maar happen in onze al vooraf gecreerde Stappen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo kan je een bericht dat je plaatst over de oorlog ook interpreteren :rolleyes:

Maar blijkbaar heb je leugens nodig om ons 'stappen voor te zijn', misschien zegt dat wel het meeste over de manier van werken in DT?

Sorry Para, de wereld waarin jij leeft en waarin je 3 stappen op ons voor loopt slaat echt helemaal nergens op, aangezien jouw 'stappen voorsprong' nergens op slaat (zie ook het feit dat wij HRS naar DT lieten gaan volgens jou en daardoor MIB en koekje 'genaaid' hebben).

@mickie, Viktors kaartjes staan in de beginpost ;)
 

DeletedUser

Guest
Rofl, zien jullie nu waarom para zo arrogant lijkt? Omdat ie het waar kan maken!
 

DeletedUser26035

Guest
Snap er echt de ballen van wat hij hier allemaal ligt te verkondigen. Gaat het nu over die kaartje of over de activiteit op het forum.
Ik had hier eigenlijk geen intensie voor om op dit topic iets te posten totdat dit topic dikgedrukt kwam te staan omdat er iemand had gepost. En is het nu goed of fout dat er mensen op reageren?? :confused: Snap er niets meer van.
 

DeletedUser

Guest
Snap er echt de ballen van wat hij hier allemaal ligt te verkondigen. Gaat het nu over die kaartje of over de activiteit op het forum.
Ik had hier eigenlijk geen intensie voor om op dit topic iets te posten totdat dit topic dikgedrukt kwam te staan omdat er iemand had gepost. En is het nu goed of fout dat er mensen op reageren?? :confused: Snap er niets meer van.

Dat is Para tactiek, 10x lopen draaien zodat hij uiteindelijk iedereen 3 stappen vooruit is terwijl hij in feite onzin verkondigd.
 

DeletedUser

Guest
Dat is Para tactiek, 10x lopen draaien zodat hij uiteindelijk iedereen 3 stappen vooruit is terwijl hij in feite onzin verkondigd.

Het zal niet het eerste onderwerp zijn waar die dat doet ;)

Maar ja, zo blijven de onderwerpen wel levendig ...
 
Bovenaan