Allemaal wel leuk om deze kaartjes...,
(En ja.. ze hebben mijn intresse ook wel...)
Maar.. waar het me echt om ging.. was om te kijken of het nog mogelijk is,
om Dode Forum Topics weer tot leven te brengen.
(en wat is het toch mooi om te zien.. dat dan zovelen eerst reageren op hetgeen hun denken de post daadwerkelijk voor was.. Friggo...... Kiwi.............en vandaaruit zelfs een Discussie kunnen opstarten met zelfs berekeningen over de Waarheid of ikzelf wel in die stats thuishoorde (ps. discussie ook ingepland) en dus de totale insteek van de post misten,
Deze Personen hebben dus vanwege geen vroeger inzicht.. de
Daadwerkelijke Opzet van de Post gemist.
Deze Post was vanaf begin af aan... al voor de slimmeren die nu dus kunnen zien.. en dus zo ook eenieder die ook meer bekendheid wilt hebben...
Om terug te vallen op de echte realiteit:
wie dat zijn... soms zelfs AF-Vooraanstaande Posters.
Want de daadwerkelijke bedoeling achter mijn post was een hele andere opzet.. (met... Let op Koekje en .Kiwi.. wel de juiste ondertoon... voor de slimme lezers... zojuist verklapt
.. al had ik jullie dan eigenlijk geen slimme lezers mogen noemen) namelijk om te kijken te kijken hoe de Activiteit op wereld 5 geboost zou worden....... Toch......?
En Warempel.. ik Post op dit forum, en na mijn Post, zijn er binnen
1 dag 20 Reacties hier..
als ik dan vervolgens... vanaf Mijn post terug ga rekenen.. blijkt dat vanaf mijn laatste post.. 20 Reacties terug.. al Ruim
1 Jaar Geleden is.
Wat dus betekent.. dat er over 20 Reacties een jaar overheen is gegaan op een Topic wat als
belangrijk word aangeschreven..
Maar dat Zodra er een Vooraanstaand W5 Figuur op reageerd.. er
20 Reacties binnen
1 dag komen...
365x zoveel en tevens net zo snel ook (voor de rekenwonders.. een leuk dubbel rekensommetje wat verwerkt is op timing van deze.. en de vorige post
)
Hoe dan ook,
Het Belangrijkste punt wat ik wil aangeven aan W5 is..
Keep the Forum Alive!
Natuurlijk... leiders maken hier elkaar Zwart.. Natuurlijk probeerd eenieder de ander te demotiveren...
En gelooft eenieder in zijn eigen waarheid.
Maar laat je niet wegjagen erdoor.. Net zoals in de Vroegere dagen dat kleine Accounts.. of anderen die een mening hadden dat op W5 ook konden geven... is dat nu nog steeds!
Grts,
PARA-GRENADIER (Always Fighting to Keep the History of World 5 Alive!)