Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
*Man geeft het bedplasserig 8-jarig ukkie gewoon een aai over zijn bol en loopt verder*

Mooie post! Helemaal alleen gedaan! Mag je trots op zijn!

Die post vat mooi de relevantie van jou eerder gedane verhalen samen! Gratz voor mij gelijk te geven dus!
 

DeletedUser

Guest
Nou heb last van mijn ogen dus misschien niet alles gelezen;) in eerste instantie doelde ik op borg en oud cdm. Maar eigenlijk is zo'n beetje elke stam met meer als 40 leden een massastam. Maar eigenlijk is er niet veel mis met een massastam wanneer deze een strakke structuur heeft.

In een 'elite' stam ligt de kracht meer bij het individu. Bij massa bij het collectief.
 

DeletedUser

Guest
bastard zei:
In een 'elite' stam ligt de kracht meer bij het individu. Bij massa bij het collectief.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Juist doordat je met een kleinere groep sterke individuen werkt, kun je een sterker collectief vormen.
 

DeletedUser

Guest
wat zien zei namelijk gebeuren?
aktieve speler beginnen dorpen van de inaktieve spelers over te nemen aan hun grens.
en ja daar gaan hun makkelijke dorpjes zomaar voor hun neus weg.
nu zouden ze toch echt ervoor moeten vechten en dat is zoals jezelf al zei niet de stijl van IRB.
die doen het rustig aan en moeten makkelijke doelen hebben.
is het dan gek dat wij ons daar druk over maken?

bang voor tegenstand
 

DeletedUser

Guest
Ben ik het niet helemaal mee eens. Juist doordat je met een kleinere groep sterke individuen werkt, kun je een sterker collectief vormen.

Hmm, als kleine groep werk je vooral als indivdu, vanwege meestal een matige back up zonder bondgenoten.
Maar aan de andere kant begrijp ik jouw kijk hierop ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Ja King, ben ik je aan het uithondmoeren, en weet zelfs jij geen antwoord: En zet jij de discussie stop.... :(

Innumbered
Je hoeft niet bang te zijn om te reageren. Daarvoor zijn we fusie - vrienden!

Innumbered
Hoeveel kings wil je erbij?? Schijnt dat je nu kings krijgt bij je happy meal.

1, 2, 3, 4, 5, 6, als je geluk hebt wel 9 kings!

Maar dat is een adminastrieve fout, king123456789's kunnen de wereld in gevaar brengen...

Maar effe ter zaken, waarom richt jij niet in je eentje een stam op?? Kun je je eigen spamforum lekker leuk maken zonder dat ook maar één iemand commentaar heeft!

king123456789
Je zusje ^^

Innumbered
IS goed, hoever weg woon je?

Kan ik het halen met de auto? Met het vliegtuig? Per Post? Of per edel?

Moet ik airmiles inzetten of gewoon een postzegel??? Bijlstrijders meesturen of mijn zusje??

king123456789
Kom maar hier heen en ik zal er over nadenken

Innumbered vandaag om 19:08 uurKlopt xD maar alleen door jou. Fusietje???

king123456789
Jij wilt ge-edelt worden

Innumbered
Zet een paar tussenstappen xD

Leuk? stamloos?? Ikke ook:) Is echt een top - job

Mja, stuur zelf maar een bericht, zo achterlijk ben ik niet...

king123456789
Als jij een pm stuurt naar TW team dat mijn edels 300 uur mogen lopen ga ik jouw edelen

Innumbered
edel mij maar, ik ben ook niet gestopt :D

king123456789
MDg niet gestopt
Zopet niet gestopt
R.O.B. niet gestopt
Crissionne niet gestopt


Kom met de feiten en niet met die bull shit van je.

Innumbered
Wie niet waagt wie niet klaagt

Wel makkelijk ea, de beste stats hebben tegen CdM als je alleen tegen GESTOPTE front spelers aan ligt!

king123456789
als je over mij wou klagen mocht je dat ingame doen zei ik.

En ja ik was eventjes een uurtje of 2 weg .

Innumbered
Zeg maar, wat moet ik ingame doen?
 

DeletedUser

Guest
Innumbered

je feiten kloppen niet ze zijn niet gestopt:(

je loopt echt alles en iedereen aftezeuren maar zelf stel je niet veel voor:mad:
ik nu ook niet meer maar ik heb een verhaal maar jij bent gewoon een levenloos mannetje dat denkt veel verstand te hebben:confused:
 

DeletedUser

Guest
LoL check de post qua tijd. Daarom heb je het zo gedaan niet gewoon ge-exporteerd.
Die was zo 20 min geleden.

Ik zit niet altijd achter Tw ( al denken sommige van wel ) ik was even weg. Eten ken jij dat ????

of heeft de pizza man bij jouw een sleutel dat hij zo naar boven kan lopen zodat jij geen sec tw hoeft te missen.
 

DeletedUser3306

Guest
Innumbered

je feiten kloppen niet ze zijn niet gestopt:(

je loopt echt alles en iedereen aftezeuren maar zelf stel je niet veel voor:mad:
ik nu ook niet meer maar ik heb een verhaal maar jij bent gewoon een levenloos mannetje dat denkt veel verstand te hebben:confused:

Tuurlijk ben ik wel gestopt...

daarom maak ik ook geen huiswerk en zit ik dit forum te lezen...
 

DeletedUser

Guest
maar eerst niet;)

en daar gaat het mij om.
hij zeurt iedereen af zonder eerst naar zichzelf te kijken hij moet eerst een klein beetje ervaring over w3 hebben om andere mensen aftezeuren;)
 

DeletedUser

Guest
maar eerst niet;)

en daar gaat het mij om.
hij zeurt iedereen af zonder eerst naar zichzelf te kijken hij moet eerst een klein beetje ervaring over w3 hebben om andere mensen aftezeuren;)


-_-' hij bedoeld het cynisch...:p
 

DeletedUser

Guest
cynisch is vaak bedoeld om iemand te kwetsen, een snijdende ondertoon.
Ironisch is puur voor de grap en sarcasme zit daar tussen in
 

DeletedUser

Guest
cynisch is vaak bedoeld om iemand te kwetsen, een snijdende ondertoon.
Ironisch is puur voor de grap en sarcasme zit daar tussen in

jij heb opgelet tijdens je middelbareschoolcarriere :cool:

Maargoed, een nieuwe fusie dus :D King1-9 en Innumberd.. wat een heldenaccount word dat zeg :edelman:
 

DeletedUser

Guest
jij heb opgelet tijdens je middelbareschoolcarriere :cool:

Maargoed, een nieuwe fusie dus :D King1-9 en Innumberd.. wat een heldenaccount word dat zeg :edelman:

ja oef echt geweldig :rolleyes:


Ik heb al een aanvraag gedaan als mijn edels voor deze ene keer 300 uur mochten reizen het is nu afwachten voor andtwoord :rolleyes:
 

DeletedUser21085

Guest
dat zou toch geweldig zijn
de 2 grootste helden van het forum samen op een account:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan