Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Laten we het eens over jou hebben.

Volgens mij ben jij iemand die niks anders te doen heeft dan iedereen afzeiken.
Heb je problemen thuis?
 

DeletedUser

Guest
Ja, heel veel problemen!!!!

1. Internet is te langzaam
2. Niemand wil zich aanmelden als mijn vv
3. Tot overmaat van ramp heb ik geen stam..


maarja, dus ook geen stamleider die zegt dat ik moet stoppen op het forum:)
 

DeletedUser

Guest
Leven is hard. Als je maar positief bent en tegen iedereen aardig komt, kom je er vast weer boven op;)
 

DeletedUser

Guest
Internet te langzaam?

Misschien een goede baan zoeken, zodat je geld heb om een betere internetverbinding aan te schaffen.

Niemand je vv aannemen?

Wellicht wil iemand van =BB= wel doen, die hebben toch niks anders te doen dan inactieve spelers niet barbaar te laten worden

Een stam is niet belangrijk, je moet eerst zelf iets bewijzen
 

DeletedUser3621

Guest
wiegelooftmijnou


LoL, Gildor, wil je is checken of er al iemand anders (ik durf te wedden een IRB-er) met hetzelfde ip op het forum heeft ingelogt als bovenvermeldde account. xD ik geloof dat iemand n dubbelaccount heeft :')


hoe onsubtiel zeg xD
 

DeletedUser

Guest
wiegelooftmijnou


LoL, Gildor, wil je is checken of er al iemand anders (ik durf te wedden een IRB-er) met hetzelfde ip op het forum heeft ingelogt als bovenvermeldde account. xD ik geloof dat iemand n dubbelaccount heeft :')


hoe onsubtiel zeg xD

Goh.... is dat ook wel eens gevraagd om te doen bij andere accounts?


Ik heb een zeer belovende account op wereld 10, en daar ga ik het echt worden ;)
 
Reactiescore
1.734
wiegelooftmijnou


LoL, Gildor, wil je is checken of er al iemand anders (ik durf te wedden een IRB-er) met hetzelfde ip op het forum heeft ingelogt als bovenvermeldde account. xD ik geloof dat iemand n dubbelaccount heeft :')


hoe onsubtiel zeg xD

ik ben het niet :p
 

DeletedUser

Guest
Internet te langzaam?

Misschien een goede baan zoeken, zodat je geld heb om een betere internetverbinding aan te schaffen.

Niemand je vv aannemen?

Wellicht wil iemand van =BB= wel doen, die hebben toch niks anders te doen dan inactieve spelers niet barbaar te laten worden

Een stam is niet belangrijk, je moet eerst zelf iets bewijzen

Je denkt toch niet dat ik dat echt meende wat ik zei ea :p

Internet is prima :D
vv heb ik niet nodig, en anders willen genoeg mensen die doen ;)
En ik heb al meer dan 6 stamuitnodigingen uit de top-50, en zelfs een keer een PM: Ik hoop dat je ook ons forum komt onder spammen;-)
 

DeletedUser

Guest
elite soldiers is gewn het best

of je nou wilt of niet elite soldiers is gewn de beste stam ooit aleen is de stam nog een beetje in ontwikkeling en wie dit niet vind krijgt een klap voor zijn eeeeeeh:confused: ach laat ook maar
 

DeletedUser

Guest
Dat kan. Maar je kan er weinig tegen doen. Ze gaan hun mening of hun gewoontes veranderen, omdat iemand anders er niet mee eens is.
 

DeletedUser

Guest
Morea, dit is spam en heeft niks met het topic te maken;-)

Verder: blij dat sommige nu eens hun mond houden met de constante kritiek op =IRB=
 

DeletedUser

Guest
irb blijft een kut stam in mijn oge veraders en dan nog niet aan afgesproken nap houden ...
 

DeletedUser

Guest
irb blijft een kut stam in mijn oge veraders en dan nog niet aan afgesproken nap houden ...

de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
ik heb niks tegen =irb= maar de kritieken van oud cdm'ers op =irb= begint nogal irritant te worden vooral doordat het vroegere cdm nogal een handje had van achterbaks gedrag.

en nu al weken aan het zeuren, ja we weten het nu zo langzamerhand wel wat jullie ervan vinden, laat het rusten en wordt volwassen..
 

DeletedUser

Guest
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
ik heb niks tegen =irb= maar de kritieken van oud cdm'ers op =irb= begint nogal irritant te worden vooral doordat het vroegere cdm nogal een handje had van achterbaks gedrag.

en nu al weken aan het zeuren, ja we weten het nu zo langzamerhand wel wat jullie ervan vinden, laat het rusten en wordt volwassen..

Geef irb ook een zakdoek he kunne ze je slijm afvegen

cdm heeft naar mijn weten altijd een nap en bond gerespecteerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan