Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie hebben wel andere dingen gedaan die nog laffer en achterbakse zijn dan dit. Omdat ik =IRB= nog kan begrijpen maar due laffe acties van jullie niet. ( niet de goede aangesproken )

En ga nu niet zeuren van vertel maar wat dat weten jullie zelf goed genoeg. ( goede weer niet aangesproken )
 

DeletedUser3621

Guest
Jullie hebben wel andere dingen gedaan die nog laffer en achterbakse zijn dan dit. Omdat ik =IRB= nog kan begrijpen maar due laffe acties van jullie niet. ( niet de goede aangesproken )

En ga nu niet zeuren van vertel maar wat dat weten jullie zelf goed genoeg. ( goede weer niet aangesproken )

noem er een paar. =)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin in herhaling te vallen het is al zo vaak genoemt zoek maar op.

En anders vraag Ac maar die vind het leuk om te graven zoals ik zei ik ga ze niet op noemen je weet ze zelf wel.
 

DeletedUser3621

Guest
dus je komt met een losse opmerking en geen argumenten. way to go king.
 

DeletedUser

Guest
Tip van de dag: als je iemand beschuldigt doe dit dan door harde bewijzen te tonen!
 

DeletedUser

Guest
Gaap

Wat jij wilt ac. Dan zal ik je er eentje noemen laffe spionage acties.
 

DeletedUser3621

Guest
goh dat is een concrete opmerking zeg! goedzo king!

damn net terug in b0rg en je niveau daalt weer =.=
 

DeletedUser

Guest
valt wel mee dat van jullie valt me nog steeds tegen. Grote bek en ik zie er weinig van terug hier waar ik lig ik krijg gewoon het vermoeden dat jullie alleen maar dorpjes pakken van jullie spionen zodat het lijkt alsof jullie goed zijn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7533

Guest
is proxis een spion van ons?
eerst noem je zijn akties al niet slim (bij ons noem je zulke akties altijd noob, weet je nog alleen MDG is goed...) en nu is hij een spion?
 

DeletedUser

Guest
valt wel mee dat van jullie valt me nog steeds tegen. Grote bek en ik zie er weinig van terug hier waar ik lig ik krijg gewoon het vermoeden dat jullie alleen maar dorpjes pakken van jullie spionen zodat het lijkt alsof jullie goed zijn.

damm, dan zitten er wel erg veel spionnen bij Borg en DTW :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Was maar een grapje ^^

maar je hebt gelijk het was een noob actie van Proxis heb ik hem ook verteld maar ik hoef mijn stamgenoten niet te kleineren op het nationale forum.
 

DeletedUser

Guest
Was maar een grapje ^^

maar je hebt gelijk het was een noob actie van Proxis heb ik hem ook verteld maar ik hoef mijn stamgenoten niet te kleineren op het nationale forum.

Klopt:D correct gehandeld zeg xD Nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen xD!
 

DeletedUser

Guest
Alleen is de discussie hier ver te zoeken, waar deze in andere topics wel aanwezig is.

Maar toch heb ik een vraag: =IRB=, willen jullie met een verklaring komen? En dan een uitgebreidde door een senaatlid, die ook de eigen fouten durft toe te geven?
 

DeletedUser

Guest
Bij gebrek aan echte analyse hier, een slotje.

Mvg,

Gildor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan