Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste wereld-3 spelers,

Ik ben Innumbered. Een ervaren speler. Ik heb 2 jaar lang op een ander account gespeeld (wereld 1) en heb dat gedaan als top-40 speler. Nadat ik ben gestopt wilde ik mezelf voorleggen aan de Ultieme uitdaging, en dat is geschiedenis schrijven op wereld 3. De beste speler, kan ik wel vergeten. Maar ik weet zeker dat ik een spraakmakend figuur zal worden. Overigens ga ik het als een compliment beschouwen als ik bij de awards als minst favoriete forum figuur wordt ingevuld. Ik heb namelijk op alles kritiek, en trek het me niet aan als ik kritiek terugkrijg.

Maar even een analyse van enkelen top stammen. Te beginnen, bij het begin:
CdM: Dappere stam, strijd tegen veel erkende topstammen. Alleen merkwaardig hoe ze met vijanden als Exodus omgaan. Gewoon de oprichter binnenhalen, en probleem voorbij. Creatief..
FIRM: Een van de weinige stammen die CdM aankan en dat verdient een compliment. Is op en top Elite. Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)
=IRB=: Kan iemand me uitleggen wat die doen? Durven geen oorlog te voeren, staan alleen in de schaduw van CdM
B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).
Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben
*DTW*: Na enige herorganisatie pakken ze alles op en binden ze de strijd aan met CdM. Vraag me alleen af waarom ze zich nu pas goed organiseren, en niet 5 maanden geleden.

Conclusie: 4 stammen (FIRM, B0RG, Cervix, *DTW*) trekken dapper ten strijde tegen CdM. CdM deigt te verliezen, maar weet knap overeind te blijven dankzij een goede leider. Hun bondgenoot IRB is echter laf, en mengt zich niet in deze oorlog.
Wie kan mij vertellen wat =IRB= is, en waarom leden daarheen zouden willen?

Met Vriendelijke Groet,
Innumbered
 
Reactiescore
1.733
lol. voor een deel heb je wel gelijk maar bij =IRB= zit je echt helemaal fout.

=IRB= is alles behalve laf. ze doen het nu rustig aan. maar wat als ze actie krijgen??? kijk naar animus. in 1 maand waren hun 2 mil punten kwijt aan =IRB=. dus ze zijn niet laf en staan zeker niet in de schaduw van CDM.
 

DeletedUser5435

Guest
ga a.u.b is even je huiswerk doen voordat je hier dingen gaat neerzetten...

over =IRB= klopt het niet en vind dat andere dingen die hier staan ook niet kloppen.

HUISWERK DOEN OVER W3 VOORDAT JE HIER NONSENSE GAAT NEERZETTEN.
 

DeletedUser12889

Guest
Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)

Als je het hele topic had gelezen dan had je kunnnen lezen dat het om een 'grap' ging.

Verder snap ik het topic niet precies maar =IRB= is dus echt niet laf.
Check hoe ze met Animus om gingen.
 

DeletedUser1380

Guest
Beste wereld-3 spelers,

Ik ben Innumbered. Een ervaren speler. Ik heb 2 jaar lang op een ander account gespeeld (wereld 1) en heb dat gedaan als top-40 speler. Nadat ik ben gestopt wilde ik mezelf voorleggen aan de Ultieme uitdaging, en dat is geschiedenis schrijven op wereld 3. De beste speler, kan ik wel vergeten. Maar ik weet zeker dat ik een spraakmakend figuur zal worden. Overigens ga ik het als een compliment beschouwen als ik bij de awards als minst favoriete forum figuur wordt ingevuld. Ik heb namelijk op alles kritiek, en trek het me niet aan als ik kritiek terugkrijg.

Maar even een analyse van enkelen top stammen. Te beginnen, bij het begin:
CdM: Dappere stam, strijd tegen veel erkende topstammen. Alleen merkwaardig hoe ze met vijanden als Exodus omgaan. Gewoon de oprichter binnenhalen, en probleem voorbij. Creatief..
FIRM: Een van de weinige stammen die CdM aankan en dat verdient een compliment. Is op en top Elite. Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)
=IRB=: Kan iemand me uitleggen wat die doen? Durven geen oorlog te voeren, staan alleen in de schaduw van CdM
B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).
Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben
*DTW*: Na enige herorganisatie pakken ze alles op en binden ze de strijd aan met CdM. Vraag me alleen af waarom ze zich nu pas goed organiseren, en niet 5 maanden geleden.

Conclusie: 4 stammen (FIRM, B0RG, Cervix, *DTW*) trekken dapper ten strijde tegen CdM. CdM deigt te verliezen, maar weet knap overeind te blijven dankzij een goede leider. Hun bondgenoot IRB is echter laf, en mengt zich niet in deze oorlog.
Wie kan mij vertellen wat =IRB= is, en waarom leden daarheen zouden willen?

Met Vriendelijke Groet,
Innumbered

Exodus was onze ally, smartpants. En dat over =IRB= slaat ook op niets, maar toch bedankt voor de bijdrage.
 

DeletedUser

Guest
Haha, wat een lulkoek zeg...

=IRB= durft niet te strijden...

Zie de posting van mohniels1
 

DeletedUser

Guest
lol. voor een deel heb je wel gelijk maar bij =IRB= zit je echt helemaal fout.

=IRB= is alles behalve laf. ze doen het nu rustig aan. maar wat als ze actie krijgen??? kijk naar animus. in 1 maand waren hun 2 mil punten kwijt aan =IRB=. dus ze zijn niet laf en staan zeker niet in de schaduw van CDM.


2 Miljoen punten in een maand hoort voor een topstam als IRB appeltje eitje te zijn. Ik denk dat in een maand 5.000.000 haalbaar is
 

DeletedUser

Guest
Exodus was onze ally, smartpants. En dat over =IRB= slaat ook op niets, maar toch bedankt voor de bijdrage.

Had je het profiel van Exodus gezien toen Michael alleen over was? Daaruit bleek wat anders dan een Ally
 
Reactiescore
1.733
2 Miljoen punten in een maand hoort voor een topstam als IRB appeltje eitje te zijn. Ik denk dat in een maand 5.000.000 haalbaar is

lol animus was een stam die alleen maar deffence maakte ;). en ze hadden dodgen en andere def trucjes echt wel onder de knie ;) . animus was een defensieve stam die veel samenwerkte ;) en dat edel je niet zomaar hoor. ik vind dat =IRB= goed had gedaan ;)
 
Reactiescore
1.733
Had je het profiel van Exodus gezien toen Michael alleen over was? Daaruit bleek wat anders dan een Ally

hij had zin in actie? hij wou of oorlog met B0RG, FIRM, CDM. aangezien CDM al oorlog had met B0RG. kon hij of naar CDM gaan of naar FIRM. naar B0RG wou die niet volgens mij. aangezien er meer vriendjes van hem zaten bij CDM dan bij FIRM ging hij naar CDM. en nu word hij door FIRM en B0RG aangevallen dus heeft hij voor hem de goede keuze gemaakt ;). met flink wat actie ;) aanvallend en verdedigend
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1380

Guest
Had je het profiel van Exodus gezien toen Michael alleen over was? Daaruit bleek wat anders dan een Ally

Hij wilde actie, daarbij komt reeds het feit dat Exodus 'opgeheven' was en dus de alliance niet meer bestond.

En het is mooi dat je me gelijk geeft, want alleen toen Mdg over bleef was er geen sprake meer van een alliance, goed gezien.
 

DeletedUser

Guest
Als er 775 stammen op de wereld zijn, dan zijn er toch 773 laffer dan IRB! Swat, ga maar vlug terug naar w1 voor je een analyse van mij begint te maken!
 

DeletedUser13822

Guest
kzal ier ook is mn zegske komen doen

eerst en vooral uw analyse over cervix ; klopt we kunnen cdm aan, vraag maar aan frezz hoeveel incommings ie nu heeft:D
maar afhangkelijk van mij? BS! ik doe mijn ding, maar ik ben slechts één van de leden. Zonder mij zouden ze minstens eve goed zijn!

over IRB: die stam is verre van laf! het is een goede stam met een strakke organisatie. Zowel als individu als als groep staan ze volgens mij zeer sterk

en wat wil jij komen doen op w3, ben je hier nu net begonnen fzo?
 
Reactiescore
1.733
en over dat met =IRB=. kan je beter zeggen dat animus de laffe stam was. zij hefden samen hun accounts op. en nu moet =IRB= de restjes opruimen zonder wat leuke actie.
 

DeletedUser

Guest
LOL wij verliezen, kunde nog andere domme vertellen :)

topic zou beter, sprookje genoemd zijn
 

DeletedUser

Guest
ik doe mijn ding, maar ik ben slechts één van de leden.

Als leider ben je zowiezo meer dan de andere leden, dat staat vast. En dat we met u dan zeer toevallig ook met de beste leider op wereld 3 te maken hebben, maakt het alleen maar duidelijker dat je meer bent dan de andere leden.
 

DeletedUser3621

Guest
CdM: Dappere stam, strijd tegen veel erkende topstammen. Alleen merkwaardig hoe ze met vijanden als Exodus omgaan. Gewoon de oprichter binnenhalen, en probleem voorbij. Creatief..
exodus was bnd van cdm. (dus je had te weinig info)
FIRM: Een van de weinige stammen die CdM aankan en dat verdient een compliment. Is op en top Elite. Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)
lees alles, dan weet je dat het een grap was. (dus je had te weinig info)
=IRB=: Kan iemand me uitleggen wat die doen? Durven geen oorlog te voeren, staan alleen in de schaduw van CdM
ik zal mezelf losjes citeren: geef ffs is argumenten! deze opmerking gaat nergens over. (dus je had te weinig info)
B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).
geef ook hier is argumenten voor? het komt erg ondoordacht over. (dus je had te weinig info)
Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben
ja, heel cervix is afhankelijk van shaqly =.= dat denk je toch niet zelf? (dus je had te weinig info)
*DTW*: Na enige herorganisatie pakken ze alles op en binden ze de strijd aan met CdM. Vraag me alleen af waarom ze zich nu pas goed organiseren, en niet 5 maanden geleden.
duidelijk genoeg: je hebt te weinig info!
Conclusie: 4 stammen (FIRM, B0RG, Cervix, *DTW*) trekken dapper ten strijde tegen CdM. CdM deigt te verliezen, maar weet knap overeind te blijven dankzij een goede leider. Hun bondgenoot IRB is echter laf, en mengt zich niet in deze oorlog.

rright, en wie is die 'goede leider'? Al Capone? Ollie10? Radiant? Newlivez? vreemd, ik tel nu al 4 goede leiders. (dus je had te weinig info)

ga nu eerst je is in de situatie verdiepen voor je losse flodders gooit.


en @ shaqly, je hebt echt geen leven als je over de hele dag door aanvallen kan timen.. =\ ik hoefde ze alleen maar 1's per paar uur oid te taggen. :D (er komen er btw 2 te vroeg aan @ mij btw. en chino is 7 seconden te laat)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om even op je vraag te antwoorden:
Ik wou graag =IRB= joinen. Vanwege de strakke organistatie, de ervaring van de leden en leiders, ...
=IRB= is een de naam topstam waardig, maar hier kan je enkel over oordelen als je de wereld echt kent.
Ook bij je mening over andere stammen heb ik mijn twijfels. Daarom mijn vraag: Hoe lang volg jij al de gebeurtenissen op W3? Zo te zien niet erg lang. Ik zie je post aan als spam en een volledig nutteloze bijdrage aan dit forum.


EDIT:
Innumbered
Punten: 265
Rang: 12453
Stam: Daend

Ligt het aan mij of speel je W3 nog geen dag?
 

DeletedUser

Guest
Een leuk initiatief, echter enkele feiten kloppen inderdaad niet.

=IRB= is een stam die een andere strategie volgt dan bvb CdM, wat niet betekent dat ze laf zijn. Dat QS de beste leider is van W3 ben ik niet helemaal met je eens, en dat QS zomaar een lid is als een ander ben ik het niet helemaal eens met QS zelf.

Dat B0rg tegen ons aan de winnende hand is lijkt me een ridicule bewering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan