Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1. het eerste punt slaat nergens op. Wat doe ik zelf?
2. het tweede punt evenmin. Je kan wel schijnheilig en alles doen, maar ik weet beter. Daarnaast was de kritiek vooral op CdM gericht en voor CdM neem ik het op. Verder wat er over IRB vertelt werd slaat dus ook helemaal nergens op. Nu neem ik het op voor IRB ja.

Leer lezen en de wereld arme stakker en laat de stammen hier zelf bepalen wat ze doen van plaats vieze spelletjes te spelen.

Als je kritiek hebt, stuur me maar een PM op TW
 

DeletedUser14450

Guest
Als je kritiek hebt, stuur me maar een PM op TW

lol wie post hier nu een onzin post? En mag ik er dan geen kritiek op hebben?
Verder je komt van W1 zoals je zegt en je bent pro.

Nou hoe komt het dat je hier iedereen kent dan? en hoe komt het dat je het verloop van alles hier kent?

Lijkt mij best verdacht en zeker met zo'n kleine acc opeens.
LOL, Laffe actie. zoals ik al gezegd heb in mijn eerste post in dit topic


Uhmmm, opeens komt hier iemand, die pas is begonnen op W3 hier een beetje zeiken en dat hij hier overal van alles afweet. (wat ik denk dat hij ook doet) Dit lijkt mij weer eerder een streek van Cervix of DTW, die een mini acc heeft aangemaakt om ff lastig te doen(zoals al vaker tegen ons gebeurt is).

Hier wordt verder ook Alles vergeleken met CdM en CdM juist in een negatief dag licht gesteld net als IRB. Volgens mij probeert hier iemand van die 2 stammen gewoon ff te stoken tussen die, of proberen ze IRB zover te krijgen dat ze CdM gaan aanvallen zoals je hierboven leest zegt ie dat 4 stammen tegen CdM strijden en dat hij eigenlijk wilt dat IRB zich er ook in gaat mengen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quite shaqly Bekijk bericht
kzal ier ook is mn zegske komen doen

eerst en vooral uw analyse over cervix ; klopt we kunnen cdm aan, vraag maar aan frezz hoeveel incommings ie nu heeft
maar afhangkelijk van mij? BS! ik doe mijn ding, maar ik ben slechts één van de leden. Zonder mij zouden ze minstens eve goed zijn!

over IRB: die stam is verre van laf! het is een goede stam met een strakke organisatie. Zowel als individu als als groep staan ze volgens mij zeer sterk

en wat wil jij komen doen op w3, ben je hier nu net begonnen fzo?
opeens komt er een post van onze grote vriend QS. Die door de post van een vriend van hem een wit voetje probeert te halen bij IRB door heel positief over hun te gaan praten. Er worden hier vieze spelletjes gespeelt waar ik niet echt van hou. Kunnen 4 stammen het Grote CdM dan nog niet aan? En proberen ze IRB dan maar over te halen?

Dat lijkt mij eerder LAF.

-Verder FrezZ heeft veel incomings, maar wie zegt dat jullie daarmee iets bereiken? Al zo'n grote mond vooraf en dan misschien wel geen 1 dorp winnen.
 

DeletedUser

Guest
vexx zei:
Nou hoe komt het dat je hier iedereen kent dan? en hoe komt het dat je het verloop van alles hier kent?

Wie kent nu frezz niet! Van wereld 1 tot wereld 9! Hoe ging de quote nu ook weer "frezz is a double fame, but for you just lame shame"!
 

DeletedUser

Guest
Nou hoe komt het dat je hier iedereen kent dan? en hoe komt het dat je het verloop van alles hier kent?


Ik ken niet alles, en niet het verloop van alles. Ik ken veel, en het verloop van veel.

Waar ik ook het verloop van weet, zijn de laffe VexX actie's.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken niet alles, en niet het verloop van alles. Ik ken veel, en het verloop van veel.

Waar ik ook het verloop van weet, zijn de laffe VexX actie's.

*ween* *ween* *ween*

ge terug naar je eigen wereld waar ge niet heel de tijd naast de pot pist :|

K, THX, BYE
 

DeletedUser

Guest
@ VexX

is geen actie van PJ, hij antwoordde hier enkel omdat ik hem op msn zei dat hij voor een keer positieve commentaar kreeg op het algemeen forum :D

Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben


so don't blame him for this, blame me instead for warning him ;)
 

DeletedUser

Guest
@ VexX

is geen actie van PJ, hij antwoordde hier enkel omdat ik hem op msn zei dat hij voor een keer positieve commentaar kreeg op het algemeen forum :D

Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben


so don't blame him for this, blame me instead for warning him ;)

gaat hij hen leren internen mss?
 

DeletedUser14450

Guest
@ VexX

is geen actie van PJ, hij antwoordde hier enkel omdat ik hem op msn zei dat hij voor een keer positieve commentaar kreeg op het algemeen forum :D

Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben


so don't blame him for this, blame me instead for warning him ;)

lees mij bericht nog eens en dan doel ik heel ergens anders op hoor.
Mja jammer genoeg kan hier niet iedereen alles begrijpen wat men typt.
 

DeletedUser

Guest
Bah, ga TFT analyseren jij noob :rolleyes:

hoe kan je nu een wereld analyseren als je er nog maar net op speelt?

Het duurt een tijd voor je inzicht krijgt in die zaken...
 

DeletedUser14450

Guest
Ik ken niet alles, en niet het verloop van alles. Ik ken veel, en het verloop van veel.

Waar ik ook het verloop van weet, zijn de laffe VexX actie's.

Uhm welke laffe actie's zouden dat dan zijn?
Heb er geen 1 gehad. En waar haal je die info dan vandaan.
LOL want zo er val ik hier niet op, als ik al opval nou dan moet je toch wel veel weten van deze wereld dus zoals ik al mijn conclusie's had getrokken het zal wel 1 van DTW of Cervix zijn ofzo die weer een mini acc. heeft aangemaakt en weer probeert te stoken.
 

DeletedUser14450

Guest
En deze kritiek wordt gegeven door VexX. Eerst had ik respect voor je maar:
1. Dit doe jij zelf
2. Dit doet Cervix/DTW niet. Ik ben een geheel onafhankelijk figuur. Kennelijk is CdM zo erg gewend dat ze kritiek krijgen, dat kritiek op IRB ook door hen wordt opgenomen.

verder hier ff op terug komen, je b ent hier net begonnen, je zegt dat je niet alles meegekregen hebt hoe wil je dan vroeger respect voor mij hebben gehad?

pff, laffe actie.
 

DeletedUser

Guest
Beste, sympathieke spelers van Wereld 3,

Met spijt kijk ik toe hoe talrijke mensen zich hier laten opjutten door een mediageil opdondertje dat eventjes commotie wil gaan maken door Wereld 3 met zijn topstammen, topspelers en EIGEN structuren wat te bekritiseren. Jullie beginnen stilaan elkaar in de haren te vliegen, dat allemaal omdat die ene persoon pretendeert de Deus-Ex-Machina te gaan uithangen, van ochgod een schamele 200 puntjes. Akkoord dat hij op W1 een hele piet is, maar op Wereld 3 dient hij zich volgens mij niet te bemoeien met zaken waar hij niks vanaf weet. Over de interne relaties, bewegingen, spelerovergangen en visies/acties kan hij zich inderdaad uitlaten, maar iedereen moet toch gaan beseffen dat dit onversneden gissingen zijn. Wat kan hij nu gaan weten over onze interne structuren, onderlingen banden en samenwerkings-oorlogsgedragingen. Speel dit spel gewoon op de betreffende server en je verder niet te laten meeslepen in dit soort uitlatingen. Het is alleen maar zonde van het sleet dat je aanbrengt op de toetsen van je klavier om hier verantwoordingen, tegenwerpingen en andere zaken te gaan spuien.
Daarom, vriendelijke mensen van W3, lees deze post, negeer dit topic voor de rest, gaat heen naar uw accounts, en we zullen allen zien dat het goed is!!

Prettige avond verder samen!
Aizen
 

DeletedUser

Guest
Beste, sympathieke spelers van Wereld 3,

Met spijt kijk ik toe hoe talrijke mensen zich hier laten opjutten door een mediageil opdondertje dat eventjes commotie wil gaan maken door Wereld 3 met zijn topstammen, topspelers en EIGEN structuren wat te bekritiseren. Jullie beginnen stilaan elkaar in de haren te vliegen, dat allemaal omdat die ene persoon pretendeert de Deus-Ex-Machina te gaan uithangen, van ochgod een schamele 200 puntjes. Akkoord dat hij op W1 een hele piet is, maar op Wereld 3 dient hij zich volgens mij niet te bemoeien met zaken waar hij niks vanaf weet. Over de interne relaties, bewegingen, spelerovergangen en visies/acties kan hij zich inderdaad uitlaten, maar iedereen moet toch gaan beseffen dat dit onversneden gissingen zijn. Wat kan hij nu gaan weten over onze interne structuren, onderlingen banden en samenwerkings-oorlogsgedragingen. Speel dit spel gewoon op de betreffende server en je verder niet te laten meeslepen in dit soort uitlatingen. Het is alleen maar zonde van het sleet dat je aanbrengt op de toetsen van je klavier om hier verantwoordingen, tegenwerpingen en andere zaken te gaan spuien.
Daarom, vriendelijke mensen van W3, lees deze post, negeer dit topic voor de rest, gaat heen naar uw accounts, en we zullen allen zien dat het goed is!!

Prettige avond verder samen!
Aizen

Aye, goed gesproken.
 

DeletedUser5435

Guest
=IRB= heeft gesproken en aangezien het topic analyse =IRB= is waarom geen slotje? hij heeft hier niks tegen in te brengen dus ja...
 

DeletedUser

Guest
=IRB= heeft gesproken en aangezien het topic analyse =IRB= is waarom geen slotje? hij heeft hier niks tegen in te brengen dus ja...

Met dat slotje ben ik akkoord, maar Ik wil wel even duidelijk stellen dat het hier Aizen is die spreekt en dit NIET in naam van =IRB= maar in naam van mezelf...
hoewel ik best besef dat mijn stam en waarschijnlijk een aanzienlijk deel van Wereld 3 het met mij eens is...
 

DeletedUser14450

Guest
Met dat slotje ben ik akkoord, maar Ik wil wel even duidelijk stellen dat het hier Aizen is die spreekt en dit NIET in naam van =IRB= maar in naam van mezelf...
hoewel ik best besef dat mijn stam en waarschijnlijk een aanzienlijk deel van Wereld 3 het met mij eens is...

aye aye, dat zeker
 

DeletedUser2588

Guest
*zucht*

Iemand die nog nooit op het wereld 3 forum is geweest, en denkt even iedereen aan te kunnen..

Die jongen is ten dode opgeschreven :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan