Analyse =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste wereld-3 spelers,

B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).

ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar wie heeft dat plaatje gemaakt? XD
 

DeletedUser14450

Guest
Beste wereld-3 spelers,

Ik ben Innumbered. Een ervaren speler. Ik heb 2 jaar lang op een ander account gespeeld (wereld 1) en heb dat gedaan als top-40 speler. Nadat ik ben gestopt wilde ik mezelf voorleggen aan de Ultieme uitdaging, en dat is geschiedenis schrijven op wereld 3. De beste speler, kan ik wel vergeten. Maar ik weet zeker dat ik een spraakmakend figuur zal worden. Overigens ga ik het als een compliment beschouwen als ik bij de awards als minst favoriete forum figuur wordt ingevuld. Ik heb namelijk op alles kritiek, en trek het me niet aan als ik kritiek terugkrijg.

Maar even een analyse van enkelen top stammen. Te beginnen, bij het begin:
CdM: Dappere stam, strijd tegen veel erkende topstammen. Alleen merkwaardig hoe ze met vijanden als Exodus omgaan. Gewoon de oprichter binnenhalen, en probleem voorbij. Creatief..
FIRM: Een van de weinige stammen die CdM aankan en dat verdient een compliment. Is op en top Elite. Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)
=IRB=: Kan iemand me uitleggen wat die doen? Durven geen oorlog te voeren, staan alleen in de schaduw van CdM
B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).
Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben
*DTW*: Na enige herorganisatie pakken ze alles op en binden ze de strijd aan met CdM. Vraag me alleen af waarom ze zich nu pas goed organiseren, en niet 5 maanden geleden.

Conclusie: 4 stammen (FIRM, B0RG, Cervix, *DTW*) trekken dapper ten strijde tegen CdM. CdM deigt te verliezen, maar weet knap overeind te blijven dankzij een goede leider. Hun bondgenoot IRB is echter laf, en mengt zich niet in deze oorlog.
Wie kan mij vertellen wat =IRB= is, en waarom leden daarheen zouden willen?

Met Vriendelijke Groet,
Innumbered

Uhmmm, opeens komt hier iemand, die pas is begonnen op W3 hier een beetje zeiken en dat hij hier overal van alles afweet. (wat ik denk dat hij ook doet) Dit lijkt mij weer eerder een streek van Cervix of DTW, die een mini acc heeft aangemaakt om ff lastig te doen(zoals al vaker tegen ons gebeurt is).

Hier wordt verder ook Alles vergeleken met CdM en CdM juist in een negatief dag licht gesteld net als IRB. Volgens mij probeert hier iemand van die 2 stammen gewoon ff te stoken tussen die, of proberen ze IRB zover te krijgen dat ze CdM gaan aanvallen zoals je hierboven leest zegt ie dat 4 stammen tegen CdM strijden en dat hij eigenlijk wilt dat IRB zich er ook in gaat mengen.


kzal ier ook is mn zegske komen doen

eerst en vooral uw analyse over cervix ; klopt we kunnen cdm aan, vraag maar aan frezz hoeveel incommings ie nu heeft:D
maar afhangkelijk van mij? BS! ik doe mijn ding, maar ik ben slechts één van de leden. Zonder mij zouden ze minstens eve goed zijn!

over IRB: die stam is verre van laf! het is een goede stam met een strakke organisatie. Zowel als individu als als groep staan ze volgens mij zeer sterk

en wat wil jij komen doen op w3, ben je hier nu net begonnen fzo?

opeens komt er een post van onze grote vriend QS. Die door de post van een vriend van hem een wit voetje probeert te halen bij IRB door heel positief over hun te gaan praten. Er worden hier vieze spelletjes gespeelt waar ik niet echt van hou. Kunnen 4 stammen het Grote CdM dan nog niet aan? En proberen ze IRB dan maar over te halen?

Dat lijkt mij eerder LAF.

-Verder FrezZ heeft veel incomings, maar wie zegt dat jullie daarmee iets bereiken?:D Al zo'n grote mond vooraf en dan misschien wel geen 1 dorp winnen.
 

DeletedUser

Guest
kzal ier ook is mn zegske komen doen

eerst en vooral uw analyse over cervix ; klopt we kunnen cdm aan, vraag maar aan frezz hoeveel incommings ie nu heeft:D
maar afhangkelijk van mij? BS! ik doe mijn ding, maar ik ben slechts één van de leden. Zonder mij zouden ze minstens eve goed zijn!

Sterkte wordt niet bepaald aan de hand van het aantal incomings. We kijken donderdag reeds wat je hebt kunnen uitrichten. 5 verliesdorpen is zelfs een winst voor mij, dus beter kom je met nog wa strakkers af :)
 

DeletedUser19615

Guest
vind het een beetje voorbaarig om tezeggen hij heeft geen info meschien heb hij wel heel veel info en wacht het gewoon af :p
 

DeletedUser3621

Guest
./me agrees with vexx.

ik weet niet of t een cervix-initiatief is, maar het lijkt wel heel erg op wat QS al maanden op msn etc. zit rond te bazuinen. + het witte voetje halen bij IRB past ook bij shaqly's strategie..

kun je t nu echt niet af met zn 4en tegen 1, QS?

by the way... vexx, softie en ik hadden met zn 3en even veel tot meer incomings op zorc dan jullie met heel cervix op kevin331... zijn wij 3 nu beter dan heel cervix? (het reële antwoord is natuurlijk ja, maar het gaat erom of je dat uit de redenering kan halen:p:D)
 

DeletedUser

Guest
eerst wil ik zeggen^^ dat ik dit ook wel fijn vind dat je dit doet.
Nu ga ik je toch effe paar opmerkingen geven, hopenlijk neemt u de moeite om dit ook te lezen.

Maar even een analyse van enkelen top stammen. Te beginnen, bij het begin:
CdM: Dappere stam, strijd tegen veel erkende topstammen. Alleen merkwaardig hoe ze met vijanden als Exodus omgaan. Gewoon de oprichter binnenhalen, en probleem voorbij. Creatief..
cdm en exodus waren geen vijanden maar bg.Toen exodus gevallen was door inacktieve leden, heeft cdm daar van geprofiteerd om sterke en gekende leden binnen te halen.

FIRM: Een van de weinige stammen die CdM aankan en dat verdient een compliment. Is op en top Elite. Alleen: Waarom in godsnaam vraag je nieuwe leden op het forum! Ik weet niet of je het door hebt, maar je doet hetzelfde als de 775e plaats (Bij wijze van spreken)
ooit al gedacht dat we dit gewoon om te jollen doen?
Nog niet gehoort van de
fff=FIRM F*** forum


B0RG: Laatste maand zijn de duidelijk te betere tegen hun vijand CdM, maar beetje kinderachter in elkaar gezet. Vond het wel een typisch plaatje, bij spotprenten (een kind kan B0RG bouwen).
1. je hebt het over wereld drie niet over de spotplaatjes.
2. ze zijn aan het verbeteren maar vind nog altijd dat cdm tegen hun aan de winnende hand is.

Cervix: Samen met FIRM kunnen ze CdM aan. Zijn misschien een beetje afhankelijk van Quite Shaqly. Een stam met die klasse hoort meer spelers van absolute top te hebben

cervix heeft meer dan 1 topspeler, ook al is er een groot verschil tussen de eerste en tweede speler.
 

DeletedUser14450

Guest
`@egtwell :licht eraan hoeveel dorpen je overneemt:)

ik had er 7 overgenomen, softie niks die deed alleen fakes en daarnaast had egtwel en nog 4 overgenomen. Dat zijn er dus al 11 dorpen

Cervix heeft nu minder aanvallen lopen op FrezZ maar wel veel meer vegen en ik denk dat het ze nog niet lukt om meer dorpen te pakken dan dat ik en egtwel gedaan hebben.
 

DeletedUser

Guest
ik had er 7 overgenomen, softie niks die deed alleen fakes en daarnaast had egtwel en nog 4 overgenomen. Dat zijn er dus al 11 dorpen

Cervix heeft nu minder aanvallen lopen op FrezZ maar wel veel meer vegen en ik denk dat het ze nog niet lukt om meer dorpen te pakken dan dat ik en egtwel gedaan hebben.

Bakkes Vexx, ik zal er zeker geen 11 verliezen! Hoop ik toch, anders stop ik :D
 

DeletedUser

Guest
allé nu ff zwijgen over frezz en kraak nog maar die noob ff af die hier dit rete topic heeft opgestart :)
 

DeletedUser

Guest
Uhmmm, opeens komt hier iemand, die pas is begonnen op W3 hier een beetje zeiken en dat hij hier overal van alles afweet. (wat ik denk dat hij ook doet) Dit lijkt mij weer eerder een streek van Cervix of DTW, die een mini acc heeft aangemaakt om ff lastig te doen(zoals al vaker tegen ons gebeurt is).

Hier wordt verder ook Alles vergeleken met CdM en CdM juist in een negatief dag licht gesteld net als IRB. Volgens mij probeert hier iemand van die 2 stammen gewoon ff te stoken tussen die, of proberen ze IRB zover te krijgen dat ze CdM gaan aanvallen zoals je hierboven leest zegt ie dat 4 stammen tegen CdM strijden en dat hij eigenlijk wilt dat IRB zich er ook in gaat mengen.




opeens komt er een post van onze grote vriend QS. Die door de post van een vriend van hem een wit voetje probeert te halen bij IRB door heel positief over hun te gaan praten. Er worden hier vieze spelletjes gespeelt waar ik niet echt van hou. Kunnen 4 stammen het Grote CdM dan nog niet aan? En proberen ze IRB dan maar over te halen?

Dat lijkt mij eerder LAF.

-Verder FrezZ heeft veel incomings, maar wie zegt dat jullie daarmee iets bereiken?:D Al zo'n grote mond vooraf en dan misschien wel geen 1 dorp winnen.


En deze kritiek wordt gegeven door VexX. Eerst had ik respect voor je maar:
1. Dit doe jij zelf
2. Dit doet Cervix/DTW niet. Ik ben een geheel onafhankelijk figuur. Kennelijk is CdM zo erg gewend dat ze kritiek krijgen, dat kritiek op IRB ook door hen wordt opgenomen.
 

DeletedUser

Guest
Toch nog respect voor mij :D
En deze kritiek wordt gegeven door VexX. Eerst had ik respect voor je maar:
1. Dit doe jij zelf
2. Dit doet Cervix/DTW niet. Ik ben een geheel onafhankelijk figuur. Kennelijk is CdM zo erg gewend dat ze kritiek krijgen, dat kritiek op IRB ook door hen wordt opgenomen.
 

DeletedUser1380

Guest
En deze kritiek wordt gegeven door VexX. Eerst had ik respect voor je maar:
1. Dit doe jij zelf
2. Dit doet Cervix/DTW niet. Ik ben een geheel onafhankelijk figuur. Kennelijk is CdM zo erg gewend dat ze kritiek krijgen, dat kritiek op IRB ook door hen wordt opgenomen.

2. Ongegronde kritiek op onze ally dient op te worden gereageerd.
 

DeletedUser14450

Guest
En deze kritiek wordt gegeven door VexX. Eerst had ik respect voor je maar:
1. Dit doe jij zelf
2. Dit doet Cervix/DTW niet. Ik ben een geheel onafhankelijk figuur. Kennelijk is CdM zo erg gewend dat ze kritiek krijgen, dat kritiek op IRB ook door hen wordt opgenomen.

1. het eerste punt slaat nergens op. Wat doe ik zelf?
2. het tweede punt evenmin. Je kan wel schijnheilig en alles doen, maar ik weet beter. Daarnaast was de kritiek vooral op CdM gericht en voor CdM neem ik het op. Verder wat er over IRB vertelt werd slaat dus ook helemaal nergens op. Nu neem ik het op voor IRB ja.

Leer lezen en de wereld arme stakker en laat de stammen hier zelf bepalen wat ze doen van plaats vieze spelletjes te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan