A man needs no Kitty

DeletedUser

Guest
Maarja, het niveau in AMC is zo laag dat de leiding eist dat er gekata't word, als leden niet kata'en mogen ze de stam verlaten. Hoe triestig is dat :D

https://gyazo.com/88666477d151fae67cf78f748346bb95
1. Wij zijn geen leiding. Je reactie slaat hierbij dus nergens op.

2. De voormalige leiding wilden kata's gebruiken, maar aangezien hij weggespeeld is gebruiken we deze niet. Vraag maar even na bij Ethno en Droit of de kata's gebruikt zijn op iets anders van de muur afgelopen week ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Ja op ethnocentric zijn gisteren nog boerderijen gesloopt.

En dit blijft maar doorgaan...

Waarom is dit bericht dan geschreven als dat niet het plan is?

Justin
Ethnocentric
 
Reactiescore
332
1. Wij zijn geen leiding. Je reactie slaat hierbij dus nergens op.

2. De voormalige leiding wilden kata's gebruiken, maar aangezien hij weggespeeld is gebruiken we deze niet. Vraag maar even na bij Ethno en Droit of de kata's gebruikt zijn op iets anders van de muur afgelopen week ;)
Ja op ethnocentric zijn gisteren nog boerderijen gesloopt.

En dit blijft maar doorgaan...

Waarom is dit bericht dan geschreven als dat niet het plan is?

Justin
Ethnocentric

Beste sambuca, wie je ook bent, jouw reactie slaat bij deze helemaal nergens op en de geloofwaardigheid van AMC gaat weer achteruit.
 

DeletedUser

Guest
Ja op ethnocentric zijn gisteren nog boerderijen gesloopt.

En dit blijft maar doorgaan...

Waarom is dit bericht dan geschreven als dat niet het plan is?

Justin
Ethnocentric
Heb het hier niet over AMC in het algemeen, maar over het account Roi Danton.

Beste sambuca, wie je ook bent, jouw reactie slaat bij deze helemaal nergens op en de geloofwaardigheid van AMC gaat weer achteruit.

Speler van Roi Danton. Kan je even beargumenteren waarom mijn reactie nergens op slaat? Wij hebben vorige week 750 clears de deur uit geknald, waar de kata's overal op de muur stonden.
 
Reactiescore
332
Speler van Roi Danton. Kan je even beargumenteren waarom mijn reactie nergens op slaat? Wij hebben vorige week 750 clears de deur uit geknald, waar de kata's overal op de muur stonden.
Nou chapeau voor jullie. Maar zolang je stam zo laag blijft spelen heb je er niks aan he.
 

DeletedUser74358

Guest
Allereerst, bedankt voor deze post. Kunnen we even goed gaan voorbereiden :)

Roi, als je speelt binnen een stam waar gekata'd wordt, doe je even goed mee. Of wees een man en stap uit de stam, of verstuur geen clears gedurende deze massa.

Ik zal even toelichten waarom Krondor het target is:

Op Shakedown zitten twee spelers, Daniel & Dimitri. Daniel is een begripvolle speler, eentje waar ik nog respect voor heb. De andere, Dimitri, is gewoon een flapdrol. Deze heren hebben het Royalist toentertijd wat lastig gemaakt, maar gingen er toen vanuit een plekje in Fire te kunnen bemachtigen. Alleen al kijkend naar de ligging, was dit gewoon geen optie.

Vooral Dimitri was hierover nogal gefrustreerd, al met al sloten ze zich aan bij AMC. Na een PM-wisseling van afgelopen week heeft hij mij zelfs gereport vanwege het gebruik van: 'flapdrol' en 'je zet jezelf weeral voor lul'. Buiten het feit dat TW-mods vaak met verschillende maten meten, is dit toch wel redelijk kinderachtig. Nu ze merken dat het helemaal niks meer met AMC wordt, besluiten ze maar een grootschalige(denk ik toch wel) katamassa te organiseren.

Tevens ben ik toch benieuwd waarom de spelers van Royalist zo'n pannekoek op hun account hebben toegelaten, het is toch jouw account waar je ook alleen spelers op zet met normen&waarden die deugen?
 
Reactiescore
661
Bladzijden genoeg aan verspild, heeft geen zin, die dooddoener zal altijd blijven bestaan.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat vind jij dan van katapulten laten schieten op iets anders dan verzamelplaats of muur?
 

Deleted User - 487936070

Guest
De voormalige leiding wilden kata's gebruiken, maar aangezien hij weggespeeld is gebruiken we deze niet. Vraag maar even na bij Ethno en Droit of de kata's gebruikt zijn op iets anders van de muur afgelopen week ;)

Het klopt dat wij afspraken met onze buren hebben gemaakt en dat we daar tot nu toe nog geen problemen mee hebben gehad. Wordt zeker gewaardeerd.
 
Bovenaan