A man needs no Kitty

DeletedUser74358

Guest
dat met die kata's was mijn fout nou fout....

beetje rare regel, beslissing ligt nu bij de stam ;)

Correctie, jij vindt het een rare regel. Ten tweede is er al heel lang met meow over gediscussieerd en is het de afgelopen werelden een zeer besproken topic. Jij beweerde er nog nooit van gehoord te hebben.
 

DeletedUser

Guest
op de werelden w2/w7/w13 kennen ze dat niet en MEOW bestaat niet meer .
 

DeletedUser77686

Guest
op de werelden w2/w7/w13 kennen ze dat niet en MEOW bestaat niet meer .

En je gebruikt werelden waar de meest recente 7 jaar geleden werd geopend als standaarden van wat tegenwoordig als rare/niet rare regels wordt beschouwd? Spelers die zich uitspreken tegen kata technieken bestaan trouwens ook al sinds erg oude werelden zoals wereld 10 maar als voorbeeld te nemen. Waarbij een overduidelijke betere stam de wereld verloor door massaal gebruik van kata's, waarbij door de kwantitatieve overmacht van de kwalitatief slechtere vijand weinig tegen gedaan kon worden. Deze anti kata attitude is over de jaren alleen maar gegroeid. Ofwel houd je je erg van de domme, of heb je erg onder een steen geleefd in je jarenlange tw "carriëre".
 

DeletedUser77130

Guest
dat met die kata's was mijn fout nou fout....

beetje rare regel, beslissing ligt nu bij de stam ;)


Dat je zelf geen verantwoordelijkheid durft te dragen was ons al duidelijk.

Het maakt het verschil duidelijk tussen een kwalitatief goede speler en een volstrekt volslagen idiote manier van spelen waar AMC op lijkt te gaan mikken. Iedere rukaap kan kata's sturen, accounts mollen en dan met iets wat op trots lijkt te spelen.

In werkelijkheid verbloemen ze daarmee hun kwalitatieve tekortkomingen, kortetermijnbeleid, rationeel denkvermogen en sociale gave om te kunnen laten zien dat ze verdienen waarvoor ze zich uitgeven.

=======

EDIT:

op de werelden w2/w7/w13 kennen ze dat niet en MEOW bestaat niet meer .

Ik kom van W2 en daar werd ook gekata-d ja. Maar diegene die dat flikte kreeg 20 á 400 clears per dorp net zo lang tot die van de kaart geveegd was, handmatig verstuurd. Op W7 werd er amper gekata-d in de zones waar ik lag. Wel veel geramt.

Dus ga meer weer gauw slapen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71937

Guest
Darkyr is al lang weg en toch nog hebben we een discussie over kata's.
 

DeletedUser71618

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij hiervan denkt; ik citeer van de vorige pagina;

"Wel apart trouwens dat AMC begint met kata-clears te gooien. Eerst al Hero Soviet, nu ook Royalist. Die zouden toch wel moeten begrijpen dat je, als je kwantitatief achter staat, juist benadeeld wordt door kataclears als het daarop uitkomt?"
 

DeletedUser71937

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij hiervan denkt; ik citeer van de vorige pagina;

"Wel apart trouwens dat AMC begint met kata-clears te gooien. Eerst al Hero Soviet, nu ook Royalist. Die zouden toch wel moeten begrijpen dat je, als je kwantitatief achter staat, juist benadeeld wordt door kataclears als het daarop uitkomt?"
Ik hoop dat dat niet voor mij bedoeld is, ik weiger te spreken over kata-technieken.
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor kata's ze zitten niets voor niets in het spel .

begrijpen dat je, als je kwantitatief achter staat, juist benadeeld wordt door kataclears als het daarop uitkomt?"

ja en nee nu nemen jullie dorpen over troepen er in en worden gelijk tegen ons gebruikt .
gooi je ze eerst plat zullen ze eerst moeten worden opgebouwd.

en ja deze wereld is al uitgespeeld jammer zoals het er nu uit gaat zien wordt het een grote grijze massa.

dus heren dames succes met deze wereld en de kata's ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Je begrijpt het niet he. Wij zijn kwantitatief flink in de meerderheid en kunnen dus veel meer kataclears bouwen in theorie, terwijl we tevens meer kunnen opvangen aan clears met deff. Katapulten zijn een wapen van de kwantiteit. Als underdog kataclears gaan inzetten is letterlijk je eigen graf graven, al helemaal als je vervolgens zelf die kata's zelf terug uitlokt. Die "Ja en nee" van jou gaat dus helemaal niet op, omdat wij hetzelfde terug kunnen doen maar met een flink verhoogd aantal tegelijk ten opzichte van jullie.

Als we de dorpen overnemen en je gooit eerst die dorpen plat ben je ook vrij zwak natuurlijk, dan had je ze ook zelf kunnen terugpakken zonder ze kapot te maken. Maar als jij je plezier haalt uit kata'en he, dan edelen wij wel alles en mag jij daarna de geedelde dorpen katapulteren.

Maarja, typisch dat de noobs de lege accounts krijgen en het een beetje uitwonen om te katapulteren. Op zich leuk, extra motivatie om jou volledig van de kaart te spelen.
 

DeletedUser77130

Guest
ik ben voor kata's ze zitten niets voor niets in het spel .

"Ik ben voor het bombarderen van Noord-Korea, Frankfurt/Parijs/Londen, etc. met nucleaire wapens, want de Russen en Amerikanen hebben er toch genoeg".

Idi-frigging-mafklapper.
 

DeletedUser33115

Guest
ik ben voor kata's ze zitten niets voor niets in het spel .

begrijpen dat je, als je kwantitatief achter staat, juist benadeeld wordt door kataclears als het daarop uitkomt?"

ja en nee nu nemen jullie dorpen over troepen er in en worden gelijk tegen ons gebruikt .
gooi je ze eerst plat zullen ze eerst moeten worden opgebouwd.

en ja deze wereld is al uitgespeeld jammer zoals het er nu uit gaat zien wordt het een grote grijze massa.

dus heren dames succes met deze wereld en de kata's ;)

Het is triest om te zien hoe je jezelf tegenspreekt, kata's gaan niet werken omdat we meer dan genoeg def hebben om die te kunnen blocken, als je iets van statistiek wist had je dat kunnen weten, maar doe vooral wat je niet laten kunt:p
 
Reactiescore
661
ik ben voor kata's ze zitten niets voor niets in het spel .

begrijpen dat je, als je kwantitatief achter staat, juist benadeeld wordt door kataclears als het daarop uitkomt?"

ja en nee nu nemen jullie dorpen over troepen er in en worden gelijk tegen ons gebruikt .
gooi je ze eerst plat zullen ze eerst moeten worden opgebouwd.

en ja deze wereld is al uitgespeeld jammer zoals het er nu uit gaat zien wordt het een grote grijze massa.

dus heren dames succes met deze wereld en de kata's ;)

Als ik het goed voorheb dan heb ik je w? gevonden.
Hopelijk ben ik fout, maar vrees van niet. Ik zou niet te veel over katapulten leuteren want zoals jij ze gebruikt begrijp ik dat je zegt dat ze niet voor niks in het spel zitten, je kan anders niks.
 
Reactiescore
1.168
Jammer dat AMC / ex-meow een wereld wilt verneuken met kata'en.
 
Bovenaan