A man needs no Kitty

DeletedUser69389

Guest
Klopt, het onverwachts breken van Christie zorgde voor een definitieve knak in moraal / motivatie om te deffen. De spelers zelf treft niet veel schuld als ik het me goed herinner. Goed gedaan ;)

Hans wel. Helaas heeft hij dat geintje op 50 even later ook herhaald...
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zat bij Martijn op het account omdat we zo'n geweldig team zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Genoeg trieste jongetjes die persé met een vrouwmens willen tw-co-spelen, zegt per definitie helemaal niets over je karakter noch kunnen.
 

DeletedUser61134

Guest
Genoeg trieste jongetjes die persé met een vrouwmens willen tw-co-spelen, zegt per definitie helemaal niets over je karakter noch kunnen.

Kijk deze snapt hoe het werkt :D
Je wil niet weten hoeveel ik kon stabben toen ik nog single was zonder consequenties xD
 

DeletedUser7072

Guest
En waarom kan dat dan nu niet meer, nu je een vaste relatie hebt?
 
Reactiescore
2.303
Blijf erbij dat dat één van de mooiste acties van wereld 47 is. Eisbar werd bij Fire geweigerd vanwege de ligging vervolgens ook bij Meow. De zaak eisbar werd bij Fire heropend en doordat alle buren bereid waren te jumpen, wijken en in te leveren werd de rekruut mogelijk. Het staat buiten kijf dat het zijn vruchten heeft afgeworpen. Waarom Fire mogelijk kon maken wat Meow niet kon is toch een kwaliteits aspectje. Doordat bijna alle accounts wel ervaren spelers hadden kon men het totaalplaatje zien daarnaast had de leiding de touwtjes goed in handen. Mocht ik leiding zijn geweest van Meow, meow wiens toekomstperspectief nooit rooskleurig was geweest had ik alles gedaan om Fero en zijn veto te omzeilen. Veto'en is leuk maar hier was inderdaad sprake van roet in het eten gooien.

Jaja "de mooiste actie", Puur omdat jij het gedaan hebt zeker egocentrisch narcistisch kutkind.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Kijk deze snapt hoe het werkt :D
Je wil niet weten hoeveel ik kon stabben toen ik nog single was zonder consequenties xD

Ik verafschuw zowel deze trieste gevallen als de aandachts-ho in kwestie. Je ludieke respons bevestigd het enkel.

Jaja "de mooiste actie", Puur omdat jij het gedaan hebt zeker egocentrisch narcistisch kutkind.

Ja de aanzet was van mij, niet zo vreemd ook. Michael en ik waren beide leiding van stammen op wereld 38 en hebben door nauwe samenwerking een onverwachtse overwinning kunnen behalen. Maar het is meer de mooiste actie omdat er sprake was van heroverweging (na afwijzingen bij twee stammen), omdat prominente accounts bereid waren om (extreem) te wijken en dat alles in stambelang. Kijk Feroliciouz, die gebruikt zijn veto en dupeert zijn slechtlopende stam. In fire waren accounts bereid te jumpen, 50% edelruimte in te leveren en bereid om flink te versmallen, en dat terwijl Fire er best prima voor stond. Zoiets kan enkel plaatsvinden in stammen van een bepaald niveau met voornamelijk stam-minded spelers. Dus nee dit is geen veer voor in mijn eigen reet, maar simpelweg een actie waarvoor Fire als collectief best eens geprezen mag worden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja de aanzet was van mij, niet zo vreemd ook. Michael en ik waren beide leiding van stammen op wereld 38 en hebben door nauwe samenwerking een onverwachtse overwinning kunnen behalen. Maar het is meer de mooiste actie omdat er sprake was van heroverweging (na afwijzingen bij twee stammen), omdat prominente accounts bereid waren om (extreem) te wijken en dat alles in stambelang. Kijk Feroliciouz, die gebruikt zijn veto en dupeert zijn slechtlopende stam. In fire waren accounts bereid te jumpen, 50% edelruimte in te leveren en bereid om flink te versmallen, en dat terwijl Fire er best prima voor stond. Zoiets kan enkel plaatsvinden in stammen van een bepaald niveau met voornamelijk stam-minded spelers. Dus nee dit is geen veer voor in mijn eigen reet, maar simpelweg een actie waarvoor Fire als collectief best eens geprezen mag worden.

Mag ik je er wel even aan herinneren dat Fire om dit klaar te spelen op zijn minst 1 (en mogelijk meer) vv had van een account dat naast Michael lag waardoor die jumps mogelijk werden en het front in no time opgetrokken was tot aan het front van Michael zelf (interns). De veto van Fero heeft misschien de doorslag gegeven uiteindelijk, maar het was nooit de basis om hem af te wijzen en als zijn veto het enige was weet ik ook niet of dat wel gebeurd was. Wil maar zeggen dat voor Fire de keuze om hem er bij te nemen logischer was dan voor Meow. Desalniettemin onverwacht.
 
Reactiescore
324
Mag ik je er wel even aan herinneren dat Fire om dit klaar te spelen op zijn minst 1 (en mogelijk meer) vv had van een account dat naast Michael lag waardoor die jumps mogelijk werden en het front in no time opgetrokken was tot aan het front van Michael zelf (interns). De veto van Fero heeft misschien de doorslag gegeven uiteindelijk, maar het was nooit de basis om hem af te wijzen en als zijn veto het enige was weet ik ook niet of dat wel gebeurd was. Wil maar zeggen dat voor Fire de keuze om hem er bij te nemen logischer was dan voor Meow. Desalniettemin onverwacht.
Klopt, maar wij hadden destijds hetzelfde aanbod gekregen he, wij hadden die vv's toen ook kunnen hebben.
 
Reactiescore
2.303
Tuurlijk mag dat warre. Hoezo zou je ons er niet mogen aan herinneren. Mag ik je er even aan herinneren dat je op w47 niks klaargespeeld hebt?

En roald niet zo serieus, ik had heel de dag nog niet gescholden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Mag ik je er wel even aan herinneren dat Fire om dit klaar te spelen op zijn minst 1 (en mogelijk meer) vv had van een account dat naast Michael lag waardoor die jumps mogelijk werden en het front in no time opgetrokken was tot aan het front van Michael zelf (interns). De veto van Fero heeft misschien de doorslag gegeven uiteindelijk, maar het was nooit de basis om hem af te wijzen en als zijn veto het enige was weet ik ook niet of dat wel gebeurd was. Wil maar zeggen dat voor Fire de keuze om hem er bij te nemen logischer was dan voor Meow. Desalniettemin onverwacht.

Jumps mogelijk werden? Waar heb jij het over jongen. Ethnocentric was de enige die moest jumpen en die heeft dorpen van Tears of the river (waar ik toen speelde) gekregen als jumpcluster en kon vervolgens vijanden gaan edelen. Overigens heeft Martijn dit altijd anders beweerd. Meow wist dat Eisbar al geweigerd was door Fire en hoopte dat het een gemakkelijke internactie zou worden (dubbel front). Vergeet niet dat dit zich ook afspeelde in de tijd dat Meow bier versloeg en Fire/Meow nauwelijks front hadden. Hoogmoed komt voor de val. Zelfs toen riepen verscheidene fire spelers al dat Meow zichzelf overschatte en ze een zeer slechte keuze hadden gemaakt Eisbar niet te rekruteren. Eisbar, dat in elk opzicht véél beter was dan menig Meow speler. Je bevind je hier wel op zeer glad ijs desalniettemin leuk dat je de discussie wil aangaan :)

Emile pannenkoek je weet toch dat ik altijd bloedserieus ben :|
 

Deleted User - 24028

Guest
Klopt, maar wij hadden destijds hetzelfde aanbod gekregen he, wij hadden die vv's toen ook kunnen hebben.
Ik kan mij niet herinneren dat dit was opgenomen in zijn sollicitatie ? Dacht dat het een (min of meer) apart iets was. Moest ik me daarin vergissen dan verandert dat de zaken idd :)

Jumps mogelijk werden? Waar heb jij het over jongen. Ethnocentric was de enige die moest jumpen en die heeft dorpen van Tears of the river (waar ik toen speelde) gekregen als jumpcluster en kon vervolgens vijanden gaan edelen. Overigens heeft Martijn dit altijd anders beweerd. Meow wist dat Eisbar al geweigerd was door Fire en hoopte dat het een gemakkelijke internactie zou worden (dubbel front). Vergeet niet dat dit zich ook afspeelde in de tijd dat Meow bier versloeg en Fire/Meow nauwelijks front hadden. Hoogmoed komt voor de val. Zelfs toen riepen verscheidene fire spelers al dat Meow zichzelf overschatte en ze een zeer slechte keuze hadden gemaakt Eisbar niet te rekruteren. Eisbar, dat in elk opzicht véél beter was dan menig Meow speler. Je bevind je hier wel op zeer glad ijs desalniettemin leuk dat je de discussie wil aangaan :)

Jij sprak over jumpen, kan goed zijn dat dat daar niet was. Maar je moet mijn zin dan ook als 1 bekijken, er stond jumps en front optrekken. Als die jumps daar niet plaats vonden dan het front optrekken wel dus same story he ;) Mits wat ik hierboven schrijf klopt was het verschil dus dat Fire een lid er bij nam toen ze vv(s) hadden van accounts er op rond en die dus konden internen waardoor de oude leden snel tot naast het nieuw lid lagen terwijl Meow iemand zou hebben opgenomen en tegelijkertijd om het front te kunnen bijbenen moest strijden tegen een vv van de tegenstander. Moet er geen tekeningetje bij maken dat dit een ander verhaal is zeker ;)

Of het de juiste keuze was om hem er niet bij te nemen dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat de optie iets eenvoudiger was voor Fire dan voor ons. Neemt niet weg natuurlijk dat jullie dat prachtig gedaan hebben :)
 

DeletedUser77130

Guest
Maar het is meer de mooiste actie omdat er sprake was van heroverweging (na afwijzingen bij twee stammen), omdat prominente accounts bereid waren om (extreem) te wijken en dat alles in stambelang. Kijk Feroliciouz, die gebruikt zijn veto en dupeert zijn slechtlopende stam. In fire waren accounts bereid te jumpen, 50% edelruimte in te leveren en bereid om flink te versmallen, en dat terwijl Fire er best prima voor stond. Zoiets kan enkel plaatsvinden in stammen van een bepaald niveau met voornamelijk stam-minded spelers. Dus nee dit is geen veer voor in mijn eigen reet, maar simpelweg een actie waarvoor Fire als collectief best eens geprezen mag worden.

En zo hoort het ook.

Eén voor allen, allen voor één. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Jij sprak over jumpen, kan goed zijn dat dat daar niet was. Maar je moet mijn zin dan ook als 1 bekijken, er stond jumps en front optrekken. Als die jumps daar niet plaats vonden dan het front optrekken wel dus same story he ;) Mits wat ik hierboven schrijf klopt was het verschil dus dat Fire een lid er bij nam toen ze vv(s) hadden van accounts er op rond en die dus konden internen waardoor de oude leden snel tot naast het nieuw lid lagen terwijl Meow iemand zou hebben opgenomen en tegelijkertijd om het front te kunnen bijbenen moest strijden tegen een vv van de tegenstander. Moet er geen tekeningetje bij maken dat dit een ander verhaal is zeker ;)

Of het de juiste keuze was om hem er niet bij te nemen dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat de optie iets eenvoudiger was voor Fire dan voor ons. Neemt niet weg natuurlijk dat jullie dat prachtig gedaan hebben :)

Het viel toendertijd wel erg mee in hoeverre Fire nou vv's had, wisselde nog al eens. Alleen vergeet je hier wel een belangrijk detail. Eisbar was oprichter van Dark en op het moment dat je eisbar rekruteert krijg je de kwantiteit van oud dark er ook bij. Fire rekruteerde Eisbar en won daarmee ook wat gratis dorpen van eisbars vrienden. Had Meow Eisbar gerekruteerd dan had meow wat gratis dorpen (lees front optrekken) gekregen. Ik betwijfel dus in hoeverre de hoeveelheid vv's relevant is geweest. Maar stel dat we geen fronten konden optrekken, zowel Meow (dat net bier had verslagen) en Fire (geen noemenswaardig front) hadden de middelen om de helft van eisbars dorpen te overstacken, het zijn alleen keuzes die je moet maken.

Buiten dat was Eisbar op het moment van rekruteren tegen de 80% def. Fire heeft met aandringen een honderdtal preventieve defjes bij eisbar gezet zodat hij zelf alles mobiel had. Echt een grote kostenpost qua def was eisbar niet geworden, zeker als je weet dat Tears of the river/Eisbar een permanente nap hadden waarmee de helft van zijn front al verviel. En al was de situatie kansloos voor Eisbar, je zou wel oponthoud veroorzaakt hebben en een uistekende gemotiveerde speler tot je collectie kunnen voegen en na verliezen herplaatsen.

Vanuit het 'middelen' perspectief was het voor Fire gemakkelijker maar vanuit twee andere perspectieven niet. Daar waar één fire speler noodgedwongen moest jumpen had Meow fero/lin onderlangs kunnen duwen en christie ietwat noordelijker qua edelrichting. Ik heb het eens uitgetekend voor Martijn, want ik wilde dat Michael een toekomst had, ongeacht of die bij Fire/Meow was. Daarnaast was voor iedereen wel duidelijk dat Fire kwalitatief de betere partij was.. toch dacht meow zonder te kunnen en koos Fire toch voor nog meer zekerheid en verzegelde haar sterke positie.
 
Bovenaan