40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nu je het toch over bronnen hebt. Ik heb Beautje30's volledige supportgeschiedenis ingezien. Daaruit blijkt dat er veel meer dingen gaande waren dan jij weet, dus zou jij aub op willen houden met die flauwekul over Beautje30? Ik word daar een beetje moe van.

Hé, ik heb de volledige supportaanvraag geschreven. Alles ffe op een rijtje?

: - Account f*** you hermansprong
: - Account Rhaines
: - Account ninor 4
: - Account beautje 30
: - Beledigingen op profiel
: - Gezamlijke ondersteuningen/aanvallen vanuit meerdere accounts.

Vraag me af wat er nog meer was :eek: Feit blijft dat ze gewoon geband is en alle dorpen kwijt voor deze zooi :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hé, ik heb de volledige supportaanvraag geschreven. Alles ffe op een rijtje?

: - Account f*** you hermansprong
: - Account Rhaines
: - Account ninor 4
: - Account beautje 30
: - Beledigingen op profiel
: - Gezamlijke ondersteuningen/aanvallen vanuit meerdere accounts.

Vraag me af wat er nog meer was :eek: Feit blijft dat ze gewoon geband is en alle dorpen kwijt voor deze zooi :confused:

Heb ik het tegen jou?
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft al die supports netjes gelezen hoor, we weten maar al te goed wat er gaande was. En boeit het? Tegen hem, of tegen mij, maakt mij niks uit :rolleyes:

Je kunt prima op me door reageren, maar jij staat op mijn lijstje als oppernoob. Dus helaas verlaag ik me niet om met zulke mensen in discussie te gaan.

Doei.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt prima op me door reageren, maar jij staat op mijn lijstje als oppernoob. Dus helaas verlaag ik me niet om met zulke mensen in discussie te gaan.

Doei.

En dan noemen mensen mij arrogant. Jeetje je bent echt beschamend cupra.
Wat een niveau...
 

DeletedUser

Guest
Jij zit overal te mekkeren en je anti astra* praat te verkondigen.
Dat op 0,0% feiten is berust. Maar jouw mening is blablabla..

Idd ik heb een leven, en jouw gemekker boeit mij vrij weinig.
Ik koester me nu meer met de gedachte dat jij eens met onze noobie stam een front gaat krijgen.
En dan jouw gestoef en gemekker eens goed getoetst kan worden.

Want jij bent het type dat zeer goed zijn met zijn mondje is.
Maar niet zijn handjes laat wapperen. Je bent zelf een gedeserteerde 40+'er.
Samen met je olli maatje. Die zit af te geven dat anderen leaven..

Je argumenten zijn krom en nergens op gebassert.
Tevens ben jijzelf naar hermansprong gekomen. Met 1 gare screen van beautje.
Waar allerlei spelfouten in zaten. En die getoetst is door support, en die fake is bevonden.

Idd ik noem je dus naif cupra. Maar blijf vooral stoer aan de zijlijn roepen.
Want das waar je goed in bent. Aan de zijlijn roepen. Ig stel je niks voor ;)
 

DeletedUser36258

Guest
De pot verwijt de ketel hoor. Je blijft maar om de hete brij heendraaien. Jammer, maar ergens had ik het ook wel verwacht van je.

Altijd dat gezeik op Astra... Houd je mond gewoon en vecht het uit ig, als je dat kan tenminste ;)
 

DeletedUser7533

Guest
Samen met je olli maatje. Die zit af te geven dat anderen leaven..

@Groot Khan,

ten 1ste zou ik het zeer op prijs stellen als je me gewoon ollie10 zou noemen (zo is mijn accountnaam namelijk).
ten 2de geef ik af op mensen die de vijand joinen, wat toch wel een wezelijk verschil is met alleen leaven;)
 

DeletedUser

Guest
HUN vijand ja, wat zit jij te lullen? Dark heeft al die dorpen genobelt, het is zijn succes, en zeker niet het jouwe. Dus als hij beslist om 'de vijand', de stam van zijn target, te joinen omdat er bij 40+ zo weinig animo was, dan is dat zijn volste recht. En zeker niet aan jou om er commentaar op te geven. Probeer misschien wat meer dan één dorp in de maand te edelen, als het je al niet lukt van wat er daar ook van noobs om je heen ligt, denk je werkelijk dat jij ook maar een dorp op een actief accje zou pakken? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ten 1ste zou ik het zeer op prijs stellen als je me gewoon ollie10 zou noemen (zo is mijn accountnaam namelijk).
ten 2de geef ik af op mensen die de vijand joinen, wat toch wel een wezelijk verschil is met alleen leaven;)

Allemaal blablabla olli, zonder hem was er amper een offensief zit dus niet zo te zagen..
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me eigenlijk al de hele tijd afvraag is waarom er mensen zijn die echt helemaal niets van Astra* afweten, maar wel pretenderen dat ze precies weten wat er allemaal aan de hand is. Als je ons forum en alle pm's hebt gelezen ben je op de hoogte, maar de twee mensen die hier het hardst blèren hebben beide niet. Dus doe nou alsjeblieft eens een beetje volwassen en houd op met dat gezeik over dingen waar je geen weet van hebt.
 

DeletedUser

Guest
hey allemaal,

ik las in het TWw dat hier een interessante oorlog woedt,dus ben ik van plan deze te volgen ook al speel ik hier niet ^^ .

iemand verdere (recente) info hierover?

ik zag o.a. dat 40+ winst maakt,prik plaats moet maken en astra gemiddelde winst boekt en versterkt wordt door nieuwe recruits.

ook eerst en vooral respect voor die eenling die Astra daar toch een goede hak kon zetten,.Farmalarm.
zeer indrukwekkende stats ^^
natuurlijk ook respect voor je vv's.
 

DeletedUser7533

Guest
HUN vijand ja, wat zit jij te lullen? Dark heeft al die dorpen genobelt, het is zijn succes, en zeker niet het jouwe. Dus als hij beslist om 'de vijand', de stam van zijn target, te joinen omdat er bij 40+ zo weinig animo was, dan is dat zijn volste recht. En zeker niet aan jou om er commentaar op te geven. Probeer misschien wat meer dan één dorp in de maand te edelen, als het je al niet lukt van wat er daar ook van noobs om je heen ligt, denk je werkelijk dat jij ook maar een dorp op een actief accje zou pakken? :eek:

Allemaal blablabla olli, zonder hem was er amper een offensief zit dus niet zo te zagen..

Wat ik me eigenlijk al de hele tijd afvraag is waarom er mensen zijn die echt helemaal niets van Astra* afweten, maar wel pretenderen dat ze precies weten wat er allemaal aan de hand is. Als je ons forum en alle pm's hebt gelezen ben je op de hoogte, maar de twee mensen die hier het hardst blèren hebben beide niet. Dus doe nou alsjeblieft eens een beetje volwassen en houd op met dat gezeik over dingen waar je geen weet van hebt.

@krovikan,

ik pretendeer niet dat ik precies weet wat er allemaal binnen ASTRA zich afspeeld, maar heb wel een mening rond gebeurtenissen, ATSRA aangaande:)

ps, krovikan: leer die 2 noobs boven jou quote ff de geschiedenis van W16 en namen van spelers:eek:
 

DeletedUser

Guest
Olli het punt is dat jullie meningen altijd geen kant of wal slaan. En dat het nergens op gebaseerd is.
Houd dan aub je domme mening voor jezelf..
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat je er weer zo diep op in gaat, maar ook begrijpeijk omdat je natuurlijk niet weet wat te zeggen.

Wat ook grappig is, is dat mensen zoals jij uit alle hoeken en gaten van het af komen om Astra* te bashen met successen van andere spelers, terwijl jullie zelf geen ene zak voorstellen. Heb je voor al deze gebeurtenissen nooit wat zien posten, je lijkt wel een gier die zit te azen. Maar guess what ollietje, Astra* staat nog steeds heel sterk, en als het moment daar is zal ik met plezier vven op een acc dat front met je heeft.

Dus hou nou ffe je grote mond, en ga zelf ffe wat dorpjes edelen :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan