40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Aangezien het topic fatsoenlijke tegenstand gesloten is heb ik dit topic gestart.

Astra* heeft gemeend meermalen spelers van 40+ te moeten targetten. Bij de dorpen van rick-b vonden we het nog grappig en begrijpelijk. Alles daarna konden we niet echt waarderen aangezien er vanuit Astra* nooit een poging tot dialoog is ondernomen.:confused:

Hierdoor heeft 40+ besloten om de uitdaging aan te gaan en de stam Astra* als tegenstander te noteren.
Totdat de leden van Astra* hebben geleerd wat respect voor andermans eigendom is zullen de oudjes hun uiterste best doen om ze dit bij te brengen.
Statuten en reports zullen naar alle waarschijnlijkheid vanzelf volgen.

Laten we kijken naar de vallende sterren en een wens doen


Rosswell vandaag om 19:22 uur
Beste Hermansprong,

Na enkele kleine schermutselingen, die meer tot vermaak geleid hebben dan iets anders, is het ons opgevallen dat de aanvallen vanuit Astra* geïntensiveerd zijn zonder dat er enige communicatie heeft plaats gevonden over het waarom.

Hieruit blijkt duidelijk de arrogantie van jullie stam en de waanzinnige gedachte dat jullie overal maar mee weg kunnen komen.

Wij van 40+ hebben besloten de uitdaging aan te gaan, en dit op een manier te doen die iets meer van respect betuigd dan jullie manier.

Bij deze verklaren wij officieel de oorlog aan de stam Astra*.

Diplomatieke gesprekken zijn op dit moment, wat ons betreft, niet meer van toepassing.


Greetz,
Rosswell

Rest ons nog om jullie een goede rustplaats te bezorgen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Rocken to tha bone.

Statistiekjes:

Side 1:
Tribes: 40+
Side 2:
Tribes: Astra*

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 559
Kant 2: 784
Verschil: 225

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 9
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,237,999
Kant 2: 6,938,350
Verschil: 2,700,351

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 76,874
Kant 2: 87,716
Verschil: 10,842

chart


Ik zat me al te verbazen waar die 9 verloren dorpen van waren, maar rick-b heeft zo te zien ooit eens 9 dorpen verloren aan Sjeff. Laten we hopen dat het er niet meer worden, en dat alle 40 plussers zullen deffen zoals .FarmAlarm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dus als je een iemand aanvalt moet je dit altijd vooraf melden aan de leider van de stam die je aanvalt ofwat? Dit is toch wat ik hieruit afleidt :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Wel als je dit zeer frequent gaat doen. tenzij je helemaal geen fatsoen hebt en dan doe je het niet.
 

DeletedUser43993

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Laten we er een leuke oorlog van maken dan :D

No comments op het moeten melden.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

De Astra* spelers maar uit mijn vriendenlijst gehaald.

Let the game begin.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 40+ vs Astra*

De Astra* spelers maar uit mijn vriendenlijst gehaald.

Let the game begin.

Dit heb je waarschijnlijk gedaan om niet aan je enorme front met astra te tonen wanneer je online bent hé :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dit heb je waarschijnlijk gedaan om niet aan je enorme front met astra te tonen wanneer je online bent hé :rolleyes:

Nee, dat heb ik gedaan zodat ze niet kunnen zien dat ik fulltime zit te vv'en op de frontaccounts.

Wat een belachelijke reactie zeg, waar is dat nou weer voor nodig.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Kaartje Astra - 40+:

showmap.php

Stats:

Side 1:
Tribes: Astra*
Side 2:
Tribes: 40+

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 10
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87,716
Kant 2: 97,278
Verschil: 9,562

chart
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Ah, bedankt.

Dat kan wel even in de fipo toch?
 

DeletedUser49393

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Wel als je dit zeer frequent gaat doen. tenzij je helemaal geen fatsoen hebt en dan doe je het niet.

als men niks met elkaar heeft afgesproken, dan lijkt het me logisch dat astra niet eerst even aan gaat kloppen. een aanval verraden is dan ook niet slim ;), en voor een enkel geval de oorlog verklaren is een beetje vreemd, maar dan zou ik wel een stam kiezen die je aan zou kunnen. dit is er dus duidelijk geen, maar ja misschien zien we nog wat tegenstand van daar :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*


First post.

als men niks met elkaar heeft afgesproken, dan lijkt het me logisch dat astra niet eerst even aan gaat kloppen. een aanval verraden is dan ook niet slim ;), en voor een enkel geval de oorlog verklaren is een beetje vreemd, maar dan zou ik wel een stam kiezen die je aan zou kunnen. dit is er dus duidelijk geen, maar ja misschien zien we nog wat tegenstand van daar :)

Ik denk dat het er aan ligt dat veel van ons oud W2, W3, W4, W5 spelers zijn. Daar was het heel gewoon om een oorlogsverklaring de deur uit te doen. Ik vind het ook netjes.

Verder snap ik je post niet. Hij zit taaltechnisch wat vreemd in elkaar. Wat bedoel je nou, wij kunnen geen weerstand bieden tegen Astra* of Astra* kan geen weerstand bieden aan ons?
 

DeletedUser7533

Guest
Re: 40+ vs Astra*

als men niks met elkaar heeft afgesproken, dan lijkt het me logisch dat astra niet eerst even aan gaat kloppen. een aanval verraden is dan ook niet slim ;), en voor een enkel geval de oorlog verklaren is een beetje vreemd, maar dan zou ik wel een stam kiezen die je aan zou kunnen. dit is er dus duidelijk geen, maar ja misschien zien we nog wat tegenstand van daar :)

beetje tegenstand:D
Verdediger: gerasimos
Doel: [ 54.30.70 ] (400|537) C54

Aantal: 6825 6065 0 37 0 750 0 2 4
Verliezen: 6825 6065 0 37 0 750 0 2 4

Buit: 10.255 9.401 10.554 30210/30210
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 3
Schade door katapultbeschietingen: Muur is beschadigd van level 3 naar level 0

ps, ASTRA was er wel als de kippen bij om op het forum te posten toen ze de aanval begonnen waren op ROYAL.
we waren gewoon wat teleurgesteld dat jullie dat bij ons niet deden:(
vandaar dat we het zelf doen:D
 

DeletedUser14142

Guest
Re: 40+ vs Astra*

ps, ASTRA was er wel als de kippen bij om op het forum te posten toen ze de aanval begonnen waren op ROYAL.
we waren gewoon wat teleurgesteld dat jullie dat bij ons niet deden:(
vandaar dat we het zelf doen:D

En gelijk heb je :p

Verschil is wel dat er toen een mass/oorlog werd gepland op Royal. Nu zijn een paar individuele acties geïnterpreteerd als zijnde een oorlog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan