40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Want als je onder aanval staat moet je natuurlijk geen co zoeken en al helemaaaaaaal geen vv vragen.

je moet geen random mensen van andere stammen gaan vragen of je héél misschien VV wilt doen.
En als ik wordt aangevallen ga ik inderdaad niet bij de mensen die ik ken vragen of ze niet willen gaan co'en. Dan doe ik toch echt over het algemeen zelf ;)
(of de co moet al op het account zitten).
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Met als resultaat dat jij geen 24/24 actief account hebt en dorpen gaat verliezen.
Volgens mij heeft Farm er 1 verloren maar driedubbel terug gepakt.

Dan ga ik ook liever lopen vragen bij mensen om mijn account in de gaten te houden..
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Met als resultaat dat jij geen 24/24 actief account hebt en dorpen gaat verliezen.
Volgens mij heeft Farm er 1 verloren maar driedubbel terug gepakt.

Dan ga ik ook liever lopen vragen bij mensen om mijn account in de gaten te houden..

wilde net zeggen;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Komt nog bij dat de mensen die op .FarmAlarm gespeeld hebben ook nu nog spelen. Enkel Jonathan is gestopt. Verder hebben er geen mensen een pass gehad en deden er altijd dezelfde standaard mensen vv.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Met als resultaat dat jij geen 24/24 actief account hebt en dorpen gaat verliezen.
Volgens mij heeft Farm er 1 verloren maar driedubbel terug gepakt.

Dan ga ik ook liever lopen vragen bij mensen om mijn account in de gaten te houden..

tot dat je een keer 1 verkeerd persoon op je account krijgt, en je account in 1x weg is ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

het begint hier aardig gezellig te worden
wie heeft er nog wat leuke rapporten XD over astra vs 40+
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Leuke oorlog.
1 van de eerste echte op deze wereld.
Twee goede stammen.
Ik ben benieuwd :)
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dan is hij dus meer dan anderhalve dag niet online geweest.

Edit: Ik tel 16 verloren dorpjes bij Gerasimos, waarvan 15 voor 40+.

Dit vergelijken we even met de actie op .FarmAlarm.

Waarom de vergelijking met .farmalarm? We kunnen toch ook de vergelijking nemen met Dr.Ec van royal die wel geownd werd?
Eindelijk eens stam tegen stam ipv stam tegen speler:)

Werd tijd hoor:p
Ik hoop dat we winnen en denk ook niet dat dat geheel onmogelijk is, al zal het veel inspanning en teamwork vergen.

Het was stam tegen stam :p het is jouw fout dat je weer zo'n noobstam moest kiezen om in te gaan zitten :p

Want als je onder aanval staat moet je natuurlijk geen co zoeken en al helemaaaaaaal geen vv vragen.

Afgaande op wat ik hier lees deed hij dat bij spelers uit andere stammen. Dit kan gewoon gevaarlijk zijn. Je weet nooit wat ze met je account doen.

het begint hier aardig gezellig te worden
wie heeft er nog wat leuke rapporten XD over astra vs 40+

Waarom zag ik jou hier nooit ten tijde van de royal oorlog? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Waarom de vergelijking met .farmalarm? We kunnen toch ook de vergelijking nemen met Dr.Ec van royal die wel geownd werd?


Het was stam tegen stam :p het is jouw fout dat je weer zo'n noobstam moest kiezen om in te gaan zitten :p



Afgaande op wat ik hier lees deed hij dat bij spelers uit andere stammen. Dit kan gewoon gevaarlijk zijn. Je weet nooit wat ze met je account doen.



Waarom zag ik jou hier nooit ten tijde van de royal oorlog? :rolleyes:

De vergelijking met .FarmAlarm omdat hij een 40+ lid is? Dat lijkt me logisch, er hebben daar mensen van 40+ gedeft en ondersteund. Niet bij drEC. .FarmAlarm had en heeft inderdaad vv's in andere stammen, maar die vertrouwen we volledig. We hebben namelijk een gemeenschappelijk doel.

En alles wat jullie er nu bij halen is grote bullshit. Had, had, had. Maar het is niet gebeurd. Het enige wat gebeurd is dat .FarmAlarm geen enkel dorp definitief heeft verloren. Dat is er gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

omdat ik daar geen zin had ik pak liever de slechte spelers en niet de pro's :p
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

De vergelijking met .FarmAlarm omdat hij een 40+ lid is? Dat lijkt me logisch, er hebben daar mensen van 40+ gedeft en ondersteund. Niet bij drEC. .FarmAlarm had en heeft inderdaad vv's in andere stammen, maar die vertrouwen we volledig. We hebben namelijk een gemeenschappelijk doel.

En alles wat jullie er nu bij halen is grote bullshit. Had, had, had. Maar het is niet gebeurd. Het enige wat gebeurd is dat .FarmAlarm geen enkel dorp definitief heeft verloren. Dat is er gebeurd.

Alleen VV's uit andere stammen die jullie vertrouwen? Ik had bijna de VV gekregen. Tot dat ik zei dat ik goed op kon schieten met een paar mensen uit Astra*. Toen mocht ik opeens niet meer VV'en. Als ik dit niet had gezegd(en van plan was .farmalarm leeg te zetten), had ik dat zo kunnen doen.

Ik kreeg een random berichtje: "Kan je voor .farmalarm VV'en??" Maar goed, dat is dus niet gebeurd. In elk geval, jullie zijn een beetje vlug van vertrouwen..
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Alleen VV's uit andere stammen die jullie vertrouwen? Ik had bijna de VV gekregen. Tot dat ik zei dat ik goed op kon schieten met een paar mensen uit Astra*. Toen mocht ik opeens niet meer VV'en. Als ik dit niet had gezegd(en van plan was .farmalarm leeg te zetten), had ik dat zo kunnen doen.

Ik kreeg een random berichtje: "Kan je voor .farmalarm VV'en??" Maar goed, dat is dus niet gebeurd. In elk geval, jullie zijn een beetje vlug van vertrouwen..

Bijna. Dus ze hebben je niet vertrouwd. Maar bedankt voor de tip, we zullen er op letten.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Bijna. Dus ze hebben je niet vertrouwd. Maar bedankt voor de tip, we zullen er op letten.

Klopt, omdat ik dat melde...
"ik heb trouwens nog vrienden in Astra* zitten."
En toen kreeg ik als antwoord:"oh, dan mag je niet meer VV'en".
Dat leek me wel zo sociaal om te zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

De Astra* spelers maar uit mijn vriendenlijst gehaald.

Let the game begin.

Heb jij niet met sommige Astra spelers samengespeeld in W10 (het huidige W10 'Credo'-'REF' (Hermansprong)-'Ex'? ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Wat zijn jullie aandacht geil zeg omg :rolleyes:
Jullie willen echt je stempel op w16 drukken he, nou gelijk heb je hoor...
Hopelijk worden jullie alleen niet overmoedig.

Wat ik tevens wel merk is dat jullie echt een verkropt ego hebben.
Eerst credits voor farm proberen te krijgen, nu hier een beetje lopen mekkeren.
Wat willen jullie bewijzen. We weten toch dat jullie niet "de stam" van w16 zijn.
En dat ga je hier ook zeker niet mee bewijzen.

Maar succes in ieder geval ;)
 

DeletedUser31589

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Ik moet hier blijkbaar heel wat rechtzetten;)

Niemand buiten Jonathan (Innocence Lost) en ik en arno (Nokes) hebben ooit de pass gehad. En de enigen die ooit vv hebben gehad waren mensen van Xerxes, die er absoluut geen baat bij hadden dat onze dorpen in handen van Astra zouden vallen.
En dan ook nog een goede vriend van Jonathan.

wat Trepaulo betreft: Jonathan kende hem van w5 (ofzoiets) en had die pm gestuurd om te vv'en. Ik wist echter wel dat jou stam oninteressante connecties met had met Astra, dus dat risico hadden we nooit genomen. Ik besefte ook wel dat één verkeerde vv het einde kan betekenen. Overigens zou het ongeloofelijk laag zijn van Astra om ons zo te verslaan:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Re: 40+ vs Astra*

Wat zijn jullie aandacht geil zeg omg :rolleyes:
Jullie willen echt je stempel op w16 drukken he, nou gelijk heb je hoor...
Hopelijk worden jullie alleen niet overmoedig.

Wat ik tevens wel merk is dat jullie echt een verkropt ego hebben.
Eerst credits voor farm proberen te krijgen, nu hier een beetje lopen mekkeren.
Wat willen jullie bewijzen. We weten toch dat jullie niet "de stam" van w16 zijn.
En dat ga je hier ook zeker niet mee bewijzen.

Maar succes in ieder geval ;)

Altijd maar onaardig doen hé:eek:.
Maargoed,Let's have some fun:D
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Wat zijn jullie aandacht geil zeg omg :rolleyes:
Jullie willen echt je stempel op w16 drukken he, nou gelijk heb je hoor...
Hopelijk worden jullie alleen niet overmoedig.

Wat ik tevens wel merk is dat jullie echt een verkropt ego hebben.
Eerst credits voor farm proberen te krijgen, nu hier een beetje lopen mekkeren.
Wat willen jullie bewijzen. We weten toch dat jullie niet "de stam" van w16 zijn.
En dat ga je hier ook zeker niet mee bewijzen.

Maar succes in ieder geval ;)

Gatverdamme, wat ben jij een misselijk mannetje zeg.

Eerst mogen we niks zeggen omdat niks bewezen hebben. Nu worden er in een razend tempo dorpen overgenomen van gerasimos en dat mag natuurlijk ook niet gezegd worden.

Toen jullie een topic maakten over Astra* vs Royal, was er toch ook niemand die iets zei? Hup, ga vv doen van gerasimos en kom terug als jij wat heb gepresteerd, pussy.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

wat heb jij dan ook alweer gepresteerd :rolleyes: ?
en eeh ik heb me tijden niet bemoeid met het AF :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan