40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3368

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dat er maar veel rapportjes en verslagen door dit topic gesmijt mogen worden!
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

De achterstand van 40+ is inmiddels omgebogen:

Side 1:
Tribes: 40+
Side 2:
Tribes: Astra*

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,819
Kant 2: 3,894
Verschil: 2,075

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 9
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 12,843,221
Kant 2: 30,841,357
Verschil: 17,998,136

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 146,780
Kant 2: 87,716
Verschil: 59,064

chart
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dit is dan wel het timeframe voor altijd, die andere stats hadden een timeframe van 1 maand. Zit het verschil daarin of zijn er ook daadwerkelijk dorpen overgenomen?
 

DeletedUser43993

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Ze zijn bezig met de speler Gerasimos. Daar hebben ze geloof ik nu een 10 dorpen overgenomen. Misschien is het ondertussen wel meer.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Okee, ik was te lui om zelf de stats erbij te zoeken :p
In ieder geval succes gewenst aan beide kanten.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Ze zijn bezig met de speler Gerasimos. Daar hebben ze geloof ik nu een 10 dorpen overgenomen. Misschien is het ondertussen wel meer.

Jullie hebben daar toch een paar top-deffers op gezet?
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Jullie hebben daar toch een paar top-deffers op gezet?

Misschien, al zou ik het niet weten, is hij niet zo actief als eigenlijk zou moeten en is hij nog altijd niet online gekomen waardoor je niet gevv't wordt?
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Misschien, al zou ik het niet weten, is hij niet zo actief als eigenlijk zou moeten en is hij nog altijd niet online gekomen waardoor je niet gevv't wordt?

Dan is hij dus meer dan anderhalve dag niet online geweest.

Edit: Ik tel 16 verloren dorpjes bij Gerasimos, waarvan 15 voor 40+.

Dit vergelijken we even met de actie op .FarmAlarm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Hier 1 van de afgelopen 48uur.
Is misschien iets duidelijker.

Side 1:
Tribes: 40+
Side 2:
Tribes: Astra*

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 52
Kant 2: 45
Verschil: 7

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 0
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 408,176
Kant 2: 385,786
Verschil: 22,390

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 146,433
Kant 2: 0
Verschil: 146,433

chart
 

DeletedUser27950

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Oke aangezien ik de ligging van 40+ niet helemaal duidelijk in beeld had even een kaartje gemaakt:

http://http://nl.twstats.com/nl16/index.php?page=map&tribe_0_id=17079&tribe_0_colour=f70830&tribe_1_id=5297&tribe_1_colour=09f047&zoom=200&centrex=400&centrey=500&nocache=1&fill=000000

Hieruit kan ik concluderen dat we daadwerkelijk een mooie aansluiting hebben op elkaar (hoewel ik er de pest over in heb dat ik aan de verkeerde kant lig)

Ik wens 40+ veel succes toe in deze strijd, en ga er van uit dat zij vaardig zijn in hun handelen!
 

DeletedUser49393

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Ze zijn bezig met de speler Gerasimos. Daar hebben ze geloof ik nu een 10 dorpen overgenomen. Misschien is het ondertussen wel meer.

is wel erg jammer, massaal os, en idd iemand die het spel kent erop zetten als vv. maar als ze meteen een iets wat minder actieve speler pakken, vraag ik me toch echt af of dit niet een voorbereiden actie is.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Oke aangezien ik de ligging van 40+ niet helemaal duidelijk in beeld had even een kaartje gemaakt:

http://http://nl.twstats.com/nl16/index.php?page=map&tribe_0_id=17079&tribe_0_colour=f70830&tribe_1_id=5297&tribe_1_colour=09f047&zoom=200&centrex=400&centrey=500&nocache=1&fill=000000

Hieruit kan ik concluderen dat we daadwerkelijk een mooie aansluiting hebben op elkaar (hoewel ik er de pest over in heb dat ik aan de verkeerde kant lig)

Ik wens 40+ veel succes toe in deze strijd, en ga er van uit dat zij vaardig zijn in hun handelen!

Dan doe je toch gewoon weer vv, net zoals je op Ninor4 deed?
 

DeletedUser49393

Guest
Re: 40+ vs Astra*

en os kan je altijd sturen ;), dat is ook meehelpen he
 

DeletedUser27950

Guest
Re: 40+ vs Astra*

en os kan je altijd sturen ;), dat is ook meehelpen he

Daar ben ik toch wel heel erg blij dat je mij wijst op de mogelijkheden hoe ik mij wel kan mengen in de strijd. :eek:

Het enige wat ik deed was aangeven dat ik het spijtig vind niet in het front te liggen. Verder wens ik 40+ alle succes toe (iets wat volgens mij vanzelfsprekend is maar in ieder geval getuigd van fatsoen en respect)

Enfin, jouw input is duidelijk en ik ga me niet verlagen tot soortgelijke zinloze reacties.
 

DeletedUser31589

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Eindelijk eens stam tegen stam ipv stam tegen speler:)

Werd tijd hoor:p
Ik hoop dat we winnen en denk ook niet dat dat geheel onmogelijk is, al zal het veel inspanning en teamwork vergen.
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

Dan is hij dus meer dan anderhalve dag niet online geweest.

Edit: Ik tel 16 verloren dorpjes bij Gerasimos, waarvan 15 voor 40+.

Dit vergelijken we even met de actie op .FarmAlarm.

het scheelt dat .farmalarm. overal VV heeft lopen vragen, en extra's co's heeft gezocht om altijd iemand op het account te hebben ;)
Voor zover ik weet heeft hij stuk of 6 mensen gevraagd of ze niet heel toevallig konden VV'en (of co konden worden).

Niet dat hij het dan slecht heeft gedaan, maar het waren echt meer spelers dan er orgineel opzaten(volgens mij, helemaal zeker weet ik dat niet).
 

DeletedUser

Guest
Re: 40+ vs Astra*

het scheelt dat .farmalarm. overal VV heeft lopen vragen, en extra's co's heeft gezocht om altijd iemand op het account te hebben ;)
Voor zover ik weet heeft hij stuk of 6 mensen gevraagd of ze niet heel toevallig konden VV'en (of co konden worden).

Niet dat hij het dan slecht heeft gedaan, maar het waren echt meer spelers dan er orgineel opzaten(volgens mij, helemaal zeker weet ik dat niet).

Want als je onder aanval staat moet je natuurlijk geen co zoeken en al helemaaaaaaal geen vv vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan