40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oke ik stop bij deze hier met posten...
Dit mag als laf en zwak gezien worden...
Maar oke dat incasseer ik dan maar..

Redenen, je hoort niks van 40+ of prik bijna.
En alleen maar spelers die niks met het onderwerp te maken hebben, maar overal een mening over hebben...
Het aantal constructieve gesprekken, en vele gezeur...
Heb atm wel wat beters te doen :rolleyes:
 

DeletedUser27950

Guest
Oke ik stop bij deze hier met posten...
Dit mag als laf en zwak gezien worden...
Maar oke dat incasseer ik dan maar..

Redenen, je hoort niks van 40+ of prik bijna.
En alleen maar spelers die niks met het onderwerp te maken hebben, maar overal een mening over hebben...
Het aantal constructieve gesprekken, en vele gezeur...
Heb atm wel wat beters te doen :rolleyes:

En dat is typerend. Op het moment dat je mogelijkheid krijgt wel de werkelijkheid te zien te krijgen in plaats van de onzin die Hermansprong verspreid heb je er ineens genoeg van...

Een hele grote kudde lamme schapen dat hele astra! Volg vooral de mening van Herman, ga je er tegen in ben je de pineut, das het hele motto daar!!!
 

DeletedUser

Guest
Tja de schapen die de kudde niet volgen zijn dan ineens dode schapen. Dat krijg je als je niet over de dam gaat maar er af springt; dan blijkt dat schapen toch niet kunnen zwemmen, hoe hard ze ook mekkeren. Dan ben je plots een verzopen schaap.

Maar goed, daar heb je van tevoren ongetwijfeld goed over nagedacht, en ons probleem is het niet.
 

DeletedUser49393

Guest
Word ik niet meer als enigste laffe gezien jeeej... :p

haha laf? denk dat je eerder slim bent, want idd ziet er hier nou niet echt zo leuk uit en idd je ziet niks meer van de oorlog waar het topic om ging, alleen maar persoonlijke problemen :confused:.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen gaat stoppen met posten kunnen ze dit topic wel dichtgooien. :)
 

DeletedUser

Guest
En dat is typerend. Op het moment dat je mogelijkheid krijgt wel de werkelijkheid te zien te krijgen in plaats van de onzin die Hermansprong verspreid heb je er ineens genoeg van...

Een hele grote kudde lamme schapen dat hele astra! Volg vooral de mening van Herman, ga je er tegen in ben je de pineut, das het hele motto daar!!!

Lol, je bent hilarisch beau. Wij kregen die screen te zien, met een straf die voor zo'n overtreding simpelweg onmogelijk is, mét een typfout erin. Het werd door support bevestigd dat die straf niet kan :confused: En als dan blijkt dat support zelf een fout gemaakt heeft, dan is het hun schuld dat wij de verkeerde conclusies trokken, maar het wees wel sterk in die richting. Maar, afgezien van jij, zijn er geen andere leden die een probleem hebben met herman hoor :confused: Wij vertrouwen onze leider, en dat is logisch, als dat niet zo zou zijn, zouden we net zo goed kunnen leaven :rolleyes: Hoe rancuneus jij ook bent tov hem, verwacht maar niet dat wij die mening delen :eek: Afgezien daarvan sluit ik me aan bij Robbie.

@ Hokuz: Alles wat hier wordt gepost zijn meningen, het maakt totaal niet uit of je dat nou bij je post zet, of niet. En je noemde jezelf zelf -zij het in iets minder directe woorden- een noob. Ik kan me alleen maar aansluiten bij dat feit :eek: Zelfkennis heb je iig wel :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Hup, gaat ie weer. Begint met een belediging, eindigt met een belediging. Alles er tussenin is suggestieve bullshit. Ik ben er ook wel klaar mee, wat een verspilling van moeite ben jij.
 

DeletedUser

Guest
Anders maken we een nieuw topic als er een "echte" oorlog komt..
Want er is gewoon géén sprake van een oorlog..
Want op z'n minst zouden hier ook spelers van 40+ moeten reageren, vermits dit
topic ook over hen gaat..

En het al zoveel pagina's geleden is dat er nog wat over de "oorlog" is gezet..
 

DeletedUser

Guest
Hup, gaat ie weer. Begint met een belediging, eindigt met een belediging. Alles er tussenin is suggestieve bullshit. Ik ben er ook wel klaar mee, wat een verspilling van moeite ben jij.

Tuurlijk ben je er klaar mee als je niet meer weet wat te zeggen op de 'suggestieve bullshit' :eek:
@ Cupra: jij toch? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ben je er klaar mee als je niet meer weet wat te zeggen op de 'suggestieve bullshit' :eek:
@ Cupra: jij toch? :eek:

Ik ben blij dat je dat in ieder geval hebt begrepen, want daar had ik zelfs nog mijn twijfels over. Begrijpend lezen is namelijk nogal een 'zwak' (en dat is nogal voorzichtig uitgedrukt) punt van verschillende Astra* spelers die hier posten.
 

DeletedUser

Guest
Anders maken we een nieuw topic als er een "echte" oorlog komt..
Want er is gewoon géén sprake van een oorlog..
Want op z'n minst zouden hier ook spelers van 40+ moeten reageren, vermits dit
topic ook over hen gaat..

En het al zoveel pagina's geleden is dat er nog wat over de "oorlog" is gezet..

Inderdaad.. er is nou niet bepaald een echte oorlog gaande xD
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.. er is nou niet bepaald een echte oorlog gaande xD

Aanval 0363 (288|441) C42 sydsney1 morgen om 00:39:56 uur 3:14:07

Ondersteuning 0353. Whip Ya Head (301|436) C43 The Infinity morgen om 01:07:29 uur 3:41:40

Aanval 0353. Whip Ya Head (301|436) C43 sydsney1 morgen om 02:44:35 uur 5:18:46

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 13:37:27 uur 16:11:38

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 14:25:12 uur 16:59:23

Ondersteuning 0362 (281|441) C42 The Infinity morgen om 14:27:05 uur 17:01:16

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 14:50:27 uur 17:24:38

Ondersteuning 0362 (281|441) C42 The Infinity morgen om 15:10:07 uur 17:44:18

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 15:23:23 uur 17:57:34

Ondersteuning 0362 (281|441) C42 The Infinity morgen om 15:28:01 uur 18:02:12

Ondersteuning 0362 (281|441) C42 The Infinity morgen om 16:20:40 uur 18:54:51

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 17:11:38 uur 19:45:49

Ondersteuning 0362 (281|441) C42 The Infinity morgen om 19:40:14 uur 22:14:25

Aanval 0362 (281|441) C42 NoLifer15 morgen om 20:37:17 uur 23:11:28


Had je niet moeten zeggen :D volgen mij draait farmalarm. (positief bedoelt he nokes en innocence lost) nu vv op het acc nolifer :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De stevige modder gevechten in dit topic beginnen slachtoffers te eisen..:rolleyes:

6vxdoslxug.jpg
 

DeletedUser

Guest
40+ raakt mijn koude kleren nog niet, ik speel al even geen tw. was gewoon wat nieuwschierig hoe het mijn ex account verging (precies goed) en ex stam/spelers groep (niet goed)
Maar wat moet men hier over denken?
Vul het zelf maar in.
Maar als een ex lid van je, dat met plezier en constructief onder je gediend heeft kan ik er op het eerste zicht niet veel goeds over bedenken.

Zoals ik al zei heb er mijn redenen voor.
En als je even verder kijkt dan je neus lang is,
denk ik dat ik nu een veel groter raakvlak heb met een
"vijandige" speler als ervoor.. Dus zou ik dan zomaar de oorlog ontvluchten??
+ Astra* word nu zo afgezeken, je zou zelfs denken dat zij de noobstam zijn..
Waarom dan daar niet bij proberen? Denk dat die uitdaging dan wel groot genoeg is..
ben je je zelf nu goed aan het praten of wat moet dit voorstellen?
Iedereen met een beetje verstand weet dat je nu tegen een veel zwakkere grens aanligt die nog niet eens voorbereid is/ was. en het doet natuurlijk goed voor een stam als een leidend figuur vertrekt
je wist al van het begin dat het een pak gemakkelijker ging zijn voor je. Je gaat toch niet beweren dat je nu in een meoilijker pakket zit?


Maar ja vind wat je er van wilt vinden, mij maakt het bitter weinig uit
hoe iemand denkt over mij of niet.
Er zijn spelers genoeg die mijn keuze weten te aprecieëren, alleen niet degene
waar ik een tijd mee in de stam heb gezeten.

En nu gaan er al roddeltjes rond, jammer dat ik ze tegen het lijf moet lopen, vind dat er echt wel
zielige opmerkingen tussen zitten..
Maarja dat is het nadeel als je verandert van stam zeker..

wel een toffe houding tegenover spelers die je al zoveel maanden gevolgd hebben in zoveel van je beslissingen al dan niet met hun tegen zin. Het voelt toch bitter aan aan eigelijk, het ruikt naar verraad uit puur eigenbelang. Had dit niet verwacht van je eigelijk

Maar ja ik weet ook niet hoe de kaarten er nu voor liggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Goed, aangezien ik het idee heb dat het bespreken van bans hier meer aan de orde is dan het bespreken van deze oorlog ga ik het topic sluiten.

Bans worden niet op het forum besproken, dat gebeurt via support. Wanneer er een echte oorlog plaats vind tussen deze stammen, met statistieken en rapportjes enzo kan er een nieuw topic geopend worden.

Maar daar worden dan geen bans besproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan