40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7533

Guest
@ groot gat, ik speel alleen, dus laat dat jullie (wederom) maar achterwege.

@ Ipielie, lees het forum is wat vaker:D
 

DeletedUser

Guest
@ groot gat, ik speel alleen, dus laat dat jullie (wederom) maar achterwege.

@ Ipielie, lees het forum is wat vaker:D

Hilarisch. Omdat je niet weet wat je op de rest van de posts kan zeggen, haal je één elementje eruit waar je dwaze commentaar op kan geven. Ga je ons nou ook koosnaampjes geven? Je hebt je leeftijd meer dan duidelijk bewezen jongen.

Anyway veel heb je iig niet gepost voor onze aanvallen op royal hoor :eek:

En met jullie bedoelde hij het merendeel van die gasten die zich hier anti-astra opstelt en zijn gal zit uit te spuwen, dat had je vast wel door, maar het bijdehandje uithangen is imo altijd fijn hé :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15048

Guest
Hilarisch. Omdat je niet weet wat je op de rest van de posts kan zeggen, haal je één elementje eruit waar je dwaze commentaar op kan geven. Ga je ons nou ook koosnaampjes geven? Je hebt je leeftijd meer dan duidelijk bewezen jongen.

Anyway veel heb je iig niet gepost voor onze aanvallen op royal hoor :eek:

En met jullie bedoelde hij het merendeel van die gasten die zich hier anti-astra opstelt en zijn gal zit uit te spuwen, dat had je vast wel door, maar het bijdehandje uithangen is imo altijd fijn hé :rolleyes:

Er is verder niets in jouw voorgaande post om op te reageren, er stond niet zo ongelooflijk veel nuttige informatie in...
 

DeletedUser

Guest
HUN vijand ja, wat zit jij te lullen? Dark heeft al die dorpen genobelt, het is zijn succes, en zeker niet het jouwe. Dus als hij beslist om 'de vijand', de stam van zijn target, te joinen omdat er bij 40+ zo weinig animo was, dan is dat zijn volste recht. En zeker niet aan jou om er commentaar op te geven. Probeer misschien wat meer dan één dorp in de maand te edelen, als het je al niet lukt van wat er daar ook van noobs om je heen ligt, denk je werkelijk dat jij ook maar een dorp op een actief accje zou pakken? :eek:

Er is verder niets in jouw voorgaande post om op te reageren, er stond niet zo ongelooflijk veel nuttige informatie in...

Ah bezoek van mental :eek:

Ik heb het over de twee voorgaande posts, die volgen elkaar ongeveer op. En voor jou staat er idd niet zoveel nuttigs in nee, daarom slaat het ook op ollie en niet op jou.
 

DeletedUser7533

Guest
Hilarisch. Omdat je niet weet wat je op de rest van de posts kan zeggen, haal je één elementje eruit waar je dwaze commentaar op kan geven. Ga je ons nou ook koosnaampjes geven? Je hebt je leeftijd meer dan duidelijk bewezen jongen.

een oh zo dwaze uitspraak, alsof je niet weet waar die 'koosnaampjes voor bedoeld zijn.
maar doe is een gok naar mijn leeftijd?

Anyway veel heb je iig niet gepost voor onze aanvallen op royal hoor :eek:

voor die tijd had ik ook niet veel met jullie gemeen, dus valt er weinig te posten:)

En met jullie bedoelde hij het merendeel van die gasten die zich hier anti-astra opstelt en zijn gal zit uit te spuwen, dat had je vast wel door, maar het bijdehandje uithangen is imo altijd fijn hé :rolleyes:

ach ja, daarom eindigt hij ook met je (is niet persoonlijk hoor:eek:)

Olli het punt is dat jullie meningen altijd geen kant of wal slaan. En dat het nergens op gebaseerd is.
Houd dan aub je domme mening voor jezelf..
 

DeletedUser15048

Guest
@ iPhanTom, ik zie dat dit eindeloos zal worden, ik zal verstandig zijn en ophouden met de discussie die hier uit gaat volgen. Houd jezelf voor wat je al een tijd doet op dit forum, vooral niet denken dat je argumenten eenzijdig zijn. :rolleyes:

@ Groot Khan, Op een dag, heel lang geleden...
 

DeletedUser7533

Guest
Ah bezoek van mental :eek:

Ik heb het over de twee voorgaande posts, die volgen elkaar ongeveer op. En voor jou staat er idd niet zoveel nuttigs in nee, daarom slaat het ook op ollie en niet op jou.

en daarom heb jij je niet goed voorbereid en de geschiedenis bestudeerd (zoals ik aan krovikan voorlegde).
je slaat namelijk een modderfiguur met de bewering die je wederom aanhaald).
 

DeletedUser

Guest
Olli misschien een kleine openbaring.
Maar je hebt nu nog steeds niks met ons te maken.
Je bent een 1.5 mill speler in sakura. Volgens mij is daar geen enkel front mee.

Tevens zie ik jouw samen met die andere zielenpoot in sakura.
Dus zeg ik vaak jullie. Beiden geen 40+. Maar wel zelf verklaarde woordvoerders er van.
Pathetic..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@ iPhanTom, ik zie dat dit eindeloos zal worden, ik zal verstandig zijn en ophouden met de discussie die hier uit gaat volgen. Houd jezelf voor wat je al een tijd doet op dit forum, vooral niet denken dat je argumenten eenzijdig zijn. :rolleyes:

Als hij er geen reactir op geeft, heb ik idd niets nieuws om op te antwoorden :eek:. Maar jij bent sinds de recente gebeurtenissen ook anti-Astra* natuurlijk :D Hun argumenten zijn allemaal eenzijdig.

Veel succes op je vv, heb je toch nog één account waar je wat deftige OD krijgt :rolleyes:


en daarom heb jij je niet goed voorbereid en de geschiedenis bestudeerd (zoals ik aan krovikan voorlegde).
je slaat namelijk een modderfiguur met de bewering die je wederom aanhaald).

Ga ffe naar de vorige pagina, en reageer op de rest avn DIE posts jongen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7533

Guest
Olli misschien een kleine openbaring.
Maar je hebt nu nog steeds niks met ons te maken.
Je bent een 1.5 mill speler in sakura. Volgens mij is daar geen enkel front mee.

Tevens zie ik jouw samen met die andere zielenpoot in sakura.
Dus zeg ik vaak jullie. Beiden geen 40+. Maar wel zelf verklaarde woordvoerders er van.
Pathetic..:rolleyes:

allemaal moment opnames van het heden (niet dat we ooit front hebben gehad), maar dat is ook niet nodig om een mening te vormen:D

Ga ffe naar de vorige pagina, en reageer op de rest avn DIE posts jongen.

alle relevante berichten zijn beantwoord, de rest krijgt een grootte middelste vi**er van mijn hand:D
 

DeletedUser

Guest
xD Dat is dan ook weer dudelijk, discussie afgerond :eek: Tot morgen weliswaar, tot je weer wat nieuwe bull komt posten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mischien als ons grote gat namen leert dat hij dan wel is een bevredigend antwoord krijgt;)

voor nu, oogjes toe en snaveltjes dicht.

slaap lekker:p

Was jij nou diegene die graag bij zijn volledige naam genoemd wilde worden? Beetje hypocriet dan toch, om anderen nicknames te gaan geven?
 

DeletedUser

Guest
Hij schrijft zelf ollie in zijn handtekening, en cijfers worden praktisch nooit genoemd bij een naam, maar hij wil natuurlijk een reden hebben om niet te moeten reageren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij zit overal te mekkeren en je anti astra* praat te verkondigen.
Dat op 0,0% feiten is berust. Maar jouw mening is blablabla..

Ik zal het nog 1 keer voor je herhalen, maar ik begin het goed zat te worden dat er geen fatsoenlijke discussie te voeren valt met jou. IK HEB INGELOGD IN DE SUPPORT VIA BEAUTJES ACCOUNT. Zijn dat geen feiten?
Idd ik heb een leven, en jouw gemekker boeit mij vrij weinig.
Ik koester me nu meer met de gedachte dat jij eens met onze noobie stam een front gaat krijgen.
En dan jouw gestoef en gemekker eens goed getoetst kan worden.

Eens, eens. Heeft totaal niets te maken met het voorgaande. Slaat echt nergens op. Maar ik ben er klaar voor hoor, reken daar maar gerust op.
Want jij bent het type dat zeer goed zijn met zijn mondje is.
Maar niet zijn handjes laat wapperen. Je bent zelf een gedeserteerde 40+'er.
Samen met je olli maatje. Die zit af te geven dat anderen leaven..

Lees wat er staat. We geven niet af op mensen die leaven, wel op mensen die naar de vijand vertrekken. Verder snap ik niet echt waar je het feit op baseert dat ik mijn handjes niet laat wapperen, ik was toch echt degene die .FarmAlarm os'te, daar waar veel 40+'ers het af lieten weten. Zelfs toen ik niet meer in 40+ zat bleef mijn os daar gewoon staan. Verder heb ik mijn taak gewoon gedaan hoor.
Je argumenten zijn krom en nergens op gebassert.
Tevens ben jijzelf naar hermansprong gekomen. Met 1 gare screen van beautje.
Waar allerlei spelfouten in zaten. En die getoetst is door support, en die fake is bevonden.

Je blijft jezelf een beetje herhalen, mijn argumenten zijn gebaseerd op het feit dat ik persoonlijk in beautjes support heb gekeken. Die screen is niet fake bevonden, in combinatie met het verhaal dat hermansprong er bij vertelde is er wat geroepen door de support. Ik ontken nergens dat beautje een ban heeft gekregen voor multi, en voor belediging. Dat klopt volledig. Maar er zijn geen screens vervalst, en er zijn veel fouten gemaakt door de support. Maar er staat NERGENS dat die screen gephotoshopped is.

Dan snap ik nog niet waar je het verhaal vandaan haalt dat ik zelf naar Hermansprong toe ben gekomen want dat is klinkklare onzin. Ik heb Hermansprong al sinds W10 op msn, en we hebben het er over gehad. Samen. Helaas konden we het niet eens worden. Maar ga aub niet zo dom lopen lullen jongen, want valse beschuldigingen hou ik niet van.
Idd ik noem je dus naif cupra. Maar blijf vooral stoer aan de zijlijn roepen.
Want das waar je goed in bent. Aan de zijlijn roepen. Ig stel je niks voor ;)

Je hebt me nu al drie keer naif genoemd. Misschien even een woordenboekje erbij pakken het correcte woord is namelijk naïef.

Je kunt er obviously niet tegen dat de waarheid gezegd word, maar waarschijnlijk wordt er deze lulkoek rondgebazuind in Astra*.

Ik snap niet waarom je zo ontzettend flauw doet over dat ik ingame niets voorstel. Maar daar ga ik verder maar niet op in, want daar heb je gelijk in.
 

DeletedUser27950

Guest
Ik zal het nog 1 keer voor je herhalen, maar ik begin het goed zat te worden dat er geen fatsoenlijke discussie te voeren valt met jou. IK HEB INGELOGD IN DE SUPPORT VIA BEAUTJES ACCOUNT. Zijn dat geen feiten?

Hoewel ik niet begrijp dat ik nog steeds het punt van discussie ben toch een kleine toelichting hierop (waarvan ik twijfel of men de moeite neemt het te lezen).

Ik ben door Cupra in msn aangesproken op het feit dat ik een en ander zou hebben gefotoshopt. De speler achter het account Hermansprong heeft aangegeven dat ik inderdaad zou fotoshoppen op een printscreen.

Om al die discussies te staken heb ik Cupra mijn inlognaam en Pas gegeven om zelf op support te kunnen kijken. Hierin staat letterlijk dat support een fout heeft gemaakt! Resultaat van die fout is dat er in eerste instantie door TW een sanctie is opgelegd van 3 dagen aanvalbare ban! Deze is 2 dagen later omgezet in volledige ban (account verwijdering) Met andere woorden, TW heeft er zelf een beetje een zooitje van gemaakt, maar helaas zie je ze alleen verschijnen op het moment dat er een straf wordt uitgedeeld en zie je ze niet meer om het toe te geven dat er een fout is gemaakt.

Ergo: Cupra heeft in deze gelijk. TW support heeft domweg een fout gemaakt met die straffen. Ik heb geen meerdere accounts gehad. Bij Rhaines heb ik mij vergist (ik kreeg de pas omdat die stopte met spelen, eigenlijk al was gestopt) en daar te vroeg heb ingelogd(dacht dat 5 dagen geldde echter is dit alleen als je hele account is opgeheven). Ninor4 ga ik niet eens meer over uitwijden! en wat er op Beautje30 stond klopt van geen kant (inderdaad overtreden van de regels, op het gebied van beledigen).

Dus voor ieder Astralid wat nu nog zegt dat ik heb gefotoshopt heb ik hier de inlognaam en het ww. Dan kan men nalezen wat er werkelijk is gebeurd, en als je dan maar een klein beetje fatsoen hebt geef je toe dat het toch anders in elkaar zit dan dat je nu voorlegt!

En mocht er van support iemand zo dapper zijn om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt zou dat ook erg welkom zijn!
 

DeletedUser35742

Guest
Als ik jou was zou ik idd ook niet veel posten op w18 af nee :eek: En hokuz, jj doet toch altijd zo lekker hypocriet hé, wie zat er beledigingen rond te strooien naar Astra een tijd geleden? En daarvoor naar post? Kan het je natuurlijk niet kwadelijk nemen, volg gewoon de groep als de bloedhond die je bent, op die manier zul je iig minder beledingen naar je kop krijgen :D

Jammer dat je niet op me quotes van w5 reageert :(

Vind ik? Pro in iets zijn, is gewoon erg goed in iets zijn, geld verdienen heeft daar niets mee te maken :eek:

Daar ga je wéér. Boem, eerste zin een belediging. ALS ik besluit te stoppen met reageren op jouw onzin zal het zijn omdat ik je te irritant vind, te beledigend en niet interessant genoeg. Je hebt een bijzonder grote plank voor je kop of whatever. Zodra er constructief commentaar op jou of Astra* komt reageer je op een 'je bent zelf een noob' manier. Wat voor zin heeft discussieren met iemand met jouw klote mentaliteit dan nog. Wat er ook gezegd word, wat er ook aan feiten en welopgebouwde meningen word gepost door wie dan ook, jouw antwoord zal altijd in de trend van 'je bent zelf een noob' zijn.

Ik strooi geen ongegronde beledigingen rond. Zoals ik pagina's terug zei vind ik Astra* op basis van wat ik heb gehoord en gezien, hun positie onwaardig. Er bestaat zoiets als naar eer en geweten spelen en Astra* lijkt mij daar volledig onbekwaam in. Dat jij overal op wilt reageren op een manier alsof dat mijn mening niet kán zijn is vervolgens jouw fout en probleem. En wat Post. betreft veel van hetzelfde. Ik geef m'n mening niet voordat ik dat weloverwogen kan doen. Ik kende genoeg spelers uit Post. om wel m'n mening te kunnen geven. En een aantal van hen zijn nu m'n stamgenoten, die mijn verhalen over bijvoorbeeld Abdelya nog wel kunnen bevestigen.

Daarnaast volg ik bepaald niet. Ik ben weliswaar nu geen stamleiding maar ik sta altijd met raad en daad klaar voor iedereen en zal m'n visie geven waar ik dat gepast vind. Lead, dont follow. Zeker in mijn geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan