40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Heb je dat helemaal van jezelf hokuz wat knap :eek:
+1 voor je wel doordachte intelligente opmerking hoor, mijn complimenten...
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ben nou eenmaal heel intelligent.

En nee niet van mezelf, ik reageerde zeg maar op jou.
 

DeletedUser

Guest
Er bestaat niet zo iets als 'pro' zijn in TW. 'Pro' zijn in iets betekent dat je er van kunt leven. Er valt als speler zijnde geen geld te verdienen aan TW, dus zijn er geen 'pro's' in TW.

En dan nog ben ik er absoluut geen voorbeeld van.

Sterke reactie trouwens, zag hem absoluut niet aankomen hoor.

Jouw definitie van pro klopt echt voor geen meter hoorals je een NK van een spelt hebt bv, gaan alleen de beste naar het WK, terwijl diegene op de 2de plaats ook pro zijn, en in dat WK krijgen enkel de top 3 een geldprijs bij de meeste game-WKs :confused:

Van wie zouden de clears komen als ze fuseren -_-

Ik vindt het gewoon raar dat je zo snel al een ex-stamgenoot aanvalt.

Van de stam onder andere :rolleyes:
 

DeletedUser43993

Guest
nee wij stellen het recrute beleid van ASTRA ter prake.
omdat deze 'top' stam gewoon de grootste noob van W16 (djonni boy) binnenhaald als Een aanwinst voor de stam.
een speler die er alles, maar dan ook alles voor over heeft om z'n eigen hachie te redden.
nu denk ik persoonlijk dat ASTRA dit uit puur taktische overwegingen heeft gedaan en hem binnen 4 maanden net zo hard weer laat vallen, maar dat is iets wat dan ter sprake mag komen.
momenteel pochen ze wel met deze NOOB aanwinst, die gewoon niks anders doet dan zijn maten verraden.
maar dat zal dan wel het hoofdbeleid van ASTRA zijn.
ZOEK SPELERS DIE HUN HUIDIGE STAM WILLEN NAAIEN.

Ollie je komt weer praten over dingen waar je helemaal geen inzicht in heb... Ga nou eerst is nadenken en goed onderzoek doen voordat je met zo'n reactie komt. Het joinen van Djonni Boy heeft een reden, maar geen van de door jou verzonnen scenario's slaat ergens op.

Mijn advies ga gewoon lekker tribal wars spelen.
 

DeletedUser31589

Guest
En die reden is? (puur uit interesse, ik ga me niet in discussie mengen ^^)
 

DeletedUser35742

Guest
Jouw definitie van pro klopt echt voor geen meter hoorals je een NK van een spelt hebt bv, gaan alleen de beste naar het WK, terwijl diegene op de 2de plaats ook pro zijn, en in dat WK krijgen enkel de top 3 een geldprijs bij de meeste game-WKs :confused:



Van de stam onder andere :rolleyes:

Precies wat ik zeg dus, pro zijn kan in iets waar geld mee te verdienen is. Zoals je zelf ook zegt. Thanks.

Overigens nu de W16 oelewappers toch gezellig aan het posten zijn: ik moet zeggen dat er een pijnlijk duidelijke tweedeling is tussen de leuke mensen op W16 en diegenen die menen dat ze in elke post even een belediging moeten verstoppen en die in feite niks anders doen dan spammen.
 

DeletedUser

Guest
Jij geeft in elke post een steekje, maar wacht ffe ik ga es enekle leuke quotes op een van jouw reactis op w5 forum postten.

En spelers die kunnen meedoen aan een WK, het beste team van een land zijn imo OOK pro hoor hokusje, alleen niet de beste, wel pro, vandaar slaat jouw definitie op niks :eek:
 

DeletedUser

Guest
Laat mij hier lekker buiten!

Mijn actie had niets te maken met backstabben, had louter en alleen te maken met de co speler die daar terecht is gekomen. 100% rancune daartegen! Als die op een ander account had gezeten had ik dat wel aangevallen!

Ehhm Beau, eerst kwamen jou aanvallen, en daarna kwam 'die nieuwe co' pas op het account. Dus wat je hier zegt slaat nergens op.
 

DeletedUser43993

Guest
Precies wat ik zeg dus, pro zijn kan in iets waar geld mee te verdienen is. Zoals je zelf ook zegt. Thanks.

Overigens nu de W16 oelewappers toch gezellig aan het posten zijn: ik moet zeggen dat er een pijnlijk duidelijke tweedeling is tussen de leuke mensen op W16 en diegenen die menen dat ze in elke post even een belediging moeten verstoppen en die in feite niks anders doen dan spammen.

Ik ga ervan uit dat je mij hier ook mee bedoelt en zo niet dan toch mijn stamgenoten. Wil jij alsjeblieft stoppen met posten in dit topic, aangezien jij een speler ben die hier niks mee te maken heeft. En toch al een aanzienlijk aantal weinig toevoegende posts heb gedaan.

Bijvoorbaad dank,

Sjeff
 

DeletedUser

Guest
Er bestaat niet zo iets als 'pro' zijn in TW. 'Pro' zijn in iets betekent dat je er van kunt leven. Er valt als speler zijnde geen geld te verdienen aan TW, dus zijn er geen 'pro's' in TW.

En dan nog ben ik er absoluut geen voorbeeld van.

Sterke reactie trouwens, zag hem absoluut niet aankomen hoor.

Bij deze moet ik je wél helemaal gelijk geven :D
Ik wil best als co spelen aan de kant van HRS. Ik beheers alles beter dan iedereen, ik hoor het graag :)

Misplaatste arrogantie :)


frank, je slaat de spijker op z'n kop!

Want jij kent mij inderdaad, net zo goed als Frank mij ook kent?:confused:

Ik heb genoeg kennis om zeker te weten dat er spelers zijn die een stuk beter zijn dan jij ;)

Je hoeft je echt niet te kennen daarvoor hoor.
 

DeletedUser27950

Guest
Ehhm Beau, eerst kwamen jou aanvallen, en daarna kwam 'die nieuwe co' pas op het account. Dus wat je hier zegt slaat nergens op.

Ik neem maar de moeite hier op te reageren... Mijn eerste initiele aanval was op Squarepants, aangezien die daar in eerste instantie naar toe zou gaan, vervolgens de bevestiging dat die op krovi zou komen en dat was het moment van de aanvallen... En of die er dan al zat, het zal mij een zorg zijn. Hij heeft er enige hinder van gehad. En ja je kan nou zeggen dat dat onzin is wat je hebt alles laten lopen of alles opgevangen. Ook prima, ik heb er mijn gram mee gehaald.

Baal tot op de dag van vandaag dat ik helaas niet meer mogelijkheden heb om hem nog meer het leven ingame zuur te maken. Geloof me, als ik je buur was had je je veel drukker moeten maken om timingen en edelpogingen...
 

DeletedUser

Guest
Ach Beau, de enige reden dat ij van account veranderde, was dat hij niet akkoord was met JOUW acties. En je kon je laten gelden, maar je hield er jammer genoeg iets te veel accs op na en hebt daar de gevolgen van moeten dragen :(
 

DeletedUser

Guest
Overigens nu de W16 oelewappers toch gezellig aan het posten zijn: ik moet zeggen dat er een pijnlijk duidelijke tweedeling is tussen de leuke mensen op W16 en diegenen die menen dat ze in elke post even een belediging moeten verstoppen en die in feite niks anders doen dan spammen.

Sjeff relaxt hij bedoelt zichzelf, zie dik gedrukt.
Duidelijk een belediging verstoppen als je het mij vraagt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hokuz speelt ook op w18, en heeft daar al evenveel succes met zijn posts als hier :D
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ga ervan uit dat je mij hier ook mee bedoelt en zo niet dan toch mijn stamgenoten. Wil jij alsjeblieft stoppen met posten in dit topic, aangezien jij een speler ben die hier niks mee te maken heeft. En toch al een aanzienlijk aantal weinig toevoegende posts heb gedaan.

Bijvoorbaad dank,

Sjeff

Ik bedoel jou helemaal niet. Ik heb niks met het conflict te maken, dat klopt. Maar als zodra ik wat zeg er altijd wel een malloot klaarstaat met zn beledigingen, wil ik daar wel op reageren. Ik kan dat doorgaans zelfs op een normale manier. Wie ik bedoel kun je waarschijnlijk zelf wel bedenken.

Hokuz speelt ook op w18, en heeft daar al evenveel succes met zijn posts als hier

Ik post amper op W18, vind die wereld nog niet interessant genoeg. Maar bedankt voor -alweer- een steek onder water in een enkele post. Je maakt m'n punt nog duidelijker.

En spelers die kunnen meedoen aan een WK, het beste team van een land zijn imo OOK pro hoor hokusje, alleen niet de beste, wel pro, vandaar slaat jouw definitie op niks

Vind jij, blijkbaar. Goed zijn kan, whatever. Maar je mist het punt ook daar weer.
 

DeletedUser

Guest
nee wij stellen het recrute beleid van ASTRA ter prake.
omdat deze 'top' stam gewoon de grootste noob van W16 (djonni boy) binnenhaald als Een aanwinst voor de stam.
een speler die er alles, maar dan ook alles voor over heeft om z'n eigen hachie te redden.
nu denk ik persoonlijk dat ASTRA dit uit puur taktische overwegingen heeft gedaan en hem binnen 4 maanden net zo hard weer laat vallen, maar dat is iets wat dan ter sprake mag komen.
momenteel pochen ze wel met deze NOOB aanwinst, die gewoon niks anders doet dan zijn maten verraden.
maar dat zal dan wel het hoofdbeleid van ASTRA zijn.
ZOEK SPELERS DIE HUN HUIDIGE STAM WILLEN NAAIEN.

En waarom is hij de grootste noob :rolleyes:
Dat zou ik wel eens willen weten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan