1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
Lieve dames en heren, ik denk niet dat het probleem ligt bij het P&P gedeelte van deze posts. Ik snap dat de Vitae leden hier in de bres springen voor de goede mensjes die deze post hebben gemaakt, aangezien ze zelf ook graag een nieuw topicje openen. Maar... ik geloof dat dit soort zaken op andere werelden meestal gewoon in de al bestaande topics gegooid en besproken wat in mijn ogen ook gewoon werkt om je P&P te voeren. Kunnen we dat ook hier niet gewoon doen? Elke keer een nieuw topic openen vind ik irritant :(
 
Reactiescore
372
Dat er nieuwe topics geopend voor dit soort zaken geopend worden is veel beter, dus daarover moet je niet zeiken. Anders zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer in de top/floptopics. Je moet rationeel blijven hé, en niet klagen omdat jij van mening bent dat het irritant is.
 
Reactiescore
57
Zou een mod de onzin van afgelopen 1,5 pagina willen verwijderen? Bvd
 

DeletedUser68252

Guest
Lieve dames en heren, ik denk niet dat het probleem ligt bij het P&P gedeelte van deze posts. Ik snap dat de Vitae leden hier in de bres springen voor de goede mensjes die deze post hebben gemaakt, aangezien ze zelf ook graag een nieuw topicje openen. Maar... ik geloof dat dit soort zaken op andere werelden meestal gewoon in de al bestaande topics gegooid en besproken wat in mijn ogen ook gewoon werkt om je P&P te voeren. Kunnen we dat ook hier niet gewoon doen? Elke keer een nieuw topic openen vind ik irritant :(

Wij hebben als Vitae zijnde ook hun manier van handelen afgekeurd met betrekking tot het negeren van een Nap. Waar springen wij voor ze in de bres?
 

DeletedUser13688

Guest
I dont care about spelling op een spelletjes forum als deze. Ik typ zonder na te denken over bepaalde woorden, ga men posts echt niet teruglezen op spellings / grammatica fouten en dergelijke. :D

Ja, maar jij bent voor het grootste deel het gezicht van je stam op de forums :( Je post altijd met "geleerde" woorden en dergelijke, maar maakt tegelijkertijd zoveel van die kleine foutjes :boer::boer:
 

DeletedUser70757

Guest
Ja, maar jij bent voor het grootste deel het gezicht van je stam op de forums :( Je post altijd met "geleerde" woorden en dergelijke, maar maakt tegelijkertijd zoveel van die kleine foutjes :boer::boer:

Ja, erg relevant dit...
 

DeletedUser13688

Guest
Ja, erg relevant dit...

Liptonia zijn reactie is op eenzelfde wijze irrelevant, en ik zal demonstreren hoe (begrijpend lezen - ik heb hier vaak op gewezen, maar mensen lijken het te negeren).

Ik snap dat de Vitae leden hier in de bres springen voor de goede mensjes die deze post hebben gemaakt, aangezien ze zelf ook graag een nieuw topicje openen.

Dit gedeelte is waar Liptonia dus op reageert, met de reactie:

Wij hebben als Vitae zijnde ook hun manier van handelen afgekeurd met betrekking tot het negeren van een Nap. Waar springen wij voor ze in de bres?

De vraag "[w]aar springen wij voor ze in de bres?" is dus simpelweg al beantwoord in de eerdere opmerking van nilpheria, dat Vitae leden hierop reageren voornamelijk omdat Vitae zelf ook al meerdere topics heeft geopend om hun P&P in te doen, ipv dit te doen in bv. top/flopstammen topic, waarvan nilpheria zegt dat het misschien een beter idee is om dit soort topics tot die thread te beperken.

Ofwel, als je mij gaat verwijzen dat mijn opmerking geen relevantie heeft moet je tevens Liptonia erop wijzen dat zijn opmerking geen relevantie heeft aangezien de vraag die hij stelt om zichzelf en zijn stam te 'verdedigen' (op één of andere manier) simpelweg al gegeven is in de opmerking waar hij op reageert.

Begrijpend lezen mensen.
 

DeletedUser70757

Guest
Liptonia zijn reactie is op eenzelfde wijze irrelevant, en ik zal demonstreren hoe (begrijpend lezen - ik heb hier vaak op gewezen, maar mensen lijken het te negeren).



Dit gedeelte is waar Liptonia dus op reageert, met de reactie:



De vraag "[w]aar springen wij voor ze in de bres?" is dus simpelweg al beantwoord in de eerdere opmerking van nilpheria, dat Vitae leden hierop reageren voornamelijk omdat Vitae zelf ook al meerdere topics heeft geopend om hun P&P in te doen, ipv dit te doen in bv. top/flopstammen topic, waarvan nilpheria zegt dat het misschien een beter idee is om dit soort topics tot die thread te beperken.

Ofwel, als je mij gaat verwijzen dat mijn opmerking geen relevantie heeft moet je tevens Liptonia erop wijzen dat zijn opmerking geen relevantie heeft aangezien de vraag die hij stelt om zichzelf en zijn stam te 'verdedigen' (op één of andere manier) simpelweg al gegeven is in de opmerking waar hij op reageert.

Begrijpend lezen mensen.

:eek: Wat een overbodige post.

Het ging me alleen om het feit dat je zit te muggenziften over spellingfouten, wat natuurlijk totaal irrelevant is aan het onderwerp en de discussies van/in dit topic. Ik zie Liptonia dat niet doen.


Zoals deze en je volgende reactie:

Ja, maar jij bent voor het grootste deel het gezicht van je stam op de forums :( Je post altijd met "geleerde" woorden en dergelijke, maar maakt tegelijkertijd zoveel van die kleine foutjes :boer::boer:

:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jouw post is ook irrelevant aan het onderwerp, net als deze post en elke inhoudelijke reactie op deze post... ad infinitum!
 

DeletedUser13688

Guest
:eek: Wat een overbodige post.

Het ging me alleen om het feit dat je zit te muggenziften over spellingfouten, wat natuurlijk totaal irrelevant is aan het onderwerp en de discussies van/in dit topic. Ik zie Liptonia dat niet doen.



Zoals deze en je volgende reactie:



:eek:

Maar jouw reactie op mijn overbodige posts zijn natuurlijk nèt zo overbodig. Daarnaast heb je dus niet begrepen wat ik geschreven had, want anders zou je die laatste opmerking juist niet maken: zoals ik al aangaf, mijn reactie was (uiteraard) een beetje overbodig, echter, de opmerking waarop die reactie kwam is in zichzelf ook overbodig, aangezien het een zinloze opmerking was met een vraag die al beantwoord was in de reactie waarop die reactie met vraag gesteld werd.

Als we dan toch allemaal afdwalen moet je niet op één aspect zeiken puur omdat het corrigeren van taal je toevallig niet aanstaat.

Ik weet dat 't overbodig is/kan zijn dat ik zoiets post, maar tegelijkertijd is de opmerking gevuld met juiste informatie en argumentatie :eek:. Wanneer een andere post ook eigenlijk niet relevant is aan het daadwerkelijke onderwerp (de stabs van Wind spelers) dan kan dat toch ook op gelijke irrelevante waarde worden geschat? Want wat ik nu opmerk is puur het subjectieve uitkiezen van de posts die je prima vindt en de posts die je niet prima vindt. Op zich is dat geen probleem, maar met een dusdanig sterk statement als dat mijn post niet relevant is moet er natuurlijk wel naar de context gekeken worden; irrelevantie in navolging van andere irrelevante dingen maakt het natuurlijk een subdivisie in discussies die zich plaatsvinden binnen deze thread. Ofwel alle irrelevante posts mogen er uit (inclusief die van jou), of we moeten accepteren dat iedereen hier z'n zegje kan doen.
 
Reactiescore
3.586
Niet Jannes stabben :mad:

Ik ben niet gestabt geweest ik meld echter alleen maar 3 stabs van Wind omdat ze deze goedkeuren.

Too much information, ill pass and support my leaders!

DJF en Nolletje hebben samen 3 stabs gedaan, leiding wind gaf 2 stabs toe maar deden aan geen van beide stabs iets.
Hun antwoord is 'iedereen verdient een 2de kans'
DJF zit echter al aan zijn 2de dus eigenlijk klopt ook dit niet.

Wij |WAO| worden ook beschuldigd van stabben door leiding wind terwijl wij 0 regels of afspraken gebroken hebben echter kan je wel zeggen dat wij in sommige zaken niet netjes gehandeld hebben maar dit was dus een aanleiding van bovenstaande actie's van Wind.

Kort genoeg? :)
 
Bovenaan