1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
57
Wat voor rottopicjes zijn dit toch, hoop dat er in de toekomst wat minder stabgeween komt hier.

Op zich eens, de inhoudelijke stabs zijn eigenlijk alleen interessant voor de mensen die met de betreffende spelers te maken hebben. De spanningen tussen WAO en Wind die er aan zitten te komen lijken mij echter wel AF waardig.
 

DeletedUser

Guest
Ambrose & co: die hier komen zagen over de inhoud van deze topic's.. Kunnen jullie aub gewoon je bek houden..
Het AF is er speciaal voor deze topic's & andere zaken die gebeuren in W42.

De tittels van deze topic's zijn altijd al zeer duidelijk geweest & nu weer.
Voor je deze opent weet je perfect welk leesvoer je kan verwachten, dus vind je het niet interessant ROT DAN OP!
 
Reactiescore
3.584
Jannes lees topic eens terug.

Ik wil namens mijn acc verklaren dat wij niet voor de stabs waren, niet voor de stabs zijn en ook nooit zullen zijn. Intern hebben we samen met nog een aantal onze beklag gedaan over de praktijken. Deze praktijken zijn dus zeer zeker niet geheel op het conto van Wind te zetten, maar zoals Jannes al zei een aantal personen. Ik hoop voor deze mensen dat ze ervan leren.

Doelde je hier op?
Ik waardeer dat jullie beklag hebben gedaan maar als jullie leiding daar evenveel mee gaat doen als mijn beklag gaat er dus niets veranderen.
Ik wil niet dat DJF en Nolletje gekickt worden zodat jullie van mijn gezaag af zijn maar omdat jullie vinden dat zei dit verdienen.
Maar zoals ik zei, ik zal even afwachten wat er uit zal komen als er maar iets uitkomt ben benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de algemene propaganda tendens hier eigenlijk vrij eentonig. Deze stam heeft gestabt, deze speler heeft gestabt, dan weer een andere stam, dan weer een andere speler. De wereld is nu toch al ver genoeg gevorderd om spelers en stammen te bespreken op IG kwaliteiten en prestaties door tactische beslissingen aan de kaak te stellen en kritiek te geven op het beleid van de vijandelijke stam, en dat eens niet op vlak van 'netheid' of 'correctheid', maar puur op strategisch vlak. Dat spelers gestabt worden gebeurt elke wereld zo vele malen en niemand lijkt in te zien dat dit vaak ook de schuld is van de gestabte doordat hij de kans op verraad niet inrekende in zijn plannen. Wat ook fijn zou zijn, is eens positieve propaganda, in plaats van telkens het aanvallende negatieve. Ophemeling van je eigen stam kan misschien wat arrogant over komen, maar ik denk niet dat bijvoorbeeld Vitae daar ook maar enigszins mee in zit. Het voeren van negatieve propaganda op dagelijkse basis zorgt immers ook voor een arrogante reputatie en ik vind het eerlijk gezegd niet eens leuk om te lezen.

Maar ik rot wel op, Joren ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja maar dat is jou mening, er zijn genoeg mensen die dit wel interessant vinden, daarbij is er nog geen enkele deftige oorlog geweest op W42. Het klopt dat er wel veel mogelijkheden voor de deur staan qua oorlogen. Maar wat hebben we gehad : Een aanval van CaNo, Een aanval van Rush & Aanvallen tussen Space & Fratre.

Alle 3 aanvallen met weinig betekenis al zijn deze wel besproken in het Rapportjes topic. De echte P&P moet nog op gang komen, maar daar zullen we nog een week of 2-3 op moeten wachten.
 

DeletedUser

Guest
Dat sommige mensen dit interessant vinden, dat zal best, maar elke dag hetzelfde begint ook wel te vervelen op den duur, niet? Ik kijk uit naar de P&P van binnen 2 à 3 weken dan :)
 

DeletedUser

Guest
Mike verdient dat gewoon, ik plaatste gewoon één post waarin ik mijn teleurstelling uitte :(
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon elke keer hetzelfde, de spelers die klagen doen 90% van de gevallen zelf geen moeite om sterke & deftige P&P de plaatsen. Enigste wat er gebeurd is spammers die hier wat komen klagen, daar heb ik het mee gehad ja, lees het dan niet hé.

Je gaat bij de krant toch ook niet zagen dat er artikels in staan die je niet interessant vind. Lees een andere krant, koop geen krant of lees stukken.
 

DeletedUser73082

Guest
Al valt een forum nou niet echt te vergelijken met een forum ;)
 
Reactiescore
372
Ik moet toegeven dat dit ook niet mijn favoriete onderwerpen zijn qua propaganda. Het is heel anders dan W39, waar ik het persoonlijk een stuk interessanter vond. Je kan dit soort propaganda echter zien als een soort noodzakelijk kwaad, want dit soort zaken moeten natuurlijk wel openbaar gemaakt worden, het is niet de bedoeling dat ze in de doofpot gestopt worden. Daarom vind ik erover klagen nogal ongepast... Dus ik sluit me aan bij wat anderen zeggen, als het je niet aanstaat, lees het dan niet. Het is namelijk wel van redelijk belang voor de wereld op zich.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet meteen elk stabgeval aan te klagen in een nieuw topic, als je slim bent dan houd je het achter de hand om het te gebruiken in de verdediging waardoor je meteen al een groot deel van de geloofwaardigheid van de stam waarmee je in discussie bent, onderuit haalt. Maargoed, ik vind dat de propandisten ook rekening moeten houden met de wensen van de lezer, want daar dient dit forum natuurlijk ook deels voor. Dat ik niet de enige ben die genoeg heeft van het stabgeween lijkt me wel duidelijk, maar ik laat jullie rustig verder doen, terwijl ik de vingers kruis met hoop op betere propaganda-onderwerpen. Ik ga als MB'er ook geen propaganda voeren, omdat ik dat wat nutteloos vind, maar ik lees wel graag mee, net als vele andere w42spelers die zich niet in een van de topstammen bevinden.
 
Reactiescore
372
Kijk, ik kan hier wel over mezelf gaan praten en dergelijke, maar men weet al dat ik fantastisch ben. Dus dat zou erg herhalend en bovendien afgezaagd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Afgezaagder dan dit kan in elk geval niet :p
Bedoelde ook meer positieve propaganda van stammen; een succesvolle aanval, verdediging of algemeen beleid ten op zichte van andere stammen dan. Variatie is eigenlijk het voornaamste :)
 
Reactiescore
3.584
Ik ben het met jullie beschermer eens wie dit niet wilt lezen slaagt dit gewoon over.
Oorlogen zijn er nog niet echt dus deze topic's blijven op zich wachten in de tussentijd houden deze topic's ons wel bezig.
 
Reactiescore
1.367
Moet het niet stabje van papier zijn? Anders rijmt het niet...

Maare, jannes wie heeft nou wie gestabbed?
 
Bovenaan