1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser73657

Guest
Mooie duideiljk post Jannes!

Jammer genoeg kunnen we niet veel anders dan gewoon toegeven dat DJF & Nolletje hier gewoon fout zaten en inderdaad gestabbed hebben.


Ik wil namens mijn acc verklaren dat wij niet voor de stabs waren, niet voor de stabs zijn en ook nooit zullen zijn. Intern hebben we samen met nog een aantal onze beklag gedaan over de praktijken. Deze praktijken zijn dus zeer zeker niet geheel op het conto van Wind te zetten, maar zoals Jannes al zei een aantal personen. Ik hoop voor deze mensen dat ze ervan leren.

Hier sluit ik mij dan ook bij aan :cool:
 

DeletedUser71618

Guest
Maar hoe krijgen die gekke liptonia en magister dinges het toch telkens voor elkaar het over Vitae en Rush te hebben :eek:
 
Reactiescore
7.944
keep-calm-and-stab-stab-stab.png
 

DeletedUser

Guest
Ja dat zijn toch harde bewijzen naar beide kanten toe, wat mij vooral opvalt is dat er hier over 2de kansen gesproken word door de Wind leiding, maar je maar aan 1 partij een 2de kans kan aanbieden. Als er een stab gebeurd & ontdekt word, moet je gaan kijken hoe je dit kan oplossen. Er zijn heel veel optie, maar wat jullie nu doen klopt totaal niet, jullie zeggen eigenlijk dat alles gewoon verder kan gaan zonder enige consequentie.

Bij de eerste stab van DJF naar zijn MB toe, geef je DJF een 2de kans, maar zijn mb niet, verdient deze dan geen 2de kans ? Is het voor hem maar gewoon neer leggen bij de feiten ? Gaan jullie hem helpen terug een dorp op te bouwen op deze wereld, of op een andere wereld ?

Bij stab 2 van DJF, of jullie dit nu een stab vinden of niet. Dat maakt eigenlijk weinig uit, er is afgesproken dat er 1 dorp zou worden afgegeven, dit kan nog steeds.. Dus zet de situatie recht en geef Amen het dorp waar hij recht op heeft.. Dan is deze zaak ook meteen opgelost.

En wat Nolleke betreft, het is altijd een lastige situatie om een stab achteraf te ontdekken, daar je natuurlijk niet een account wilt verliezen. Hier een 2de kans geven zou ik eventueel nog kunnen verstaan, al ligt het er wel duidelijk zwart op wit op dat het een stab is geweest. Dus ook hier zouden er maatregelen mogen getroffen worden. Op welke manier laat ik aan jullie over er zijn er genoeg.


En wat Jannes betreft, als er een NAP loopt vind ik het persoonlijk zeer achterbaks om indirect je nap te laten aanvallen.
Je hebt een samenwerking voor iets, je gaat elkaar niet aanvallen zodat je meer kracht samen hebt tegen een gezamelijke vijand.
Dat je indirect je nap probeert te verzwakken dan klopt niet, dan had je evengoed geen NAP kunnen aangaan.

En vooral Bijstand ? voorwa ? Kun ouwe stront ni opkuise?! Deze legende zegt het schoon, beetje zielig om andere spelers te pushen mensen aan te vallen ipv het zelf te doen.
 
Reactiescore
3.586
Het was al weken duidelijk dat de NAP tijdelijk was tot we elkaar te hard in de weg lagen beide wisten al zeer lang dat een oorlog niet te vermijden was ik krijg zoveel info en bewijzen van spelers en pm's van wind spelers waarin stond dat ze ons gewoon gingen insluiten en dan ons de de oorlog gingen verklaren waarmee ik wil zeggen dat het geen liefdevolle NAP was enkel maar uitstel op executie.

Geloof mij als ik zeg dat ik het ook niet netjes vind van mijzelf maar ze hebben wel hard met onze voeten gespeeld en mijn sympathie voor hun was er niet meer en terecht ik had daar mijn redenen voor wat in mijn post staat gaat enkel over de 3stabs ik heb het niet over onderlinge relletjes met elkaar.
De aller eerste PM's die 3 spelers van mijn stam kregen waren van een wind lid, waren 3 dreigementen dat wij ergens anders moesten gaan edelen omdat wij in de weg liggen/gingen liggen anders ging hij ervoor zorgen dat de NAP beëindigd ging worden met de nadruk ons te chanteren omdat hij dacht dat wij bang waren van wind omdat hun zo groot waren en wij zo klein.

Dat was onze eerste confrontatie met een lid niet de leiding.
Zo liefdevol is onze NAP altijd geweest.

En alsnog heb ik geen afspraken niet nageleefd want ik heb niemand aangevallen via eender welk account.

Die pm met die speler waarin ik dit vraag was dan ook weer naar aanleiding dat Nolletje gewoon vlak achter en tegen een speler van ons begon te jumpen.
En geloof mij backstabbers willen wij daar niet!
Als wind beweerd dat wij een samenwerking hadden hielden ze 0,0 rekening met ons.

En zelf aanvallen ging niet aangezien wij NAP hadden, dit was mijn verdediging betreft die PM!
 

DeletedUser13688

Guest
Dus, nog meer stabberoonies.

Interessante wereld zo. Grappig hoe ik veel mensen heb zien zeggen dat ik een slecht beleid heb...
 

DeletedUser71618

Guest
Dus, nog meer stabberoonies.

Interessante wereld zo. Grappig hoe ik veel mensen heb zien zeggen dat ik een slecht beleid heb...

Je stam doet wat dit betreft inderdaad onder voor de rest, dus you know what to do :p
 
Reactiescore
57
Ga ik dit allemaal lezen? Nah. Zoveelste keer dat magere subtoppers elkaar maar een beetje stabben voor weet ik veel welk doeleinde, lekker interessant allemaal.

Magere subtoppertjes? Arrogante kneus.

Wind, lekker discutabele stam. Van die DJ Fluke weten we als sinds het begin van de wereld dat het een idioot is. Primaaaa dat die NAP afloopt.
 
Reactiescore
3.586
Vind jij het topspelers dan?

Casimodo zit in WAO en verdedigt dus zijn stam want in die post waarop hij reageerde word ook WAO aangevallen denk ik?
Of ik interpreteer net zoals Casimodo die post verkeerd.







Verder heb ik nog een vraag aan de leden in wind.
Iedereen inclusief jullie leiding is het erover eens dat het stabs zijn.
Aangezien jullie leiding te kennen heeft gegeven hier niets aan te gaan doen is mijn vraag wat gaan de leden in wind hieraan doen?
Eisen zij de kicks van DJF en Nolletje, verlaten zij deze stam of doen zij hier niets aan?

Of wat is de bedoeling nu, zou fijn zijn als ik hier antwoord op zou krijgen anders kom ik wel persoonlijk iedereen in PM contacteren hierover want niets doen lijkt mij niet de juiste ingesteldheid.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Casimodo zit in WAO en verdedigt dus zijn stam want in die post waarop hij reageerde word ook WAO aangevallen denk ik?
Of ik interpreteer net zoals Casimodo die post verkeerd.

Verder heb ik nog een vraag aan de leden in wind.
Iedereen inclusief jullie leiding is het erover eens dat het stabs zijn.
Aangezien jullie leiding te kennen heeft gegeven hier niets aan te gaan doen is mijn vraag wat gaan de leden in wind hieraan doen?
Eisen zij de kicks van DJF en Nolletje, verlaten zij deze stam of doen zij hier niets aan?

Of wat is de bedoeling nu, zou fijn zijn als ik hier antwoord op zou krijgen anders kom ik wel persoonlijk iedereen in PM contacteren hierover want niets doen lijkt mij niet de juiste ingesteldheid.

En als je geen antwoord krijgt, ga je dan weer een nieuw topic openen? :D
 

DeletedUser

Guest
Geen antwoord lijkt mij een duidelijk antwoord voor deze vraag ;)
 

DeletedUser13688

Guest
Geen antwoord lijkt mij een bevestiging dat ondanks dat men dan weet dat er iets goed fout zit, maar dat blijkbaar er teveel angst is dat men te klein wordt, teveel punten verliest, &c. als men stabbers eruit gooit.
 
Reactiescore
3.586
En als je geen antwoord krijgt, ga je dan weer een nieuw topic openen? :D

Denk niet dat iemand mij ingame durft negeren :mad:


Maar er zijn veel spelers in wind die vinden dat de leiding fout is en dat het backstabs zijn maar hier niets aan doen komt over alsof ze hun ogen en oren dichthouden en dit gewoon negeren.

Ik weet natuurlijk niet wat ze in hun stam of chats aan het bespreken zijn dus daarom wil ik wel even geduld op brengen om op een resultaat te wachten.
 
Reactiescore
3.586
Geen antwoord lijkt mij een bevestiging dat ondanks dat men dan weet dat er iets goed fout zit, maar dat blijkbaar er teveel angst is dat men te klein wordt, teveel punten verliest, &c. als men stabbers eruit gooit.

Dat hun leiding teveel angst heeft weet ik al daarom dat ze DJF en Nolletje niet kicken hun eigen acc (axfire) zou er namelijk zeer zwak door komen te staan.

Ik doelde eerder wat de leden hierop gaan doen deze kunnen makkelijk een nieuwe stam oprichten de leiding dwingen dit recht te zetten d.m.v kicks of naar een andere stam gaan.
Genoeg optie's maar blijven en niks doen lijkt mij fout.
 

DeletedUser

Guest
Lol... is Vitae eens rustig komt er wel weer een andere stam met een topic hoor XD dat idee van mij destijds om hier 1 groot centraal topic voor te maken is zo slecht nog niet.
 
Reactiescore
3.586
Lol... is Vitae eens rustig komt er wel weer een andere stam met een topic hoor XD dat idee van mij destijds om hier 1 groot centraal topic voor te maken is zo slecht nog niet.

Het nadeel is dat iedereen graag zijn eigen topic en titel heeft omdat dit toch altijd anders overkomt.
Maar opzich zou dat wel een idee zijn waarover na te denken valt.
 
Reactiescore
57
Dat hun leiding teveel angst heeft weet ik al daarom dat ze DJF en Nolletje niet kicken hun eigen acc (axfire) zou er namelijk zeer zwak door komen te staan.

Ik doelde eerder wat de leden hierop gaan doen deze kunnen makkelijk een nieuwe stam oprichten de leiding dwingen dit recht te zetten d.m.v kicks of naar een andere stam gaan.
Genoeg optie's maar blijven en niks doen lijkt mij fout.

Kijk Jannes dit is een interessant punt. Stel dat Wind een stuk groter was geweest, meer dominantie, meer leden etc. Zouden ze dan de spelers na bewezen stabs nog steeds in de stam hebben gelaten? Ik denk van niet, misschien is zelfs Wind zelf het daar nog mee eens.

Maar daaruit valt te concluderen dat deze stabbertjes nog in Wind zitten vanwege 'angst' (gebrek aan dominantie) voor hun omgeving. En wie heeft er nou het meest last van die gevaarlijk wordende omgeving bij het wegvallen van de mafkeesjes? Juist, mister Axfire. Degene die op persoonlijke titel zegt dat hij elke stabber zes kansen wilt geven en toevallig leiding/leider is van Wind. Genoeg reden voor mij om Axfire te verdenken van lafheid.
 

DeletedUser

Guest
Wat voor rottopicjes zijn dit toch, hoop dat er in de toekomst wat minder stabgeween komt hier.
 

DeletedUser69389

Guest
Casimodo zit in WAO en verdedigt dus zijn stam want in die post waarop hij reageerde word ook WAO aangevallen denk ik?
Of ik interpreteer net zoals Casimodo die post verkeerd.







Verder heb ik nog een vraag aan de leden in wind.
Iedereen inclusief jullie leiding is het erover eens dat het stabs zijn.
Aangezien jullie leiding te kennen heeft gegeven hier niets aan te gaan doen is mijn vraag wat gaan de leden in wind hieraan doen?
Eisen zij de kicks van DJF en Nolletje, verlaten zij deze stam of doen zij hier niets aan?

Of wat is de bedoeling nu, zou fijn zijn als ik hier antwoord op zou krijgen anders kom ik wel persoonlijk iedereen in PM contacteren hierover want niets doen lijkt mij niet de juiste ingesteldheid.

Jannes lees topic eens terug.
 
Bovenaan