1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
206
1) wij vonden die tweede actie van fluke geen stab, slecht afgesproken en niet volledig netjes geregeld ja, maar zeker niet meer dan WAO acties die hierboven staan

Hoe veel duidelijker kán ik iets afspreken..? Ben toch wel benieuwd dan.
In mijn opinie kan ik iets niet duidelijker afspreken als in een simpelweg concreet en duidelijk contract waar beiden accounts mee akkoord gaan.
De afhandeling was simpelweg bedroevend. Maar dit van zowel Flüke als vanuit de leiding; de houding van Aldo toen der tijd kan gewoonweg niet als 'stamleiding' zijnde.
Daarnaast laten jullie mij een dure prijs betalen voor een fout die door jullie gemaakt is.
In de PM sessie is te lezen dat Dj Flüke bevestigd West richting hun BG -mij is ooit verteld door Flüke dat jullie samenwerkten met WAO- WAO zou adelen. Mij lijkt het toch vrij duidelijk dat dit geen optie is dus een verschuiving in adelrichting moet komen. Nouja, ergens moest ik er wel mee lachen gezien het gewoon te sneu voor woorden is. Je moet het maar kunnen verzinnen :eek:
Vervolgens degene die buitenstaander van Wind is een dure prijs laten betalen voor deze zelfgemaakte fout vind ik simpelweg absurd.

Bij Flüke was het zeker bekend, dit dorp was eerste instantie van mij. Hier kreeg ik echter van twee accounts recaps op; de oude eigenaar en Baranfac. De oude eigenaar heb ik gedraft. De tweede keer kreeg ik mijn draft een ms of 10 vóór de btime. Na het annuleren en sturen zat er 10 seconde tussen. Baranfac kreeg het voor elkaar om na wel een hele seconde def aan te laten komen achter zijn adels; wat dus door een fout mij nog genoeg was ook.
Mijn andere dorp krijgt een trein (mijn adeldorp). Snel elders een adel kunnen maken om te draften (ik had enkel 3 offensieve dorpen toen) en de toestemming blijft hangen. We lopen enkele uren (max 4-5) opnieuw en raad eens? Je loopt dood op een muur van 20.
Dit maakt misschien nog even duidelijk waarom de extra frustratie er in zit.
Een vrij dure prijs als je zojuist twee-drie dorpen geadeld hebt en daardoor op een totaal van drie-vier dorpen staat. Flinke achterstand gegarandeerd!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
OK, wacht, Dragonfriend, dat DJF zijn excuses aanbiedt aan Jokersbrain zou voldoende moeten zijn om hem vrij te spreken van zijn dubbele stab? :eek:

Wat is dat voor bullshit PM die jij hier plaatst om Jokersbrain aan te vallen? En dat Jokersbrain 'kinderachtig is in jou ogen' zou moeten weerleggen dat er gestabt is, of...? Waar geef jij redenen om de stabs van je eigen leden door de ogen te zien? Je weerlegt niets en wijst slechts met het vingertje terug naar WAO, waar dat ook totaal niet netjes is om een MB van een NAP aan te vallen, echter als dat niet in de afspraken verwerkt is zou het officiëel geen probleem moeten zijn.

Laten we het wat back to the point halen: waar probeer jij überhaupt om de post van Jokersbrain te weerleggen? Dus overal wordt toegegeven dat er stabs gebeurd zijn?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil namens mijn acc verklaren dat wij niet voor de stabs waren, niet voor de stabs zijn en ook nooit zullen zijn. Intern hebben we samen met nog een aantal onze beklag gedaan over de praktijken. Deze praktijken zijn dus zeer zeker niet geheel op het conto van Wind te zetten, maar zoals Jannes al zei een aantal personen. Ik hoop voor deze mensen dat ze ervan leren.
 
Reactiescore
372
Laten we het wat back to the point halen: waar probeer jij überhaupt om de post van Jokersbrain te weerleggen? Dus overal wordt toegegeven dat er stabs gebeurd zijn?

Ja, maar dat is helemaal niet erg! Zolang diegene ervan leert verdient hij een tweede kans!
Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden en verder gaan :D
 

DeletedUser68252

Guest
Grappig dat er kritiek komt van Wind leden op de Rush! leiding, nu blijkt wel dat dit zeer onterecht is!. Als er bij ons iets mis is gelopen (tov Vitae), dan is daar net als bij Vitae zelf toen een duidelijk signaal/gevolg aan gegeven. Blijkbaar mogen de spelers in Wind van de leiding stabben!, en dat tot minstens 2x toe.

Hier klopt natuurlijk geen ene moer van. Jullie hebben altijd volgehouden dat het terecht was dat er met Vlemis werd aangevallen, dit is tot aan het bittere einde toe verdedigd door Nyade van Rush waar de bewijzen toch overduidelijk het tegendeel bewijzen, namelijk dat Rush daar gewoon een Nap heeft geschonden door indirect aan te vallen. Dat brengt me nog bij het volgende, Fexeris bevind zich momenteel nog altijd in Rush terwijl zijn timings toch duidelijk rieken naar bot gebruik, meerdere Rush leden al hebben toegegeven dat hij een bot heeft. Ik ben benieuwd wanneer daar de maatregelen tegen volgen, of ondersteunt Rush botgebruikers?

Verder wil ik nog op 1 gedeelte van het topic inhoudelijk in gaan, en dat is een stukje waarin Jokersbrain mensen aanspoort zijn Nap aan te vallen gedurende de nap. Door mensen aan te sporen jouw Nap aan te vallen val je indirect je eigen Nap aan, dit is tegen de regels van een Nap gezien een Nap inhoud dat je elkaar niet aanvalt. Daaruit kunnen we dus concluderen dat zowel Wind als WAO hier beide niet clean zijn, beide schuld dragen aan een immorele manier van spelen.
 
Reactiescore
1.015
Hier klopt natuurlijk geen ene moer van. Jullie hebben altijd volgehouden dat het terecht was dat er met Vlemis werd aangevallen, dit is tot aan het bittere einde toe verdedigd door Nyade van Rush waar de bewijzen toch overduidelijk het tegendeel bewijzen, namelijk dat Rush daar gewoon een Nap heeft geschonden door indirect aan te vallen. Dat brengt me nog bij het volgende, Fexeris bevind zich momenteel nog altijd in Rush terwijl zijn timings toch duidelijk rieken naar bot gebruik, meerdere Rush leden al hebben toegegeven dat hij een bot heeft. Ik ben benieuwd wanneer daar de maatregelen tegen volgen, of ondersteunt Rush botgebruikers?

Verder wil ik nog op 1 gedeelte van het topic inhoudelijk in gaan, en dat is een stukje waarin Jokersbrain mensen aanspoort zijn Nap aan te vallen gedurende de nap. Door mensen aan te sporen jouw Nap aan te vallen val je indirect je eigen Nap aan, dit is tegen de regels van een Nap gezien een Nap inhoud dat je elkaar niet aanvalt. Daaruit kunnen we dus concluderen dat zowel Wind als WAO hier beide niet clean zijn, beide schuld dragen aan een immorele manier van spelen.

Eerst zeg je jullie en dan zeg je Nyade, je spreekt jezelf hier compleet tegen. Als dat zo was had ik niet persoonlijk de vv terug bij mij laten komen en een printscreen gestuurd. Maw dit argument klopt voor geen meter ;). Weten zelf ook wel wat de situatie omtrent Fexeris is en dat er gebot is. Echter was dat niet door de spelers van Fexeris zelf en als het je kan sussen, de spelers van toen zijn er nu niet meer :)
 

DeletedUser68252

Guest
Eerst zeg je jullie en dan zeg je Nyade, je spreekt jezelf hier compleet tegen. Als dat zo was had ik niet persoonlijk de vv terug bij mij laten komen en een printscreen gestuurd. Maw dit argument klopt voor geen meter ;). Weten zelf ook wel wat de situatie omtrent Fexeris is en dat er gebot is. Echter was dat niet door de spelers van Fexeris zelf en als het je kan sussen, de spelers van toen zijn er nu niet meer :)

Ik spreek mezelf helemaal nergens tegen. Nyade is de woordvoerder hier op het algemeen forum van Rush, hij heeft Rush tot het bittere eind verdedigd waarmee hij dan ook de visie van het overgrote deel van Rush bekend heeft gemaakt. Jullie slaat in dit geval op Rush, waardoor mijn post volledig na te kijken valt gezien het gebaseerd is op rationele feiten. Zie het topic Rush de meest schijnheilige stam van W42 nog maar eens.

Er is al reeds aangegeven door enkele Rush spelers dat de spelers van Fexeris zelf hebben gevraagd aan de spelers om te komen helpen, dergelijke tools op het account te gebruiken. Ze hebben ermee ingestemd en zijn er dus medeplichtig aan. Dat Rush daar echter maling aan heeft en liever met bot gebruikers in een stam zit toont nog maar eens aan wat voor schijnheilige stam Rush is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Weet niet of je wel gelezen hebt? :eek:

Typisch dat je over lezen begint. Deze reactie toont namelijk aan dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Zoals ik al verwoorde zijn de spelers medeplichtig aan het botgebruik, gaat het bot gebruik ook voor hun op en spelen deze nog altijd in Rush.
 
Reactiescore
3.540
Verder wil ik nog op 1 gedeelte van het topic inhoudelijk in gaan, en dat is een stukje waarin Jokersbrain mensen aanspoort zijn Nap aan te vallen gedurende de nap. Door mensen aan te sporen jouw Nap aan te vallen val je indirect je eigen Nap aan, dit is tegen de regels van een Nap gezien een Nap inhoud dat je elkaar niet aanvalt. Daaruit kunnen we dus concluderen dat zowel Wind als WAO hier beide niet clean zijn, beide schuld dragen aan een immorele manier van spelen.

Ik heb een NAP afgesloten met hun wat inhoud dat IK en onze accounts geen aanvallen mogen sturen op hun dit hebben wij dan ook niet gedaan.
Dus wij houden ons aan het NAP gegeven.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik heb een NAP afgesloten met hun wat inhoud dat IK en onze accounts geen aanvallen mogen sturen op hun dit hebben wij dan ook niet gedaan.
Dus wij houden ons aan het NAP gegeven.

Zoals ik al verwoorde doet dit er niet toe. Bij een Nap spreek je af elkaar niet aan te vallen, als je dan andere spelers aanspoort tot het aanvallen van hun val je hun indirect aan, en schend je daarmee de afgesproken Nap.
 
Reactiescore
3.540
Zoals ik al verwoorde doet dit er niet toe. Bij een Nap spreek je af elkaar niet aan te vallen, als je dan andere spelers aanspoort tot het aanvallen van hun val je hun indirect aan, en schend je daarmee de afgesproken Nap.

Ik deel deze mening niet.
Je zegt Bij een Nap spreek je af elkaar niet aan te vallen
Nou ik val niemand aan op een ander acc of mijn acc.

Dan kan je ook zeggen dat je door een discussie op je NAP uw NAP ook aanvalt door middel met woorden.
 
Reactiescore
1.015
Ik spreek mezelf helemaal nergens tegen. Nyade is de woordvoerder hier op het algemeen forum van Rush, hij heeft Rush tot het bittere eind verdedigd waarmee hij dan ook de visie van het overgrote deel van Rush bekend heeft gemaakt. Jullie slaat in dit geval op Rush, waardoor mijn post volledig na te kijken valt gezien het gebaseerd is op rationele feiten. Zie het topic Rush de meest schijnheilige stam van W42 nog maar eens.

Er is al reeds aangegeven door enkele Rush spelers dat de spelers van Fexeris zelf hebben gevraagd aan de spelers om te komen helpen, dergelijke tools op het account te gebruiken. Ze hebben ermee ingestemd en zijn er dus medeplichtig aan. Dat Rush daar echter maling aan heeft en liever met bot gebruikers in een stam zit toont nog maar eens aan wat voor schijnheilige stam Rush is.

Er was nooit vooraf sprake dat de persoon die Fexeris liet timen ging botten. De 2 bespelers snapten het toen zelf niet goed. En voor het jullie argument: de periode waaruit dat vlemis incident dateert, kan je stellen dat Minato het enige leidend acc. was, met als bijgevolg dat je daarover wel tegen Nyade kan foeteren over hoe hij zich gedraagt op het AF, maar je kan niet zeggen dat hij representabel is voor de toenmalige actie, aangezien nogmaals, Minato het enige leidend acc. was. M.a.w. kan er dus nooit sprake zijn van jullie en Nyade in dezelfde zin met betrekking tot vlemis en Fexeris gebeurtenissen. Dat zou alleen correct zijn als er wat gebeurt sinds hij een meer prominente rol heeft
 
Reactiescore
1.015
Typisch dat je over lezen begint. Deze reactie toont namelijk aan dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Zoals ik al verwoorde zijn de spelers medeplichtig aan het botgebruik, gaat het bot gebruik ook voor hun op en spelen deze nog altijd in Rush.

Nogmaals: zowel de speler die toen Fexeris hielp als het team van Fexeris toen is weg.
 

DeletedUser68252

Guest
Er was nooit vooraf sprake dat de persoon die Fexeris liet timen ging botten. De 2 bespelers snapten het toen zelf niet goed. En voor het jullie argument: de periode waaruit dat vlemis incident dateert, kan je stellen dat Minato het enige leidend acc. was, met als bijgevolg dat je daarover wel tegen Nyade kan foeteren over hoe hij zich gedraagt op het AF, maar je kan niet zeggen dat hij representabel is voor de toenmalige actie, aangezien nogmaals, Minato het enige leidend acc. was. M.a.w. kan er dus nooit sprake zijn van jullie en Nyade in dezelfde zin met betrekking tot vlemis en Fexeris gebeurtenissen. Dat zou alleen correct zijn als er wat gebeurt sinds hij een meer prominente rol heeft

Nyade heeft altijd een prominente rol gespeeld voor Rush gezien hij hier vanaf het begin af aan dat Rush in opspraak kwam de woordvoerder van Rush is geweest. Hij heeft altijd het Rush beleid verwoord, het is dus wel representatief voor Rush. Als de leiding van Rush op dat moment een ander standpunt had, had zij Nyade tot halt moeten roepen, publiekelijk moeten duidelijk maken dat Rush het daar niet met zijn woordvoerder eens was. Dit is echter nooit gebeurd waardoor we kunnen concluderen dat de leiding het er mee eens is geweest, ze zich nu achter dit feit proberen te verschuilen waar dat er niet meer toe doet. Verder heeft Rush ook al eens verwoord in het Rush de meest schijnheilige stam van W42 topic dat ze die vv enkel terugnamen, het inc bevelscherm doorstuurde omdat de Vitae leiding de druk verhoogde bij de Rush leiding, dit anders nooit gedaan was. Wat je hier dus verwoord klopt niet, gezien jullie daarvan al eerder zelf het tegendeel hebt bewezen.

Fexeris en Vlemis zijn verder twee aparte voorbeelden die aantoonden hoe Rush werkelijk in elkaar steekt, in tegenstelling tot wat jij hier verwoorde. Ze hebben verder qua actie niet veel met elkaar gemeen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Nyade heeft altijd een prominente rol gespeeld voor Rush gezien hij hier vanaf het begin af aan dat Rush in opspraak kwam de woordvoerder van Rush is geweest. Hij heeft altijd het Rush beleid verwoord, het is dus wel representatief voor Rush. Als de leiding van Rush op dat moment een ander standpunt had, had zij Nyade tot halt moeten roepen, publiekelijk moeten duidelijk maken dat Rush het daar niet met zijn woordvoerder eens was. Dit is echter nooit gebeurd waardoor we kunnen concluderen dat de leiding het er mee eens is geweest, ze zich nu achter dit feit proberen te verschuilen waar dat er niet meer toe doet. Verder heeft Rush ook al eens verwoord in het Rush de meest schijnheilige stam van W42 topic dat ze die vv enkel terugnamen, het inc bevelscherm doorstuurde omdat de Vitae leiding de druk verhoogde bij de Rush leiding, dit anders nooit gedaan was. Wat je hier dus verwoord klopt niet, gezien je daarvan al eerder zelf het tegendeel hebt bewezen.

Fexeris en Vlemis zijn verder twee aparte voorbeelden die aantoonden hoe Rush werkelijk in elkaar steekt, in tegenstelling tot wat jij hier verwoorde. Ze hebben verder qua actie niet veel met elkaar gemeen.

Tonen helemaal niet hoe Rush! in elkaar zit. Hoelang is het al geleden dat je wat negatief hoorde inmiddels over onze stam? even lang als de jouwe toch. Bovendien is het altijd duidelijk geweest dat ik op minato speel en zeg maar leiding ben en heb ook op het forum genoeg verkondigd wat mijn standpunt was. Je kan dus moeilijk zeggen dat iedereen het eens is met hans z'n standpunt. Eigenlijk een bespottelijke theorie en als referentie kan ik mijn posts geven in het topic waar jij naar verwees ;). En die printscreen kregen jullie niet door het verhogen van de druk, maar omdat de fout werd rechtgezet. Aangezien toen Fisherman pm'de en die niet in de leiding zat, is het sterk dat de leiding de druk verhoogt, maar goed. Jij probeert altijd alles wel wat te verdraaien en het is best wel triest dat je een oud topic naar boven haalt op een nieuw :)
 

DeletedUser68252

Guest
Tonen helemaal niet hoe Rush! in elkaar zit. Hoelang is het al geleden dat je wat negatief hoorde inmiddels over onze stam? even lang als de jouwe toch. Bovendien is het altijd duidelijk geweest dat ik op minato speel en zeg maar leiding ben en heb ook op het forum genoeg verkondigd wat mijn standpunt was. Je kan dus moeilijk zeggen dat iedereen het eens is met hans z'n standpunt. Eigenlijk een bespottelijke theorie en als referentie kan ik mijn posts geven in het topic waar jij naar verwees ;). En die printscreen kregen jullie niet door het verhogen van de druk, maar omdat de fout werd rechtgezet. Aangezien toen Fisherman pm'de en die niet in de leiding zat, is het sterk dat de leiding de druk verhoogt, maar goed. Jij probeert altijd alles wel wat te verdraaien en het is best wel triest dat je een oud topic naar boven haalt op een nieuw :)


Ik hoor meerdere malen per week negatieve verhalen over jullie stam, het is dan ook niet voor niets dat 2 huidige rush spelers graag naar Vitae zouden willen waarvan een leiders account er zelfs 1 is, genaamd minato namikaze.

Vergeleken met Nyade heb jij vrij weinig gepost, was hij altijd de poster die het meest aanwezig was, de poster die het vaakst zijn mening liet horen. Daardoor kunnen we stellen dat Nyade grootste vertegenwoordiger is van Rush, en zoals ik al reeds aangaf heeft hij tot het bittere eind jullie standpunt verwoord. Je bent nooit tegen dat standpunt ingegaan op het algemeen forum en hebt nooit gezegd dat jullie standpunt anders was dan dat nyade verwoorde, je zoekt nu slechts naar een uitgang om je uitspraak tot zijn recht te laten komen, al is dat vergelijkbaar met het zoeken van een spelt in een hooiberg. Er is al reeds erkend dat die screenshot alleen maar gestuurd is omdat de leiding van Vitae de druk verhoogde, daarnaast heeft de speler van Savior of the north (fishermansfriend) jullie nog persoonlijl benaderd in samenspraak met de leiding van vitae, dat je dus beweerd dat de leiding van vitae hier niets mee te maken is slechts een bewering die nergens mee gestaafd kan worden, gezien het niet waar is.
 
Reactiescore
1.015
Ik hoor meerdere malen per week negatieve verhalen over jullie stam, het is dan ook niet voor niets dat 2 huidige rush spelers graag naar Vitae zouden willen waarvan een leiders account er zelfs 1 is, genaamd minato namikaze.

Vergeleken met Nyade heb jij vrij weinig gepost, was hij altijd de poster die het meest aanwezig was, de poster die het vaakst zijn mening liet horen. Daardoor kunnen we stellen dat Nyade grootste vertegenwoordiger is van Rush, en zoals ik al reeds aangaf heeft hij tot het bittere eind jullie standpunt verwoord. Je bent nooit tegen dat standpunt ingegaan op het algemeen forum en hebt nooit gezegd dat jullie standpunt anders was dan dat nyade verwoorde, je zoekt nu slechts naar een uitgang om je uitspraak tot zijn recht te laten komen, al is dat vergelijkbaar met het zoeken van een spelt in een hooiberg. Er is al reeds erkend dat die screenshot alleen maar gestuurd is omdat de leiding van Vitae de druk verhoogde, daarnaast heeft de speler van Savior of the north (fishermansfriend) jullie nog persoonlijl benaderd in samenspraak met de leiding van vitae, dat je dus beweerd dat de leiding van vitae hier niets mee te maken is slechts een bewering die nergens mee gestaafd kan worden, gezien het niet waar is.

Zolang de leiding niet zelf komt zeggen wat Fisherman zei/vroeg in overleg met jullie is dat niet de leiding die druk uitoefent. No discussion possible. En inderdaad ik heb vrij weinig gepost, maar m'n mening is altijd duidelijk geweest. Ik refereer daarvan naar w42 topic rush meest schijnheilige stam en het stuk waar die van jullie ook op staat. Maar dat vrij weinig posten is misschien beter, heb geen zin om me te moeten opstellen als een soort bemiddelaar tussen 2 kleine kinderen (nee, dit hoef je niet letterlijk te pakken, is enkel om te schetsen) wetende dat wat ik dan zeg toch niet zal doordringen aangezien ik ervan overtuigd bent dat de P&P van Nyade tegen jullie en andersom alsnog vrolijk zou doorgaan. Hoe dan ook, ook al vond je dat hij ze het meest liet horen, ik liet ze het meest zien ;). Overigens zijn negatieve verhalen nogal wat anders dan iemand stabben of de stam die zich dan echt misgedraagt. Lijkt me wel duidelijk dat er altijd mensen zijn die negativiteit zullen spreiden zolang Rush. bestaat, dat is iets wat vaststaat en is ook redelijk zinloos om daar tegenin te gaan. En ja, je medespeler vooral weet inderdaad wat m'n standpunt is omtrent toekomst op deze wereld. Hoe dan ook zal ik me IG 100% gedragen als een waardige leider voor mijn stamgenoten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73063

Guest
Ga ik dit allemaal lezen? Nah. Zoveelste keer dat magere subtoppers elkaar maar een beetje stabben voor weet ik veel welk doeleinde, lekker interessant allemaal.
 
Bovenaan