1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser68252

Guest
Eigenlijk leerkracht Engels, maar dat is om 't even :p

En ja, dat vraag ik me ook af inderdaad. Wat gaat er gebeuren met de spelers die nu de dupe zijn van de stabs van Wind?

Ben je daar serieus mee bezig of is het maar een grapje? :p
 

DeletedUser13688

Guest
Ben je daar serieus mee bezig of is het maar een grapje? :p

Dat is serieus :p

Maar goed. We hebben verder niets meer vanuit bv. Axfire hierover gehoord. Ben benieuwd wat andere Wind leden te zeggen hebben, of dat die gewoon heel braaf nu hun mond houden. Ben benieuwd wat DJF zelf te zeggen heeft hierover.
 

DeletedUser68252

Guest
Dat is serieus :p

Maar goed. We hebben verder niets meer vanuit bv. Axfire hierover gehoord. Ben benieuwd wat andere Wind leden te zeggen hebben, of dat die gewoon heel braaf nu hun mond houden. Ben benieuwd wat DJF zelf te zeggen heeft hierover.

Welke studie volg je ervoor? Heb zelf onlangs men IB English A higher level gehaald.
 

DeletedUser13688

Guest
Welke studie volg je ervoor? Heb zelf onlangs men IB English A higher level gehaald.

Je weet dat ik bij elke post ga proberen het weer on-topic te krijgen hé? :p

Premaster English Lang. & Culture, MA American Studies en Postmaster English Ed. sciences aan de RUG.

Maar goed, Jokertje heeft dus ook maar een eigen topic gemaakt! Dus.. Sven.. voel je je nu meer aan hem verwant? Gaan |WAO| en Wind een oorlog beginnen? Wat gaat Wind met Seau. doen? Stuff aanvallen? En hoe zit het met Space? Moeten zij mee doen met de diplomatieke zaken van Seau. of zijn ze eigenlijk te druk met Fratre? Wat gaat Kapseljd doen als ie ziet dat zijn directe buurtjes hun troepen wegsturen? En wat gaat Mikeeeeeeeeee3 doen als ik straks 5 treintjes op hem afstuur?
 
Reactiescore
3.586
Dat is serieus :p

Maar goed. We hebben verder niets meer vanuit bv. Axfire hierover gehoord. Ben benieuwd wat andere Wind leden te zeggen hebben, of dat die gewoon heel braaf nu hun mond houden. Ben benieuwd wat DJF zelf te zeggen heeft hierover.

Dit zijn al 2 wind leden hoor die hun mening hier uiten.

Mooie duideiljk post Jannes!

Jammer genoeg kunnen we niet veel anders dan gewoon toegeven dat DJF & Nolletje hier gewoon fout zaten en inderdaad gestabbed hebben.

Ik wil namens mijn acc verklaren dat wij niet voor de stabs waren, niet voor de stabs zijn en ook nooit zullen zijn. Intern hebben we samen met nog een aantal onze beklag gedaan over de praktijken. Deze praktijken zijn dus zeer zeker niet geheel op het conto van Wind te zetten, maar zoals Jannes al zei een aantal personen. Ik hoop voor deze mensen dat ze ervan leren.
 

DeletedUser13688

Guest
Klopt dat is er in eerste instantie uit gekomen, maar verder niets meer over wat ze hiermee gaan doen. Is vandaag volgens mij verder helemaal stil geweest vanuit die hoek. Toch enigszins verbazend.
 
Reactiescore
206
Das graag gedaan Rawberry, laten we nu terug over gaan naar het Tw Forum.

Gaat er nog reactie komen op 1 van de stabs ? Worden de gestabte spelers alsnog verder geholpen ?

En ja, dat vraag ik me ook af inderdaad. Wat gaat er gebeuren met de spelers die nu de dupe zijn van de stabs van Wind?

Als persoon zijnde die hier zelf in tekort is geschoten door Wind durf ik gerust te stellen dat hier niets aan gedaan zal worden door Wind.
Reactie van de leiding is gegeven en in eerste post zichtbaar; hier kon ik het mee doen.

Vanuit Flüke hoef ik niks te verwachten gezien hij blijkbaar net daarvoor nog een zelfde actie heeft uitgehaald en het 'niet mag van zijn fusiegenoot/inmiddels medespeler'. Of omdat het kwam doordat 'de groeirichting ging veranderen', maar ze wel NAP wouden aanhouden en langs mij af zouden groeien. Waardoor het dorp even veel in mijn cluster bleef liggen en nutteloos zou blijven voor hen.
Kies zelf maar; het ligt er maar net aan welke grap je leuker vind.

Tevens is er nog geen kick van Nolletje; dus zal deze ook wel binnen Wind blijven.
Ik ga er dus niet van uit dat ik na al die verstreken tijd alsnog tegemoet gekomen zal worden.
 

DeletedUser73696

Guest
Das graag gedaan Rawberry, laten we nu terug over gaan naar het Tw Forum.

Gaat er nog reactie komen op 1 van de stabs ? Worden de gestabte spelers alsnog verder geholpen ?

Ik wou me eigenlijk graag buiten deze discussie houden, omdat ik het op sommige punten meerdere kanten vind hebben. Stab is Stab en daar moeten we van alle kanten eerlijk in zijn. Dat er niet juist is gehandeld door een lid van WIND en een lid wat later in WIND is gekomen, moeten we eerlijk in zijn. Er zijn ook dingen gebeurd in andere stammen, zoals Vitae, klein voorbeeldje Fisherman. Dat is allemaal nu achter de rug en opgelost, volgensmij. De leiding is zeker actief bezig met de stabs, wat mij betreft iets te laat. Wat mijn opinie is, is dat Jannes van een vlieg een olifant kan maken. Ik ben het wel op een aantal punten met hem eens, maar soms is het ook wat overdreven.

Er wordt dus veel besproken in de stam en over de toekomst van de leiding in WIND. Er zijn verschillende kanten, want de leiding van WIND komt sterk naar buiten als je het mij vraagt. Ze doen het echt goed, alleen weten niet goed hoe te handelen in de huidige situatie. Ik denk dat het voor de buitenstaanders gewoon afwachten is en zien wat de toekomst brengt. Ik hoop dat ik het AF zo genoeg op de hoogte heb gebracht en kunnen jullie nu weer lekker knallen IG ;)

Als persoon zijnde die hier zelf in tekort is geschoten door Wind durf ik gerust te stellen dat hier niets aan gedaan zal worden door Wind.
Reactie van de leiding is gegeven en in eerste post zichtbaar; hier kon ik het mee doen.

Vanuit Flüke hoef ik niks te verwachten gezien hij blijkbaar net daarvoor nog een zelfde actie heeft uitgehaald en het 'niet mag van zijn fusiegenoot/inmiddels medespeler'. Of omdat het kwam doordat 'de groeirichting ging veranderen', maar ze wel NAP wouden aanhouden en langs mij af zouden groeien. Waardoor het dorp even veel in mijn cluster bleef liggen en nutteloos zou blijven voor hen.
Kies zelf maar; het ligt er maar net aan welke grap je leuker vind.

Tevens is er nog geen kick van Nolletje; dus zal deze ook wel binnen Wind blijven.
Ik ga er dus niet van uit dat ik na al die verstreken tijd alsnog tegemoet gekomen zal worden.

Dus omdat iemand uit WIND jou heeft genaaid, ga jij maar andere spelers in WIND naaien. Dit maakt jou een net zo slecht persoon, tevens stabber. Graag gedaan.
 
Reactiescore
3.586
Zoals ik heb 'opgevangen' is dat Axfire (Aldo en Laurens) willen stoppen met hun leidingsfunctie.
Tevens hebben zei mij al vaak duidelijk gemaakt hieraan niks te gaan doen.

Dus dat jullie druk bezig zijn met 'dit gebeuren' lijkt mij sterk aangezien axfire dus al heeft laten weten hieraan niets te gaan doen en nu zelfs willen vluchten van hun verantwoordelijkheid als leiding.

Maargoed mij maakt het vrij weinig uit wie leider is als de stabbers DJF en Nolletje maar krijgen wat ze verdienen en dat is stamloos zijn.

En Mike waarin leid jij af dat charisma wind gaat naaien?


Maar om er nog aan wat aan bij te voegen als jij zegt dat ze ermee bezig zijn wil ik dit wel geloven, wij zullen later zien of dit waar is aan de hand van daden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13688

Guest
Er zijn ook dingen gebeurd in andere stammen, zoals Vitae, klein voorbeeldje Fisherman. Dat is allemaal nu achter de rug en opgelost, volgensmij.
Ja maar dit is niet de situatie waarvoor op het moment een nieuw topic geopend is, dus daar weer over beginnen is ook zinloos.

Er wordt dus veel besproken in de stam en over de toekomst van de leiding in WIND. Er zijn verschillende kanten, want de leiding van WIND komt sterk naar buiten als je het mij vraagt. Ze doen het echt goed, alleen weten niet goed hoe te handelen in de huidige situatie.
Maar waar de andere AF-ers in dit topic, waaronder ik, juist op inspelen is dat er toch een duidelijke reactie moet komen. Jij haalde de FishermansFriend situatie aan: dat is inderdaad opgelost. Dorpen zijn teruggegeven en de stabbende speler is van het account afgehaald. Situatie blijft lelijk en ik ben het er alsnog niet echt mee eens hoe 't allemaal gegaan is, maar Vitae heeft uiteindelijk wel hun best gedaan om 't daadwerkelijk op een zo redelijke manier mogelijk op te lossen hoe ze dat op dat moment konden doen. Hier zien we nu inderdaad meerdere mensen die naar buiten komen met 'het was een stab en het is niet goed', echter, we zien nog geen resultaten; geen spelers die gekicked worden; geen dorpen die worden teruggegeven of gedupeerden die beloofd worden dat alles goedkomt. Ik vind dat je hier een uiterst volwassen houding aanneemt, en daar neem ik in dit geval mijn petje voor af, maar het punt blijft dat 't juist in dit soort situaties is dat je een sterke leiding herkend.

Maar we zullen geduldig afwachten om te kijken of er een officieel antwoord van de stamleiding komt mbt het eventuele kicken van spelers.

En als het klopt wat Jannes zegt, over dat Axfire wilt aftreden als leiding, dan is 't natuurlijk weer een heel ander verhaal, want dat laat men hier met alleen maar meer vragen achter.
 
Reactiescore
206
Dus omdat iemand uit WIND jou heeft genaaid, ga jij maar andere spelers in WIND naaien. Dit maakt jou een net zo slecht persoon, tevens stabber. Graag gedaan.

Ik stabben? Een slecht persoon zijn? :(
Geen idee waar je dit nu weer van verzint.
Maar dit bevestigd voor mij dat bijvoorbeeld een Perfect Hatred samen met de andere volkomen gelijk hebben over je en als ik de verhalen zo hoor je je 'oude niveau' ook weer duidelijk opnieuw opgepakt hebt.

Ben benieuwd of je hier in vervolg in kan/durft te brengen want ik weet vrijwel zeker dat ik geen dergelijke actie uit heb gevoerd of uit zal gaan voeren.
Dus ben erg benieuwd wat je allemaal bedacht hebt.

Alvast bedankt hè ;)


Wat heb ik nou een paar posts hierboven uit moeten leggen aan Liptonia :mad:!!

Ojee, welgemeende excuses :eek:
 
Reactiescore
3.586
Huh, sinds wanneer is Jannes leiding van wind? :confused:

Waaruit leid jij dit af?

Ik kan maar 1 ding bedenken en dat is dat jij mij nu als hun leider ziet omdat ik de taak van axfire overneem om die spelers te straffen.
Ik hier geen topic ect van had moeten maken en zoals mike zegt van een vlieg een olifant hoeven maken als de leiding van wind gewoon hun werk tegoei deed.
 

DeletedUser

Guest
Waaruit leid jij dit af?

Ik kan maar 1 ding bedenken en dat is dat jij mij nu als hun leider ziet omdat ik de taak van axfire overneem om die spelers te straffen.
Ik hier geen topic ect van had moeten maken en zoals mike zegt van een vlieg een olifant hoeven maken als de leiding van wind gewoon hun werk tegoei deed.

Ik leid het af van jouw enorme post over stabs, die misschien tot een kick of afwijzing hadden moeten leiden, maar wat niet gebeurd is. Is dat een fout van de leiding van Wind, misschien wel, maar dat maakt verder niet uit, is hun pakkie an. Een stam met stabbers komt er toch niet, dus dat brengt de toekomst wel.
 
Reactiescore
3.586
Ik leid het af van jouw enorme post over stabs, die misschien tot een kick of afwijzing hadden moeten leiden, maar wat niet gebeurd is. Is dat een fout van de leiding van Wind, misschien wel, maar dat maakt verder niet uit, is hun pakkie an. Een stam met stabbers komt er toch niet, dus dat brengt de toekomst wel.

Ik begrijp jouw punt niet dat je probeert over te brengen?
Je wilt zeggen dat ik mij niet moet moeien dat hun leiding dit zomaar laat gebeuren of,...
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp jouw punt niet dat je probeert over te brengen?
Je wilt zeggen dat ik mij niet moet moeien dat hun leiding dit zomaar laat gebeuren of,...

Je mag je best mengen in de acties van de leiding, tuurlijk, maar dan mag het wel ergens toe leiden.
Nu is het alleen de leiding (en de rest vh AF) erop wijzen dat ze een fout hebben gemaakt deze spelers in de stam te laten.
 

DeletedUser13688

Guest
Je mag je best mengen in de acties van de leiding, tuurlijk, maar dan mag het wel ergens toe leiden.
Nu is het alleen de leiding (en de rest vh AF) erop wijzen dat ze een fout hebben gemaakt deze spelers in de stam te laten.

Ben ik nou dom of is dat exact het punt van deze P&P?

Misschien is deze minderjarige inderdaad een beetje aangeschoten ;)?
 
Bovenaan