Zoekresultaten

  1. melish

    Einde van de wereld

    Beste forumgangers, Met het einde van deze wereld inzicht. Kunnen we dit naar goede gewoonte afsluiten door even terug te blikken en daarmee nog een aantal mensen een veer in de reet te duwen. Er is geen betere manier dit te doen, dan met een allerlaatste lijstje. Drop ze hieronder! Speler...
  2. melish

    Praathoek

    Wie is met de beurs gaan lopen?
  3. melish

    Golden Awards

    Met de start van wereld 76 voor de deur zitten we op deze wereld toch al in een stadium waarin we nog meer awards kunnen uitdelen. Als we dan gedurende de rest van deze wereld af en toe nog eens kunnen terug blikken op oudere lijstjes is dit helemaal prima. Wees niet verlegen een lijstje te...
  4. melish

    Rate de top 20

    Beste forumlezers, Om het toch even boeiend te houden, leek het me wel leuk dat ik mezelf even ging verdiepen in de huidige top 20. De wereld is vandaag 35 dagen oud en daarom wil ik even kijken hoe de huidige wereldtop eruit ziet. Ik heb voor mezelf een aantal categorieën genomen die ik bij...
  5. melish

    Top/Flopspelers

    Ergens toppertjes of floppertjes te bespeuren op deze wereld?
  6. melish

    Top/Flopstammen

    Zijn er stammen serieus gestart? Ergens al degelijke stammen gespot?
  7. melish

    Stelling van de dag

    Ik liet me inspireren door Expensive Brains voor dit topic. Vandaar de eerste stelling: Zorgen de instellingen voor de gelimiteerde opkomst of zijn er meerdere factoren de oorzaak?
  8. melish

    Einde van de wereld

    Beste forumgangers, Met het einde van deze wereld inzicht. Kunnen we dit naar goede gewoonte afsluiten door even terug te blikken en daarmee nog een aantal mensen een veer in de reet te duwen. Er is geen betere manier dit te doen, dan met een allerlaatste lijstje. Drop ze hieronder! Speler...
  9. melish

    [Avatar] Avatar & Profielplaatje gezocht | 200PP

    Beste grafische designers Ik heb al een hele lange tijd dezelfde avatar en ben haar ondertussen wat beu, vandaar dus deze aanvraag om mijn algemeen forum account in een nieuw jasje te stoppen. Naast een avatar had ik hierbij ook graag een profielplaatje gehad die hetzelfde thema bevat, voor als...
  10. melish

    TheGamblingPanda|50-100Pa

    Dag beste designers, Ik heb sinds kort beslist om samen met een aantal vrienden nog eens te starten op een nieuwe wereld. Bij deze nieuwe wereld hoort ook een nieuw account en een tof plaatje. Ik hoop dan ook een mooi prachtig profielplaatje te kunnen vinden. En uiteraard zal ik daar de nodig...
  11. melish

    Hoi

    Account Gezocht | Ervaren team Beste spelers van w31, Wij zijn op zoek naar een mooi & degelijk account op deze wereld. Om samen met onze toekomstige stamgenoten ons naar de top te knokken. Uiteraard begrijpen we dat jullie niet zomaar iedereen op jullie accounts laten. Aan de hand van...
  12. melish

    ProfielPlaatje Gezocht | 50-100Pa

    Dag beste designers , Ik speel sinds kort terug op tribalwars. Na een pauze kan ik er weer helemaal tegenaan. En bij die nieuwe start wil ik ook een zeer mooi plaatje. Ik heb ook nog wat Premium punten over ^^ Dus deze heb ik dan ook over voor een mooi plaatje. Hieronder vinden jullie het...
  13. melish

    Forum Moderatie Classic.

    Hallo spelers van Classic , Ik ben dus een nieuwe forum moderator. En zal in het begin dus vooral toekijken. Later zal ik dan samen met mijn mede moderator dit forum modereren. Ik zal me dus ook even voorstellen. Dit aan de hand van een lijstje : Naam forum / spel: AF = melish , w14 : melish...
  14. melish

    Trekt w14 richting w27 ?

    Beste Speler van wereld 14, Ben jij het ook beu om al een hele tijd op wereld 14 te spelen ? En zou je graag eens met een speler van hier in de stam zitten die helaas te ver ligt of bij de vijand ligt ? Of wil je gewoon eens terug klein beginnen. En aan hèèl tribalwars laten zien dat jij van...
Bovenaan