Einde van de wereld

Reactiescore
786
Beste forumgangers,

Met het einde van deze wereld inzicht. Kunnen we dit naar goede gewoonte afsluiten door even terug te blikken en daarmee nog een aantal mensen een veer in de reet te duwen.
Er is geen betere manier dit te doen, dan met een allerlaatste lijstje. Drop ze hieronder!

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W75:
 
Reactiescore
786
Speler awards
Beste speler:
Red Sky at Morning: Denk dat hier maar 1 account op zijn plaats is. Vanaf het begin van de wereld deden ze een gooi naar de rang 1 met een duidelijk plan en gespaarde pp puntjes. Ze moesten af en toe even iemand voor zich dulden op deze plaats, maar steeds kwamen ze terug bovenaan de ranglijst. Inmiddels staan ze al een geruime tijd bovenaan en weten ze de kloof met de eerste achtervolger groot te houden. Samen met de inzet en activiteit die deze heren brengen binnen de stam vanaf het begin van de wereld tot op moment van schrijven, is er geen enkel ander account die deze plek meer verdiend dan hen. Finnvard komt in de buurt maar over de hele wereld gezien, gaat deze wereld toch naar de heren van Red Sky at Morning.

Beste stamspeler:
Finnvard: Hier kan ik enkel voor mijn eigen stam spreken op vlak van ervaring met mijn leden. Doordat wij als stam al voor de wereld begon samenwerken kan ik hier heel wat accounts gaan plaatsen die op en top stamspelers zijn en zichzelf vaak wegcijferden voor de stam en hun stamgenoten. Om er toch een account uit te halen ga ik voor account Finnvard en diens bespelers. Stan is vanaf dag 1 leiding en de grote 'boeman' binnen de stam met deze ondankbare taak, Joeri kon iedereen binnen de stam helpen met zijn kennis van scriptjes en Mien heeft al op meerdere accounts gespeeld. ondanks dat hij eigenlijk een Finnvard bespeler is. Kortom, de spelers hebben stuk voor stuk getoond alles voor de stam over te hebben en er heel veel tijd en moeite in te stoppen. Het vele leveren van ondersteuning aan iedereen die het nodig had, maakt van hen het ideale account waarop je als stam kunt bouwen. Ik kan hier nog een aantal accounts benoemen maar laat ons het bij 1 account per award houden.

Beste aanvaller:
Against All Odds: Ook hier had ik net zo goed een andere naam kunnen droppen. Maar als we het hebben over een account die bleef aanvallen en zijn fronters geen rust gaf, is het wel Against All Odds. Vanaf het begin van de wereld werd duidelijk dat deze heren zouden blijven knallen tot het einde. In het begin stel je je vragen hierover of ze dit wel volhouden, maar ze hebben getoond dat ze dit dus weldegelijk kunnen volhouden met dank aan volharding, activiteit en 1Command.

Beste verdediger:
Jekkeuh: Defensieve uitblinkers hebben we op deze wereld maar heel weinig gezien. Vaak was het weglopen bij de eerste inc's of zo snel mogelijk zoeken van een vv'er de manier waarop op deze wereld gedeffed werd. Toch zijn er deze wereld een aantal accounts die weldegelijk werk hebben verzet, maar de uiteindelijke winnaar voor mij is Jekkeuh. Defensief niet de beste verdediger maar wel een bijtertje. Met de aanwezigheid van de vele clusterfucks en het hebben van drie fronters wist dit account zich lange tijd staande te houden en steeds de kracht en moed te vinden om deze aanvallen af te slaan. Als we puur op kwaliteit moeten kijken van deffen had ik hier misschien beter Alexander13 of Alexandria Morgan moeten neerzetten, maar op vlak van volharding wint account Jekkeuh het van Fallen Souls doordat het account er veel minder goed bijstond dan Fallen Souls en het dus moeilijker was om de aanvallen te blijven afslaan.

Aan de kant van Tides heb ik weinig mooi defensief werk gezien, simpelweg door het feit dat er weinig degelijke aanvallen zijn gekomen op ons kamp.

Grootste vv slet:
Zitrone: Er zijn binnen Tides een aantal accounts die vaak te vinden waren voor een vv te draaien. Maar mijn award gaat bij deze naar Zitrone. Ondanks dat het niet verwacht werd van dit account, wist hij mij toch te verrassen door meer dan eens een vv'tje te nemen terwijl het op 76 al druk genoeg was. Hierdoor was er binnen de stam meer vrijheid om toch deff te kunnen leveren omdat de vv niet bij een buur account of een deff leverancier moest geplaatst worden. Zonder dat het account het verklapt, hebben ze hier zeker een aandeel in de winst.

Grootste ego:
Illertilo: Tides had heel wat ego's binnen de stam en ook buiten de stam kom je heel wat ego's tegen. Maar het grootste ego is voor mij Stijn van FireFox.. Begon als onze moraalbreker op deze wereld en zat ons op te jagen, terwijl hij zelf amper tot niet groeide. In plaats van hem als moraalbreker te gebruiken werd het account al snel overgenomen omdat meneer geen poot uitstak op dat account. Eenmaal de login van FireFox.. bemachtigd was, bleef hij geen poot uitsteken maar wel zeggen wat moest gebeuren. Eenmaal hij recent te horen kreeg dat ik hem zou inhalen op de ranglijst met Blue Sky at Night is hij wakker geworden, want dat kon zijn ego niet aan. Topspeler met een grote mond en het idee dat hij god is. Maar wel een toppertje.

Gezelligste speler:
Mamba Mentality: Bij het vormen van de premade heb ik accounts aangebracht en heeft Stan accounts aangebracht. Een team die Stan aanbracht en ik niet kende was het team basketballertje (Later: Mamba Mentality). Ondanks dat het ongelofelijk noobs zijn, Noah en Nick geen poot uitsteken en ongelofelijke idioten zijn, zijn het schatjes van kerels met een hart van goud. Met de toevoeging van spelers die wel tw kunnen spelen, is het account niet alleen gezellig maar ook nog eens goed geworden.

Mooiste spelersnaam:
Surrounded By Idiots..: Ik had vaak het gevoel dat ik ook werd omringd door idioten op deze wereld, maar al bij al ben ik blij dat ik werd omringd door de idioten die deel uitmaakten van Tides.

Mooiste profielfoto speler:
Blue Sky at Night: de naam is vreselijk en tevens ook nog eens een dikke rip off van dat ander account op deze wereld. Maar het plaatje is gewoon schitterend gemaakt door @Kerouac (Shout op voor deze designer) en wie houdt nu niet van Star Wars?

Welke speler was voor jou de verrassing:
Run The Jewels: Net zoals Mamba, werd dit account aangedragen door Stan en kende ik de spelers en het account niet. Na een goede start op deze wereld, kregen ze al snel activiteit problemen en zakte het steeds verder weg. Door het aanbrengen van enkele goede en actieve spelers, kreeg het account een kwaliteit en activiteitsboost. Hierdoor ben ik blij ook deze heren en dame te hebben leren kennen en een tijdje als hun buurman te hebben gefungeerd.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Finit Hic Deo.: Een van de accounts die ik zelf heb aangebracht bij de premade en tevens ook het laatste account die toendertijd bij de premade werd gevoegd. Ondanks de eerdere positieve ervaringen met een deel van het team daar werkte dit al snel ontnuchterd en ontstond er toch een zekere vorm van overschatting naar hen. Verder in de wereld bleek al snel dat het account met een andere kijk naar de wereld en de premade keek en hierdoor ontstond toch wrijving.

Voor wie heb jij echt respect:
Stan-Finnvard: Er zijn net zoals bij de afgelopen awards wel meerdere spelers, maar als er een iemand is die mijn absolute adoratie verdient is het deze jonge man. Samen hebben we Tides in leven geblazen, samen hebben we de start geregeld en alle neuzen in dezelfde richting gezet en trachtten te houden. Ondanks de vele sterke karakters en de vele eigen meningen die velen te pas en te onpas wisten te verkondigen, hebben we samen een goede basis weten leggen voor deze premade. Ik ben toen na een zoveelste tegenslag moeten volledig stoppen met Tribalwars en bleef hij alleen achter. Stan had het op dat moment, zelf ook niet makkelijk en had zelfs even een pauze ingelast. Toch is hij toen teruggekomen en nooit meer weggegaan. De hele midgame was onder leiding van de grote Stanlin met hulp van de overige leiding die er toen is bijgekomen. Vervolgens ben ik in samenspraak teruggekomen om hem te helpen met een account die niet lekker liep, namelijk Blue Sky at Night. En ondanks het wegvallen van een aantal moeilijke karakters heb ikzelf het hem niet gemakkelijk gemaakt wat tot menig ruzie en onderlinge conflicten heeft gezorgd. Hij heeft mij ongetwijfeld een aantal x kunnen wurgen eenmaal ik terugkwam en tot op het moment van schrijven is hij nog pissig op me. Maar desalniettemin is mijn respect voor zijn werk en inzet immens.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Jarne - Blue Sky at Night: Ik had hier mijzelf kunnen droppen, maar dan had ik in herhaling gevallen met mijn lijstje op wereld 71. En ben van mening dat mijn afwezigheid goed verteerd is, al kan ik ernaast zitten. Dus ga ik voor het account die als enige van Tides werkelijk is ingestort en aan een zijden draadje heeft gehangen. Het wegvallen van Jarne heeft Blue Sky at Night leeggezogen van alle activiteit en gedrevenheid waardoor het account er veel te offensief, weinig safe en geen duidelijk plan werd achtergelaten. Kort na het overnemen van dit account, kregen we bezoek van Finis Amarum en Alexandria Morgan die volgens mij door hadden dat het account zich leek te herpakken. Als de kersstop, de verlengde nap en de nieuwe speler Jay en Jens niet waren gekomen was dit account gebroken. Dit alles was in mijn ogen niet gebeurd als Jarne niet was gestopt toendertijd.

Stam awards
Beste stam:
Tides: Er is in mijn ogen geen enkele stam die zo stabiel en degelijk rechtstond als Tides. Dit kan te maken hebben met het feit dat het de enige grote premade was op deze wereld en vele zaken al vast stonden nog voor de wereld begon. Maar Tides had het zeker lastiger kunnen hebben, als het ook een degelijke tegenstand had gekend. In het begin van de wereld lagen we enorm verspreidt en was het een aantal keer spannend of alle accounts de start zouden overleven. Met de stammen Wolves, TM75, AT, Freaks, ... in de buurt hadden we zeker onze tegenstand in de buurt.

Slechtste stam:
Beast.: Toen deze stam gevormd werd dachten we een tweede grootschalige premade te hebben ontdekt op deze wereld. Echter bleek dit achteraf gewoon een ambitieus project die in mijn ogen te snel is gevormd. Door de vele sterke karakters daar en het te snel groot te zijn geworden werd de doodsteek voor deze stam.

Beste leider:
Stan: Zie rubriekje 'voor wie heb jij echt respect'

Slechtste leider:
Eric-AT: Met een hele grote mond begonnen aan deze wereld. Overal lopen verkondigen dat hij een grootste premade had en zo even een rol zou spelen in de eindstrijd van deze wereld. Vervolgens kwam hij al snel onder vuur door vuilspel, waar een heel forumtopic aan werd geplakt. Daar hield hij de schijn hoog een grootse speler te zijn met gevoel voor P&P, maar toonde mij voornamelijk het tegendeel. Dankzij een gesprekje met Alexandria Morgan onlangs is ook duidelijk geworden dat hij gewoon is gaan lopen toen het hem te heet werd onder de voeten. Hijzelf is niet weggespeeld door Tides, maar hij is al veel sneller gaan lopen. Mocht je deze speler op een volgende wereld nog tegenkomen, hou hem zo ver mogelijk weg van de stamleiding en laat hem gewoon moraalbreker voor je zijn. De activiteit heeft hij, maar eenmaal het te heet word is hij even snel weg.

Mooiste stamnaam:
Thalassophiles - Tides

Mooiste stamplaatje:
Het originele stamplaatje van Tides, die jammer genoeg nooit is gebruikt.

Wie had je graag in de stam gehad:
Alexandria Morgan, Jekkeuh, Alexander13, Finis Amarum, Istari, Loco Loco Motief (dit was het account die we als eerste hebben weggespeeld met FireFox.. en heette toen SalvadorI, dacht ik.)
Wie had je liever niet in je stam gehad:
Dylan

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Lord-toms: beste P&P aan Tides kant, die altijd inhoudelijk met een vleugje humor gaat posten.
Slechtste P&P'er:
InactiveAsAlway & Harlequin of Hate: Op vlak van P&P weinig kaas gegeten
Favoriete forumposter:
Istari: Wat een memegod!
Minst favoriete forumposter:
Wow Who: Ondanks zijn normaliter sterke manier van posten, stelde je mij deze wereld wat teleur. Niks persoonlijks overigens
Favoriete topic:
Spotprenten en Golden Awards
Minst favoriete topic:
Praathoek: Vraag me elke wereld het nut ervan in :p

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
De snelheid: Hiermee zal ik waarschijnlijk een van de enigen zijn en ik kan me er zelf bij momenten ook aan ergeren. Maar na een snelle wereld 71, was het voor mij ideaal eens een tragere wereld te spelen. Hierdoor heb ik buiten Tribalwars meer tijd.
Slechtste instelling deze wereld
Geen ondersteuning buiten stam: Beetje dubbel ook deze, zonder deze functie hadden we als Tides zijnde mogelijk meer op deffwalls gelopen maar ik ben geen fan van de constante recap oorlogen :p.
Mooiste actie deze wereld
Tides in leven blazen. Mijn laatste wereld op dit spelletje is er eentje geworden met veel ups en mogelijk nog meer downs, maar ik kijk er toch positief op terug.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Tides in leven blazen: Zonder Tides had deze wereld een heel ander verloop gekend en was de wereld helemaal anders gelopen. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat het bestaan van Tides de grootste impact heeft gehad.
Grootste blunder van W75:
Tides in leven blazen op een moment dat het in RL even niet zo goed liep. Hierdoor werd ik al snel met mijn neus op de feiten gedrukt en moest ik al snel mensen en vooral mijzelf teleurstellen.

Peace out!
 
Reactiescore
976
Speler awards
Beste speler: nonkel joske
Beste stamspeler: anthraxxol de osser
Beste aanvaller: nonkel joske
Beste verdediger: ripromy de hele nacht lang, ze wist niet van ophouden
Grootste vv slet: ripromy was het sletje, maar deed ze vv, weet ik niet meer ?
Grootste ego: PRONE WIE ANDERS ???
Gezelligste speler: ALLE VFSNIPPERS
Mooiste spelersnaam: een niet dubieuze naam
Mooiste profielfoto speler: kijkt daar iemand naar?
Welke speler was voor jou de verrassing: wurm is best groot geworden, niet verwacht
Welke speler was voor jou de teleurstelling: het niveau van ROSÉ was zeer zeer zeer teleurstellend
Voor wie heb jij echt respect: VFSNIPPERS
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: VFSNIPPERS

Stam awards
Beste stam: VFSNIP (geen discussie over denk ik?)
Slechtste stam: Rosé
Beste leider: mohniels1
Slechtste leider: is PRONE ooit leider geweest ?
Mooiste stamnaam: VFSNIP
Mooiste stamplaatje: VFSNIP
Wie had je graag in de stam gehad: VFSNIP
Wie had je liever niet in je stam gehad: puntzak was echt slecht

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: VFSNIP
Slechtste P&P'er: PRONE
Favoriete forumposter: VFSNIP
Minst favoriete forumposter: PRONE
Favoriete topic: TOPICS VAN VFSNIP
Minst favoriete topic: TOPICS VAN PRONE ?

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld: DE STRIJD VAN VFSNIP TEGEN DE "GROTE"
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: het (vrijwillig) verdwijnen van VFSNIP was het einde
Grootste blunder van W75: PUNTZAK
 
Reactiescore
1.271
Speler awards
Beste speler: Nonkel Zjos
Beste stamspeler: Anthraxxol
Beste aanvaller: iig niemand van het oude 24/7 en rose, beschamend?
Beste verdediger: Rip Romy
Grootste vv slet: matiglotti
Grootste ego: @Wurm 2.0
Gezelligste speler: @mohniels1
Mooiste spelersnaam: @ripromy
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing: ripromy
Welke speler was voor jou de teleurstelling: speeder
Voor wie heb jij echt respect:westkieke
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: ripromy

Stam awards
Beste stam: VFSNIP
Slechtste stam: rose en beast
Beste leider: ikzelf?
Slechtste leider: leider van rose, marginaaltje
Mooiste stamnaam: vf maar dan snipper
Mooiste stamplaatje: vf maar dan snipper
Wie had je graag in de stam gehad: vfsnip
Wie had je liever niet in je stam gehad: met prone in de stam heb ik nog liever een permaban

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: anthraxxol
Slechtste P&P'er: prone
Favoriete forumposter: ripromy
Minst favoriete forumposter: what the duck
Favoriete topic: spotprenten
Minst favoriete topic: flopspelers topic

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: stamleden aanvallen is bezoekje
Slechtste instelling deze wereld: pp abuse
Mooiste actie deze wereld: nonkeljos met 3 dagen aanvalbare ban en 1 dorp verlies
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W75: dat wurm heel trots ging vertellen dat hij dirpen van ons pakte toen we al 3 dagen op del stonden
 
Reactiescore
103
Hey allemaal,

Hierbij mijn lijstje, het 1ste lijstje van kamp 24/7 dan ook.
Nogmaal oprecht jammer dat deze wereld geen eindstrijd kende, maar we proberen toch een correct lijstje op te bouwen ondanks dat we dus veel informatie niet zullen hebben door het missen van de eindstrijd.

Speler awards
Beste speler: Finnvard
Ok, RSAM stak er qua punten telkens bovenuit, maar als ik goed geinformeerd heb zijn een hele hoop punten hiervan gekomen door intern en het meesnoepen (waar niets mis mee is) van bijvoorbeeld een volledig weggebashed TPD ... mee profiteren van de stab van heer waldemar richting 24/7 ... . Ik zeg het, dit is zonder afbreuk te willen doen aan RSAM want er zal zeker genoeg activiteit en kwaliteit zitten, maar ik denk toch dat moesten beide accounts voor dezelfde problemen gestaan hebben dat Finnvard er bovenuit had gestoken.

Beste stamspeler: Wow Who
Moeilijk om iemand van een andere stam als mijn eigen stam op te noemen, gewoon omdat die gegevens er niet zijn. Maar Wow Who deed alles om 24/7 draaiende te houden, op momenten 3 vv's + eigen account. Maakte defplannen - offplannen - zette de lijnen uit - ... .In mijn ogen dus meer dan terecht de beste stamspeler op w75.

Beste aanvaller: Against All Odds
Lange tijd dacht ik dat dit finit hic deo. zou worden. Maar laatste maanden is het vooral Against All odds gebleken die hier volgens mij bovenuit stak. Finit had lang het voordeel van de twijfel, natuurlijk met zoveel offdorpen kan je hogere ODA halen en kan je langer druk blijven zetten, ... Maar als je dan gaat kijken welk account dat met een redelijk normale verhouding speelde het meeste offensief bereikte is dit in mijn ogen Against All Odds.

Beste verdediger: Alexandria Morgan
Heeft in mijn ogen defensief het meeste weerstand kunnen bieden tegen verschillende massa aanvallen vanuit Tides. Er zijn ook niet gigantisch veel accounts die echt massa's verwerkt hebben gekregen en hier goed uitkwamen. Jekkeuh verdient een eervolle vermelding ondanks de verliezen, maar op moment dat de stam op halve kracht draaiden hadden weinigen 4 a 5 dagen op rij blijven deffen om het beste er van te maken. Meesten hadden dan gewoon met de meerderheid binnen 24/7 gezegd : ik ga op delete!

Grootste vv slet: Wow Who
Zie beste stamspeler

Grootste ego: /
Dit is een hele moeilijke, ik vind dat er veel ego's zijn gepasseerd, maar om nu het grootste ego te kunnen benoemen. Daarvoor heb ik gewoon te weinig rechtstreeks contact gehad met verschillende accounts. Ik ga deze in die optiek dan ook open laten.

Gezelligste speler: Jekkeuh
Met de spelers van Jekkeuh heb ik van dag 1 de chat volgespammed en gestuurd. We hebben elkaar altijd opgezocht voor hulp, maar ook gewoon wat praat buiten TW om ... dus in mijn ogen de gezelligste speler hier.

Mooiste spelersnaam: Brainsick
Hoe wist deze speler vooraf dat bij de meesten op w75 de brains sick zouden worden van het verloop hier? Is hij helderziend? In dat geval ben ik benieuwd naar zijn spelersnamen op de volgende werelden.

Mooiste profielfoto speler: Against All Odds
Dit plaatje is mooi en goed gemaakt en past perfect bij zijn spelersnaam, dus een goed en mooi plaatje! Meer wordt daar niet van verwacht voor mij.

Welke speler was voor jou de verrassing: The Blacklist
Waarom? Ik kende deze spelers niet, maar al vrij snel kreeg ik te horen dat bijv. Nick zijn 1ste wereld hier speelde, als je dan met hen stuurde was het 80% van de tijd Nick die antwoorde. Ik had dus nooit gedacht dat iemand die zijn 1ste wereld speelt en in mijn ogen grotendeels de drijvende kracht is dit account zo ver zou krijgen. Los van het negatieve dat laatste tijd over hen af en toe naar boven kwam hebben ze me toch verbaasd naar aanleiding van die informatie die al vroeg bekend werd.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik heb niet echt 1 speler, maar eerder een stam die ik wil opnoemen : de meeste spelers van TM75
Laagland, SoD, Vehementas, Mr Bevman, Leviju, .... er werd early game zoveel van hen verwacht. We waren als wolves de directe tegenstander van hen en hier werd een serieuze battle verwacht. Met wat prikjes links en rechts kon nog moeilijk een balans opgemaakt worden, maar TM75 schakelde op schedel na vrij snel over op defbunkers. Dit maakte het de resultaten van Wolves vrij moeilijk. Toch denk ik dat Wolves op termijn aan het langste eind zou trekken, toen ook Finit Hic deo. zich ging moeien was TM75 op enkele dagen weggespeeld. Met hun "premade" en startersligging qua cluster had ik meer verwacht. De delete van SoD weet ik helemaal niet goed te plaatsen.

Eervolle vermelding : Ongeoorloofde liefde. Nadat hij wolves en meerbepaald Alexander13 was gaan stabben in onze ogen (staat hier nog wel ergens op het forum) en een oorlog tussen VOC en Wolves ontstond brak VOC direct. Ongeoorloofde dacht dan een plannetje uit te werken door alle beste spelers van de beste +/- 6 stammen aan te schrijven (excl. wolves spelers) om een stam op te richten met de top spelers van de wereld qua ranking op die moment. In mijn ogen was dit zijn poging om te kunnen blijven liggen, toen die genegeerd werd was hij weggespeeld voor hij volgens mij 2 keer met zijn ogen knipperde.

Voor wie heb jij echt respect: Jekkeuh
Als je ziet hij zij hebben verder blijven spelen na de verschillende tegenslagen en bakken cf's die ze hadden. Zoals ik al zei, velen hadden gaan runnen maar ze bleven doorzetten ook al was de stam achter hen eigenlijk al gevallen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Moeilijke, HoH ga ik hier opgeven.
Waarom? Ok ze hebben veel onder vuur gelegen vooral naast het spel door de P&P die ze voerden en de "fratsen" die ze dierven uithalen. Toch denk ik dat als Bjorn en Patrick hadden doorgespeeld W75 nog niet afgelopen was geweest. Ok, er was misschien van tijd tot tijd nog drama geweest, maar volgens mij was er dan wel een eindstrijd geweest.

Stam awards
Beste stam: Tides
Geen verdere verklaring nodig denk ik, was de enige stam die werkelijk goede dingen heeft laten zien.

Slechtste stam: Early-game : VOC & Later .Beast
VOC : ze wouden meedoen met de grootten en stonden lang top-7 qua stam. Maar eens ze onder vuur kwamen vanuit Wolves en Wu waren ze op 1 - 2 - 3 weggespeeld zonder al te veel weerstand te bieden.

.Beast : zoals al eerder vermeld, iedereen verwachte hier een vroege sterke Premade, maar ook deze stam verdween eigenlijk sneller dan hij was ontstaan.

Beste leider: Finnvard (Stan)
Misschien een vreemde benoeming vanuit vijandelijk kamp, maar je kan toch niet anders dan de leiding van de beste stam ook zien als beste leiding?

Slechtste leider: Eric
Hoeft geen verdere verklaring lijkt me.

Mooiste stamnaam: Thalassophiles
Vanwege mijn voorliefde voor deze taal.


Mooiste stamplaatje: AT

Wie had je graag in de stam gehad: Ook hier, moeilijk om 1 speler te benoemen.
Ik ga even geen spelers van 24/7 benoemen, ook al zijn er voldoende weer ik graag opnieuw mee zou samenspelen.
Finnvard, Against All Odds, Firefoxx, Run The Jewels, ... en mogelijks vergeet ik er nog een paar.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Goh ook hier lastig, ik zou de wereld graag mooi afsluiten en dit zonder verwijtend terug te wijzen.
Als ik kijk naar wat er gebeurde ga ik gewoon zonder verdere verklaring accounts weergeven die in mijn ogen de wereld op hun kop hebben gezet.
TFL, Heer Waldemar, Addison Rae, HoH en The BIacklist
Laat het duidelijk zijn, ik neem 1 voorbeeld. Persoonlijk en tussen accounts kan ik over the Blacklist niet veel slechts zeggen. Toen ze actief waren zetten ze zich probleemloos leeg voor de stam en stonden offensief altijd te springen om iets te doen.
Ik geef dit voorbeeld om aan te tonen dat de accounts die ik hier heb benoemd dat dit misschien niet perse de accounts zijn die ik niet in de stam zou willen omwille van haat of slechte kwaliteit, maar eerder door de slechte keuzes die ze gemaakt hebben waardoor deze wereld wat verziekt geraakte.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Melvin en Lord-Toms
Waren er nog andere goede P&P'ers?

Slechtste P&P'er: InactiveAsAlways
Sorry kerel, 1 op 1 konden we goed praten, maar je forumposts waren dikwijls niet leesbaar.

Favoriete forumposter: Melvin

Minst favoriete forumposter: anthraxxol
Het VF gedoe allemaal mooi en leuk, maar op een bepaald moment mag het stoppen. In elk topic 25 keer hetzelfde nutteloze reageren wordt je gewoon beu.

Favoriete topic: GA

Minst favoriete topic: Praattopic
Op deze wereld was dit niet echt een praattopic, maar eerder een verwijttopic.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld : Snelheid
Ik heb er veel op gezaagd dat het te traag ging. Maar op een bepaald moment was ik er zeer blij mee. De tragere snelheid zorgde dat ik RL en werk met TW goed kon combineren.

Slechtste instelling deze wereld : alle instellingen rond ondersteuning
Enerzijds krijg je enorme recapbattles
Anderzijds worden soms spelers voor enkele uren in de stam gehaald om snel even vol te zetten om dan terug te laten gaan omdat ze op termijn toch edelvoer voor de 1ste stam zijn en dus enkel voor de tegenpartij wat te naaien ...

Mooiste actie deze wereld : Tides op Jekkeuh

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Leaven van TFL uit 24/7

Grootste blunder van W75: Er ging geen dag voorbij of er was al een nieuwe grotere blunder lijkt me
Voor mij persoonlijk : de tijd die ik er ben blijven insteken tot het laatste om 24/7 er te trachten bovenop te krijgen met hierdoor wat te weinig tijd voor Privé en werk.

--

Zo, dit was mijn einde wereld lijstje voor w75. Ik hoop op een volgende wereld (vermoedelijk ook mijn laatste wereld) toch een endgame te kunnen spelen en vooral terug met volledige spelvreugde zonder de shit van w75 te kunnen spelen.

Robin | Alexander13
 
Reactiescore
1.226
Mooi lijstje en leuk dat je helemaal terugblikt op het begin :)

Wel heb ik mijn vraagtekens bij onderstaande, en dat is niet omdat ik geen vertrouwen heb in de deff kunsten van AM, maar ik denk niet dat we kunnen stellen dat ze echt getest zijn. AR + Finis waren voornamelijk targets vanuit Tides om de simpele reden dat deze accounts de meeste edels konden krijgen vanuit Tides. Volgens mij hebben we letterlijk niet 1 fatsoenlijke massa op AM gedaan.

Beste verdediger: Alexandria Morgan
Heeft in mijn ogen defensief het meeste weerstand kunnen bieden tegen verschillende massa aanvallen vanuit Tides. Er zijn ook niet gigantisch veel accounts die echt massa's verwerkt hebben gekregen en hier goed uitkwamen.
 
Reactiescore
166
Speler awards
Beste speler: Finnvard
Ok, RSAM stak er qua punten telkens bovenuit, maar als ik goed geinformeerd heb zijn een hele hoop punten hiervan gekomen door intern en het meesnoepen (waar niets mis mee is) van bijvoorbeeld een volledig weggebashed TPD ... mee profiteren van de stab van heer waldemar richting 24/7 ... . Ik zeg het, dit is zonder afbreuk te willen doen aan RSAM want er zal zeker genoeg activiteit en kwaliteit zitten, maar ik denk toch dat moesten beide accounts voor dezelfde problemen gestaan hebben dat Finnvard er bovenuit had gestoken.

En als eerste voorbeeld noemt die de intern van Finnvard ipv RSaM ;)
 
Reactiescore
2.386
De volle 10 (!!) dorpen van TPD, wat een intern was dat zeg :tongue::rolleyes2:
 
Reactiescore
786
Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Melvin en Lord-Toms
Waren er nog andere goede P&P'ers?

Favoriete forumposter: Melvin

@Kyuka heb je toch nog iets gedaan deze wereld :p

Verder een mooi lijstje, Robin.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.226
Speler awards
Beste speler:
Jens - Altijd vernieuwend qua spelinzichten, no nonsens mentaliteit en een echte teamplayer. (alleen die deff aanvragen :eek:)
Stan - Nooit te beroerd om een stapje extra te zetten onder andere door: leiderstaken op zich te nemen, VV te draaien en ook actief mee snipen en meedenken met andere accounts

Bij 24/7 heb ik hier geen zicht op

Beste stamspeler:

Joeri - Zijn scripts brengen de stam een hoop genot, eveneens zijn immense VV kracht en altijd koelbloedige aanwezigheid.
Tuur FS - Net als Joeri een grote VV kracht binnen de stam geweest, tevens niet iemand die voor een slechte sfeer zorgt.
Aaron - Korte tijd dat jij in de stam gezeten hebt heb je ook menig VV op je genomen.
Simon - Van VV's tot aanvalsplanner heb jij je ook van meerwaarde bewezen voor Tides
Justin - Ik weet dat hij zich altijd voor de volle 100% inzet voor de stam.

Beste aanvaller:

Against All Odds - tot echt vuurwerk is het helaas nooit gekomen maar als ik hier dan toch iemand wil benoemen zijn het de mannen (en vrouw?) van AAO wel. Onder de bezielende leiding van pitbull Martijn hebben ze hun fronter elke dag steevast voorzien van incs om daarna vervolgens op het juiste moment toe te slaan met edels. Is het perse een manier die heel veel skill vereist dat weet ik niet. Maar doorzettingsvermogen en activiteit is hier zeker voor benodigd en ik vind wel dat AAO zich daarmee onderscheid van de rest van Tides.

Alexander13 - Dit lag denk ik mede aan het feit dat Finit de zaakjes niet op orde had, maar desalniettemin is het geloof ik het enige account van 24/7 die winsten geboekt heeft op Tides.

Beste verdediger:

Bananenkrommer - Vond dat deze speler zich goed geweerd had, dit terwijl hij alles via de mobiel gedeffed had?
FireFox.. - Volgens mij hebben ze als enige verdedigend echt wat moeten laten zien bij Tides tijdens een massa van 24/7.

Grootste vv slet:

Simon, Joeri, Tuur, Aaron en ik noem hier Mien ook maar even voor al die keren dat hij gefloat is.

Grootste ego:

Seba
en Dylan

Gezelligste speler:

PJ
- gekke kastaar

Mooiste spelersnaam:

Lastig te kiezen, ik weet in elk geval dat het niet Fallen Souls is :D

Mooiste profielfoto speler: -
Welke speler was voor jou de verrassing:

Simon
- Kon me hem niet zo actief en stamminded herinneren van W72

Welke speler was voor jou de teleurstelling:

Seba
en Dylan. Veel beloftes en grootspraak weinig resultaten.

Voor wie heb jij echt respect:

De leidingen van deze wereld met in het bijzonder Stan, Tuur en Martijn.
De spelers van RTJ die het uithouden met mij.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Johan1963
:(

Stam awards
Beste stam:


Tides - als de tegenstander zelf de handdoek in de ring gooit dan blijft er maar 1 keus over denk ik

Slechtste stam:

AT
- Niet zozeer om wat ze gepresteerd hebben maar meer om de keren dat ze wilde fuseren met andere stammen waarbij er kleinere spelers achterbleven. Met zo'n insteek kun je denk ik niet van een goede stam spreken.
Beste leider: -
Slechtste leider: -
Mooiste stamnaam:


Kaas - Kaas is de baas

Mooiste stamplaatje: -
Wie had je graag in de stam gehad:

AM
- Leuke tijd mee gehad op W69

Wie had je liever niet in je stam gehad:

Finit (behalve Ryan) - Dit account heeft vrij weinig tot niets bijgedragen aan het stamwezen dit blijkt onderandere uit het feit dat:

  • ze na 3 maanden in de stam nog geen 300 prestige hebben gedoneerd
  • een speelstijl erop na houden waarbij ze defensief niks voor hun stamgenoten kunnen betekenen
  • bij incommings zelf niet aanwezig zijn waardoor er VV gedaan moet worden op een account waar niet voldoende deff en edels stonden
  • een account in moeilijkheden niet wilden helpen met een GS donatie omdat dit 2 edels zou kosten (??)
  • voor veel gedoe hebben gezorgd binnen de stam
Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:


Kon altijd wel genieten van de genuanceerde en rationele benadering vanuit @Blue

Slechtste P&P'er:

De beide Prone mannen

Favoriete forumposter:

@Istari
Spotprenten altijd +1
Minst favoriete forumposter:

De beide Prone mannen

Favoriete topic:

Spotprenten

Minst favoriete topic: -
Wereld Awards:

Beste instelling deze wereld:


Speed 1, voor mij persoonlijk een fijne combinatie met werk

Slechtste instelling deze wereld: -

Mooiste actie deze wereld:


De kerstboom start van de premade :D

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:


Het feit dat Ashes viel, een gedeelte naar 24/7 ging en een gedeelte naar Tides. Tot die tijd had ik nog gehoopt op een soort van 3 strijd

Grootste blunder van W75:

Dat zijn er 2:

- Deff op roven sturen terwijjl BSAN incs kreeg maar zei dat ze geen deff nodig hadden toen uiteindelijk Martijn heel boos werd op mij :(
- Een dodge missen op de VV van Navelpluis en dit vervolgens in de stamchat vermelden waardoor Dylan tegen mij kon zeggen dat ik me helaas nooit zou kunnen meten met de grote TW-ers die Nederland kent en daardoor geen respect voor mij had :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
37
Voor wie heb jij echt respect:

De leidingen van deze wereld met in het bijzonder Stan, Tuur en Martijn.
De spelers van RTJ die het uithouden met mij.

Wij waren ook blij met jou! (Ondanks numero 1 van de blunders :p)
 
Reactiescore
1.728
Hey allemaal,

Hierbij mijn lijstje, het 1ste lijstje van kamp 24/7 dan ook.
Nogmaal oprecht jammer dat deze wereld geen eindstrijd kende, maar we proberen toch een correct lijstje op te bouwen ondanks dat we dus veel informatie niet zullen hebben door het missen van de eindstrijd.

Speler awards
Beste speler: Finnvard
Ok, RSAM stak er qua punten telkens bovenuit, maar als ik goed geinformeerd heb zijn een hele hoop punten hiervan gekomen door intern en het meesnoepen (waar niets mis mee is) van bijvoorbeeld een volledig weggebashed TPD ... mee profiteren van de stab van heer waldemar richting 24/7 ... . Ik zeg het, dit is zonder afbreuk te willen doen aan RSAM want er zal zeker genoeg activiteit en kwaliteit zitten, maar ik denk toch dat moesten beide accounts voor dezelfde problemen gestaan hebben dat Finnvard er bovenuit had gestoken.

Beste stamspeler: Wow Who
Moeilijk om iemand van een andere stam als mijn eigen stam op te noemen, gewoon omdat die gegevens er niet zijn. Maar Wow Who deed alles om 24/7 draaiende te houden, op momenten 3 vv's + eigen account. Maakte defplannen - offplannen - zette de lijnen uit - ... .In mijn ogen dus meer dan terecht de beste stamspeler op w75.

Beste aanvaller: Against All Odds
Lange tijd dacht ik dat dit finit hic deo. zou worden. Maar laatste maanden is het vooral Against All odds gebleken die hier volgens mij bovenuit stak. Finit had lang het voordeel van de twijfel, natuurlijk met zoveel offdorpen kan je hogere ODA halen en kan je langer druk blijven zetten, ... Maar als je dan gaat kijken welk account dat met een redelijk normale verhouding speelde het meeste offensief bereikte is dit in mijn ogen Against All Odds.

Beste verdediger: Alexandria Morgan
Heeft in mijn ogen defensief het meeste weerstand kunnen bieden tegen verschillende massa aanvallen vanuit Tides. Er zijn ook niet gigantisch veel accounts die echt massa's verwerkt hebben gekregen en hier goed uitkwamen. Jekkeuh verdient een eervolle vermelding ondanks de verliezen, maar op moment dat de stam op halve kracht draaiden hadden weinigen 4 a 5 dagen op rij blijven deffen om het beste er van te maken. Meesten hadden dan gewoon met de meerderheid binnen 24/7 gezegd : ik ga op delete!

Grootste vv slet: Wow Who
Zie beste stamspeler

Grootste ego: /
Dit is een hele moeilijke, ik vind dat er veel ego's zijn gepasseerd, maar om nu het grootste ego te kunnen benoemen. Daarvoor heb ik gewoon te weinig rechtstreeks contact gehad met verschillende accounts. Ik ga deze in die optiek dan ook open laten.

Gezelligste speler: Jekkeuh
Met de spelers van Jekkeuh heb ik van dag 1 de chat volgespammed en gestuurd. We hebben elkaar altijd opgezocht voor hulp, maar ook gewoon wat praat buiten TW om ... dus in mijn ogen de gezelligste speler hier.

Mooiste spelersnaam: Brainsick
Hoe wist deze speler vooraf dat bij de meesten op w75 de brains sick zouden worden van het verloop hier? Is hij helderziend? In dat geval ben ik benieuwd naar zijn spelersnamen op de volgende werelden.

Mooiste profielfoto speler: Against All Odds
Dit plaatje is mooi en goed gemaakt en past perfect bij zijn spelersnaam, dus een goed en mooi plaatje! Meer wordt daar niet van verwacht voor mij.

Welke speler was voor jou de verrassing: The Blacklist
Waarom? Ik kende deze spelers niet, maar al vrij snel kreeg ik te horen dat bijv. Nick zijn 1ste wereld hier speelde, als je dan met hen stuurde was het 80% van de tijd Nick die antwoorde. Ik had dus nooit gedacht dat iemand die zijn 1ste wereld speelt en in mijn ogen grotendeels de drijvende kracht is dit account zo ver zou krijgen. Los van het negatieve dat laatste tijd over hen af en toe naar boven kwam hebben ze me toch verbaasd naar aanleiding van die informatie die al vroeg bekend werd.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik heb niet echt 1 speler, maar eerder een stam die ik wil opnoemen : de meeste spelers van TM75
Laagland, SoD, Vehementas, Mr Bevman, Leviju, .... er werd early game zoveel van hen verwacht. We waren als wolves de directe tegenstander van hen en hier werd een serieuze battle verwacht. Met wat prikjes links en rechts kon nog moeilijk een balans opgemaakt worden, maar TM75 schakelde op schedel na vrij snel over op defbunkers. Dit maakte het de resultaten van Wolves vrij moeilijk. Toch denk ik dat Wolves op termijn aan het langste eind zou trekken, toen ook Finit Hic deo. zich ging moeien was TM75 op enkele dagen weggespeeld. Met hun "premade" en startersligging qua cluster had ik meer verwacht. De delete van SoD weet ik helemaal niet goed te plaatsen.

Eervolle vermelding : Ongeoorloofde liefde. Nadat hij wolves en meerbepaald Alexander13 was gaan stabben in onze ogen (staat hier nog wel ergens op het forum) en een oorlog tussen VOC en Wolves ontstond brak VOC direct. Ongeoorloofde dacht dan een plannetje uit te werken door alle beste spelers van de beste +/- 6 stammen aan te schrijven (excl. wolves spelers) om een stam op te richten met de top spelers van de wereld qua ranking op die moment. In mijn ogen was dit zijn poging om te kunnen blijven liggen, toen die genegeerd werd was hij weggespeeld voor hij volgens mij 2 keer met zijn ogen knipperde.

Voor wie heb jij echt respect: Jekkeuh
Als je ziet hij zij hebben verder blijven spelen na de verschillende tegenslagen en bakken cf's die ze hadden. Zoals ik al zei, velen hadden gaan runnen maar ze bleven doorzetten ook al was de stam achter hen eigenlijk al gevallen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Moeilijke, HoH ga ik hier opgeven.
Waarom? Ok ze hebben veel onder vuur gelegen vooral naast het spel door de P&P die ze voerden en de "fratsen" die ze dierven uithalen. Toch denk ik dat als Bjorn en Patrick hadden doorgespeeld W75 nog niet afgelopen was geweest. Ok, er was misschien van tijd tot tijd nog drama geweest, maar volgens mij was er dan wel een eindstrijd geweest.

Stam awards
Beste stam: Tides
Geen verdere verklaring nodig denk ik, was de enige stam die werkelijk goede dingen heeft laten zien.

Slechtste stam: Early-game : VOC & Later .Beast
VOC : ze wouden meedoen met de grootten en stonden lang top-7 qua stam. Maar eens ze onder vuur kwamen vanuit Wolves en Wu waren ze op 1 - 2 - 3 weggespeeld zonder al te veel weerstand te bieden.

.Beast : zoals al eerder vermeld, iedereen verwachte hier een vroege sterke Premade, maar ook deze stam verdween eigenlijk sneller dan hij was ontstaan.

Beste leider: Finnvard (Stan)
Misschien een vreemde benoeming vanuit vijandelijk kamp, maar je kan toch niet anders dan de leiding van de beste stam ook zien als beste leiding?

Slechtste leider: Eric
Hoeft geen verdere verklaring lijkt me.

Mooiste stamnaam: Thalassophiles
Vanwege mijn voorliefde voor deze taal.


Mooiste stamplaatje: AT

Wie had je graag in de stam gehad: Ook hier, moeilijk om 1 speler te benoemen.
Ik ga even geen spelers van 24/7 benoemen, ook al zijn er voldoende weer ik graag opnieuw mee zou samenspelen.
Finnvard, Against All Odds, Firefoxx, Run The Jewels, ... en mogelijks vergeet ik er nog een paar.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Goh ook hier lastig, ik zou de wereld graag mooi afsluiten en dit zonder verwijtend terug te wijzen.
Als ik kijk naar wat er gebeurde ga ik gewoon zonder verdere verklaring accounts weergeven die in mijn ogen de wereld op hun kop hebben gezet.
TFL, Heer Waldemar, Addison Rae, HoH en The BIacklist
Laat het duidelijk zijn, ik neem 1 voorbeeld. Persoonlijk en tussen accounts kan ik over the Blacklist niet veel slechts zeggen. Toen ze actief waren zetten ze zich probleemloos leeg voor de stam en stonden offensief altijd te springen om iets te doen.
Ik geef dit voorbeeld om aan te tonen dat de accounts die ik hier heb benoemd dat dit misschien niet perse de accounts zijn die ik niet in de stam zou willen omwille van haat of slechte kwaliteit, maar eerder door de slechte keuzes die ze gemaakt hebben waardoor deze wereld wat verziekt geraakte.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Melvin en Lord-Toms
Waren er nog andere goede P&P'ers?

Slechtste P&P'er: InactiveAsAlways
Sorry kerel, 1 op 1 konden we goed praten, maar je forumposts waren dikwijls niet leesbaar.

Favoriete forumposter: Melvin

Minst favoriete forumposter: anthraxxol
Het VF gedoe allemaal mooi en leuk, maar op een bepaald moment mag het stoppen. In elk topic 25 keer hetzelfde nutteloze reageren wordt je gewoon beu.

Favoriete topic: GA

Minst favoriete topic: Praattopic
Op deze wereld was dit niet echt een praattopic, maar eerder een verwijttopic.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld : Snelheid
Ik heb er veel op gezaagd dat het te traag ging. Maar op een bepaald moment was ik er zeer blij mee. De tragere snelheid zorgde dat ik RL en werk met TW goed kon combineren.

Slechtste instelling deze wereld : alle instellingen rond ondersteuning
Enerzijds krijg je enorme recapbattles
Anderzijds worden soms spelers voor enkele uren in de stam gehaald om snel even vol te zetten om dan terug te laten gaan omdat ze op termijn toch edelvoer voor de 1ste stam zijn en dus enkel voor de tegenpartij wat te naaien ...

Mooiste actie deze wereld : Tides op Jekkeuh

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Leaven van TFL uit 24/7

Grootste blunder van W75: Er ging geen dag voorbij of er was al een nieuwe grotere blunder lijkt me
Voor mij persoonlijk : de tijd die ik er ben blijven insteken tot het laatste om 24/7 er te trachten bovenop te krijgen met hierdoor wat te weinig tijd voor Privé en werk.

--

Zo, dit was mijn einde wereld lijstje voor w75. Ik hoop op een volgende wereld (vermoedelijk ook mijn laatste wereld) toch een endgame te kunnen spelen en vooral terug met volledige spelvreugde zonder de shit van w75 te kunnen spelen.

Robin | Alexander13
Hahaha anthraxx als minst favoriete forum poster. Jou nemen we dus ook niet meer serieus.
 
Reactiescore
561
Schattig hoe deze kansloze sujetten elkaars holleke likken om toch maar in de waan te zijn dat ze iets hebben bijgedragen aan deze wereld.

Jullie waren allemaal marjonetten in het schouwspel van VFSNIP.

Glorieuze winst.
 
Bovenaan