Vandaar de eerste stelling:
Zorgen de instellingen voor de gelimiteerde opkomst of zijn er meerdere factoren de oorzaak?
betere stelling: wanneer wordt het eerste dorp geëdeld?
Ik ben voor.
oké leukEen stelling is een bewering die je doet over iets. ... Een stelling gebruik je in een debat of betoog. Je kunt van een stelling ook zeggen dat het prikkelt (een prikkelende stelling). Dat betekent dat sommige mensen het er helemaal niet mee eens zijn en sommige mensen het er wel helemaal mee eens zijn
Ik ben het met jouw stelling eens.
Beste Innogames,
Bij deze wil ik ook graag 4 gratis edels in mijn inventaris aangezien ik een trouw speler ben. MvG
Hoe verkrijg je die 4 gratis edels?Had ook te maken met spelers die dreigen te vertrekken, hoorde ik. Aangezien dit mijn laatste wereld zal zijn normaal maken we misschien kans. Alsk geen krijg stop ik en anders misschien nog een wereldje.
Support vol spammen.Hoe verkrijg je die 4 gratis edels?
Hoe verkrijg je die 4 gratis edels?
Ik ben A teruggekomen en B ik dreig te vertrekken. Krijg ik nu 8 privileges ?Ik denk dat die 4 een fout is of ik hoop dit toch want ze komen met allerlei regeltjes om boosten tegen te gaan en dan gaan ze zelf een insane feature toevoegen.
Maar ik heb vernomen dat het gaat om een soort promotie die toegekend wordt aan sommige spelers. Zoals bijvoorbeeld het terugkomen van een oud speler of een speler die dreigt te vertrekken.
Ik denk dat die 4 een fout is of ik hoop dit toch want ze komen met allerlei regeltjes om boosten tegen te gaan en dan gaan ze zelf een insane feature toevoegen.
Maar ik heb vernomen dat het gaat om een soort promotie die toegekend wordt aan sommige spelers. Zoals bijvoorbeeld het terugkomen van een oud speler of een speler die dreigt te vertrekken.