Stelling van de dag

Reactiescore
786
Ik liet me inspireren door Expensive Brains voor dit topic.

Vandaar de eerste stelling:
Zorgen de instellingen voor de gelimiteerde opkomst of zijn er meerdere factoren de oorzaak?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.687
De opkomt wordt denk ik beïnvloed door 2 grote factoren.
1) Corona-tijd is praktisch over en iedereen werkt vaak weer zoals het was
2) De instellingen zijn shit.

Ik lieg niet als ik zeg dat de overgrote meerderheid van de “actieve/ervaren” spelers van een hogere snelheid wereld houden. Verder bieden deze instellingen vrij weinig speciaals met zich mee en is alleen het deactiveren van de ridder imo echt een leuke feature.

Corona tijd (althans het thuiszitten) is voorbij en de spelers die dat nog wel doen zitten vaak al genesteld in w73 bijv.
Al blijf ik erbij dat instellingen de enige manier zijn om mensen te overtuigen om evt toch nog een wereld erbij te nemen en dat heeft Inno bij deze wereld goed onder de duim gehouden.
 
Reactiescore
48
slechte stelling
betere stelling: wanneer wordt het eerste dorp geëdeld?
 
Reactiescore
1.226
Vandaar de eerste stelling:
Zorgen de instellingen voor de gelimiteerde opkomst of zijn er meerdere factoren de oorzaak?

Aangezien het innogames er alles aangelegen is om zo veel mogelijk geld binnen te harken denk ik dat ze wel overwogen instellingen hanteren bij het starten van nieuwe werelden. Ik ga er dan ook vanuit dat er gewoon een trendanalyse gedaan wordt en gekeken wordt waar de meeste spelers starten, immers is de opbrengst voor Innogames het grootste early game. Dat deze instellingen wellicht niet de voorkeur hebben van het gros van de AF posters (die zich over het algemeen "de community" noemen) kan ik heel goed begrijpen.

Ik denk dat je dus zou moeten definiëren wat je als een gelimiteerde opkomst ziet? Zijn dat nieuwe spelers? zijn dat spelers in je eigen kennissen kring? Wellicht vind je een gelimiteerde opkomst als er een x aantal spelers starten in verhouding tot een wereld daarvoor?
 
Reactiescore
786
Ik reageer hier deze avond op ;)
 
Reactiescore
1.226

Een stelling is een bewering die je doet over iets. ... Een stelling gebruik je in een debat of betoog. Je kunt van een stelling ook zeggen dat het prikkelt (een prikkelende stelling). Dat betekent dat sommige mensen het er helemaal niet mee eens zijn en sommige mensen het er wel helemaal mee eens zijn

Ik ben het met jouw stelling eens.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.016
Jouw*
 
Reactiescore
48
Een stelling is een bewering die je doet over iets. ... Een stelling gebruik je in een debat of betoog. Je kunt van een stelling ook zeggen dat het prikkelt (een prikkelende stelling). Dat betekent dat sommige mensen het er helemaal niet mee eens zijn en sommige mensen het er wel helemaal mee eens zijn

Ik ben het met jouw stelling eens.
oké leuk
maar wanneer denk je nu dat het eerste dorp geedeld wordt? :santa:
 
Reactiescore
1.016
Is nog steeds geen stelling...
 
Reactiescore
228
stelling: sommige spelers gratis treinen geven verziekt het spel voor zowel zij die enorm veel PP gefarmd hebben en moeite willen steken in het PP systeem van Inno als voor de mensen die PP kopen om een wereld deftig te starten.

P.S. als ik ook een trein in mijn inventaris krijg zal ik mijn mening wel aanpassen
 
Reactiescore
786
Beste Innogames,
Bij deze wil ik ook graag 4 gratis edels in mijn inventaris aangezien ik een trouw speler ben. MvG

Had ook te maken met spelers die dreigen te vertrekken, hoorde ik. Aangezien dit mijn laatste wereld zal zijn normaal maken we misschien kans. Alsk geen krijg stop ik en anders misschien nog een wereldje.
 
Reactiescore
786
Hoe verkrijg je die 4 gratis edels?

Ik denk dat die 4 een fout is of ik hoop dit toch want ze komen met allerlei regeltjes om boosten tegen te gaan en dan gaan ze zelf een insane feature toevoegen.

Maar ik heb vernomen dat het gaat om een soort promotie die toegekend wordt aan sommige spelers. Zoals bijvoorbeeld het terugkomen van een oud speler of een speler die dreigt te vertrekken.
 
Reactiescore
5.687
Ik denk dat die 4 een fout is of ik hoop dit toch want ze komen met allerlei regeltjes om boosten tegen te gaan en dan gaan ze zelf een insane feature toevoegen.

Maar ik heb vernomen dat het gaat om een soort promotie die toegekend wordt aan sommige spelers. Zoals bijvoorbeeld het terugkomen van een oud speler of een speler die dreigt te vertrekken.
Ik ben A teruggekomen en B ik dreig te vertrekken. Krijg ik nu 8 privileges ?
 
Reactiescore
1.016
Ik denk dat die 4 een fout is of ik hoop dit toch want ze komen met allerlei regeltjes om boosten tegen te gaan en dan gaan ze zelf een insane feature toevoegen.

Maar ik heb vernomen dat het gaat om een soort promotie die toegekend wordt aan sommige spelers. Zoals bijvoorbeeld het terugkomen van een oud speler of een speler die dreigt te vertrekken.

Is denk ik inderdaad zo'n soort "willekeurige" promotie. Net als met een tijdelijke aanbieding waarbij je X aantal % meer PP krijgt bij een aankoop.
 
Bovenaan